ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Fi tale, fri SMS, m.m. Hadde noen vært billigere med samme innhold hadde jeg vurdert det...
Hei Marie, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi jobber hver dag med å kunne tilby de mest gunstige prisene for våre kunder, så jeg håper du forblir kunde hos oss lenge! :D Mvh. Julia ice.no
Relativt lette å få tak i når man lurer på noe. Veldig behjelpelige. Føler jeg har god dekning de fleste steder. Får mye for pengene og med data roll-over går jeg ekstremt sjeldent tom for data, så når hjemmenettet er tregt bruker jeg ofte mobildata i stedet som ofte fungerer bedre.
Hei Marte, Så fint å høre at du er fornøyd med å være ice-kunde! :-D Ingenting er bedre enn fornøyde kunder. Jeg håper du forblir kunde hos oss lenge, Marte! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
... Det hadde ikke jeg gjort om jeg hadde vist hvor dårlig ICE er!.. Ice fortjener ikke en stjerne en gang... hatt ice i 2 dager, allerede misfornøyd første dagen. Hadde Talkmore, med dekning der man trenger å ha dekning. Å der jeg alltid har hatt dekning med Talkmore har jeg ikke dekning med ice. Med ice har jeg mer E og H nett enn 4g... får nesten ikke ringt heller pga dårlig dekning. Nei nei nei...Ice er lureri...
Hei Tine, Så leit at du har opplevd problemer med dekningen vår. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på saken for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Etter utenlandsopphold går mms og data innstillingene rett i vranglås. Samme problem hver gang. Sinnssykt irriterende. Stiller apn innstillingene inn på nytt, men det tar ikke lang tid før de er skiftet tilbake til dritt modus. At kundeservice påstår at det er telefonen eller sim-kortet som er ødelagt gjør det hele dobbelt irriterende. Ja, og dårlig nett spesielt innendørs. STYR UNNA!
Hei Stein, Så leit å høre at du har opplever problemer med MMS og mobildata. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har aldri hatt så dårlig nett, fungerer bra frem til kl 6 på kvelden, etter det er det helt håpløst frem til kl 11. med en pris på 800 pr mnd så er dette alt for dårlig, å med en bindetid på 1 år av gangen har man ikke mulighet til å skifte operatør, sitter med irritasjon hver eneste kveld😠😠😠
Hei Åge, Så leit å høre at du har opplever problemer med dekningen din. :-( Slik skal det naturligvis ikke være! Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dårlig dekning, hopper mellom disse stasjonene, ingen datapakke i USA, kan bytte mellom "g", h+ og 4g, selv i store byer.
Hei Jørgen, Så leit å høre at du opplever slike problemer med oss. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Hei, har kjøpt en mobil med abonnement. Samsung s8, den hadde nettverks problemer. Etter flere klager på tlf, fikk jeg beskjed om å redigere innstillinger, senere unnskyldte ice seg med at det var problem med basestasjonen i mitt område, i en periode. Jeg fikk kompensasjon i flere ganger men tlf fungerte ikke, dekningen var aldri der! Så når verkstedet skal fikse problemene på mobilen skal de overprise tjenesten og prøve å presse kunden til å bare gi fra seg mobilen som er nedbetalt! BARE FOR Å SELGE DEN VIDERE TIL NESTE TOSK(KUNDE)DEG.
Hei Birger, Dette hørtes veldig merkelig ut. Slik skal det naturigvis ikke være. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no