Meny

ice omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 35 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
ice

"God dekning og god pris"

Omtale om ice skrevet av Petter J for 15.05.2020 14.08

ice har totalt 2506 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Petter J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og god pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nylig flyttet hele familien til ICE abonnement og ser absolutt ingen negative sider ved dette. Betaler mye mindre enn hva jeg gjorde hos med tilsvarende abonnement hos Telia.

Svar fra ice
19.05.2020 11.53
Hei Petter J,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er så fornøyd med oss og tjenesten vi gir. :-D Takk for at du og familien din er kunde hos oss!

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Bytt.no
"God dekning og god pris" skrev Petter J om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Petter J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Gikk opp med prisen ved å sende en informerende sms"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde i flere måneder en avtale om mine 10 Gb for 349 Kr. og 1 GB for 99 Kr. for hver av tre barna mine. Så ble det etterhvert lagt til 99 kr. data frihet til avtalen min - vet ikke når, og husker ikke å ha bekreftet det, samt 50 Kr. per barn uten at dem sin GB gikk opp. Her ble jeg informert med en sms at det blir dyrere nå. Vel.. litt vanskelig å bli fornøyd med det synes jeg.

Svar fra ice
18.05.2020 07.53
Hei Dagmara,

Tusen takk for din henvendelse! Dette høres utrolig merkelig ut. Jeg ønsker å ta en titt på abonnementene dine.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får overhodet ikke kontakt med kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke bestilt datakvote. Betalingen stopper opp, sms til 08200 gir ingen respons, de tar ikke tlf på 21000000. Har holdt på i to dager.

Svar fra ice
18.05.2020 07.53
Hei Berit,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke får bestilt en datakvote. :-( Det er kun eier som kan bestille en slik tjeneste, så dersom brukernavnet og juridisk eiers navn ikke samsvarer, vil du ikke kunne bestille en slik tjeneste. Dette er veldig enkelt å rette opp i. :)

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Treigt, treigt, treigt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk oss ice mobilt bredbånd idag. Hadde gleda meg i hele dag for å komme meg på nett igjen, men gleden var utrolig kortvarig! 600 KBPS opp (jepp, i 2020) og 900 KBPS nedlastning. Er vi fortsatt i 2003 og ADSL, isdn? Utrolig skuffet da jeg i hele dag har snakket med både folk på Elkjøp og direkte med Ice. 50/20 Mbit fikk jeg vite, som mange andre her ser jeg. Har flytter på routeren fler steder men hjelper ikke. På dekningskartet står det VELDIG GOD DEKNING. Nei. Terningkast 1.

Svar fra ice
18.05.2020 07.53
Hei Dim G,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt Bredbånd ikke fungerer som det skal. :-( Du kan forvente deg en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kaos i overgang til Ice"
1 syns denne omtalen er nyttig

I forbindelse med bytte til Ice har alt bare blitt et salig rot med bruddgebyr, kreditnota, nye regninger som man ikke vet hva er for, trodde alt hadde ordnet seg og at jeg skulle se bort fra de faktura som var kommet og at det kom nye faktura, da denne kom ble den betalt men så visste det seg at sendt var en faktura som skulle betales men det sto ikke hva denne var, enda vet jeg ikke men for å unngå inkasso ble denne betalt, vet enda ikke hva denne er for, tror det er for 1 dag med data og tele for 2 abonnement, denne kom seg da på ca 1500 kroner, dette var av en ny ansatt hos ice og han gidde ikke engang å ringe så vi kunne finne en løsning, kom bare Mail om at dette var ikke noe han kunne gjøre noe med så jeg måtte ta det opp med noen som ikke visste hva saken handlet om, så om du skal velge Ice ta deg veldig god tid og be om en erfaren saksbehandler det er rådet jeg kan gi. Eller så er jeg fornøyd med dekning og priser hos Ice men kundebehandlingen deres gir jeg 1 stjerne.

Svar fra ice
18.05.2020 07.52
Hei Martin,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har en slik oppfatning av oss. :-( Vi ble i 2019 og i år kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
ice har totalt 2506 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR