Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 870 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 870 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 870 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
513
323
396
1 248
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 870 verifiserte omtaler på Bytt.no

Høres bra ut på papiret men...

Omtale av  Olav

Høres ut som et vanlig abonnement på hjemmesiden deres så virker jo like bra som telia og Telenor +++, men! Ice pluss som er deres eget nye nett er ikke tilgjengelig i over 80% av Norge, føles det ihvertfall som. Jeg dobbeltsjekket om ice hadde dekning på hytta før jeg bytta og det stod det at de hadde, når jeg kom på hytta fikk jeg kun inn telia sitt nett. Elendig. Står at jeg har dekning men er bare fra Telia? Får ikke brukt 4Gen min, juks og bedrag. Om du bor i Oslo er det kanskje helt ok, men som alt i verden får du det du betaler for. Det er en grunn til at det er billig.

Svar fra ice
24.02.2020 15:16

Hei Olav, Tusen takk for din henvendelse! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Vi har allerede bygget ut nett til 89% av Norges befolkning, men vi er ikke ferdige. Vi vil fremover være veldig tydelige i områdene vi bygger ut i, og dekningskart og listen vil være oppdatert til enhver tid. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig dekning

Omtale av  Tb

Byttet til Ice i januar. Fra dag 1 har jeg opplevd dårlig dekning i Trondheim. Dro på reise til USA i februar og hadde null dekning i en uke! Da rant det over selvom Ice prøvde å gi noen enkle tips som absolutt ikke funket. Styr unna! Jeg har byttet tilbake til min forrige operatør :)

Svar fra ice
24.02.2020 15:16

Hei Tb, Så leit å høre at du opplevde dårlig dekinig i Trondheim. :-( Abonnementet ditt skal fint fungere i utlandet, men i noen tilfeller kan de korrekt innstillingene på telefonen, hoppe ut, når man reiser utenlands. Derfor må man da legge inn innstillingene manuelt. Dette har vi en veldig enkelt instruks på. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig kundebehandling, dårlig dekning, ustabilt nett

Omtale av  Thor E. H

Mistet dekning over lengre periode, og ellers misfornøyd med ustabilt nett. Spurte kundeservice om en kompensasjon for perioden med nettverks problemer osv, men ble bare møtt med motgang. Så bytter tilbake til Telenor.

Svar fra ice
24.02.2020 15:16

Hei Thor, Så leit å høre at du hadde problemer med dekningen din. :-( Du skal absolutt ikke bli møtt med motgang, når du har hatt problemer med tjenestene våre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Ærlig

Omtale av  Awara B. T

Jeg synes at ICE er veldig rimelig i pris og en veldig ærlig selskap.

Opplever meg lurt og rettsløs

Omtale av  Bjørn

Veldig ofte opplever jeg at samtaler brått blir brutt. Jeg har fortalt kundeservice dette, og de sitter der som spørsmålstegn. Akkurat som om de aldri har hørt om det problemet før. Min datter som bor i en annen kant av landet hadde akkurat det samme problemet. Det opphørte da jeg fikk henne over på Telenor. Heldigvis hadde hun ikke bindingstid. Sendte meg nytt simkort for at jeg skulle prøve det. Hva i all verden. Etter så mange som opplever det, så driver de å drenerer på denne måten?? Hvor er min rett på å få det jeg betaler for? Jeg kan jo ikke skifte, for da må jeg betale bruddbebyr. Frekkhet på høyt nivå. Problem to, tre, fire...: Ofte skurring og dårlig signal. Ofte har jeg opplevd å ringe til instanser der det er så og si umulig å høre da lyden er meget skurrete og mekanisk. Et ord på hele selskapet: Tragikomisk!

Svar fra ice
21.02.2020 11:18

Hei Bjørn, Jeg syns det er veldig leit at du stadig opplever problemer med tale og signal. :-( Jeg ønsker selvsagt å undersøke saken din nærmere, slik at vi kan finne løsning på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder\kundenummer. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke stabilt

Omtale av  Robin B

Liker appen deres, men det er der det positive ender. Bor i Tromsø, men opplever stadig vekk å ikke ha mobilnett. Mest irriterende er det når man skal kjøpe seg bussbillett men nettet svikter, mistet bussen 2 ganger på grunn av nettopp dette.

Svar fra ice
21.02.2020 09:03

Hei Robin B, Det skal selvsagt ikke være slik at du mister mobilnettet. :-( Jeg ønsker så klart å ta en titt på mobilnettet ditt og finne en løsning. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie

Alltid dårligst dekning

Omtale av  Lasse

Uansett hvor jeg er i verden og om jeg har nyest telefon har alltid alle andre rundt meg bedre dekning. Rett og slett elendig.

Svar fra ice
21.02.2020 09:03

Hei Lasse, Så leit å høre at du sliter med dekningen. :-( Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen din. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie

ice har 3 870 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR