Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Gjennomført svakt

Omtale av  Christian D

Dårlig dekning, ustabil dekning og nett, dårlige utenlandsavtaler (ikke 4G i Enland f. eks.) Betale for full måned når abonnementet blir avsluttet 05.10...

Svar fra ice
16.10.2017 11:50

Hei, Christian D Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med ditt mobilabonnement hos oss. Dersom du har problemer med 4G når du er i England f.eks, så kan du følge denne guide for å løse problemet. Du betaler alltid forskuddsvis hos oss, så om du ble kunde 01.09.17 så betaler du kun for september + de 5 dagene i Oktober. Dersom du fortsatt har flere spørsmål så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sleipe, dyre og ubrukelige

Omtale av  Karoline

Dette er det verste mobilselskapet jeg har vært borti, og jeg har prøvd mange nå. Jeg var fortsatt bundet til Phonero bedrift når det ringte en pushy salgsperson fra ICE. Han lovte at jeg skulle betale mindre hver måned, kjøpe meg ut fra Phonero og lovte meg at det ikke vil koste meg noenting å bytte over. Etter en stund fikk jeg en regning på nesten 10 000 fra Phonero, men ICE ville bare dekke 3000 og på grunnlag av at de sier veldig raskt i oppsummeringen at det er kundens ansvar å sjekke opp med tidligere selskap i forhold til kostnader, måtte jeg betale resten. Dette var på tross av at jeg flere ganger spurte spesifikt om det ville koste meg noe og fikk klar beskjed om NEI hver gang. Det var ren og skjær løgn, jeg endte opp med å måtte betale flere tusen for å være bundet i hele 3 år med dette sleipe udugelige selskapet. Aldri igjen!!

Svar fra ice
16.10.2017 08:11

Hei, Karoline Denne saken vil jeg se nærmere på. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal se hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Ubehjelpelig

Omtale av  Kari F

MMS er ikke lenger funksjonelt mellom min iPhone og andre mobiltlf kun mot andre iPhone-abonnement. Og dessverre hittil har all hjelpen jeg har fått vært ubrukelig...

Svar fra ice
16.10.2017 08:11

Hei, Kari F Takk for din henvendelse. Ser ut som du mangler de riktige innstillingene for MMS på din telefon. Bruk følgende link for å se hvordan man legger inn de riktige innstillingene på din telefon. Link: https://www.ice.no/mms/ Om du fortsatt opplever så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke sakene for deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Ligg unna

Omtale av  M

Helt håpløst selskap, bare rot, ingen kundeservice, kunden blir sittende med all belastning... Om produktet ikke virker henviser de til andre (og dyrere) produkter, eller henviser deg til klagenemd om du ønsker å si opp et produkt der de ikke leverer det du betaler for!

Svar fra ice
16.10.2017 08:11

Hei, M Dette hørtes ikke bra ut, det er beklagelig å lese at du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal vi gjøre alt for å gjøre deg fornøyd igjen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Bytte fra Hello til Ice: nytt SIM-kort med feil?

Omtale av  Kristian17

Bytta idag Hello-SIM med ICE-SIM som eg fekk instruks om, men mobilen viser at SIM mangler. Rart. Måtte låne en annens mobil og ringe ICE, men dem tok ikke telefonen. Nå lurer jeg på hva jeg skal omtale - at jeg fekk levert en mangelfull SIM (med forbehold om at det var en brukerfeil), eller at dem ikke tok telefonen....

Svar fra ice
16.10.2017 08:11

Hei, Kristian17 Det er veldig dumt dersom du opplever problemet du nevner. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "[email protected]" med navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ubrukelig

Omtale av  Eci

Var fornøyd med hello mobilabonnement. Men ble solgt, kundeservice dekning og pris er dårlig... NO E D INGENTING SOM VIRKER.

Svar fra ice
09.10.2017 16:52

Hei, Eci Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Funger ikke i utlandet

Omtale av  Torstein

Hvorfor i huleste får jeg opp ingen tjeneste når jeg er i utlandet. Dekning og tlf tjeneste fungerer bare sporadisk i utlandet. Abonnementet suger.

Svar fra ice
09.10.2017 16:52

Hei, Torstein Takk for din tilbakemelding. Dersom du har problemer i utlandet så kan du prøve å følge denne guide. Link: https://www.ice.no/utland/ Dersom det fortsatt ikke fungerer så kan sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi feilsøke problemet du opplever. Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR