ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dersom du ønsker pålitelig dekning, unngå ICE. Vært ute og reist og tlf må stilles om i hvert eneste land, noen ganger funker ikke det heller. Jeg ba om et billigere abonnement mens jeg var ute og reiste, noe de ikke gav meg, fortsatte med kr 399,- selv om tlf og roaming ikke ble brukt. Værste abonnement noen gang siden mobiltelefonen kom. De som jobber på service er veldig hyggelige, derimot en dame på tilbakebetalingen hadde 0 forståelse og ingen service innstilling.
Hei Mette, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har fungert problemfritt i EU og de steder jeg er syd i Norge.
Fungerer strålende, en bør vel undersøke før en handler, det gjorde jeg. Er kjempefornøyd med bredbåndsdekninga og mobilabonnementet. Fungerer bedre enn Telenor m flere her i Mo i Rana😂👍
Hei Trond H. M Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en fin dag videre, Trond! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Så langt er jeg kjempe fornøyd og med et utmerket service.
Presis og rask kundeservice. God dekning for det meste. Ryddig oversikt over abonnement på nettside og i app.
Hei Kjetil H. E Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dårlig kompetanse på mitt spørsmål 🙋 forsøkt mange ganger, men ingen ting hjelper. Må skifte nett leverandører til uken tror jeg, men vil gjerne vente så lenge som mulig å verksette.
Hei Olejohny, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
De sendte i begynnelsen ut regningen på sms og email så jeg skiftet ikke postadresse i den tro at de skulle fortsette å sende regningen på sms eller email jeg fikk en regning på 102 som jeg trodde jeg hadde betalt for jeg for ingen påminnelse om forfall på hverken email eller SMS da kommer det regning pa 450 kroner plutselig på SMS og de har lagt pa 350 kroner i inkasso gebyr de påstår at de har sent varsel på email noe de ikke har gjort fordi jeg har sjekket hele innboksen å spam, de har heller ikke sent noe regning på sms, de nekter a ta vekk gebyret som er 350 kroner på en 102 kroners regning. Jeg kommer til å avslutte abonnementet pga at de påstår de har sent e-mail men de har ikke det. Jeg hadde jo selvfølgelig skiftet post adresse hvis jeg hadde vist at de ikke sender varsel om inkasso på email men i posten. Syns også det er dårlig kundeservice når de nekter å ta av gebyret når jeg forklarer at jeg forventet å få alt på sms og de forteller selv at SMS ikke alltid fungerer hos de og attpaatil påstår at de har sendt en email om det da jeg spurte de om de kunne sende regningen på epost sender de i tillegg feil regning, ikke den jeg spurte om. Utrolig at de vil miste en kunde fordi de nekter å ta bort et gebyr på 350 kroner. Mobilnettet sluttet å fungere også i 3 uker noe jeg ikke gadd å klage på.