ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke best dekning. Mister signaler. Men har en veldig bra app. Tommel opp for den.
ICE`s nett er IKKE bygget ut for å dekke det totale behovet kundene faktisk utgjør i sommermånedene. De kan ikke vise til faktatall/målinger som underbygger at samtidig bruk (altså flere tusen brukere på nett samtidig) håndteres teknisk/operasjonelt i nærheten av de verdier de benytter seg av i markedsføringen. At det i det hele tatt er lovlig ihht. forbrukerrettighetene og deres vern er svært underlig - mener jeg som kunde. De har solgt et produkt de IKKE kan levere, men ta betaling for - allikevel. Nesten som en planlagt svindel. Dvs. at man (som alle andre aktører i samme marked) reklamerer med teoretiske verdier på hastighet og kapasitet, mens kundene IKKE kommer på nett en gang. Man bruker f. eks SVÆRT mye tid (som man betaler DYRT for) bare for å åpne en eneste side på PC-en, og er ikke i stand til å bruke vanlige programmer som e-posthåndtering, nettsurfing, onlineapplikasjoner av forskjellig karakter, radio og TV-overføringer osv. ICE-nettet på hytta står mest og "spinner" hele sommeren, og er nesten ubrukelig. Det beste med ICE er reklamen deres, produktene (på sommeren) er katastrofalt dårlig mhp. levering av data de skulle ha levert (og som koster mye penger) alle kundene sine. Vi har stengt ned nettet på hytta, og vil muligens si opp abonnementet på sommerstid, da det ikke er "operativt" pga. den totale belastningen, og den formidable responstiden dette representerer. Det er også litt underlig at det ikke er underlagt en myndighetskontroll av noe slag, når man til de grader reklamerer med noe man IKKE har forutsetninger for å kunne levere, men verden vil bedras heter det, og det ser ut til å fungere i denne forbindelse!
Hei Bjørn, Først og fremst må jeg bare beklage for at du ikke har hatt en optimal opplevelse med Mobilt Bredbånd, fra oss. Høy trafikk på senderen modemet ditt er koblet opp mot, kan medføre lavere hastighet, fordi Mobilt Bredbånd er en delingstjeneste. Dette er typisk fra kl. 17 til 23 om kvelden, og rundt ferietider som påske og sommerferie. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Jeg beklager for ulempene dette medfører for deg. Dersom du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din, så kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Husk å inkludere ditt kundenummer i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
3 ulike abonnement hos Ice. Fleksibelt, lettforståelig så lite behov for kundeservice. Men ved kontakt så er det positiv opplevelse. Gode priser. Håper dette fortsetter!
Hei Cecilie, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å levere den beste service for våre kunder, så det gleder mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-) Ha en fin dag videre, og god sommer! Mvh. Julia ice.no
Dekningen forsvinner helt og har generelt dårlig dekning uansett hvor jeg har vært i Norge.
Ikke noe å utsette på ice, kun positiv erfaring. Har ikke ice i dag pga at de foreløpig ikke leverer tjeneste på e-sim. Går tilbake til ice når de har det klart.
Hei Werner, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er godt å høre at du kun har gode erfaringer med oss - ingenting er bedre enn det. :-) Jeg håper vi kan tilby eSIM til våre kunder i nærmeste fremtid, slik at vi får deg tilbake som kunde! Ha en fin dag videre, og god sommer! Mvh. Julia ice.no
Vanskelig. Byttet til ice i dag, byttet tilbake til Telenor i dag.
Store problemer med å ringe ut, hører ikke at det ringer og får beskjed om at klient ikke kan nås, den du ringer kan ikke svare + en del flere rare meldinger. De jeg ringer til opplever at jeg legger på når de svarer, og når de prøver å ringe tilbake får de og en masse rare beskjeder. Nå har dette pågått i en hel mnd. og det ser ikke ut til at Ice er i stand til å fikse problemet.! Kundeservice ser heller ikke ut til å ta dette alvorlig, så nå blir det skifte til noen som er på Telenor sitt nett.
Hei Jonny, Så leit å høre at du har hatt problemer med samtaler. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi få undersøkt dette nærmere for deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no