ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er egentlig fornøyd med ICE etter at vi ble overført fra Komplett. Jeg har hatt Komplettabonnement i noen år og var veldig fornøyd. Jeg bruker svært lite data og klarer meg med 1GB i måneden. Men etter at ICE tok over så har mitt dataforbruk økt med kanskje det dobbelte. Jeg har samme telefon og samme bruken av telefonen slik jeg hadde det hos Komplett. Ellers er jeg meget fornøyd, er det kanskje flere som opplever økt forbruk av data etter at man har gått over fra Komplett til ICE?
Hei Bjørnar M, Det skal ikke være noen forskjell på oss og andre mobiloperatører, når det gjelder hvor fort mobildataen din brukes. Dersom du har lastet ned eller oppdatert noen apper eller lignende, kan det være at de bruker mer data enn det de tidligere har gjort. Mange telefoner gir deg også muligheten til å se omtrent forbruk - fra app til app. Inne på Min Side, kan du også under "Forbruk" - "Data" - huk av "Vis inkludert forbruk", se hvilke tidspunkter dataen er blitt brukt. Kanskje dette kan gi deg en liten pekepinn? :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
ICE har grei kundeservice (både god og mindre god service). Bor i Nordnorge og har dårlig eller ingen dekning flere plasser. I det siste har det vært problematisk å ringe inn og ut til ICE kunder.
Hei, Kristinehp Så leit å høre at du opplever manglende/dårlig dekning. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få undersøkt det nærmere. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Får ikke brukt MMS uten nettverk, har fulgt ice sine instrukser. Dårlig dekning og tregt til tider. Har iPhone XS. Så telefonen skal ikke være problemet. Fornøyd med avtalen ved kjøp av mobil med abonnement. Og pris.
Hei, Elisabeth T Dette må jeg få undersøkt nærmere for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg se på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservice er oppdatert og raske. Nettet er til tider før seint og det går ikkje å sende eller motteke mms til Sverige.
Hei Erik, Så godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Jeg ønsker å ta en nærmere titt på dine problemer tilknyttet mobildata. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Til informasjon, er det dessverre ikke mulig å sende MMS til Sverige/utenlandske numre. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Fungerer veldig godt og en veldig bra kundeservice.
God kundeservice, god dekning, rimelige priser. Oversiktlige fakturaer. Grei hjemmeside.
Vi var på ferie i Danmark og der fikk ikke vi bruke data som vi har på mobil. Men på havn kom internett tilbake. Her i Norge også får vi dårlig dekning og internet.
Hei Hala, Så leit å høre at du opplevde problemer med mobildata i Danmark, og dekning her hjemme i Norge. Dette ønsker jeg å undersøke nærmere. Send oss derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no