ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med nett og hastigheter. Aldri hatt problemer med dekningsutfall. Men oppfatter ikke ICE som det de engang skulle være, billig og nyskapende. I ferd med å falle ned i sekken med de ande.
Hei, Tor Det er veldig gledelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hver dag med å kunne tilby de mest gunstige og innovative løsningene for våre kunder. Her kan jeg eksempelvis trekke fram våre nyeste produkter - Data Frihet og iceJunior. Jeg håper vi kan tilby noe som passer for deg også, slik at vi får beholdt deg så kunde så lenge som mulig. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Påtvunget betaling for GB jeg overhodet ikke bruker i abonnementet mitt
ICE har forferdelig hastighet på nettet sitt. Minner mye om ISDN hastighet. Merkelig kundeservice i app også.
Hei, Frode Så leit å høre at du har opplever problemer med mobilnettet vårt. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Selv om 9 av 10 av alle mobilkunder kan benytte seg av vårt eget mobilnett (ice+), vet vi også at noen av våre kunder bor i områder hvor vi ennå ikke har bygget egen ice+ dekning. På de områdene vi ikke har eget nett, leier vi signaler fra Telia. Send oss en e-post til bytt,[email protected] med fullt navn og telefonnummer, slik at vi får sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg har kjøpt mobilt bredbånd fra Ice. Ice forholder seg ikke til reklamasjon på ytelse. De hevder at de tilbyr en prøveperiode på 30 dager hvor man kan prøve om det virker. Hvis det ikke virker, kan man returnere router og få igjen pengene, men ikke frakten. Problemet er at de presenterer et dekningskart som sier at det fungerer. Det burde de ta ansvar for og ta alle kostnadene ved retur når det ikke fungerer. De later som om de ikke forstår forskjellen på angrerett og reklamasjon og sender hakk i plata svar når man henvender seg til dem. Skygg unna er mitt råd.
Hei, Geir Så trist å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den her på stående fot. Send oss en e-post til [email protected] med kundenummeret ditt og fullt navn, så skal vi få tatt en nærmere titt på saken. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
Manglende dekning i karibien, rot med faktura. Uforskammet kundeservice ingen beklagelse.
Opplevde ofte at det var ingen dekning og jeg fikk da ofte ikke brukt mobildata. Det er ikke vits å ha nye mobildata når du ikke får brukt den! Hvorfor måtte dere kjøpe opp komplett? De gjorde det så bra, også kommer dere og stjeler de!
Hei, Jonas Så leit å høre at du har opplevd problemer med mobilnettet. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Omtrent null dekning på hytta i nærheten av Drøbak. Min kones abbonement med Telenor nett har meget god hastighet . Så jeg må bare bytte.
Hei, Tj Dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg vil gjerne undersøke saken nærmere for deg. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, og telefonnummer, så skal vi ta en titt på det. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no