Meny

ice omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice

"ICE abonnement lurer deg da du ikke får kjøpt nyttige datapakker."

Omtale om ice skrevet av Jørn for 04.04.2022 17:51

ice har totalt 2977 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ICE abonnement lurer deg da du ikke får kjøpt nyttige datapakker."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du er vant til andre mobilselskap hvor du kan kjøpe store datapakker til en grei pris, så vil du bli meget skuffet over ICE. Du inngår abonnement på årsavtale. Det som gjør at ICE lurer deg, er at de ikke gir deg anledning til å kjøpe fornuftige datapakker i tillegg når du behøver mer data. Du får maks kjøpt 1 GB til 79,- eller 3 GB til 179. Dette er jo altfor små datapakker. Derfor blir du sittende med et abonnement i ett år som jeg forventer at du vil være misfornøyd med, det var vi. Jeg vil advare på det sterkeste å bytte til ICE.

Svar fra ice
06.04.2022 14:49
Hei, Jørn Synd å høre at du føler det slik! Jeg vil anbefale deg å heller oppgradere abonnementet ditt til en 50-lapp mer i måneden. Det er en rimeligere løsning i lengden hvis du til stadighet råker opp for GB. Det forutsetter at du fortsetter med "Årsavtale" som du har inngått tidligere. Selv om du er bundet opp til denne i ett år, kan du oppgradere eller nedgradere etter ønske en gang i måneden. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Bytt.no
"ICE abonnement lurer deg da du ikke får kjøpt nyttige datapakker." skrev Jørn om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Jørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er sjokkert over Ice sin kundebehandling. Jeg bestilte en telefon på fredag som ble registrert på min gamle adresse, og tok minutter etter bestilling kontakt med Ice på chat som lovet å endre leveringsadressen. Dette spurte jeg om gjentatte ganger: "er det 100% sikkert at den blir levert til nåværende adresse?" ja, svarte de. Skjermbilder er tatt av hele samtalen. Når jeg ringer på mandag for å forsikre meg om at telefonen vil bli levert til nåværende adresse får jeg beskjed om at den blir levert til den gamle adressen. Til tross for å ha gjentatt korrekt adresse til flere ansatte og fått dette bekreftet flere ganger klarer de fortsatt ikke å holde det de lover og garanterer kundene sine. Jeg har nå brukt flere timer i telefon og på nett for å løse opp i deres problemer, og får i motsetning til de ikke betalt for tiden som er sløst vekk. Det er hårreisende og ikke minst totalt uakseptabelt at et selskap kan holde på slik.

Svar fra ice
06.04.2022 14:49
Hei, Maria Dette høres alt annet enn bra ut! Jeg må først å fremst beklage så mye for dette og ulempen dette har medført deg. Får du hentet den eller blir det for lang avstand til din nåværende adresse? Jeg tar gjerne en titt på dette for deg om du ønsker, og fint om du da sender en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og ditt mobilnummer. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pålitelig, hyggelig og billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har over en lengre periode hatt Ice Ung (10GB) til 249,-. Vært strålende fornøyd med både dekning, hastighet og lengde data, uavhengig av om jeg har befunnet meg i Oslo, på bygda eller i London. Kom nylig over en kampanje hvor de kjørte 30GB til 299,-, og ville da endre til dette. Til tross for at jeg egentlig ikke rakk å benytte meg av tilbudet innen tidsfristen de selv hadde satt som var 31.03.22, så lot de meg likevel den 01.04.22 få benytte meg av tilbudet (På bakgrunn av at deres kundeservice hadde stengt på kvelden den 31.03, og jeg var avhengig av å komme i kontakt med disse for å få til endring av abonnement). Oppsummering: Overall bare hatt gode erfaringer med Ice fra før, men den ble nå bare styrket etter fantastisk kundeservice (fikk til og med humor servert på kjøpet av kundebehandler). Avslutningsvis vil jeg også belyse hvor praktisk og enkel app’en deres er. Utrolig oversiktlig, hvor du har full kontroll på alt innenfor abonnementet ditt + mer. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra ice
05.04.2022 14:41
Hei, Andreas For noen fantastiske tilbakemeldinger! Det gleder oss enormt å høre hvor tilfreds du er med å benytte deg av oss 😍 Ønsker deg en fin dag 😎 Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Ice men det var en stor skuffelse. De mangler wifi tale til IPhone. Dekning er heller ikke noe å skryte av, samtaler brytes/faller ut ofte, noe kundeservice også fikk erfare da de måtte ringe meg opp igjen under feilsøking. Bra kundeservice.

Svar fra ice
31.03.2022 09:44
Hei, Leo Dette var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og vi håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Mvh. Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra til barn og unde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til to tenåringer. God pris for gode abonnement og veldig fornøyd med at det er så enkelt å fikse ting via websidene eller chat med kundeservice. Det bare virker!

Svar fra ice
31.03.2022 09:43
Hei, Mrg Så hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! Mvh Anne ice.no
ice har totalt 2977 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR