ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice ringte meg opp å gidde meg et tilbud som matchet det jeg har pluss to GB mer i måneden til samme pris. Som den idioten jeg er takket jeg ja. Men hva f er vits med mer GB når det ikke fungerer! Nettet koblet seg ut flere ganger der jeg ikke får gjort en ting. Har heldigvis nå fått skiftet vekk til Telia med samme pris men ingen problemer med dekningen...
Hei John, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg pratet med en enormt flink selger som klarte å gjøre meg interessert i å prøve ut ice, har hørt mye forskjellig om selskapet så jeg var veldig kritisk til og begynne med. Fikk en hyggelig påminnelses melding kvelden før om at at det nærmet seg. Dem hadde også ordnet det sånn at porteringen startet første dag i kalender måneden, sånn at jeg slapp å betale for 2 faktura i perioden. Jeg byttet fra Telenor til Ice, og siden har jeg ikke angret. Takk til han selgeren som overtalte meg! Det jeg merket forskjell var at jeg betalte 1200 mindre hvert år, ha 5 gb mer og bruke i måneden. Var ekstremt fornøyd med Telenor også, men kommer ikke til å bytte tilbake! Folkens.. absolutt vært å prøve ut!
Hei Andreas, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God service, men nettet har og telefon har blitt borte flere timer av gangen.
Billig men dårlig dekning. Detter ut når du er i bil. Må betale extra for 4 sifrede meldinger. Ikke Wifi tale.
Hei Arne D, Det er leit å lese om dine problemer med dekningen. Ta kontakt med Kundeservice så skal vi gjøre at for å finne ut om hva problemet er. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bruk Facebook siden til Ice om du får problemer, det hjalp :)
Ved "fri roaming" forventet jeg 4G hastigheter også i utlandet. På ferie i London slet jeg med generell dekning innendørs og hastigheten på mobilnettet kan bare betraktes som trist. Min dårligste opplevelse er derimot når jeg skal bytte vekk fra Ice. Jeg bestilte abonnement hos en annen operatør i god tid før måneden var omme. Porteringen var ikke før den 5. i påfølgende måned, og da tar ice seg betalt for hele måneden. I dag hvor det er så enkelt å bytte operatør burde de ta vare på kunden selv ved bytte. Jeg kommer ikke til å bytte tilbake til ice.
Hei Ak, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ingenting å utsette. God dekning og sjeldent trøbbel. Mye for pengene.