ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, har kjøpt en mobil med abonnement. Samsung s8, den hadde nettverks problemer. Etter flere klager på tlf, fikk jeg beskjed om å redigere innstillinger, senere unnskyldte ice seg med at det var problem med basestasjonen i mitt område, i en periode. Jeg fikk kompensasjon i flere ganger men tlf fungerte ikke, dekningen var aldri der! Så når verkstedet skal fikse problemene på mobilen skal de overprise tjenesten og prøve å presse kunden til å bare gi fra seg mobilen som er nedbetalt! BARE FOR Å SELGE DEN VIDERE TIL NESTE TOSK(KUNDE)DEG.
Hei Birger, Dette hørtes veldig merkelig ut. Slik skal det naturigvis ikke være. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vi har nå hatt Ice i 2 - 3 år her i familien, til sammen 5 telefoner og er veldig fornøyd. Kjempe pris som ingen er under, god dekning der vi vanligvis ferdes, og veldig hyggelig kundeservice som alltid har hjulpet oss på et øyeblikk
Hei Rune L, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det varmer mitt hjerte. Jeg håper du og dine er fornøyde kunder hos oss i en lang tid fremover! :D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg er veldig fornøyd med ICE men samboer min er i krig med dem. Hun får alltid for høye regninger og ektra som hun ikke har brukt. Litt rart synes jeg men bør være noe feil bak der. Mens jeg og datter er veldig fornøyd med ICE:)
Hei Adam, Så godt å høre at du er fornøyd med ice! Ingenting er bedre enn det. :D Jeg vil veldig gjerne ta en titt på fakturaene til samboeren din, for å se hva som er grunnen til de høye fakturaene hennes. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kjøpte ny telefon i slutten av sommeren og kjøpte med Ice abonnement (da jeg hadde Telia fra før, som jeg savner noe inderlig) fordi da skulle det bli lettere å flytte til Ice bedrift. Endte med regning på 2000 kr for avtalebrudd da jeg byttet fra Ice privat til Ice bedrift. Ice bedrift kunne ikke gjøre noe da det var fra Ice privat og Ice privat kunne bare flytte fakturaen bittelitt frem i tid. Så nå må jeg betale dyr regning i tillegg til at jeg har dyrere abonnement nå hos bedrift enn det jeg hadde privat. Dårlig service. Hadde jeg ikke hatt bedriftsabonnement hadde jeg bytta for lengst og aldri sett meg tilbake. Mer en nok problemer med mobildata og signaler er det og. Frister å heller ta i bruk privat abonnement og gå tilbake til Telia. Værre service har jeg aldri fått. Anbefales ikke av meg. (Ice bedrift skal få et lite + for å være mye hyggeligere, prøvende og behjelpende enn deres "andre avdeling" Ice privat.)
Hei Christopher, Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Mobilnettet til Ice er alt for tregt, og har dårlig dekning. Ekstrapakkene med data er dyre og lite fleksible, finnes heller ingen mulighet for fri data i en gitt periode. Prøvde å bytte til Phonero, men da krevde de 6000 per telefon, 3000 mer enn det som er vanlig og det Phonero tilbød seg å dekke. Alt i alt ikke fornøyd her, og kommer til å bytte så fort bindingstiden går ut.
Hei Magnus, Så trist å høre at du ikke er fornøyd med oss. :-( Jeg ønsker å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vil bare anbefale ICE til noen som konstant er på WiFi. Med en gang jeg beveger meg hjemmefra så mister jeg 4G, eller LTE som ICE kaller det. I Oslo sentrum opplevde jeg på kort tid å miste tilgangen til Spotify - ikke få vist billetten min på trikken - ikke få handlet med Vipps. Da hjelper det ikke at jeg sparer noen kroner på abonnementet i mnd.
Hei Øystein, Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen. I Oslo generelt skal vi ha meget god 4G-dekning, så dette hørtes merkelig ut. :O Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Bare søppel. Ikke alltid best med billigste alternativet. Dekningen funker ikke idet hele TATT.