Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Obs ved kjøp av ekstra datapakker via mobilappen. Det informeres i appen ikke at data rollover er begrenset oppad til datamengden bakt inn i abonnementet, så alt du har betalt for kan gå til spille. Villedende ! Kundeservice viser til betingelsene på websiden, som de forventer tydeligvis at du leser før du bruker Appen.
Hei, Dan V. Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen man kjøper så er det bekgrenset oppad slik som reglene i rollover. Dette informeres om på vår hjemmeside, men jeg er enig i at dette bør informeres bedre om i appen. Og vi skal se om vi får implementert dette i løpet av kort tid. Man bør alltid lese igjennom avtalen før man godtar den. Men vi skal synliggjøre dette bedre i fremtiden også Mvh Bent Komplettmobil.no
Fungerer fint så lenge du ikke trenger å ringe kundeservice. De tar ALDRI telefonen! Har forsøkt 4 ganger på forskjellige dager og etter 15 min ringetid hver gang så gir jeg opp. Vurderer sterkt å gå tilbake til Talkmore som iallefall svarer kjapt på henvendelser.
Hei, Ragnar! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har dessverre hatt veldig lang svartid på vår kundeservice igår. Dette grunnet sykdom og større arbeidsmengde enn vanlig. Vi beklager dette og jobber med å bedre situasjonen. Dersom du ikke har fått hjelp med ditt ærende enda, send en mail til [email protected] Så skal jeg se på saken for deg Mvh Bent Komplettmobil.no
Kundeservice klarer å aktivere aktivt simkort, og samtidig deaktivere annet simkort. Kundebehandler innrømmer han gjorde feil, men kan ikke gjøre noe før i morgen "vi stenger kl 18.00" Dette er det simpleste jeg har opplevd fra kundeservice noen gang. Dette kommer til å bli det korteste kundeforholdet EVER. Styr unna.
Hei, Håvard! Det er beklagelig å se at vi klarte å gjøre en feil ved aktivering. Det er slikt som ikke skal skje, men vi kan dessverre gjøre feil som alle andre. Den reelle grunnen til at man ikke kunne gjøre noe var ikke fordi vi stengte, men fordi den tekniske avdelingen hos Telenor som kan rette slike feil allerede var stengt. Vi beklager at kundebehandler ikke informerte deg om rett grunn til at det ikke kunne løses. Vi håper uansett at det har løst seg nå. Skulle du fortsatt ha problemer så send en mail til [email protected] Så ser vi på saken her.
Henvendte de på fredag kveld på FB og svarte med engang, ble litt misforståelse og de ordnet med engang.
Hei, Rana! Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi kunne hjelpe så raskt. Takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no
Styr unna, når mobildata er oppbrukt så skriver dem regning med gaffel. Må oppdatere noe på tlf for å ikke bli belastet ekstra etter inkludert data mengde. Dette blir du ikke opplyst om når mobilabonnementet tegnes. Ringing i utlandet er også svinedyrt. Byttet fra Ice, det måtte vi betale dyrt for.
Hei, Ella 8. P! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Her ser det ut som om du ikke har aktivert datakontroll, og da i tillegg overskredet datagrensen. Derav de ekstra kostnadene. Tek.no har flere ganger kåret oss til Best i test, med noen av de rimeligste utenlandsprisene. I tillegg har vi som eneste selskap EU+ med flere land inkludert. https://www.komplett.no/mobil/eupluss Så det er beklagelig at du ser slikt på det. Vi håper du sjekker utenlandsprisene hos ditt nye selskap og ser at det kanskje ikke var så ille som du trodde hos oss. Mvh Bent Komplettmobil.no
Fornuftige priser, utenom "avgifter" som forekommer ved bytte av pakke. Fått feil faktura 1 gang, men det var rettet opp raskt av kundeservice. Ingenting å klage på i form av hastighet eller dekning.
Hei, Kristian! Så flott å se at du er fornøyd! Avgifter som vises i appen ved bytte av pakke er mnd avgift for det nye abonnementet for de resterende dagene av mnd. + hele neste mnd. Så det er ikke lagt til noe ekstra :) Mvh Bent Komplettmobil.no
Dårlig kundeservice og vanskelig å få kontakt . Lite behjelpelig
Hei, Aina! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Men vi har hatt lite kø på vår kundeservice siste uken. Så vi lurer på om du kan ha ringt Komplett.no istedet. Vi ønsker å vite litt mer om din sak for å kunne se hva som har skjedd. Send derfor en epost til [email protected] Så ser jeg på saken din! Mvh Bent Komplettmobil.no
Er veldig fornøyd med komplettmobil per idag. Både kundeservice og abonnement har vært som en drøm! Ikke minst er det billig! Få med Tyrkia i EU+ så blir jeg enda mer fornøyd
Hei, Heidi! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber kontinuerlig med å blir enda bedre, og skal selvfølgelig se om det er mulig å gjøre noe med ønsket ditt i fremtiden! Mvh Bent Komplettmobil.no
Syns jeg får mye for forholdsvis lite penger. De tilbyr avtalegiro, som er veldig viktig!
Hei, Lydia! Så flott å se at du er fornøyd og takk for flott tilbakemelding. Vi håper at du har krysset av feil på spørsmålet om bytte av selskap. Om ikke kontakt med gjerne på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra priser, god kundeservice. Har ikke noe negativt å si. Er veldig fornøyd.
Hei, Randi T! Så flott å se at du er fornøyd og takk for flott tilbakemelding Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg er veldig fornøyd med komplett. Hadde et problem med ekstra datatrafikk, men kundeservice på telefon var veldig hjelpsom og løste det uten problem, og tok ansvar for feilen som hadde skjedd og rettet det opp. Greie priser og god dekning i så og si hele landet. Eneste minuset er litt lang ventetid på kundeservice. Anbefaler å ringe de, da jeg opplevde at det gikk mye raskere å få svar der enn på chat og mail, og det var der de kunne hjelpe meg mest. Veldig fornøyd!
Hei, Aleksander! Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi fikk løst saken din. Dessverre har vi hatt noe lenger ventetid de siste ukene pga sykdom. Men vi har hatt en del mennesker på opplæring og skal stille sterkere med kortere svartid fra neste uke:) Tusen takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett mobil fungerer fint helt til de ikke lenger er konkurransedyktige på pris og man vil bytte bort. "Fakturert månedsavgift krediteres ikke" står det på fakturaen. Det som ikke står like tydelig er at påstartet måned må betales i sin helhet uavhengig om den er fakturert eller ikke. Dvs. at du som forbruker er nødt til å betale for dager du ikke lenger er kunde, såfremt du ikke greier å time porteringsdato (ikke selve oppsigelsen, men datoen du får beskjed å bytte simkort) til midnatt ved månedsskiftet. Vil for eksempel porteringen skje før månedsskiftet, får du ikke tilbakebetalt for de siste dagene i måneden etter du har sagt opp. Er du så uheldig at porteringen skjer i starten av måneden etter, ender du opp med å betale for hele måneden, til tross for at du ikke lenger er kunde. Det er heller ikke mulig å bytte til et rimeligere abonnement i mellomperioden mellom oppsigelse og portering for å unngå å betale full pris for noen dagers bruk. Dette er verken god forretningsføring eller god kundeservice. Styr unna.
Hei, Didrik! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi har like vilkår som de fleste andre selskaper. Og som det står i alle fakturaene våre og i punkt 15 i våre vilkår. Så tilbakebetales/krediteres ikke månedsavgiften ved utportering etter at faktura er sendt ut. Man har full mulighet til å bestemme porteringsdato hos sitt nye selskap utifra dette. Er det slik at du porterte ut før faktura ble utsendt, så skal vi selvfølgelig månedsavgiften for denne måneden. Send en mail til [email protected] så skal jeg ordne det. Husk også å sjekke vilkårene hos ditt nye selskap, som har akkurat samme regelen :) Mvh Bent Komplettmobil.no
Det ble grisedyrt da jeg gikk over datapakken ene måneden i tillegg fikk jeg heller ikke varsel om hvor mye det kostet for videosamtale/facetime gjennom å videoringe via vanlig nummer (ikke messenger/skype etc.). Ble rimelig forbanna! Heller ingen hjelp/forklaring å få fra Komplett ang. hvorfor dette var så sinnsykt dyrt.
Hei, Thebear! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det koster ingenting å bruke Facetime eller andre apper med video på telefonen. Men såkalte Videosamtaler over 3G/4G har kostnad som hos alle andre selskaper. Dette er opplyst om i våre priser:https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ og i våre vilkår som du aksepterte når du ble kunde. Ta gjerne kontakt på [email protected] Så kan jeg i det minste se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg foretrekker Telenor dekning ettersom jeg har merket på tidligere skoler og div andre bygg at Telia ikke strekker til. Jeg byttet til komplett mobil 6 GB fra Telenor sitt med 4 GB. Jeg har blitt belastet for bruk i EU, og appen oppdaterer seg sent. Jeg startet i begynnelsen av en mnd, men har fortsatt ikke fått 6 GB til å starte med. Jeg kommer til å bytte i neste mnd skifte.
Hei, Rosanna! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Men her dreier det seg nok kun om misforståelser og at du ikke har lest ordentlig på våre nettsider og i ordrebekreftelsen. På vår kom igang side https://www.komplett.no/mobil/komigang/ står det følgende: Hvordan beregnes datakvoten? Som ny kunde betaler du kun for dagene som er igjen av mnd, og kvoten vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved mnd skifte fylles datakvoten opp med full kvote. Ut ifra det du skriver så gjør jeg en kvalifisert gjetning på at du har brukt opp mobildataen når du var i et EU land og at du ikke har hatt datakontroll aktivert. Send gjerne en epost til [email protected] så skal jeg selvfølgelig se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg har vært kunde hos Ice mobil i mange år, faktisk siden de startet opp. Generelt strålende fornøyd, men i anledning ferie i Thailand denne sommeren oppdaget jeg at Ice dessverre har dårlig tilbud på utland utenfor EU. Så kom KomplettMobil med sitt EU+ tilbud og dermed var valget enkelt! Bruk telefonen som hjemme, i hele 9 land i tillegg til EU! Så nå er det slutt på å bruke thai-kontantkort når vi er i Thailand! Alt er inkludert i abonnementet, enten er i Norge, i EU eller i et av EU+ landene; ringe ut/ mottak av samtaler (også til Norge), sms, mms, databruk og BankID på mobil! (OBS: Det ENESTE som ikke er inkludert er å ringe til andre land når en er i Norge. Det er foreløpig dyrt!) På toppen av det hele er prisene litt lavere eller de samme som hos Ice og de andre billige operatørene. Kundeservicen hos KomplettMobil har vært som hos Komplett.no; upåklagelig god. Raske svar og meget behjelpelige og hyggelige. Under bestillingen fikk jeg vite at de hadde en kampanje for nye kunder: 50 kr i rabatt pr mnd, de tre første mnd. Oppsummert: Strålende fra A til Å!
Hei, Glenn! Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er flott å se at du nå slipper å kjøpe ekstra kontantkort i utlandet:) Vedrørende priser fra Norge til utlandet, så er ikke etterspørselen på dette så stor enda, men vi får se hva vi kan få til i fremtiden. Ha en flott dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Dekningen kommer og går for ustabilt nett her jeg bor. Dyrt å ringe og sende sms til EU.
Hei, Lillian! Dette var beklagelig å se, og vi vil gjerne finne ut av dette med dekningen. Send meg en mail på [email protected] så skal jeg se på saken. Ang sms til utlandet så har vi per idag noen av de laveste prisene i markedet på dette. Men send gjerne hvilke land du sender sms til i eposten. Så ser vi om det er noe vi kan gjøre rundt dette også. Mvh Bent Komplettmobil