Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 26 innen
mobilselskap
62%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
153
23
18
21
77
Sorter omtaler etter
Viser av 292 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Flott"

Bra service, eneste er at det er av og til litt treg respons.. men ellers er det ingen dårlige ting!

Svar fra Komplett Mobil
03.09.2018 13.26
Hei, Even!
Så flott at du er fornøyd med oss som selskap.
Vi har en normal svartid på eposter på inntil 24 timer i hverdager og på telefon har vi hatt en gjennomsnittlig ventetid på inntil 3 minutter i august. Det er beklagelig dersom du har kontaktet oss og vi har avvik fra dette.
Vi takker uansett for flott tilbakemelding:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig erfaring med komplett mobil. Dårlig kundeservice. Dataen er utrolig dårlig blir veldig fort brukt opp.

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.33
Hei, Merethe!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Vi har en kundeservice de fleste er veldig fornøyde med. Og vi vil gjerne høre hvorfor du mener den er dårlig. Send oss derfor en mail til risros@komplettmobil.no så vi kan se på saken din.

Ang dataen så brukes ikke den fortere opp enn hos noen andre. Det er per idag ikke mulig. Men det man ofte glemmer er at ved skifte av operatør så endres en del innstillinger ang nedlasting av apper o.l
Vi anbefaler å bruke datatelleren på telefonen og finne ut hva som bruker data. Og deretter utføre tiltak utifra dette :)

Vi håper uansett at du velger å komme tilbake til oss en annen gang

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overlegent bra."

Best i pris, full Telenor dekning, og god kundeservice. Hva mer trenger du?

Komplett mobil er definitivt det beste valget. Telenor dekning er et must i Norge..

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.31
Hei, Oliver!
Det er så flott å se at du er fornøyd med oss!
Tusen takk for flott tilbakemelding.

Ha en fin dag!
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Darligste kunde behandling her når de surer til med ting og var tålmodig men etter 3 ukers venting kom sim kort og står på papiret klar til bruk og blir aktivt etter 30min men virket ikke og måtte kontakte komplett og fikk beskjed at kortet blir aktivt etter 1 uke. måtte kansellere hele greie og flyttet til annen selskap. Worst ever, frarådet alle til å ha abonnement hos komplett.

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.29
Hei, Joy!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Saken her er at det første sim kortet vi sendte deg, mottok du ikke før alt for sent. Du kontaktet oss og vi sendte et nytt sim kort. Det nye sim kortet ble satt til aktivering 1 uke frem i tid fra vi sendte det. Men det kortet vi sendte først, kom da frem og vi kunne ikke reaktivere det gamle sim kortet vi hadde sendt.
Det er selvfølgelig beklagelig, men det nye sim kortet vi sendte kunne som sagt brukes.
Hvorfor det ble forsinket i posten har vi dessverre ikke noe svar på.

Vi håper uansett at du velger å komme tilbake en annen gang

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig faktura kontroll og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

De fakturerer deg fakturagebyr selv om du har avtalegiro. Ingen spesifikasjoner på faktura på overforbruk. Appen får du ikke åpnet fakturaene dine i. Chatten deres kan de ikke svare på noe angående abonnementet ditt. De skylder på personvern uansett hva du spør om. De henviser hele tiden til at du må ringe de. Når du sender de en epost så tar det en uke før du får svar, og de sperrer abonnementet samme dag som du får svar. Jeg etterspurte svar på min faktura da den var unormalt høy og ventet selvfølgelig med å betale den til jeg hadde fått svar. De svarte etter én uke. Fikk svar på kvelden og morgen etterpå hadde de sperret abonnementet. Det var gått 15 dager på overtid fra forfall til jeg sendte henvendelsen. Fikk ingen advarsel om at de kom til å stenge bare sms om at de stengte det. Trodde rett og slett ikke slikt gikk ann.

Svar fra Komplett Mobil
16.08.2018 11.22
Hei, Tom!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!

For at man skal unngå fakturagebyr så må man sette e-post som fakturametode fra oss.
Dessverre så ønsker vi ikke å gå inn i detaljer på fakturaer pr. chat da det ikke er like lett for oss å vite om vi har dialog med juridisk eier.
På telefon så kan vi se nummer man ringer fra, og det er enklere å ta kontrollspørsmål.

Når det kommer til sperring grunnet manglende betaling så blir man informert om dette på sms/e-post, og første gang allerede én uke etter forfall.
Purringer inneholder også varsling om sperring.

Det skal gå 4 uker fra forfall før man blir sperret ved utelatt betaling, og om tilfellet er som beskrevet så kan det være flere utestående fakturaer som fører til sperring.

Dersom du har ventet en uke på svar på epost så send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no så skal vi se på dette.
Da vi har normal svartid på under 24 timer per epost.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Veldig bra service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra service på chatten ved bytte av fem abonnement. Fikk det slik jeg ønsket med en samlefaktura og en egen faktura for et av abonnementene. Fikk også lagt inn U13 begrensninger på abonnement til barna og rabatt i tre måneder på alle abonnementene.

Svar fra Komplett Mobil
15.08.2018 10.15
Hei, Øystein!

Så utrolig gøy å lese at du er så fornøyd med kundeservicen vår!
Og at du fikk løst opp i alle ønskene dine:)
Ønsker deg en fortsatt flott sommer videre!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Arrogant kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte kundeservice da jeg hadde byttet til et større mobilabonnement, men allikevel blitt fakturert 399 kroner for overforbruk. Møtte tidenes mest arrogante kar kundeservice, som virkelig hadde peiling på hvordan man skulle irritere folk. Endte opp med å bytte leverandør. Etter samtalen fikk jeg en mail fra han jeg var i kontakt med som inneholdt en vag trussel om at hvis jeg terminerte abonnementet hos dem så ville nummeret mitt bli "slettet fra register og bli borte for alltid". Useriøst, stay away!

Svar fra Komplett Mobil
13.08.2018 13.26
Hei, Emil!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Men når man bruker over den inkluderte datamengden og ikke har skrudd på datakontroll så får man overforbruk. Noe man også får varsel om per sms.
Selv om man da bytter abonnement etter at man har brukt over den inkluderte mengden.
Som du ba om i samtalen så ville du avslutte nummeret. Vi sendte deg da en standard epost hvor du måtte bekrefte eposten for å avslutte nummeret, der står det også at om du ikke vil avslutte nummeret så må du finne en ny operatør.
Så det var på ingen måte noen trussel, men vi har ikke lov til å si opp telefonnummer uten skriftlig samtykke fra juridisk eier.
Vi beklager om du misforstod dette og håper å se deg tilbake hos oss ved en senere anledning.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og feil data"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har MedioFlex+ hos Komplett Mobil. Jeg hadde nesten 3 GB gjenværende fra forrige måned og skulle ha nesten 9 GB totalt. Men pga feil hos Komplett Mobil fikk jeg feil datamengde. Totalt 1,5 GB. Da jeg kontaktet kundeservice sa de at de hadde teknisk problem og det ville bli fikset etter kort tid. Dagen etter kontaktet jeg de igjen og da ble jeg ikke trodd av han som jobbet der. Han mente jeg hadde brukt nesten 7 GB på to dager. Sjekket mitt på forbruk på min telefon og det visste seg at jeg hadde rett, men alikevel ga han seg ikke. Alt i alt svært misfornøyd. Anbefaler ingen å bruke Komlett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
07.08.2018 13.07
Hei, Stify
Beklagelig å lese om tilfellet du opplevde med vår kundeservice her. Stemmer at vi har hatt litt problemer med visning av data på appen, men er ikke noe som går utover selve dataforbruket- bare hva som vises av gjenstående data.

Send gjerne en e-post til risros@komplettmobil.no så skal vi ta en ny titt på saken din, og undersøke hva tilfellet er.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tilbyr gode og rimelige abonnement, hvor alle kan finne et passende abonnement. Strålende kundeservice som er villig til å løse de fleste caser.

Svar fra Komplett Mobil
06.08.2018 21.16
Hei, Mike!
Så bra at du er fornøyd med hva vi kan tilby pr. d.d. og vår kundeservice! Takk så mye for din flotte tilbakemelding :)

Ønsker deg en flott ettermiddag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig hyggelig tilbakemelding og kjapp løsning på ett problem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super service ved kontakt på messenger. Må ta videre kontakt ang en feil utenlands å vet de tilbyr god service når jeg kommer hjem også👍🏻

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.45
Hei, Elisabeth!
Så bra at du er fornøyd med servicen du får av oss, og takk for den gode tilbakemeldingen!

Vi skal absolutt ta en titt på saken etter du har kontaktet oss, og det er godt å se at du har troa på oss :)

Ønsker deg ellers videre en flott sommer!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig roaming også utenfor EU!"
2 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, enkelt å få hjelp fra kundesørvis, god datahastighet, fornuftige priser og omsider: Endelig kan man også roame utenfor EU. USA og Thailand er land mange drar til. Stort pluss for første norske aktøren som åpner denne døren. Forhåpentligvis vil dette tilbudet også utvides med Canada, Australia, Vietman, Kina, Japan, Korea, Singapore osv. Når en først er i Amerika eller i Asia er det mange som drar litt rundt.

Et stort minus er at datahastigheten etter den blir strupt nå kun er 40 mot tidligere 128 som var ett av mine kriterier for at jeg byttet til Komplett. Her anbefaler jeg Komplett å ta grep for å lede an i markedet.

Marco.

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.44
Hei, Marco! Veldig hyggelig å lese din varme omtale. Godt at du er fornøyd med vårt EU+ tilbud og ellers hva vi har å komme med fra dekning, pris til support. Vi tar forslagene på områdene/land videre som et ønske til EU+.

Dessverre så gjelder reduseringen av hastighet fra 128kb/s til 40kb/s alle kunder og selskaper som benytter seg av Telenor sitt nettverk.

Ha en flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Hans O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er dårlig med komplett mobil, litt synd det ikke er en automatisk sperre for bruk av data på for eks danskebåten.

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.43
Hei, Hans O. Ø!
Takk så mye for din flotte tilbakemelding!

Er dessverre vanskelig med en slik sperre da det går på selve telefonen din, den vil da automatisk velge det beste nettverket- og blir da satellitt når du er på internasjonalt farvann.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjapp og god hjelp."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt et abonnement nå i lang tid som hadde 4gb data inkludert. Fikk aldri beskjed om at det var gjort endringer i abonnementene deres som gjorde at jeg betalte 249kr for 4gb istedenfor 299kr for 6gb.
Slike tilfeller bør en gjøre kundene oppmerksom på at det er kommet nye og bedre abonnementer.

Svar fra Komplett Mobil
06.08.2018 15.06
Hei, Håkon! Først og fremst, takk for en flott tilbakemelding.

Den 15. juni 2017 ble det innført ett EU direktiv hvor vi måtte inkludere EU/EU+ i alle våres abm, dermed ble det nye abm priser/tilbud. Dette har blitt sendt tidligere på mail fra oss, før endringen måtte tre i kraft. Beklagelig at du ikke har fått noe form for varsling vedrørende dette.

Ha en flott sensommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsom Kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplever Komplett Mobil som et veldig godt alternativ, lagt bedre pristilbud enn hos de fleste. Nettverket fungerer utmerket, både i Norge / Verden, stort pluss at du også kan bruke nettet i USA i tillegg til EU!
Løsningsorientert kundeservice, ser de utvider åpningstider dette bør de fokusere mer på!
Venter på at man kan ha 1 datapol i en familie, for å disponere data fritt mellom medlemmene!
Ellers anbefales og bytte til Komplett Mobil:)

Svar fra Komplett Mobil
26.07.2018 12.01
Hei, Kim! Veldig hyggelig å lese dine varme ord for hva vi kan tilby, og kundesenteret vårt. Håper du fortsetter med å være en fornøyd kunde- det er det vi lever av!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Frank H. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett Mobil - Det nye CHESS!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har, av forskjellige årsaker, vært abonnent hos flere mobilselskaper.

Det selskapet som, etter min mening, leverte best, på pris, dekning og kundeservice var, uten tvil, CHESS, som dessverre ble kjøpt opp.

Skiftet til Komplett Mobil da Telio ble oppkjøpt.
Har ikke angret på det valget. Rimelige priser, god Telenor-dekning og kjempegod kundeservice.

Er like godt fornøyd her nå, som jeg en gang var i CHESS!

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.27
Hei, Frank H. H!
Det er så fantastisk å lese tilbakemeldinger fra kunder som har så mye varmt å komme med. Og ikke minst at vi får gleden av å kunne tilfredsstille dine behov som din nye mobiloperatør :)

Takk for din flotte tilbakemelding.

Skal selvfølgelig dele din gode tilbakemelding til resten av gjengen på kundesenteret!

Ønsker deg en riktig god sommer videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig, skygg unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kunderservice + en app de selv innrømmer ikke fungerer som den skal, men som de likevel oppfordrer til å last ned.

Svar fra Komplett Mobil
23.07.2018 07.44
Hei, Karoline!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med kundeservice og app.
Appen og min side viser dessverre feil per i dag. Det jobbes med å rette saken.
Den viser inkludert data minus data som tidligere er brukt denne mnd også.
Korrekt datamengde du fikk etter bytte er det du ser i inkludert data i appen.
På min side er det gjenværende data + brukt data som er korrekt mengde du fikk etter bytte.
Vi jobber med en fiks på dette problemet, og den skal tre i kraft i starten av august. Beklager ulempen dette medfører.

Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på den sammen.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste Kundeservice jeg har opplevd på laaaang tid!"

Et menneske svarer når jeg ringer... Får kjapt svar på e-post... :) - Hjelpsom og proffe. Får litt bedre signal enn jeg hadde før (bor vanskelig til på fjellet langt unna master). Slipper overraskelse faktura pga "Data kontroll". Oversiktlig app (enkel å bruke). Det beste er service innstilt kundebehandling. Can`t beat it with a stick ;)

Svar fra Komplett Mobil
23.07.2018 07.43
Hei, Jim!
Så utrolig gøy å lese at du er så fornøyd med kundesenteret hos oss, og takker for dine varme ord. Godt at du hvert fall får litt bedre dekning enn hva du tidligere har hatt. Skal selvfølgelig videreformidle din flotte tilbakemelding til kundesenteret.
Ønsker deg en fortsatt flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Liker Komplett Mobil veldig godt"

Har hatt Komplett Mobil snart et år nå og det er helt supert. Gode priser (får mye for pengene), god kunderservice og det er lett å bruke "Min side" på nettet og i app. Får god Telenor dekning hvor hen jeg er og er veldig fornøyd med det.

Svar fra Komplett Mobil
23.07.2018 07.41
Hei, Logit3x!
Så ålreit å høre at du er fornøyd med både abonnementet og kundesenteret vårt. Takker så mye for en hyggelig tilbakemelding.
Ønsker deg en flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Masse ros"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig god kundeservice og et sweet abonnement som er både billig og brukervennlig. Alt går på skinner!

Vil anbefale videre :)

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.58
Hei, Karl!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og komplettmobil-toget ;)
Og tusen takk for flott tilbakemelding.

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer 100 % det 👍😊"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd fordi det fungerer 👍😊 er dekning der jeg trenger det 👍 kjempe kundebehandling , får kostruktive svar , blide når en ringer for å få hjelp 👍

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 11.03
Hei, Lasse!

Så flott å se at du er fornøyd med dekningen og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding.

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen problemer med dekning, og tilleggstjenestene fungerer som det skal.

Generelt gode priser på abm. I tillegg få land som blant annet USA og Thailand inkludert i EU+ biten er bare helt fantastisk. Beste med EU/EU+ er at det er inkludert i abm prisen.

Kundesenteret deres er bare helt rå.

Herlig opplevelse å være kunde hos Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 11.01
Hei, Robert!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding som jeg selvfølgelig skal dele internt!
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjappe og gode svar."
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Chess etter at Telia overtok. Grunnen var økt pris og da særlig på priser i US. Økte mange hundre prosent. Utrolig at små selskap kan ha fri bruk, mens de store tar seg grovt betalt. Byttet gikk smertefritt.

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.58
Hei, Ove!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding.
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice er raskt. Mobil appen viser ikke data rollover med engang, man må bruke litt data først.

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.54
Hei, Hasan!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Det er korrekt at man må bruke litt data for at rollover skal vises, dette er fordi systemet må oppdatere seg.
Men vi jobber med en litt annen løsning på dette i fremtiden:)

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, god dekning og gode priser!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos de fleste mobilselskap gjennom årene, men landet nå hos Komplettmobil. De har Telenordekning som er viktig for oss. Gode priser. Og det viktigste av alt er at de har datakontroll! Noe som gjør at jeg slipper overfakturering hvis tenåringene våre bruker mer enn sin datakvote. Og i tillegg så har de en fantastisk god kundeservice!

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.48
Hei, Roger!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding.
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Joachim T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"NESTEN perfekt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Både jeg og min kone er kunder hos dere, og jeg handler mye på Komplett også. Det er den beste nettbuikken etter min mening! :)

Når det gjelder mobilabonnementene så har jeg noen positive og negative ting å komme med. Først og fremst så er kundeservice på chat HELT fantastisk! Prisene deres er gode, og ca de beste sammen med Ice og Chili. Da velger jeg dere fordi det virker mer seriøst, og jeg liker Telenordekning. Det er positivt med de "vanlige" godene som alle har (EU, rollover etc).

Det som IKKE er så veldig bra, er at dere henger litt etter når det gjelder familiedeling (som jeg føler dere burde hatt nå, siden det er Ice som er den største konkurrenten slik jeg ser det). I tillegg er det jo spennende med "fri data" men her vet jeg det er mye kluss i starten uansett, så den forstår jeg dere venter litt med. En ting dere VIRKELIG burde fjernet med en eneste gang er 399kr i overfakturering ved oppbrukt pakke. Min kone brukte noen hundre megabyte for mye, og fikk 399 kr i gebyr. Heldigvis er det sykt flinke og snille personer på chatten, så dette ordnetseg relativt greit. Likevel er det litt drøyt å ta 399 for overforbruk når 2gb ekstra i abonnementform hvis man hadde "husket" det hadde kostet 40 kr....! :)

Håper dere kan få orden på de småtingene som mangler, og så skal nok vi fortsette å være lojale og gode kunder i mange år fremover! NESTEN perfekt! ;)

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.45
Hei, Joachim T!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Familiedeling er ikke veldig etterspurt, men vi skal se om det er noe vi kan gjøre med dette i fremtiden.
I ordrebekreftelsen så anbefaler vi også å skru på datakontroll. Da slipper man gebyret for overforbruk på kr 399,- :)

Men vi skal uansett strebe etter å bli så perfekt som mulig i fremtiden.

Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no