Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 23 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
130
18
16
18
71
Sorter omtaler etter
Viser av 253 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og bra abonnement"

God dekning, gode abonnement og rask å svare på henvendelser til kundeservice. Har to abonnement fra Komplett i familien og er godt fornøyd.

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.38
Hei, Filip!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Fornøyde kunder er det beste vi vet:)

Ha en flott sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Shahriar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det var skummelt."
1 syns denne omtalen er nyttig

De var det verste mobiloperatør i hele livet. Jeg håper at ingen får samme opplevelse hadde jeg med dette firmaet!
Jeg hadde en virkelig tragedie med dem!

Fra 2 uker forventning til levering simkort, feil opplysninger (PIN OG PUK) på min side deretter låst mobilen og til glemte å aktivere simkortet og feil svar og ingen ansvarlighet i kudeservice!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.27
Hei, Shahriar!
Dette var beklagelig å se. Sim kortet blir levert til den folkeregistrerte adressen som vi får når vi foretar kredittsjekk. Noe vi informerer om i bestilling, bestillingsbekreftelse og ordrebekreftelse. Dersom du bor på en annen adresse så må man gi beskjed ang dette.
Når du kontaktet oss så sendte vi en ekspress pakke med et uaktivert sim kort som, noe du også var informert om i brevet som medfulgte simkortet.

Og da er ikke pin kodene på min side korrekte før du aktiverer sim kortet der inne.
Det er selvfølgelig beklagelig at du syntes dette var en dårlig opplevelse, men her gjorde vi alt vi kunne for at du skulle bli fornøyd selv om det ikke var vår feil med sending av det første sim kortet.

Jeg håper uansett at du en gang kommer tilbake til oss. Og ønsker deg en god sommer.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny og tilfreds kunde"

Herlig å kunne dra på ferie til Thailand og kunne bruke samme abonnement uten å bekymre seg for skyhøye roaming charges. Måtte kontakte support per email og fikk løst problemet kjapt og effektivt. Dette virker meget lovende, Komplett!

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.17
Hei, Sirima!
Så flott å se at du er fornøyd med oss! Og at vi kunne hjelpe deg med problemet ditt så raskt:)
Ønsker deg en flott ferie!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Emma M. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig bra"

Helt super service, samboer ble frastjålet telefon og de fiksa med sperring og sendte nytt simkort med engang, selv om han satt i Belgia og ikke kunne gjøre noe selv. Utrolig fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.11
Hei, Emma M. O!

Flott å se at du er fornøyd og at vi kunne hjelpe så raskt:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt bekjentskap"

Har bare haft komplett 1 måned 12 Gb abonnement.
Mitt forbruk var 15 Mb regning over 900 kr
Data er for dyrt i Norge
Flytter til chili og sjekker om det holder

Svar fra Komplett Mobil
10.07.2018 22.08
Hei, Denis!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Det er korrekt at du brukte 15 gb istedet for de 12 som var inkludert.
Dersom du hadde aktivert datakontroll så hadde du sluppet kostnader ved overforbruk av data.
Det at data er dyrere i Norge enn i mange andre land er korrekt det. Men infrastruktur og geografi gjør det også slik at det er dyrere å sette opp antenner for å holde den gode dekningen også.

Vi håper du kommer tilbake til oss etter en stund og at du aktiverer datakontroll ved ankomst ;)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Service hva er det?"

Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel
Må betale for nytt sim.

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 20.44
Hei, Jan!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten.
Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse.
Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på den sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God pris telenor dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

God app som gir god oversikt
Bra pris mye data
Er fornøyd med kundeservice
Alt i alt et veldig godt mobil abonnemang

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 19.57
Hei, Erlend!

Vi elsker fornøyde kunder, og derfor er det ekstra gøy med gode tilbakemeldinger:)

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dårlig på alt"

Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris.

Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt.

Flytter.

Svar fra Komplett Mobil
25.06.2018 08.50
Hei, Jørgen!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for."
Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd.
Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli.
Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål.
Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Villedende info i appen og null forståelse hos kundeservice"

Obs ved kjøp av ekstra datapakker via mobilappen.
Det informeres i appen ikke at data rollover er begrenset oppad til datamengden bakt inn i abonnementet, så alt du har betalt for kan gå til spille. Villedende !
Kundeservice viser til betingelsene på websiden, som de forventer tydeligvis at du leser før du bruker Appen.

Svar fra Komplett Mobil
26.06.2018 12.59
Hei, Dan V.
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen man kjøper så er det bekgrenset oppad slik som reglene i rollover. Dette informeres om på vår hjemmeside, men jeg er enig i at dette bør informeres bedre om i appen. Og vi skal se om vi får implementert dette i løpet av kort tid.

Man bør alltid lese igjennom avtalen før man godtar den. Men vi skal synliggjøre dette bedre i fremtiden også

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer fint så lenge du ikke trenger å ringe kundeservice. De tar ALDRI telefonen! Har forsøkt 4 ganger på forskjellige dager og etter 15 min ringetid hver gang så gir jeg opp. Vurderer sterkt å gå tilbake til Talkmore som iallefall svarer kjapt på henvendelser.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 15.16
Hei, Ragnar!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har dessverre hatt veldig lang svartid på vår kundeservice igår. Dette grunnet sykdom og større arbeidsmengde enn vanlig.
Vi beklager dette og jobber med å bedre situasjonen.
Dersom du ikke har fått hjelp med ditt ærende enda, send en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken for deg

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice, hva er det??"

Kundeservice klarer å aktivere aktivt simkort, og samtidig deaktivere annet simkort. Kundebehandler innrømmer han gjorde feil, men kan ikke gjøre noe før i morgen "vi stenger kl 18.00" Dette er det simpleste jeg har opplevd fra kundeservice noen gang. Dette kommer til å bli det korteste kundeforholdet EVER. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13.25
Hei, Håvard!
Det er beklagelig å se at vi klarte å gjøre en feil ved aktivering. Det er slikt som ikke skal skje, men vi kan dessverre gjøre feil som alle andre.
Den reelle grunnen til at man ikke kunne gjøre noe var ikke fordi vi stengte, men fordi den tekniske avdelingen hos Telenor som kan rette slike feil allerede var stengt.
Vi beklager at kundebehandler ikke informerte deg om rett grunn til at det ikke kunne løses.
Vi håper uansett at det har løst seg nå. Skulle du fortsatt ha problemer så send en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask svar og god oppfølging"

Henvendte de på fredag kveld på FB og svarte med engang, ble litt misforståelse og de ordnet med engang.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13.22
Hei, Rana!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi kunne hjelpe så raskt.
Takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Ella 8. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fryktelig dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna, når mobildata er oppbrukt så skriver dem regning med gaffel. Må oppdatere noe på tlf for å ikke bli belastet ekstra etter inkludert data mengde. Dette blir du ikke opplyst om når mobilabonnementet tegnes. Ringing i utlandet er også svinedyrt. Byttet fra Ice, det måtte vi betale dyrt for.

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 21.39
Hei, Ella 8. P!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Her ser det ut som om du ikke har aktivert datakontroll, og da i tillegg overskredet datagrensen. Derav de ekstra kostnadene. Tek.no har flere ganger kåret oss til Best i test, med noen av de rimeligste utenlandsprisene. I tillegg har vi som eneste selskap EU+ med flere land inkludert. https://www.komplett.no/mobil/eupluss
Så det er beklagelig at du ser slikt på det.
Vi håper du sjekker utenlandsprisene hos ditt nye selskap og ser at det kanskje ikke var så ille som du trodde hos oss.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Når nesten til topps"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fornuftige priser, utenom "avgifter" som forekommer ved bytte av pakke. Fått feil faktura 1 gang, men det var rettet opp raskt av kundeservice.

Ingenting å klage på i form av hastighet eller dekning.

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 13.44
Hei, Kristian!
Så flott å se at du er fornøyd! Avgifter som vises i appen ved bytte av pakke er mnd avgift for det nye abonnementet for de resterende dagene av mnd. + hele neste mnd. Så det er ikke lagt til noe ekstra :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd til tusen!"

Er veldig fornøyd med komplettmobil per idag. Både kundeservice og abonnement har vært som en drøm! Ikke minst er det billig! Få med Tyrkia i EU+ så blir jeg enda mer fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 13.38
Hei, Heidi!

Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Vi jobber kontinuerlig med å blir enda bedre, og skal selvfølgelig se om det er mulig å gjøre noe med ønsket ditt i fremtiden!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Jeg er veldig fornøyd med komplett. Hadde et problem med ekstra datatrafikk, men kundeservice på telefon var veldig hjelpsom og løste det uten problem, og tok ansvar for feilen som hadde skjedd og rettet det opp.
Greie priser og god dekning i så og si hele landet.
Eneste minuset er litt lang ventetid på kundeservice. Anbefaler å ringe de, da jeg opplevde at det gikk mye raskere å få svar der enn på chat og mail, og det var der de kunne hjelpe meg mest.

Veldig fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
12.06.2018 16.00
Hei, Aleksander!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi fikk løst saken din.
Dessverre har vi hatt noe lenger ventetid de siste ukene pga sykdom. Men vi har hatt en del mennesker på opplæring og skal stille sterkere med kortere svartid fra neste uke:)

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra, helt til du vil bytte bort."
2 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil fungerer fint helt til de ikke lenger er konkurransedyktige på pris og man vil bytte bort.

"Fakturert månedsavgift krediteres ikke" står det på fakturaen. Det som ikke står like tydelig er at påstartet måned må betales i sin helhet uavhengig om den er fakturert eller ikke. Dvs. at du som forbruker er nødt til å betale for dager du ikke lenger er kunde, såfremt du ikke greier å time porteringsdato (ikke selve oppsigelsen, men datoen du får beskjed å bytte simkort) til midnatt ved månedsskiftet. Vil for eksempel porteringen skje før månedsskiftet, får du ikke tilbakebetalt for de siste dagene i måneden etter du har sagt opp. Er du så uheldig at porteringen skjer i starten av måneden etter, ender du opp med å betale for hele måneden, til tross for at du ikke lenger er kunde. Det er heller ikke mulig å bytte til et rimeligere abonnement i mellomperioden mellom oppsigelse og portering for å unngå å betale full pris for noen dagers bruk. Dette er verken god forretningsføring eller god kundeservice. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.52
Hei, Didrik!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi har like vilkår som de fleste andre selskaper. Og som det står i alle fakturaene våre og i punkt 15 i våre vilkår. Så tilbakebetales/krediteres ikke månedsavgiften ved utportering etter at faktura er sendt ut.
Man har full mulighet til å bestemme porteringsdato hos sitt nye selskap utifra dette.
Er det slik at du porterte ut før faktura ble utsendt, så skal vi selvfølgelig månedsavgiften for denne måneden. Send en mail til risros@komplettmobil.no så skal jeg ordne det.
Husk også å sjekke vilkårene hos ditt nye selskap, som har akkurat samme regelen :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det er helt ok, men anbefales ikke videre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ble grisedyrt da jeg gikk over datapakken ene måneden i tillegg fikk jeg heller ikke varsel om hvor mye det kostet for videosamtale/facetime gjennom å videoringe via vanlig nummer (ikke messenger/skype etc.). Ble rimelig forbanna! Heller ingen hjelp/forklaring å få fra Komplett ang. hvorfor dette var så sinnsykt dyrt.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.51
Hei, Thebear!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det koster ingenting å bruke Facetime eller andre apper med video på telefonen. Men såkalte Videosamtaler over 3G/4G har kostnad som hos alle andre selskaper. Dette er opplyst om i våre priser:https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ og i våre vilkår som du aksepterte når du ble kunde.
Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no
Så kan jeg i det minste se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvint"

Jeg foretrekker Telenor dekning ettersom jeg har merket på tidligere skoler og div andre bygg at Telia ikke strekker til. Jeg byttet til komplett mobil 6 GB fra Telenor sitt med 4 GB. Jeg har blitt belastet for bruk i EU, og appen oppdaterer seg sent. Jeg startet i begynnelsen av en mnd, men har fortsatt ikke fått 6 GB til å starte med. Jeg kommer til å bytte i neste mnd skifte.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.50
Hei, Rosanna!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Men her dreier det seg nok kun om misforståelser og at du ikke har lest ordentlig på våre nettsider og i ordrebekreftelsen. På vår kom igang side https://www.komplett.no/mobil/komigang/ står det følgende:
Hvordan beregnes datakvoten? Som ny kunde betaler du kun for dagene som er igjen av mnd, og kvoten vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved mnd skifte fylles datakvoten opp med full kvote.

Ut ifra det du skriver så gjør jeg en kvalifisert gjetning på at du har brukt opp mobildataen når du var i et EU land og at du ikke har hatt datakontroll aktivert. Send gjerne en epost til risros@komplettmobil.no så skal jeg selvfølgelig se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på utland!"

Jeg har vært kunde hos Ice mobil i mange år, faktisk siden de startet opp. Generelt strålende fornøyd, men i anledning ferie i Thailand denne sommeren oppdaget jeg at Ice dessverre har dårlig tilbud på utland utenfor EU. Så kom KomplettMobil med sitt EU+ tilbud og dermed var valget enkelt! Bruk telefonen som hjemme, i hele 9 land i tillegg til EU! Så nå er det slutt på å bruke thai-kontantkort når vi er i Thailand! Alt er inkludert i abonnementet, enten er i Norge, i EU eller i et av EU+ landene; ringe ut/ mottak av samtaler (også til Norge), sms, mms, databruk og BankID på mobil! (OBS: Det ENESTE som ikke er inkludert er å ringe til andre land når en er i Norge. Det er foreløpig dyrt!) På toppen av det hele er prisene litt lavere eller de samme som hos Ice og de andre billige operatørene. Kundeservicen hos KomplettMobil har vært som hos Komplett.no; upåklagelig god. Raske svar og meget behjelpelige og hyggelige. Under bestillingen fikk jeg vite at de hadde en kampanje for nye kunder: 50 kr i rabatt pr mnd, de tre første mnd. Oppsummert: Strålende fra A til Å!

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.49
Hei, Glenn!
Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er flott å se at du nå slipper å kjøpe ekstra kontantkort i utlandet:)
Vedrørende priser fra Norge til utlandet, så er ikke etterspørselen på dette så stor enda, men vi får se hva vi kan få til i fremtiden.
Ha en flott dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positivt å si så langt! Har blitt møtt med hjelp og forståelse om jeg har lurt på noe eller vært misfornøyd med noe. Tommel opp for det!

Svar fra Komplett Mobil
04.06.2018 14.18
Hei, Silja!
Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er veldig bra å se at vår kundeservice har kunne hjelpe, både på godt og vondt:)
Og vi håper du forblir fornøyd i fremtiden også!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hverken abonnement eller kundeservice funker"

Portering gikk ikke smertefritt, og kundeservice kunne ikke hjelpe. De kunne hverken svare på hva som var feil, eller når det ble rettet. Når porteringen omsider gikk gjennom, funket ikke mobildata. Der kunne heller ikke kundeservice hjelpe. Så dette er egentlig bare mye penger ut vinduet - velg noen andre!

Svar fra Komplett Mobil
04.06.2018 14.16
Hei, Ola N!
Dette var beklagelig å se. Dagen du porterte inn var det dessverre problemer med porteringer hos Telenor. Noe som rammet alle selskaper i samme nett. Vi beklager selvfølgelig dette og bryderiet det medførte på det sterkeste.
Ang mobildata så skal det ikke være noe problem rundt dette. Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no, så skal jeg selvfølgelig se på saken og få løst dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Anne E. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lenge å vente, men god hjelp"

Lenge å vente før svar. Men så fikk jeg veldig god hjelp til det jeg lurte på av en hyggelig kundebehandler.

Svar fra Komplett Mobil
30.05.2018 17.28
Hei, Anne E.F!
Vi beklager den lange ventetiden idag, men vårt kundesenter er hardt rammet av sykdom.
Det er uansett flott at du fikk god hjelp. Også skal vi ta lærdom av det slik at vi kan bemanne opp kundesenteret vårt enda bedre.

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Joakim E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt komplett mobil en stund nå, og jeg er veldig fornøyd. Er gode priser på abonnement og oversiktspanelet er lett å forstå og navigere i. Jeg byttet til komplett pga at de hadde lavere priser på abonnement, men forblir kunde pga den ryddige og enkle oversikten. Var også i kontakt med kundeservice da jeg hadde et problem, og de svarte raskt og konkret på akkurat det jeg lurte på, og problemet mitt ble løst smertefritt.

Svar fra Komplett Mobil
30.05.2018 14.12
Hei, Joachim E!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Vi blir så glade når vi ser fornøyde kunder og setter utrolig stor pris på dette!

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God fleksibilitet og mye data til grei pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Positivt:
Mye data
Fleksibilitet
God app med oversikt
Konkurransedyktig på pris
Faktura på epost og på Din side, selv om du også har avtalegiro
Rask båndbredde og god dekning med Telenor-nettet
Ingen bindingstid
Gode rabatter og tilbud på telefoner

Negativt:
Prisen kunne vært lavere (selv om de er blant de topp beste)
Noe lang svartid på kundesupport (2 dager)

Svar fra Komplett Mobil
28.05.2018 16.28
Hei, Marius!

Tusen takk for flott og konstruktiv tilbakemelding!
Vi skal ta med oss både de postitive og negative punktene videre i utviklingen.
Til informasjon så jobber vi allerede med å få inn flere medarbeidere på vår kundeservice:)

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no