Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 24 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
141
20
17
21
74
Sorter omtaler etter
Viser av 273 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer fint så lenge du ikke trenger å ringe kundeservice. De tar ALDRI telefonen! Har forsøkt 4 ganger på forskjellige dager og etter 15 min ringetid hver gang så gir jeg opp. Vurderer sterkt å gå tilbake til Talkmore som iallefall svarer kjapt på henvendelser.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 15.16
Hei, Ragnar!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har dessverre hatt veldig lang svartid på vår kundeservice igår. Dette grunnet sykdom og større arbeidsmengde enn vanlig.
Vi beklager dette og jobber med å bedre situasjonen.
Dersom du ikke har fått hjelp med ditt ærende enda, send en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken for deg

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice, hva er det??"

Kundeservice klarer å aktivere aktivt simkort, og samtidig deaktivere annet simkort. Kundebehandler innrømmer han gjorde feil, men kan ikke gjøre noe før i morgen "vi stenger kl 18.00" Dette er det simpleste jeg har opplevd fra kundeservice noen gang. Dette kommer til å bli det korteste kundeforholdet EVER. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13.25
Hei, Håvard!
Det er beklagelig å se at vi klarte å gjøre en feil ved aktivering. Det er slikt som ikke skal skje, men vi kan dessverre gjøre feil som alle andre.
Den reelle grunnen til at man ikke kunne gjøre noe var ikke fordi vi stengte, men fordi den tekniske avdelingen hos Telenor som kan rette slike feil allerede var stengt.
Vi beklager at kundebehandler ikke informerte deg om rett grunn til at det ikke kunne løses.
Vi håper uansett at det har løst seg nå. Skulle du fortsatt ha problemer så send en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask svar og god oppfølging"

Henvendte de på fredag kveld på FB og svarte med engang, ble litt misforståelse og de ordnet med engang.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13.22
Hei, Rana!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi kunne hjelpe så raskt.
Takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Ella 8. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fryktelig dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna, når mobildata er oppbrukt så skriver dem regning med gaffel. Må oppdatere noe på tlf for å ikke bli belastet ekstra etter inkludert data mengde. Dette blir du ikke opplyst om når mobilabonnementet tegnes. Ringing i utlandet er også svinedyrt. Byttet fra Ice, det måtte vi betale dyrt for.

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 21.39
Hei, Ella 8. P!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Her ser det ut som om du ikke har aktivert datakontroll, og da i tillegg overskredet datagrensen. Derav de ekstra kostnadene. Tek.no har flere ganger kåret oss til Best i test, med noen av de rimeligste utenlandsprisene. I tillegg har vi som eneste selskap EU+ med flere land inkludert. https://www.komplett.no/mobil/eupluss
Så det er beklagelig at du ser slikt på det.
Vi håper du sjekker utenlandsprisene hos ditt nye selskap og ser at det kanskje ikke var så ille som du trodde hos oss.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Når nesten til topps"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fornuftige priser, utenom "avgifter" som forekommer ved bytte av pakke. Fått feil faktura 1 gang, men det var rettet opp raskt av kundeservice.

Ingenting å klage på i form av hastighet eller dekning.

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 13.44
Hei, Kristian!
Så flott å se at du er fornøyd! Avgifter som vises i appen ved bytte av pakke er mnd avgift for det nye abonnementet for de resterende dagene av mnd. + hele neste mnd. Så det er ikke lagt til noe ekstra :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd til tusen!"

Er veldig fornøyd med komplettmobil per idag. Både kundeservice og abonnement har vært som en drøm! Ikke minst er det billig! Få med Tyrkia i EU+ så blir jeg enda mer fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 13.38
Hei, Heidi!

Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Vi jobber kontinuerlig med å blir enda bedre, og skal selvfølgelig se om det er mulig å gjøre noe med ønsket ditt i fremtiden!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Jeg er veldig fornøyd med komplett. Hadde et problem med ekstra datatrafikk, men kundeservice på telefon var veldig hjelpsom og løste det uten problem, og tok ansvar for feilen som hadde skjedd og rettet det opp.
Greie priser og god dekning i så og si hele landet.
Eneste minuset er litt lang ventetid på kundeservice. Anbefaler å ringe de, da jeg opplevde at det gikk mye raskere å få svar der enn på chat og mail, og det var der de kunne hjelpe meg mest.

Veldig fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
12.06.2018 16.00
Hei, Aleksander!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi fikk løst saken din.
Dessverre har vi hatt noe lenger ventetid de siste ukene pga sykdom. Men vi har hatt en del mennesker på opplæring og skal stille sterkere med kortere svartid fra neste uke:)

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra, helt til du vil bytte bort."
2 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil fungerer fint helt til de ikke lenger er konkurransedyktige på pris og man vil bytte bort.

"Fakturert månedsavgift krediteres ikke" står det på fakturaen. Det som ikke står like tydelig er at påstartet måned må betales i sin helhet uavhengig om den er fakturert eller ikke. Dvs. at du som forbruker er nødt til å betale for dager du ikke lenger er kunde, såfremt du ikke greier å time porteringsdato (ikke selve oppsigelsen, men datoen du får beskjed å bytte simkort) til midnatt ved månedsskiftet. Vil for eksempel porteringen skje før månedsskiftet, får du ikke tilbakebetalt for de siste dagene i måneden etter du har sagt opp. Er du så uheldig at porteringen skjer i starten av måneden etter, ender du opp med å betale for hele måneden, til tross for at du ikke lenger er kunde. Det er heller ikke mulig å bytte til et rimeligere abonnement i mellomperioden mellom oppsigelse og portering for å unngå å betale full pris for noen dagers bruk. Dette er verken god forretningsføring eller god kundeservice. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.52
Hei, Didrik!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi har like vilkår som de fleste andre selskaper. Og som det står i alle fakturaene våre og i punkt 15 i våre vilkår. Så tilbakebetales/krediteres ikke månedsavgiften ved utportering etter at faktura er sendt ut.
Man har full mulighet til å bestemme porteringsdato hos sitt nye selskap utifra dette.
Er det slik at du porterte ut før faktura ble utsendt, så skal vi selvfølgelig månedsavgiften for denne måneden. Send en mail til risros@komplettmobil.no så skal jeg ordne det.
Husk også å sjekke vilkårene hos ditt nye selskap, som har akkurat samme regelen :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det er helt ok, men anbefales ikke videre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ble grisedyrt da jeg gikk over datapakken ene måneden i tillegg fikk jeg heller ikke varsel om hvor mye det kostet for videosamtale/facetime gjennom å videoringe via vanlig nummer (ikke messenger/skype etc.). Ble rimelig forbanna! Heller ingen hjelp/forklaring å få fra Komplett ang. hvorfor dette var så sinnsykt dyrt.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.51
Hei, Thebear!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det koster ingenting å bruke Facetime eller andre apper med video på telefonen. Men såkalte Videosamtaler over 3G/4G har kostnad som hos alle andre selskaper. Dette er opplyst om i våre priser:https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ og i våre vilkår som du aksepterte når du ble kunde.
Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no
Så kan jeg i det minste se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvint"

Jeg foretrekker Telenor dekning ettersom jeg har merket på tidligere skoler og div andre bygg at Telia ikke strekker til. Jeg byttet til komplett mobil 6 GB fra Telenor sitt med 4 GB. Jeg har blitt belastet for bruk i EU, og appen oppdaterer seg sent. Jeg startet i begynnelsen av en mnd, men har fortsatt ikke fått 6 GB til å starte med. Jeg kommer til å bytte i neste mnd skifte.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.50
Hei, Rosanna!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Men her dreier det seg nok kun om misforståelser og at du ikke har lest ordentlig på våre nettsider og i ordrebekreftelsen. På vår kom igang side https://www.komplett.no/mobil/komigang/ står det følgende:
Hvordan beregnes datakvoten? Som ny kunde betaler du kun for dagene som er igjen av mnd, og kvoten vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved mnd skifte fylles datakvoten opp med full kvote.

Ut ifra det du skriver så gjør jeg en kvalifisert gjetning på at du har brukt opp mobildataen når du var i et EU land og at du ikke har hatt datakontroll aktivert. Send gjerne en epost til risros@komplettmobil.no så skal jeg selvfølgelig se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på utland!"

Jeg har vært kunde hos Ice mobil i mange år, faktisk siden de startet opp. Generelt strålende fornøyd, men i anledning ferie i Thailand denne sommeren oppdaget jeg at Ice dessverre har dårlig tilbud på utland utenfor EU. Så kom KomplettMobil med sitt EU+ tilbud og dermed var valget enkelt! Bruk telefonen som hjemme, i hele 9 land i tillegg til EU! Så nå er det slutt på å bruke thai-kontantkort når vi er i Thailand! Alt er inkludert i abonnementet, enten er i Norge, i EU eller i et av EU+ landene; ringe ut/ mottak av samtaler (også til Norge), sms, mms, databruk og BankID på mobil! (OBS: Det ENESTE som ikke er inkludert er å ringe til andre land når en er i Norge. Det er foreløpig dyrt!) På toppen av det hele er prisene litt lavere eller de samme som hos Ice og de andre billige operatørene. Kundeservicen hos KomplettMobil har vært som hos Komplett.no; upåklagelig god. Raske svar og meget behjelpelige og hyggelige. Under bestillingen fikk jeg vite at de hadde en kampanje for nye kunder: 50 kr i rabatt pr mnd, de tre første mnd. Oppsummert: Strålende fra A til Å!

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13.49
Hei, Glenn!
Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er flott å se at du nå slipper å kjøpe ekstra kontantkort i utlandet:)
Vedrørende priser fra Norge til utlandet, så er ikke etterspørselen på dette så stor enda, men vi får se hva vi kan få til i fremtiden.
Ha en flott dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positivt å si så langt! Har blitt møtt med hjelp og forståelse om jeg har lurt på noe eller vært misfornøyd med noe. Tommel opp for det!

Svar fra Komplett Mobil
04.06.2018 14.18
Hei, Silja!
Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er veldig bra å se at vår kundeservice har kunne hjelpe, både på godt og vondt:)
Og vi håper du forblir fornøyd i fremtiden også!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hverken abonnement eller kundeservice funker"

Portering gikk ikke smertefritt, og kundeservice kunne ikke hjelpe. De kunne hverken svare på hva som var feil, eller når det ble rettet. Når porteringen omsider gikk gjennom, funket ikke mobildata. Der kunne heller ikke kundeservice hjelpe. Så dette er egentlig bare mye penger ut vinduet - velg noen andre!

Svar fra Komplett Mobil
04.06.2018 14.16
Hei, Ola N!
Dette var beklagelig å se. Dagen du porterte inn var det dessverre problemer med porteringer hos Telenor. Noe som rammet alle selskaper i samme nett. Vi beklager selvfølgelig dette og bryderiet det medførte på det sterkeste.
Ang mobildata så skal det ikke være noe problem rundt dette. Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no, så skal jeg selvfølgelig se på saken og få løst dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Anne E. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lenge å vente, men god hjelp"

Lenge å vente før svar. Men så fikk jeg veldig god hjelp til det jeg lurte på av en hyggelig kundebehandler.

Svar fra Komplett Mobil
30.05.2018 17.28
Hei, Anne E.F!
Vi beklager den lange ventetiden idag, men vårt kundesenter er hardt rammet av sykdom.
Det er uansett flott at du fikk god hjelp. Også skal vi ta lærdom av det slik at vi kan bemanne opp kundesenteret vårt enda bedre.

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Joakim E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt komplett mobil en stund nå, og jeg er veldig fornøyd. Er gode priser på abonnement og oversiktspanelet er lett å forstå og navigere i. Jeg byttet til komplett pga at de hadde lavere priser på abonnement, men forblir kunde pga den ryddige og enkle oversikten. Var også i kontakt med kundeservice da jeg hadde et problem, og de svarte raskt og konkret på akkurat det jeg lurte på, og problemet mitt ble løst smertefritt.

Svar fra Komplett Mobil
30.05.2018 14.12
Hei, Joachim E!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Vi blir så glade når vi ser fornøyde kunder og setter utrolig stor pris på dette!

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God fleksibilitet og mye data til grei pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Positivt:
Mye data
Fleksibilitet
God app med oversikt
Konkurransedyktig på pris
Faktura på epost og på Din side, selv om du også har avtalegiro
Rask båndbredde og god dekning med Telenor-nettet
Ingen bindingstid
Gode rabatter og tilbud på telefoner

Negativt:
Prisen kunne vært lavere (selv om de er blant de topp beste)
Noe lang svartid på kundesupport (2 dager)

Svar fra Komplett Mobil
28.05.2018 16.28
Hei, Marius!

Tusen takk for flott og konstruktiv tilbakemelding!
Vi skal ta med oss både de postitive og negative punktene videre i utviklingen.
Til informasjon så jobber vi allerede med å få inn flere medarbeidere på vår kundeservice:)

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenordekning liker jeg, og her gis gratis Bankid. Datakontroll ved oppbrukt kvote, valgfritt enten lav hastighet eller kjøpe en ekstra datapakke. God app som viser forbruk, mm. Har bare positive erfaringer.

Svar fra Komplett Mobil
28.05.2018 16.27
Hei, Øyvind!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss!

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rot med både portering, faktura og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare opplevd problemer siden vi byttet til komplett mobil. SIM kort ble sendt etter at portering skulle skjedd, portering virket ikke, kundeservice var ikke til noen hjelp. Når så fakturaer kom var dette bare rot og fakturering ifm bedriftsabonnement hos dem kunne de ikke rette opp i og syntes det var mitt problem at de hadde gjort det feil.

Prisen er bra, men det hjelper ikke når alt annet feiler.

Svar fra Komplett Mobil
24.05.2018 12.28
Hei, Dag!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Og slik skal det naturligvis ikke være.
Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som har skjedd i din sak, men vil gjerne høre om det. Send en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken din.

Mvh
Komplettmobil.no
Bjørn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Avtalegiro fungerer ikke, dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ser at flere klager over at avtalegiro ikke fungerer. Komplett legger skylder hos banken. Men det fungerer hverken hos meg eller min samboer og vi er kunde hos to forskjellige banker. Har gjentatte ganger prøvd å tatt opp dette med kundeservice. Der er det lang ventetid og svarene reflekterer i at de ikke bryr seg stort om sine kunder.

Svar fra Komplett Mobil
22.05.2018 10.28
Hei, Bjørn T!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Det er korrekt som vår kundeservice forklarer. Vi sender ut avtalegiroen med forfall og skal trekkes på forfallsdato om den ikke endres av eier av konto. Selve trekket har ikke vi noe med, og dersom det er dekning på konto og korrekt beløpsgrense så skal den trekkes automatisk. Om ikke så må dere faktisk kontakte banken deres, da vi ikke har mulighet til å hjelpe med noe som vedrører bankkonto.
Vi har sjekket alle avtalegiroer fra vår side, og alt skal være riktig satt opp. Og derfor ber vi dere også kontakte banken.

Så jo, vi bryr oss veldig mye om kundene våre. Men kan dessverre ikke gi annet svar enn dette, da vi ikke har myndighet til å gå inn på folks bankkontoer for å sjekke for feil.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Halvert regning med komplett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere hatt Telenor i mange år og de puttet på med gebyrer på fakturaer det er umulig å forstå. Med 5gb data hos komplett er regningene mine halvert. Ekstra pluss for meg som reiser mye til Thailand. Tidlige hadde jeg gjerne ett par hundrelapper ekstra på regningen for mottatte samtaler når jeg kom hjem. Helt slutt på det og har droppet thainummeret mitt. Og jeg kan bruke data overalt.

Svar fra Komplett Mobil
18.05.2018 18.46
Hei, Johnny!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Så flott å se at du sparte så mye penger på å bytte til oss!
Vi håper du fortsatt reiser mye uten å måtte tenke på mobilregningen fremover.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fakturaproblemer, høye gebyr og unormalt høyt databruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært mer frustrert og skuffet over en leverandør enn Komplett mobil.
Hovedgrunnen til at abonnementet ble sagt opp var avtalegiro som aldri fungerte tross at maksbeløpet i nettbanken var langt større enn faktureringsbeløpet. Jeg forsøkte å betale manuelt, men dette skulle også vise seg problematisk av grunner jeg ikke forstår. (Jeg har ikke problemer med betaling av regninger til noen andre jeg er kunde hos).
Dette endte i sperret mobilabonnement to ganger, høye gebyrer av alle slag og fakturering for databruk ut over 1 GB selv om dette var et barneabonnement (og man skulle tro det var en sperre på databruk!).
Jeg er også forundret over at barnet mitt har klart å bruke mer enn 1 GB pr mnd, men når jeg leser kundeomtale av Komplett på internett ser jeg at det er flere som deler denne følelsen.

Denne siste fakturaen fra Komplett mobil etter oppsagt mobilabonnement var dråpen som fikk det til å renne over. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot å bruke deres mobiltjenester.
Jeg har et ørlite håp om at Komplett mobil vil slette denne siste fakturaen, men Komplett har helt sikkert alt det juridiske på det tørre og har all rett til å kreve dette absurd høye beløpet.

Komplett gjør meg sint, gang på gang. Brukervennligheten er elendig og det er tydelig at Komplett spekulerer i kunders manglende mulighet til ettersyn av faktisk bruk, samt godtro hos en befolkning som har blitt vandt med kundevennlighet og god skikk.

Svar fra Komplett Mobil
14.05.2018 12.51
Hei, Ingrid!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og faktureringen.
Angående avtalegiro så sender vi kun ut fakturaen via avtalegiro om man velger dette.
Det er banken din sitt ansvar å sørge for at den faktisk trekkes. Og det er selvfølgelig beklagelig om de ikke har klart å utføre dette.

I mellom forfall og sperring så er det 28 dager. I mellomtiden sendes det 1. purring etter 7 dager, 1 purring etter 14 dager. Deretter går det 14 dager før vi faktisk sperrer abonnementet.
Slik at man har nok varsler og nok tid for å rette opp i dette. Slik som de fleste andre mobilselskaper.

Databruk er noe som mange ikke har et veldig teknisk forhold til, og de fleste bare bruker mobildataen, uten å vite hva den faktisk brukes på. Eksempelvis så bruker Netflix inntil 3 GB per time, NRK Super kan bruke inntil 2,4 gb per timer, Facebook kan også bruke inntil 2 GB per time osv. Det eksakte forbruket er noe man kan følge med på inne på selve telefonen. Og avviket er sjelden mer enn 10-20% kontra det som leses inn på nettverket.
Vi har absolutt ingen interesse eller intensjon om å stjele data fra kundene våre. Men vi merker som sagt over, at kunder ikke er bevisste hva det brukes data på.

Vi spekulerer ikke i noe som helst, derimot informerer vi meget godt om det du her mener vi spekulerer i.
Vi informerer godt om at man kan skru på datakontroll for å slippe kostnad ved overforbruk. I tillegg informerer vi i hver eneste faktura, at man må betale månedsavgiften dersom man porterer ut eller sier opp etter at faktura er sendt ut.
Det er selvfølgelig beklagelig om du ikke har lest dette, men vi har informert om det på best mulig måte.
Dersom du mener vi ikke har gjort dette, send oss gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Så skal vi selvfølgelig se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyveri og løgn"
1 syns denne omtalen er nyttig

Påstår at jeg har hatt overbruk på 3075 mb i en måned. Noe som er umulig siden mobilen fra skaper sin app er speret på mobilnett bruk over 999 mb. Utrolig hvordan jeg har overbrukt nøyaktig hva 3 GB vil vises opp som. Artig tall å finne på for å gi meg ekstra på regninga. Rollover effekten er også utrolig dårlig. Begynner å lure på om jeg ble fakturert for overbruk siden jeg hadde spart opp 3 gb på rollover og komplett er noen grådige løgnhalser.

"Varsel" når man nærmer seg overbruk har jeg heller ikke fått. Sitter jeg og betaler noen andre sitt forbruk og nå? Ren tyveri pågang.

Gjør noe halveis riktig før dere leker hund.

Svar fra Komplett Mobil
14.05.2018 10.08
Hei, Håkon!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Jeg kjenner ikke din eksakte sak, men kan med sikkerhet si at vi har ingen interesse av å stjele data fra kundene våre. Noe det faktisk ei heller er mulighet for å gjøre per idag.
Det er korrekt at du ikke fikk varsel om overforbruk i april, dette pga en feil med sms tjenesten som skulle sende ut dette. Noe vi nå har rettet.
Hadde du aktivert datakontroll, så hadde du ei heller fått kostnad for overforbruket.
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så skal jeg selvfølgelig se på saken din og om det er noe vi kan løse.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sonja V. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt varmt tatt i mot."
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra at jeg ble møtt med så stor varm velkomst at det var som å komme til mobilhimmelen med dette selskapet komplett. At jeg ble veldig rørt til tårer. Ble møtt med ekte fagutdannede og dyktige. Og seriøse kundebehandler som gjør kunden så trygg at det gjør meg så trygt og godt. Like trygt som å ha penger i banken. Kundebehandlere som virkelig har satt seg på skolebenken. Og har lært å behandle kundene sine på en akseptabel måte. Tusen takk til en kundebehandler som het *. Gitt meg som kunde en menneskelig trygghet og som har lemmet meg inn på en god og varm på en omsorgsfull måte. Tusen takk. Ble møtt med superrask behandling i forhold til rask service. Faktura ble ordnet fortløpende. Etter kundens ønske. Kunden har fått spesialavtale og har fått egen kontaktperson på komplett mobil. For at kunden skal slippe mye bry og bekymringer og rot. Ett åpent varmt selskap har tatt meg så godt i mot. Meg som ny kunde. Jeg har fått ett nytt liv med dette selskapet. Med superbra 4g tale dekning. Og superbra Telenor dekning. Utrolig fornøyd.

Det som kan bli bedre er.
Innføre køsystem nummer når kunden ringer komplett.
Få loggsystem hvor all samtaler blir loggført skriftlig på pc.
Oppgi id nummer ved samtale med behandler. Fødselsdato.
Kunne svare på sms tilbake til behandler, gi stjerner etter samtale med selskapet.
Jeg kan føle meg 100 prosent trygg på at dette er ett seriøs mobilselskap jeg kan anbefale sterkt til alle som skal bytte selskap.

Svar fra Komplett Mobil
09.05.2018 15.13
Hei, Sonja!
Tusen takk for en flott, tydelig og konstruktiv tilbakemelding!
Dette skal jeg selvfølgelig bringe videre til våre kundeservice, og det var mer godt om hjertet å få slike tilbakemeldinger. Ikke bare for vår kundeservice, men også for oss som selskap.

Den konstruktive kritikken din kommer vi selvfølgelig til å ta med oss videre, og kanskje får vi innført et par av punktene allerede neste uke ;)

Ønsker deg alt godt og en flott mai måned!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
John-Ragnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Godt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg er forholdsvis ny bruker er jeg meget godt fornøyd. Fikk anbefalt Komplett av andre.
Gode og raske tilbakemeldinger når jeg tok kontakt for spørsmål.
Fortsett sånn så blir dette bra.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2018 13.37
Hei, John-Ragnar!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er supert å se at jungeltelegrafen også hjelper på det gode ryktet vi har:)
Og vi skal selvfølgelig jobbe det vi kan for at det også forblir slik!

Ha en super dag!
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstra kjøp av GB"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved ekstra kjøp av GB så må den gjelde til den er oppbrukt, ikke slettes når måneden er ferdig
Kjøpte 3GB i påsken og rakk å bruke 1GB. 1GB overført til neste mnd. Mitt måneds abonnement er på 1GB.
1GB ble dermed slettet som jeg hadde betalt får. Dette er ikke bra. Kundene må få det de har betalt for.
Føler meg litt lurt.
Har også gjentatte feil på tvillingkort

Svar fra Komplett Mobil
25.04.2018 15.02
Hei, B!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I utgangspunktet så står det på datapakkene at du maks kan ta med det dobbelte av den inkluderte dataen i rollover.
Og at dette også gjelder datapakken din.

Men send en epost til risros@komplettmobil.no
Så ser vi om vi kan fikse på den ekstra GB din:) Og finne ut av hva som er feil med tvillingkortet.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no