Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
4
av 23 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
76
14
10
16
56
Sorter omtaler etter
Viser av 172 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Torstein O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og suveren dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Komplett Mobil bare ett par mnd. Synd ikke jeg har oppdaga det før. Best på pris og 4G!! Også en fin app hvor man hele tiden kan følge med og ha full kontroll. Anbefales!!

Svar fra Komplett Mobil
10.11.2017 21.14
Hei, Torstein O!
Godt å se at du endelig har oppdaget oss! Spre det glade budskap ;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig godt fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Ice.net og opplever Komplett Mobil (med Telenor dekning) som veldig positivt. Alt virket fra første sekund etter at Sim-kort ble satt inn. Alt teknisk, og tidsfrister helt topp. Hadde en god Chat med Komplett Mobil før jeg bestemte meg.
Kanskje noe dyr datapakka hvis man går over sitt abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
08.11.2017 11.26
Hei, Anders!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Flott å se at du er fornøyd med oss.
PS! Vil du unngå overforbruk, sett på den kostnadsfrie tjenesten Datakontroll:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd, mye for pengene"

Har 1 GB, full Telenor dekning, svært hyggelig pris. Gratis bankid, valgfri datakontroll, oversiktlig App, god kundeservice. Har ikke hatt noen problemer. Anbefales.

Svar fra Komplett Mobil
07.11.2017 18.53
Hei, Øyvind!
Tusen takk for flott tilbakemelding:) Flott å se at du er fornøyd med oss.
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk mobilselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler alle å bytte til komplettmobil. Med sine gode datapakker er det noe for enhver smak. Har du et spørsmål får du alltid god hjelp av kundeservice. De viser en FANTASTISK service til deg som kunde. Kunne ikke vært mer fornøyd ❤.

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2017 15.21
Hei, Bodil!
Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Tusen takk for super tilbakemelding :)
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ubrukelig - mangler tekniske løsninger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet hele familien over til Komplett Mobil, og ba om datakontroll for barna. Etter kort tid ble abonnementene sperret. Det viste seg da at de hadde nådd datagrensa. Komplett beklaget, og åpnet abonnementene igjen. Men etter kort tid skjedde det samme på nytt, og etterhvert innrømmet en av kundekonsulentene at de ikke hadde tekniske løsninger som gjorde det mulig å sperre bare for databruk, men måtte stenge hele abonnementet. MAO, en ubrukelig operatør.

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2017 10.35
Hei, Geir!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Er det lenge siden du var i kontakt med oss vedrørende dette?
Ettersom datakontroll kom i midten av august, slik at sperring av data er fullt mulig!
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi selvfølgelig på dette!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skjulte kostnader som det ikke opplyses om"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Komplett Mobil fra Telia først og fremst på grunn av lavere pris. WiFi tale fungerer og bra her jeg bor på Østlandet. Men jeg har ringt til USA og Vietnam uten å komme gjennom (ingen ringetone) eller at de jeg har ringt ikke har svart på min oppringning, jeg oppdaget da på min side at disse oppringningene blir jeg belastet for som ordinære samtaler. Jeg ringte kundeservice om dette og fikk til svar at det var deres policy og at jeg måtte betale for å ikke få svar når jeg ringte utlandet. Dette er første gang jeg hører om slikt og som jeg er misfornøyd med, at det må betales for en tjeneste du ikke får, og som andre mobilselskaper ikke belaster deg for. Ellers er jeg delvis fornøyd med Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
25.10.2017 12.25
Hei, Tom!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi avkrefter at vi opererer med skjulte kostnader. Alle priser finner du lett tilgjengelig her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
Når det kommer til utenlandssamtaler så står det følgende i våre priser:
Startavgift pr. samtale er 0,99 NOK. Alle samtaler sekundtakseres.

Vi kan bekrefte at dette gjelder de fleste andre selskaper også.
Ettersom vi sjekket opp dette etter at vi så din henvendelse her.
Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no, dersom du ønsker eksempler på dette. Eller om det er noe annet vi kan hjelpe med.
Christian W
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er billig og bra. Har ikke så mye ellers å omtale om, da man ikke har mer opplevd noe negativt om dem.

Svar fra Komplett Mobil
24.10.2017 12.35
Hei, Christian W!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturering. Dårlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har bestilt et Mini og et Maxi mobilabonnement. Dem har fakturert for to Maxi. Selv om jeg har snakket om det 3 ganger på telefon med kundeservice før bestillingen. Nå skriver de email til meg hvor han påstår at jeg har bestilt på nett, og han kan ikke se at den ene mobilabonnementet var Mini. Jeg har aldri fått så store regninger. Føler meg lurt. Angrer at jeg ikke har lest om kundeopplevelser før jeg er blitt kunde hos Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2017 10.59
Hei, Maria!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi vil gjerne se på saken din, da det selvfølgelig ikke skal være slik at noen skal måtte betale dobbelt.
Send oss en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på saken og få løst opp i den.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og god dekning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Portering gikk som planlagt, billige priser og god dekning. Har ikke vært i kontakt med kundeservice da ting alltid har fungert bra. Liker også den nye appen som er både fancy, veldig enkel å bruke og funksjonell.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2017 10.59
Hei, Felix S!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er utrolig gøy å se at du er fornøyd med appen vår!
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Geir M. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare gode erfaringer"
3 syns denne omtalen er nyttig

For ordens skyld; jeg har ikke erfaring med bruk i utlandet.

Foretrekker Telenor-dekning da den er best på tale dvs. 2G og 3G.. Faktisk har jeg også erfaring med at 4G-dekningen er mere stabil. Komplett har utviklet en super app. Kundeservice er upåklagelig, hadde t.o.m. Bedre svar enn Telenor ang. Mobilprodusenter og 4G-tale i Norge.

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2017 10.02
Hei, Geir M.U!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Utrolig flott at du har lastet ned appen og er fornøyd med den!
Thor Å. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Litt dårlig info på min side - WiFi tale og 4G tale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke aktivert WiFi tale da jeg bor i et område med dårlig mobildekning. På komplett sin meny for ekstratjenester ligger det en knapp for WiFi tale. Den finnes ikke når man logger inn på min side.

Komplett sin kundeservice opplyser på på chat at knappen 4G tale på min side dekker både 4G tale og WiFi tale. Dette bør fremkomme bedre i menysystemet for fremtiden da dagens system er forvirrende.

Ellers er det intet å sette pekefingen på.

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2017 10.02
Hei, Thor Å.S!
Takk for flott tilbakemelding! Vi skal se på dette med wifi tale med en gang slik at vi kan legge ut bedre informasjon.
Swordfish
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig, styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var uten mobil nesten en hel dag, da portering av mitt mobilnummer ikke fungerte!
Mottatt simkort fungerte heller ikke. Dette måtte jeg bruke lunsjen for å bytte hos Pickup Point. Fortsatt ingen dekning. Måtte ordne en hurtigportering tilbake til min gamle operatør! Styr unna dette selskapet dersom du ønsker en operatør som fungerer.
Aldri mere Komplett Mobil!!

Svar fra Komplett Mobil
10.10.2017 14.42
Hei, Swordfish!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Når var dette?
Vi vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er eventuelle feil vi kan unngå i fremtiden. Send oss derfor en mail til risros@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"Rask tilbakemelding, god service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tiden vil vise, ganske nytt for meg. Bra kundeservice så langt, det betyr veldig mye for hvor lenge jeg blir kunde. Pris er viktig og dekning.

Svar fra Komplett Mobil
10.10.2017 08.58
Hei, Lisbet!
Takk for flott tilbakemelding.
Håper du har trykket feil på spørsmålet om du har byttet selskap.
Om det er noe vi kan gjøre, send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget hyggelig og hjelpsom support"
2 syns denne omtalen er nyttig

Support er meget hyggelig og hjelpsom selv om foreslått problemløsning ikke hjalp.
Jeg fikk imidlertid ordnet problemet selv.
Meget rimelige abonnement med god Telenor dekning.
Ekstrakostnader bør spesifiseres og fremheves bedre.

Svar fra Komplett Mobil
05.10.2017 08.47
Hei, Willy!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Dersom du har noen forslag til hvor eller hvordan det bør fremheves bedre, så send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi om det er noe vi kan gjennomføre :)
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement MiniFlex fra 3 måneder. I fra dag en alt var som er beskrevet på deres nettsider. Suveren Telenor dekning, fri tale, SMS, MMS og Nettbank. Utrolig behjelpelig kundeservice. Er så lett å ha kontroll på datatrafikken.

Svar fra Komplett Mobil
04.10.2017 21.15
Hei, Ivo!
Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er fornøyd med oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Luringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skjulte ekstrakostnader. Avsluttet abonnementet mitt den den 01. i begynnelsen av en mnd. Ble belastet for hele mnd. Greit nok, men det var dråpen som gjorde at jeg velger å gi en negativ omtale. Kundeservice er også ganske lite imøtekommende. Blir ofte sittende lenge i kø uten indikasjon på hvor en er plassert i køen.

Svar fra Komplett Mobil
04.10.2017 21.15
Hei, H!
Her høres det ut som om det har vært en feil. Da dette skulle blitt kreditert automatisk ved avslutning den 01.
Ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Bruker veldig lang tid på nummerportering"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk SMS at den 26.09 Kl 0900 så skulle mitt abonnement bli aktivt, nå er Kl 1530, altså 6,5 timer etter har jeg ingen dekning, pratet med kundeservice Kl 1100 som sa at iløpet av en time burde ting være på plass, timene gikk og ingenting skjedde, tok så kontakt på nytt igjen, fikk da beskjed at iløpet av dagen, angrer nå på at jeg i det heletatt vurderte Komplett mobil. Men positivt at simkort kom så raskt i post etter bestilling.

Svar fra Komplett Mobil
27.09.2017 15.44
Hei, Raymond!
Det er beklagelig at du er misfornøyd med oss.
Dessverre så skyldtes gårsdagens feil, en teknisk feil hos nettleverandør.
Det var høyeste prioritet hos leverandør å løse dette igår, og vi beklager at det tok såpass lang tid.
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no dersom det er noe vi kan gjøre for deg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet to av mine abonnementer fra Hello til KomplettMobil, portering og alt gikk som det skal. Siden jeg har ikke hatt behov for kundeservice så kan jeg si at den er bra den og.

Svar fra Komplett Mobil
25.09.2017 16.32
Hei, Gent!
Så flott å høre at du er fornøyd med oss!
Snart kommer appen også, så da håper vi du blir enda mer fornøyd!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig erfaring, føler meg lurt!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig erfaring. Opplevde kundeservicen som elendig. Føler meg lurt! Mottak faktura de ikke kunne dokumentere. Bestridet kravet. De svarte med å sende det til inkasso.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13.23
Hei, Sara!
Det er beklagelig at du føler det slik.
Dersom du har sendt en klar bestridelse av et krav, så skal det selvfølgelig ikke sendes videre til inkasso. Vi ønsker gjerne å se på saken din vedrørende dette. Send oss derfor gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forskuddsbetaling uten tilbakebetaling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bytter du vekk fra mobilabonnementet må du betale for hele mnd. Kjipt når du bytter abonnement i august og får porteringsdato 4. September og må betale 550kr for største abonnement ut mnd...

Les alt med liten skrift eller bare velg et fair mobilabonnement!

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13.31
Hei, Tore!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Hos oss har vi ikke betingelser med liten skrift! Men derimot er dette med at man må betale for allerede fakturert månedsavgift, både skrevet I hver eneste faktura og I betingelser.
Vi vil uansett høre om din opplevelse, og anbefaler at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Ben O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rotete og dårlig kundeservice ellers ok så langt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice suger, denne er så godt som fraværende, min side er en direkte reklameside for nettbutikken og du blir sendt dit når du stiller spørsmål på hjelpesiden.
Fikk simkort, men pin og puk fungerte ikke, sjekket nr på sim kort opp mot oppgitt nr på min side, disse var forskjellige, la inn det nye kort nr på min side men fremdeles noe problemer med å aktivere fra huawei tlf, satt kortet inn i iphone 6s, registrering gikk iorden, flyttet kortet til huawei, noe rart skjer etter at jeg slår pin kode og skal slå kode til telefon (dette er muligens noe som alltid har vært, men jeg har ikke merket det) Håper for guds skyld at det ikke blir problemer med faktura som mange har hatt her, det er veldig klart at dette er ett nytt mobil selskap som har mye å lære å rette opp i før de blir best i test blant forbrukerne, men prismessig er de overlegne
Hilsen en så langt greit fornøyd 30gb kunde.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13.31
Hei, Ben O.H
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Vi kjenner oss ikke helt igjen I hva du mener med hjelpeside, I og med at vi ikke har noen slik man kan stille spørsmål i.
Vi vil gjerne høre om hva som evt er feil dersom du opplever dette.
Og kommer selvfølgelig til å følge opp dette.
Send da mailen din til risros@komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Klarte Ikke sende sim-kort på 3 uker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri vært borti dårligere kundeservice. Bestilte abonnement hos komplett den 3 august. Fredag 11 august porterte de abonnementet mitt fra OneCall, men jeg hadde ikke fått noe sim-kort. Så ble uten mobildekning, hadde jo ikke mobil så sendte de flere Mail, brukte flere dager på å svare hver gang og en Mail svarte de ikke på i det hele tatt. Måtte få kjæresten til å ringe de og de var ikke noe til hjelp. 3 ganger ringte han de, andre gangen sa de at det da skulle blitt sendt på onsdag. Torsdag, fredag og lørdag kom og gikk, fremdeles ikke noe sim-kort. Så han måtte ringe de igjen på lørdag, og da insisterte vi på at de sendte det med ekspress. Fikk ENDELIG SIM-kortet mandag 21 august, og byttet til de 3 august, og de stengte OneCall abonnementet mitt og byttet over til komplett den 11. Aldri opplevd så dårlig kundeservice. Ikke engang en beklagelse! Og det at de ikke bare sendte det med ekspress med en eneste gang og at vi måtte insistere på det etter at det var gått over en uke sier vel nok. En ungdom ved kundeservice som sa at jo, ja, jeg kunne vel kanskje få første måneden gratis når vi krevde minst det. Og første måneden i deres øyne er da 1-31 og innen jeg fikk SIM-kortet var det jo bare 1 uke igjen av første måneden....

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 14.01
Hei, Andrea!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Denne saken kjenner vår kundeservice til, og det er lagt inn 2 mnd gratis pga det som her skjedde. Saken er at det står at sim kortet blir sendt til folkeregistrert adresse. Noe som da ikke var din korrekte postadresse I ditt tilfelle. Derfor ble det heller ikke sendt ut sim med ekspress I første omgang.
Når da sim kort nummer 2 heller ikke kom frem. Så sendte vi det som du beskriver med ekspress.
Vi beklager selvfølgelig at sim kort nummer 2 ikke kom frem. Og vi anbefaler å ta kontakt på risros@komplettmobil.no dersom det skulle være noe mer.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ren tyveri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bytter du fra et abonnement til et annet som har mindre data i midten av måneden, så telles det fra 1. dagen av måneden og dermed koster deg overbruk på 399 allerede før du begynne å bruke sim kortet ditt. ren tyveri. Endrer du abonnement, så skal det gjelde fra den dagen du endrer. ikke 1. dagen.

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13.49
Hei, Kunde!

Når du bytter abonnement på min side så kommer følgende tekst opp før du trykker enda en gang på knappen hvor det står "bekreft endringer".

Ved endring av abonnement eller bestilling av tjenester via Min side bekrefter du at du har gjort deg kjent med gjeldende priser og betingelser for disse. Ved endring av abonnement mister du oppspart data i rollover. Har du brukt mer data hittil enn hva ditt nye abonnement inkluderer, vil du også bli belastet for overforbruk. Endringene trer ikraft i løpet av 5-10 minutter.
Med forbehold om trykkfeil.

Vi mener at dette er god nok informasjon til alle som velger å bytte abonnement.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG OG DYR"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kommer til å bytte inn kort tid... Bruker opp mobildata grensen og får hver mnd. beskjed om at jeg snart har brukt opp mobildata.. Jeg bruker telefon akkurat like mye som før men regningen er doblet fra tidligere.

Og hvor Mobildata blir aner jeg ikke, når jeg er hjemme slår jeg det av og bruker hjemme nettverket..

Så styr unna jeg er ferdig med Komplett er dritt lei å få regninger på ca. 800 - 900 pr mnd. Før jeg byttet til komplett lå jeg på rundt 250 - 350 i mnd. for samme mobil bruk.

Hos min tidligere leverandør hadde jeg dekning der jeg bor MIDT i Bodø sentrum nå har jeg 1 - 2 streker når jeg i leiligheten min

SÅ STYR UNNA KOMPLETT MOBIL

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13.48
Hei, Eirik!
Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre.
Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg.
Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven".
Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data!

Det at du skal ha såpass mye mindre dekning i Bodø sentrum er veldig rart. Ettersom dekningskartet viser full dekning de fleste steder der.

Send oss gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken din.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overforbruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid klart meg med ca 8 GB per måned, men kjøpte abonnement med 12 GB hos Komplett. Plutselig var forbruket oppe i over 20 GB to måneder på rad, selv med akkurat samme mobil og samme bruk som før. De påstår at man skal få melding når 80% er brukt opp, men denne meldinga er alltid forsinka, gjerne til man har brukt opp datamengden. Kjøpte også en ekstra datapakke på 5 GB da jeg fikk 80%-meldingen (klokka 5 om natta), og da jeg våknet på formiddagen var 4 GB av denne datapakken på mirakluløst vis brukt opp mens jeg sov. Ser her at det er flere anmeldelser som sier det samme, så det er vel noe Komplett burde tenke på? Det svir ihvertfall i studentlommeboka å være kunde hos Komplett, så nå bytter jeg.

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13.48
Hei, Amalie!
Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre.
Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg.
Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven".
Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data)
Send oss gjerne en mail til kundeservice@komplettmobil.no
Så ser vi på saken din.
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no