Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 30 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
292
43
22
28
99
Sorter omtaler etter
Viser av 484 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Som alle andre, bare rimeligere for meg"

En god app med bra oversikt over det meste. Raskt 4G-nett, mer eller mindre som alle andre operatører. 190,- for 2GB i mnd er ikke feil. Hadde likt å se tilbud på nye telefoner på lik linje som OneCall der dem har delbetaling uten renter. Litt klønete den første hele mnd man er kunde ang. faktura å betaling av faktura.

Svar fra Komplett Mobil
04.02.2019 14.33
Hei, Tom!

Kjempe bra at du er fornøyd med oss! Og tusen takk for flott tilbakemelding :)

Når det kommer til faktura som ny kunde så betaler man for aktive dager i påbegynt periode, og hele neste måned på første faktura. Etter dette så skal det være vanlig månedfakturering.

Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Den beste teleoperatører i Norge!"

Hvis du er opptatt av god kundeservice, top linje Uansett hvor du er, i Norge, EU eller USA bruk komplett mobil. Jeg reiser mye er avhengig av min telefon. Jeg må si at komplett mobil er den beste teleoperatører jeg har brukt. Jeg er fornøyd kunde.

Svar fra Komplett Mobil
04.02.2019 14.33
Hei, Daha!

Er så gøy å se at du er fornøyd med oss, og hva vi kan tilby! Så bra at du drar nytte av vår EU+ bit, og at du får levert det som er forventet. Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding :)

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Sangfuglen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd! Alt er meget bra! Gått fra annen operatør som tok skyhøye priser på alt. Byttet til Komplett for en god stund siden og er superfornøyd! Flott App med oversikt over bruk og hva som gjenstår av databruk. Flotte priser og meget god informasjon! Gir Komplett mobil, terningkast, 10 De bruker Telenor sine linjer, hvor lydbildet er det beste!

Svar fra Komplett Mobil
31.01.2019 09.51
Hei, Sangfuglen!
Det å se fornøyde kunder som deg, er som vakre sangstrofer for våre ører:)
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Vi ønsker deg en riktig så innholdsrik og sprudlende dag videre:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser! Fantastisk med norske priser i USA!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er svært fornøyd med Komplett Mobil - Medioflex+ (6GB). Byttet da jeg fant ut hvor mye mitt gamle abonement skulle ha for bruk i utlandet. Alle norske abonementer har norske priser innenfor EU (lovpålagt), men Komplett dekker i tillegg et par ekstra land + USA. Dette gjør at dem skiller seg mye fra andre operatører om du reiser til USA. Har bare opplevd bra kundeservice, men jeg har ikke vært veldig mye i kontakt med dem annet en at jeg ringte for noen spørsmål. Eneste jeg savner er gratis tvilling-sim, som nå koster det 36kr i mnd. Surfing på 4G i Oslo er rask. Strålende fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
31.01.2019 09.51
Hei, Åge!
Og tusen takk for en flott tilbakemelding!
Vi skal selvfølgelig bringe skryten videre til vår kundeservice. Vi får også se om det er mulig å gjøre noe med Tvillingsim etterhvert :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rock and rollover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundeservice. Grei pris for data og det kan brukes utover EU, f eks USA. Fakturerer dager og ikke bare hele måneder. NB samme vilkår for bedrift som privat i motsetning til andre som flår bedrifter.

Svar fra Komplett Mobil
30.01.2019 14.55
Hei, Torstein!
Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og våre abonnementer!

Vi ønsker deg en flott dag videre:)

Mvh
Oss i Komplett Mobil!
Fredrick M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig erfaring som tidligere kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tidligere vært kunde hos komplett mobil, hvor mitt nummer ble portert over til en annen leverandør i jobbsammenheng. Denne erfaringen er da fra å bli kunde igjen hos komplett mobil for andre gang, hvor jeg ble utsatt for dårlige rutiner. På deres nettside står det under registrering av nytt abonnement at SIM-kort blir sendt til din folkeregistrerte adresse. Dagen før portering (som er en uke etter registrering), kontakter jeg kundeservice og ber de om å utsette porteringen siden SIM-kortet ikke har kommet frem. Dagen før neste portering har SIM-kortet fremdeles ikke kommet i postkassen, og jeg utsetter dette enda en gang. Nå har det gått en måned siden registrering, og porteringen skjer plutselig en dag tidligere enn det kundeservice hadde oppgitt. Mobilen min mistet dekningen og jeg kontakter kundeservice over chat. Denne gangen oppgir saksbehandleren om at SIM-kortet har blitt sendt til en adresse som jeg bodde på for 3 år siden, som er da fra første gangen jeg var kunde hos komplett mobil. Når jeg spør om hvorfor de ikke har sendt det til min folkeregistrerte adresse, får jeg følgende svar: "Nei, det er rett og slett pga de nye GDPR lovene, altså personvernsloven som ble aktive mai 2018. Det innebærer at vi må ha ett skjermbilde fra Posten.no / Folkeregsitreret med din nye adresse, som må sendes på mail til oss. Da kan vi endre adressen." Jeg har sjekket både nettsiden, epostene og sms-ene jeg har fått under registreringen. Hvor ingen av meldingene har informert om dette, og jeg sjekket igjen på deres nettside hvor det står “Ditt nye SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.” flere ganger på registreringssiden. Jeg legger den saken til side og spør heller om en rask løsning siden jeg venter viktige telefoner i jobbsammenheng. Kundebehandleren oppgir da at Komplett mobil har et pick-up point for SIM-kort hos en partner i Bergen sentrum (Conmodo Walkin, Skostredet 18) og jeg hiver meg rundt for å få tak i et nytt SIM-kort. Når jeg ankommer butikken, får jeg vite at butikken har inngått en avtale med Komplett mobil men at de ikke har fått SIM-kort fra Komplett mobil som de kan gi ut. Han oppga at en kunde hadde vært der uken før, hvor problemet var det samme. Det er greit nok at de holder på å tilpasse seg en lov som trådte i kraft for over et halvt år siden, men Komplett mobil har tydeligvis alvorlige problemer med rutinene sine. Personlig så fikk jeg låne en telefon, hvor jeg bestilte et abonnement hos en annen leverandør og hentet et SIM-kort på en kiosk 15 minutter senere.

Svar fra Komplett Mobil
04.02.2019 14.24
Hei, Fredrick M!

Er veldig beklagelig det som har oppstått her. Veldig leit at vi fikk dine gamle opplysninger når vi utførte ny kredittsjekk på deg. Helt enig i at det burde ha vært konkret informasjon om hvilken adresse det er snakk om, slik at man får muligheten til å kontakte oss for adresseendring.
Når det kommer til Conmodo Walkin så må vi legge oss flate, da dette er tydelig svikt på kommunikasjon blant oss internt.

Vi tar til oss din konstruktive kritikk, og takker for anmeldelsen. Veldig viktig det du har fått frem her, og at vi fortsetter å forbedrer rutinene våres rundt dette.

Håper ellers at du ønsker å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning, og ta gjerne kontakt på forhånd så skal vi se om vi får ordnet noe avslag.


Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og serviceinnstilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er svært tilgjengelig på Chat, kjappe på å svare, svarer ærlig og prismessig en av de bedre. Jeg forblir kunde!

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21.17
Hei, Malin G!

Ærlighet varer uten tvil lengst, og så bra at du er fornøyd med vår responstid- godt å slippe kø og få ting unnagjort! Tusen takk for flott tilbakemelding, og ser frem til å ha deg på laget videre :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Serviceorientert. Fleksible og lave priser!"

Har hatt noen spørsmål rundt veksling mellom 2 mobilavtaler. Dette har blitt behandlet på en utmerket måte. Og best av alt... det er lett å komme i kontakt med en person som yter service og svarer per mail. Ingen virtuell debatt!

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21.17
Hei, Åge S!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og håper du forblir like fornøyd fremover :)

Ha en flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rimelig og bra så langt!!"

Raskt svar når du ringer til Komplett Mobil. Rimelig og meget bra så langt. Nå snakket jeg med (anonymisert) og det var en hyggelig person.

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21.17
Hei, Anita D!

Så bra at du slipper ventetiden, og at du er fornøyd med både priser og servicen vi leverer! Tusen takk for flott tilbakemelding :)

Ha en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Henning Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe bra og lett å sette begrensninger"

Jeg synes komplett gir best valuta. Har selv brukt det i lengre tid. Har hatt 15 GB til 399,- og det har vært topp. Guttungen har 1 GB til 125,-. Her er det verdens enkleste ting å sette begrensninger så det ikke kommer noe uventede utgifter inne på "min side". Telenor dekning er viktig for oss, da Telia ikke har dekning på hytta. Skal opprette nytt 15GB til kona nå, jeg har selv måtte gå over til jobb telefon. Her er det ikke noe å lure på, bare vær sikker på å sett opp de begrensningene som passer for deg eller barna inn på "min side". Anbefaler på det sterkeste.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2019 12.38
Hei, Henning Ø!

Tusen takk for din flotte tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Det er godt å se at du er fornøyd med oss, og vi håper at du også blir fornøyd med oss videre :-)

Vi ser frem til å få kona med på Komplett Mobil laget!

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrere enn antatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt komplett mobil en god stund, og har vært fornøyd fram til de siste månedene. Fått regninger på nesten 1000 kroner, uten noe som helst forvarsel på at jeg har brukt opp datamengden min. Det samme har samboeren min. Ved kontakt med komplett mobil sier de at vi har betalt for ekstrapakker vi ikke har kjøpt. Vi bytter derfor begge to.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 14.42
Hei, Camilla!

Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått hvis det er tilfellet, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt.
Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk 399 kr som tilsvarer 0,99 kr pr. mb man bruker.

Datapakker er noe man kan handle på minside/appen, og kan være kjøpt ved et uhell i tilfellet som er forklart her.

Anbefaler dere å ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no så får vi sett på dette sammen, og rettet på det som eventuelt er feil.

Ha en fin dag
Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Francois R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg anbefaler på det sterkeste!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god dekning for de bor på fjell eller ikke i stor byen. Effektiv og hyggelig kundeservice (det er ikke så nødvendig i Norge). Ingenting komplisert og til jeg er kunder jeg har spar mye penger. Takk Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 12.02
Hei, Francois R!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og jeg håper at du også blir fornøyd med oss videre:)

Ha en fin dag
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd."
1 syns denne omtalen er nyttig

De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd. Jeg kommer fra Telenor, videre Telia og tar disse beskjedene som en selvfølge. Ble til slutt mistenksom og sjekket på nettsiden. 138 mb = 159 kroner, fy!! Tenk hvor mye verre det kunne blitt!! Jeg har en uvane for å bruke 4G nett når jeg er hjemme! Har nå byttet til Miniflex abbonnementet deres til 125 kroner, som er ganske billig for en som ikke bruker data til mer enn bussbillett. Komplett kan begynne å gi beskjed til sine kunder ihvertfall, veldig skuffet.

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2018 13.39
Hei, Silje!

Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt.

Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk kr 399,-

Dersom du ikke har mottatt varsling på mobildataen så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no. Da skal vi få gått gjennom sammen, og selvfølgelig rettet på det :)

Ønsker deg en ellers flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke 4G+"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv om Komplett bruker Telenors nett får jeg ikke 4G+ bare 4G tale. Dette er svært lite tilfreddstillende.

Svar fra Komplett Mobil
10.12.2018 13.39
Hei, Idar!

4G+ kommer an på dekningen i ditt område og 4G tale kommer an på din mobil. Vi har akkurat samme dekning som Telenor kunder, så her må det evt være noe med selve dekningen i ditt område eller telefonen.

Send oss gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken sammen:)

Ha en fin dag
Hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"'Billig mobilabonnement'"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trengte billig mobilabonnement for rundt, 100 lappen. Fikk 1gb Ble ordinert 125kr Men fakturaen endte opp på 800kr Fordi jeg angivelig hadde brukt 700mb for mye Stive priser heller ikke noe behagelig å snakke med kundesenter. Lite behjelpelige Aldri igjen

Svar fra Komplett Mobil
10.12.2018 11.31
Hei, J!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
I ordrebekreftelsen så informerer vi om datakontroll, som da gjør at hastighet kun strupes. Og man får ikke kostnader ved overforbruk. Men dersom man ikke skrur på denne så får man følgende sms når man har brukt opp datapakken.

"Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil"

Dersom du allikevel velger å bruke data etter denne smsen, så vil man få kostnader på overforbruket. Og er overforbruket på såpass mye som 700 MB, så er det også forståelse for at kundesenteret vårt ikke kan kreditere dette.

Jeg ønsker deg uansett en trivelig førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Portering som ikke blir fullført på grunn av "forsinkelser" i systemet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte overgang til Komplett og fikk dato for bytte. Gammel leverandør avsluttet selvfølgelig abonnementet som planlagt slik at jeg da sto uten leverandør. Komplett skulle overta, men på grunn av "forsinkelser" lot dette vente på seg. Det som normalt skulle ta maksimalt 30 minutter ved bytte av leverandør har nå, etter 30 timer fortsatt ikke latt seg gjennomføre. Usikkert på når dette blir løst. At min henvendelse ligger til oppfølging hos kundeservice hjelper lite når de ikke evner å levere den tjenesten man blir lovet og står uten abonnement... Uholdbart!

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2018 17.38
Hei, Geir!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og det er naturligvis ikke slik det skal være. Men som du fikk opplyst av kundebehandlerne, så har Telenor hatt en fellesfeil på alle porteringer som skulle bli utført 05.12.2018. Slik at vi er ikke de eneste som ble rammet. Etter omfattende feilsøk så ble denne feilen rettet 07.12.2018 kl 0700. Vi beklager virkelig at dette har tatt tid og bryderiet dette har medført.
Men telefonen skal være i orden nå. Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi hva vi kan gjøre for at fortsettelsen din hos oss skal bli bedre :)

Ha en fin førjulstid
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått nytt simkort og hadde glemt pinkode. Tok kontakt via chaten. Fikk tilsendt pinkode per e-post. Kjemperaskt og super service!

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2018 17.37
Hei, Ingunn!

Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Vi ønsker deg en flott førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sonja V. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Urettferdig behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke bli kunde hos komplett. Ut i fra mine erfaringer vil selskapet kreve betaling fra deg. Det sies at det koster for selskapet å holde denne tjenesten i drift. Hvis du ringer for mye til komplett mer enn 10 ganger vil de øke abonnementet ditt. Dette mener jeg er grenseløst. Ellers flinke behandlere. Seriøse og høflige. Og vennlige. Men selskapet kunne ha unngått kontrabeskjeder om at prisene på abonnementet skrues opp pga kostnadene til å holde selskapet i drift.. Dette skal ikke belaste kunden. Dette er urettferdig.

Svar fra Komplett Mobil
02.01.2019 10.10
Hei, Sonja V.R!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Du har allerede fått vårt tilsvar per epost om at dette med betaling for kundeservice o.l ikke er korrekt. Det er ikke noen på vår kundeservice som har sagt dette til deg, ei heller at prisene skrus opp pga dette.
Vi har heller ikke krevd inn noen ekstra betaling fra deg eller lagt dette på noen faktura, så jeg forstår faktisk ikke grunnlaget for denne tilbakemeldingen.

Uansett er det beklagelig om du opplever det slik og vi ønsker deg ellers en god start på det nye året og håper du kommer tilbake til oss i løpet av 2019.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig god og imøtekommende kundeservice som gir mer enn de må."
1 syns denne omtalen er nyttig

Flott opplevelse av kunderservice som ga meg mer enn de strengt tatt måtte, og de var veldig hyggelig. Byttet fra Telenor pga. det absolutt motsatte, og det er jo alltid hyggelig å få bekreftet sitt valg.

Svar fra Komplett Mobil
06.12.2018 08.35
Hei, Merete!

Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Vi ønsker deg en flott førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Fred A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilleverandør."

Ingen andre leverandører jeg har benyttet har vært bedre. Grei app for å følge med forbruk og meget behjelpelig hvis jeg ringer kundeservice om det er noe jeg lurer på. Anbefales😊

Svar fra Komplett Mobil
06.12.2018 08.34
Hei, Fred A.S!

Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Vi ønsker deg en flott førjulstid.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask hjelp på chatten"

Her får en raskt svar og hjelp på det man lurer på. raskt og effektivt. Alltid hyggelige personer på chatten. Tommel opp for dere :-)

Svar fra Komplett Mobil
03.12.2018 11.33
Hei, Per C!
Så bra å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Tusen takk for din flotte tilbakemelding!

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt suverent!"

Absolutt å anbefale det er billigere og faktisk så kan en bruke roaming i USA uten å måtte blø for det! Knall

Svar fra Komplett Mobil
30.11.2018 08.09
Hei, Thorunn!
Supert å se at du er fornøyd med EU+ tilbudet, og at du drar nytte av det. Er dumt å betale mer enn nødvendig! Takk for hyggelig tilbakemelding :-)

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice chat"

Kom raskt i kontakt med kundeservice på chat og fikk god hjelp og de ordnet opp raskt i det som var mitt problem. Anbefaler deres kundeservice.

Svar fra Komplett Mobil
30.11.2018 08.08
Hei, Svennk!
Det er godt å se at du er fornøyd med kundesenteret og servicen de yter! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Om ein sender ein mail til kunderservice får ein raskt svar. Dette er meget bra. Behandlarane er trivlege og kan jobben sin godt.

Svar fra Komplett Mobil
03.12.2018 11.32
Hei, Rita!
Raskt svar, det liker vi! Så bra at du er fornøyd med oss :) Og tusen takk for flott tilbakemelding!

Ha fin dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det var smertefullt.."

Har vært kunde hos komplett ca 2 måneder. Det har vært smertefullt hver gang når jeg skulle koble til mobildata det tok minst 20/ 30 min. før jeg klarte koble til mobildata. Uklart hva som var problemet? Kontaktet med kundeservicen da ble jeg utfordret til bytte mobiltelefon.. Det kommer ikke til å skje for at mobilen ett år gammel. Har ikke bedt om papirfaktura. Så unødvendig med papirfaktura/ 49 kr gebyr/ og pluss høyere regninger. Har ikke forstått enda men måtte betale det.. Smertefritt etter jeg har gått over til Telia. Har absolutt ikke noe problemer hverken med mobilen eller med dekningen..

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 10.55
Hei, Olav!
Det er leit å se at du er misfornøyd. Når man har et slikt problem som dette med oppkobling. Så sjekker vi alt av innstillinger og alt vedrørende abonnementet for å se om vi finner en årsak. Dersom vi ikke kan finne en årsak til det, så er det som oftest telefonen eller innstillingene på telefonen.
Vi anbefaler da å sette sim kortet inn i en annen telefon, for å dobbeltsjekke dette.
(så vi anbefaler faktisk ikke å kjøpe ny telefon, men å sjekke om det faktisk er noe feil med telefonen eller innstillingene i telefonen)

Papirfaktura får alle kunder den første måneden, dette fordi E-faktura referansen kommer med denne fakturaen. Og fakturagebyret er på kr 39,- Etter dette kan man når som helst velge e-post faktura uten gebyr.

Vi håper uansett at vi ses ved neste korsvei, og at du kanskje vurderer å bli kunde igjen.

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR