Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 24 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
141
20
17
21
74
Sorter omtaler etter
Viser av 273 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp bestilt mobilabonnement nr. 2.
Veldig fornøyd med service, tjenester, dekning samt prisnivå.
Anbefales!

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, Kmm!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett med Komplett!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Synes Komplett har gode priser, raske til å gi kunden samme eller bedre løsning etterhvert som deres konkurrenter lanserer nye ting.

Svar fra Komplett Mobil
28.12.2017 13.23
Hei, Trond! Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi håper du forblir kunde og at vi kan innfri det å gi samme eller bedre løsning i fremtiden også!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kvalitet, pris og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg merker ingen forskjell i nettverk-kvaliteten mellom Telenor og Komplett, men prisforskjellen er stor, og datapakke alternativene er også mer akseptable.

Nettsidene til Komplett Mobil er også mer intuitive og mer behagelig å bruke, men jeg savner en link til Komplett Mobil på komplett.no

Jeg hadde en henvendelse med kundeservice på Komplett Mobil ang. en litt dyr faktura fordi jeg brukte over den inkluderte kvoten. Jeg hadde misforstått vilkårene ang. hva som skjer med data-rollover når man bytter datapakke. Etter å ha fortalt dette til kundeservice og vi kom til en enighet så må jeg si jeg er svært fornøyd som kunde. Kunne ikke bedt om bedre service!

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2017 13.17
Hei, Simon C!
Tusen takk for flott og konstruktiv tilbakemelding!
Vi skal se på dette med en egen link på Komplett.no og ser om det er noe som kan la seg løse.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig det perfekte mobil abonnement for meg!"
1 syns denne omtalen er nyttig

For meg som er i perioder utenlands er behovet for internett variabelt. Via appen på min telefon kan jeg følge med, dermed følge med mitt forbruk. Beløp og forfall på fakturaer blir sendt på email og jeg unngår å få det i postkassen. Å genere til Avtalegiro i banken gikk lynraskt, noe som hos andre leverandører har tatt meg uker å få etablert!
En viss treghet hos Komplett Mobil var det i før sim kortet kom, men det ble ordnet raskt opp i av en flott kundeservice. Ja jeg anbefaler Komplett Mobil på det varmeste!

Svar fra Komplett Mobil
12.12.2017 16.13
Hei, Frøydis!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Det er supert å se at du er fornøyd med behandlingen du har fått, og vi håper du blir like fornøyd i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kjeltringb
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett kan ikke bli mer komplett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som alle andre er jeg opptatt av god kundeservice, men samtidig ønsker jeg ikke å måtte ty til det for mobilabonnement. Det som er fantastisk er at de få gangene jeg faktisk har hatt behov for deres support, så har det vært helt fantastisk god hjelp å få.

Etter mitt bytte til Komplett Mobil så forstår jeg endelig hva folk mener med god dekning.

Finner faktisk ikke noe å klage på, Komplett Mobil oppfyller mine krav på alle mulige måter til markedets beste pris.

Svar fra Komplett Mobil
12.12.2017 22.03
Hei, Kjeltringb!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi håper ikke du finner noe å klage på i fremtiden heller :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super pris, kundebehandling og ikke minst dekning fra Telenor. Da kan det ikke bli bedre!
Sendte melding til de angående noe jeg lurte på, og fikk svar på under 10 min.
Det vil jeg si er super service!

Ingenting og sette fingeren på så langt hilsen en kjempe fornøyd kunde! :-D

Svar fra Komplett Mobil
05.12.2017 10.23
Hei, Kjartan!
Flott å se at du er fornøyd med oss og servicen vi gir!
Vi håper selvfølgelig du blir like fornøyd videre med oss:)

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever komplettmobil som helt konge.

Det er vesentlig billigere en tidligere opperatør.
Både jeg og min kone har byttet over til komplett mobil.
Simkort kom kjapt og greit hjem i postkassa.
Fulgte porterings tidspunkt.
Hyggelige folk på kundeservice.

Eneste "minus" er litt treg med å oppdatere data til tider. Men det kan jeg leve med, ikke gått over en eneste måned. Og om man gjør det så spiller deg jo ingen rolle for de har jo Datakontroll uansett!

Svar fra Komplett Mobil
04.12.2017 14.55
Hei, Zairum!
Så flott å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med å få raskere oppdatering av data, men med datakontroll så er det trygt uansett.
Så håper vi du også er fornøyd i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Komplett og tvilling simkort"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk mobilabonnement hos Komplett mobil 2/11-17. Ville også ha tvilling sim til mobilabonnementet og fikk det tilsendt etter et par dager. Det funket ikke -det lot seg ikke registrere. Fikk ett nytt tilsendt etter et par dager etter at jeg tok kontakt med kundeservice. Det funket heller ikke -samme feil -lot seg ikke registrere. Tok igjen kontakt med kundeservice og sa at det heller ikke funket. Jeg ba de registrere det på forhånd om de skulle finne på å sende meg enda et nytt kort. De skulle gjøre det. Fikk dette i går -og det fungerer heller ikke -samme feil.
Siden dette heller ikke virket så tok jeg igjen kontakt med kundeservice i går ettermiddag, og prøvde igjen i formiddag. Når får jeg ikke svar fra de i det hele tatt!
Prøvde alle tvilling kortene i 4 forskjellige telefoner med samme resultat. Virker for meg som det sitter folk i kundeservice som ikke vet hva de holder på med. Triste greier.
Mitt hoved simkort fungerer veldig greit.

Svar fra Komplett Mobil
04.12.2017 14.54
Hei, Osmund!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har testet sim kort før det ble sendt ifra oss. Og finner det meget snodig at det ikke fungerer. Vi jobber med å finne ut av feilen og har løpende dialog med deg per epost.
Vi håper å finne ut av dette sammen slik at vi kan løse opp i dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sømløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Liker godt at det er Telenor dekning
Godt med data til fornuftig pris
Lett å administrere

Savnet multibrukerfunksjon i app, men den er på vei.

Svar fra Komplett Mobil
28.11.2017 12.57
Hei, Kristian!
Flott å se at du er fornøyd med oss!
Og ja, multibruker er på vei til appen.
Så håper vi du blir enda mer fornøyd da.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsom kundeservice og bra pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig positive mennesker i kundeservice hos komplett mobil, som tar dine forespørsler på alvor. Rask kommunikasjon. 👍

Svar fra Komplett Mobil
23.11.2017 12.16
Hei, Roy!
Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice, og tusen takk for omtalen!
Karianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god hjelp"

Trengte hjelp raskt siden jeg ikke husket passordet på simkortet. Fikk hjelp med en gang. Kunne ikke fått bedre hjelp! Veldig god service.

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2017 14.32
Hei, Karianne!
Så flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vi håper du ellers er fornøyd også :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra priser og god service. Får kjapt hjelp ved evnt problemer og har god tilgjengelighet på både chat og telefon.
Kommer nok ikke til å bytte over til noen andre. Endelig et mobilabonnement jeg er fornøyd med!

Svar fra Komplett Mobil
13.11.2017 15.49
Hei, Evelyn!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Så flott å se at du er fornøyd med hjelpen og tilgjengeligheten!
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd så langt, mye for pengene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ganske nylig byttet fra Telenor til Komplett Mobil, og er godt fornøyd så langt. Selve byttet/porteringen gikk smertefritt, og dekningen er den samme som før siden Komplett Mobil bruker Telenor sitt nett. Det var i hovedsak prisen som fikk meg til å bytte, så jeg er litt spent på om det var et lokketilbud eller om de holder den lave prisen. Kompletts app er oversiktlig og brukervennlig.
Jeg har ennå ikke hatt behov for kundeservice, så jeg kan ikke uttale meg om den - men jeg er bortskjemt med Telenors gode service.

Svar fra Komplett Mobil
13.11.2017 16.44
Hei, Bjørn!
Så flott å se at du er fornøyd! Vi liker ikke lokkepriser selv, og har ingen planer om prisøkning :)
Og skulle du ha behov for kundeservice, så skal vi selvfølgelig gjøre vårt beste.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Liten leverandør med lave priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Liten leverandør med lave priser, 125,- for 1 GB. Bruker Telenor sitt nett, helt topp, ingen problem. Fungerer helt topp, teknisk er det Telenor sitt nett. Kundeservice kan jeg ikke uttale meg om, har ikke hatt bruk for dem. Alt er OK!
Jeg byttet leverandør, på grunn av et tilbud jeg fikk som ga meg ca 900,- cash point, men skal tilbake hit.

Svar fra Komplett Mobil
13.11.2017 15.48
Hei, Chris!
Så flott å se at du er fornøyd! Vi ønsker deg selvfølgelig velkommen tilbake når den tid kommer!
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Ronja C. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kun gode erfaringer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplevd mye surr fra andre selskap, men hos Komplett Mobil er alt bra. Regningene blir som forventa, hyggelige folk som jobber der og null problemer med å utsette forfall. Skikkelig fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
13.11.2017 13.27
Hei, Ronja C.E!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Flott å se at du er fornøyd med oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt jeg har behov for"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det som er bra med Komplett Mobil er at det bruker Telenor nett. Andre nett har ikke dekning her hvor jeg bor.

Svar fra Komplett Mobil
10.11.2017 21.14
Hei, Almar B!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og dekningen din!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"

SIM-kortet mitt ble med uhell sendt til feil adresse, men kundeservicen på komplett ordnet opp så jeg fikk nytt SIM-kort til Tønsberg på dagen. Dekningen er det heller ingen ting å si på.

Svar fra Komplett Mobil
10.11.2017 21.14
Hei, Ole M!
Flott å se at du er fornøyd!
Det var utrolig hyggelig å kunne hjelpe deg med dette!
Vi strekker oss så langt som mulig om vi kan:)
Torstein O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og suveren dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Komplett Mobil bare ett par mnd. Synd ikke jeg har oppdaga det før. Best på pris og 4G!! Også en fin app hvor man hele tiden kan følge med og ha full kontroll. Anbefales!!

Svar fra Komplett Mobil
10.11.2017 21.14
Hei, Torstein O!
Godt å se at du endelig har oppdaget oss! Spre det glade budskap ;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig godt fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Ice.net og opplever Komplett Mobil (med Telenor dekning) som veldig positivt. Alt virket fra første sekund etter at Sim-kort ble satt inn. Alt teknisk, og tidsfrister helt topp. Hadde en god Chat med Komplett Mobil før jeg bestemte meg.
Kanskje noe dyr datapakka hvis man går over sitt abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
08.11.2017 11.26
Hei, Anders!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Flott å se at du er fornøyd med oss.
PS! Vil du unngå overforbruk, sett på den kostnadsfrie tjenesten Datakontroll:)
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd, mye for pengene"

Har 1 GB, full Telenor dekning, svært hyggelig pris. Gratis bankid, valgfri datakontroll, oversiktlig App, god kundeservice. Har ikke hatt noen problemer. Anbefales.

Svar fra Komplett Mobil
07.11.2017 18.53
Hei, Øyvind!
Tusen takk for flott tilbakemelding:) Flott å se at du er fornøyd med oss.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk mobilselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler alle å bytte til komplettmobil. Med sine gode datapakker er det noe for enhver smak. Har du et spørsmål får du alltid god hjelp av kundeservice. De viser en FANTASTISK service til deg som kunde. Kunne ikke vært mer fornøyd ❤.

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2017 15.21
Hei, Bodil!
Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Tusen takk for super tilbakemelding :)
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ubrukelig - mangler tekniske løsninger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet hele familien over til Komplett Mobil, og ba om datakontroll for barna. Etter kort tid ble abonnementene sperret. Det viste seg da at de hadde nådd datagrensa. Komplett beklaget, og åpnet abonnementene igjen. Men etter kort tid skjedde det samme på nytt, og etterhvert innrømmet en av kundekonsulentene at de ikke hadde tekniske løsninger som gjorde det mulig å sperre bare for databruk, men måtte stenge hele abonnementet. MAO, en ubrukelig operatør.

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2017 10.35
Hei, Geir!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Er det lenge siden du var i kontakt med oss vedrørende dette?
Ettersom datakontroll kom i midten av august, slik at sperring av data er fullt mulig!
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi selvfølgelig på dette!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skjulte kostnader som det ikke opplyses om"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Komplett Mobil fra Telia først og fremst på grunn av lavere pris. WiFi tale fungerer og bra her jeg bor på Østlandet. Men jeg har ringt til USA og Vietnam uten å komme gjennom (ingen ringetone) eller at de jeg har ringt ikke har svart på min oppringning, jeg oppdaget da på min side at disse oppringningene blir jeg belastet for som ordinære samtaler. Jeg ringte kundeservice om dette og fikk til svar at det var deres policy og at jeg måtte betale for å ikke få svar når jeg ringte utlandet. Dette er første gang jeg hører om slikt og som jeg er misfornøyd med, at det må betales for en tjeneste du ikke får, og som andre mobilselskaper ikke belaster deg for. Ellers er jeg delvis fornøyd med Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
25.10.2017 12.25
Hei, Tom!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi avkrefter at vi opererer med skjulte kostnader. Alle priser finner du lett tilgjengelig her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
Når det kommer til utenlandssamtaler så står det følgende i våre priser:
Startavgift pr. samtale er 0,99 NOK. Alle samtaler sekundtakseres.

Vi kan bekrefte at dette gjelder de fleste andre selskaper også.
Ettersom vi sjekket opp dette etter at vi så din henvendelse her.
Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no, dersom du ønsker eksempler på dette. Eller om det er noe annet vi kan hjelpe med.
Christian W
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er billig og bra. Har ikke så mye ellers å omtale om, da man ikke har mer opplevd noe negativt om dem.

Svar fra Komplett Mobil
24.10.2017 12.35
Hei, Christian W!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturering. Dårlig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har bestilt et Mini og et Maxi mobilabonnement. Dem har fakturert for to Maxi. Selv om jeg har snakket om det 3 ganger på telefon med kundeservice før bestillingen. Nå skriver de email til meg hvor han påstår at jeg har bestilt på nett, og han kan ikke se at den ene mobilabonnementet var Mini. Jeg har aldri fått så store regninger. Føler meg lurt. Angrer at jeg ikke har lest om kundeopplevelser før jeg er blitt kunde hos Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2017 10.59
Hei, Maria!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi vil gjerne se på saken din, da det selvfølgelig ikke skal være slik at noen skal måtte betale dobbelt.
Send oss en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på saken og få løst opp i den.
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no