Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
4
av 23 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
76
14
10
16
56
Sorter omtaler etter
Viser av 172 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra abonnement, men savner app og datakontroll"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning med Telenor og rimelig, med synd det ikke er app for forbruk og datakontroll, blir fort veldig dyrt når en går over inkludert mengde data.

Svar fra Komplett Mobil
16.05.2017 11.22
Hei, Ted!
Takk for flott tilbakemelding.
Vi jobber med datakontroll løsningen og kommer med en app i løpet av Q3. Vi ser du har byttet selskap og håper å se deg tilbake igjen når disse utfordringene er løst.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Udugelig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle til fjells og trengte Telenor dekning som komplett mobil var del av. Det er dårlig dekning over alt hvor jeg har brukt telefonen. Kun Edge og flere applikasjoner fungerte ikke. Ved treff med andre under Telenor paraplyen visste det seg at der de hadde 4G så hadde jeg 2G eller kun Edge. Regner med at dette har med pris å gjøre og kundeforholdet mellom Komplett mobil og Telenor. Gikk derfor tilbake til min gamle leverandør i Telia systemet og da OneCall.

Svar fra Komplett Mobil
11.05.2017 09.53
Hei, Endre!
Det er beklagelig å høre at du ikke var fornøyd!
Det skal selvfølgelig ikke være slik at man har dårligere dekning, enn andre Telenorkunder! Dekningen kan også komme an på hva slags telefon man har. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få vite mer om saken din.
Og slik at vi kan få feilsøkt dette.
Send en mail til kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med "Bent"
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Slår konkurrentene lett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg elsker at man kan endre abonnementet i løpet av 5 minutter. Perfekt for de mnd jeg ikke trenger like mye data. Har aldri hatt problemer med dekning eller lignende. Har ikke noe erfaring med komplettmobil sin kundeservice, men hvis det er på linje med komplett.no sin så er jeg helt sikker på at det er supert.

Svar fra Komplett Mobil
08.05.2017 13.43
Hei, Olav!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Ja, kundeservicen sitter på samme kundesenter som Komplett.no
Så det skal være samme kundeservice du snakker med eventuelt:)
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Øystein
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pass på data"
3 syns denne omtalen er nyttig

Her skal du ikke surfe mye i EU før du får melding om at du får 400 kroner ekstra på toppen av abonnementet ditt. Rimelig hissig megabyte-pris, noe de skor seg godt på når man reiser rett over landegrensen. Koster å glemme å endre.

Bra at det i utgangspunktet er billig.

Svar fra Komplett Mobil
18.04.2017 08.39
Hei. Øystein!
Flott å høre at du er fornøyd med selve abonnementet. Men våre datapriser i utlandet er på lik høyde med andre selskaper. Du skal også ha fått en sms som viser prisen per mb når du ankom landet. Man kan også se prisene her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
Ta gjerne kontakt med oss dersom det er noe du lurer på.
Nicklas L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye til bra pris! Men dårlig kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

HEI! Synes man får mye til en bra pris hos Komplett Mobil! MEN KUNDESERVICE er HELT ELENDIG. Har ventet i 4 timer på og få prate med en rådgiver i chatten på siden deres.. Stått på 3 plass i over 1 time.
Når man først får pratet med noen så er de veldig hyggelig men dere har jo stengetid før jeg får noe svar tilbake!

Svar fra Komplett Mobil
18.04.2017 08.39
Hei, Nicklas L
Flott å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt!
Vi kan ikke se at vi har hatt så lang kø på chat noen gang. Dersom du kontaktet oss skjærtorsdag så var vi nok dessverre stengt. Men vi ser at det kan ha vært problemer med stenging av chatten denne dagen. Ta gjerne kontakt med oss idag på chat, tlf eller epost dersom det er noe du lurer på.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott leverandør!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Komplett Mobil noen mnd nå og er kjempe fornøyd. Jeg hadde noen spørsmål før bestilling, da sendte jeg bare en melding på chat på hjemmesiden og fikk svar med en gang!
Dem har en kjempe fin og oversiktelig hjemmeside hvor man logger inn og sjekker forbruk og hvor mye som gjenstår av mobildata. Det er også lett å aktivere bruk i utlandet på hjemmesiden. Dekningen er også helt topp. Opplevde flere ganger dårlig dekning på mobildata når jeg hadde Djuice. Etter at jeg byttet til Komplett Mobil har jeg ikke opplevd dette.
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
08.04.2017 20.14
Hei, Stian!

Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding! Det finnes ingenting som er bedre enn fornøyde kunder:)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Funker helt supert, god dekning og hastighet (Telenor). Har både 4G Tale og WiFi Tale. EU roaming kan aktiveres for 8kr dag eller 80 kr mnd ved behov. Eneste som kunne vært bedre er løsningen når datakvote er oppbrukt, blir fakturert pr MB over grensa, burde vært mulig å få sperret for data automatisk når kvota er oppbrukt.

Svar fra Komplett Mobil
08.04.2017 20.15
Hei, Vidar!

Takk for flott tilbakemelding!
Vi jobber med tjenesten som heter Datakontroll. Hvor det vil være mulighet med å sperre for overforbruk av data.
Vi håper å lansere den i løpet av kort tid
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lot meg lure til et billigere abonnement hos Komplett Mobil. Etter mye kluss på fakturaen allerede første uka, sier jeg takk for meg. Jeg har nå sittet i over 20 minutter i kø hos kundeservice hos Komplett. Dette er for dårlig! Kundene deres fortjener bedre enn dette!

Svar fra Komplett Mobil
08.04.2017 20.16
Hei, Henning!

Dette var beklagelig å høre. Hvilket telefonnummer ringte du når du stod i kø? Da vårt telefonnummer 33005820, ikke har hatt mer enn 4,5 minutter i køtid på 14 dager. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 33005820 eller epost: kundeservice@komplettmobil.no

Spør etter Bent, så ser vi på saken din med fakturaen.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Knall bra priser for mye Data"
3 syns denne omtalen er nyttig

Men eneste som jeg savner er data pakke verden som man kan bestille når man er langt av gårde. Eks Talkmore tar en pakke på 200mb som jeg kan bestille til 199kr når jeg er i Brasil.
Han man ikke slike pakker vil jo 200mb i Brasil koste 1998kr hos komplett. FÅ data pakke varden som ekstra pakker please.

Svar fra Komplett Mobil
05.04.2017 15.29
Hei, Preben! Takk for tilbakemeldingen din.
Vi er helt enige i at datapakker for resten av verden burde være mulig.
Og vi skal selvfølgelig se på mulighetene for å kunne løse dette så raskt som mulig.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende kundeservice!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement med mye data - CHECK!
Det var enkelt og greit grunnen til at jeg byttet, MEN ser det for godt ut til å være sant så er ofte det..

Fikk tilsendt et defekt sim-kort og brukte 2 dager og 3 samtaler i chat før de gikk med på at sim-kortet var defekt. Da går de med på å sende nytt sim-kort, men ønsker ikke å yte noen erstatning for tid uten mobil tilgang. (Fikk forresten kreditert de dagene uten mobil, noe jeg mener er minimum erstatning)

Er man heldig og ikke trenger kundeservicen så kan det godt være et greit abonnement, men etter erfaringen med komplett mobil betaler jeg gjerne 50-100kr ekstra for en service som er til å stole på.

Anbefaler ikke komplett mobil, ettersom jeg foretrekker trygghet før billig og utrygt.

Skal sies at jeg har byttet abonnement nesten annenhver mnd. Det siste året for for å teste ut forskjellige leverandører, ettersom jeg mener flere leverandører slipper unna med dårlig service som følge av billige priser.

Svar fra Komplett Mobil
31.03.2017 09.16
Hei, dette var veldig beklagelig å høre.
Og slik skal det selvfølgelig ikke være. Setter pris på om du kan sende en epost til kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent. Så skal jeg se på saken din
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Selskap med voksesmerter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Billig dersom du følger godt med i timen, og greit så lenge du ikke har behov for support. Bikker du over på datakvota så svir det i lommeboka. Varsling ved overforbruk kom først dagen derpå, men da var det allerede lagt på 399 på fakturaen. Ekstremt lang svartid på e-post, om de i det hele tatt svarer. Etter regelrett uhøflige svar fra kundeservice var det over og ut for mitt vedkommende.

Svar fra Komplett Mobil
17.03.2017 15.56
Hei, Nes!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Kan du sende meg saksnummeret ditt, hvor du har hatt kontakt med oss på epost tidligere? Send dette til kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent.
Dette slik at vi kan se på saken. Da gjennsomsnittlig svartid på epost de siste ukene er ca 6 timer.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god kundeservice og god løsning for en student"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia til Komplett rett før jul og er generelt veldig tilfreds med komplett. Betaler mye mindre for mer data enn jeg hadde tidligere, og syntes at løsningene komplett kommer med er veldig gode.

Gleder meg til app kommer, da vil abonnementet mitt være "komplett" ;)

Svar fra Komplett Mobil
10.03.2017 14.14
Hei, Knut!

Så flott å se at du er fornøyd!
Takk for flott tilbakemelding og ordspillet ;)
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

10GB til 299 kr i mnd er langt bedre enn andre konkurrenter! Telenor-nett og 4G tale! Eneste som mangler er en app (som jeg leser kommer). Jeg er super fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
08.03.2017 14.09
Hei, Eirik!
Tusen takk for flott tilbakemelding. Appen kommer ja, og vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at den skal bli best mulig!
Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suuper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super dekning, super verdi for pengene! God oversikt på nettsiden, men ikke ideelt, eneste negative er at de ikke har en app for oversikt, fakutra o.l.

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2017 12.48
Hei, Charlotte!

Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å se at du er fornøyd.

Vi jobber med å utvikle en app og håper å lansere den ila kort tid.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med MaxiFlex 10GB"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med mitt nye abonnement som inkluderer 10GB, fri fart, telenor dekning og god kundeservice. Svartiden deres per epost og chat har vært veldig god.

Det observeres at Komplett har fått en del negativ omtale fordi noen av deres kunder har opplevd at forbruket har økt etter byttet til dem. Jeg husker godt når jeg gikk fra studentbudsjett til arbeidslivet og fikk økt lønning. Forbruket økte også da, men jeg sørget alltid for å holde meg innenfor grensene og passe på saldoen. Det samme gjelder vel for mobildata? Problemstillingen vil nok bedre seg når de får på plass datagrense og en oversiktlig app. Jeg syntes at det er litt tungvint å logge seg inn på Min Side hver gang for å sjekke forbruket, men når jeg ser på hvor mye jeg får for pengene så er det verdt et par ekstra minutter.

Oppsummert er jeg veldig fornøyd med avtalen jeg har per i dag.

Svar fra Komplett Mobil
06.03.2017 09.13
Hei, Espen!
Så flott å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for flott tilbakemelding.

App er under utvikling, og vi satser på at kundene våre blir veldig fornøyde med denne når den blir lansert.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Herlig så lenge du holder deg innenfor grensene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med abo. Etter at jeg byttet fra 8-10GB og gikk 150kr ned i pris fra forrige operatør. Holder du deg innenfor grensen er det ikke noe problem, herlig dekning overalt! Er jeg på vei over får jeg en varsel når jeg har ca 700MB igjen og en SMS med en gang jeg har tømt og da er det bare å slå av mobildata. Ferdig med den saken som mange andre her pirker på.
Det er en ting som gjør at de ikke når helt opp og det er en delingsavgift på 399kr! Dette er at om du vil dele nett vil bruke mobilen din som hotspot må man betale 399kr uansett hvor mye de skulle ha brukt. Dette syns jeg er leit ettersom jeg ikke har sett noen andre operatører ha dette.

Svar fra Komplett Mobil
03.03.2017 12.54
Hei, Dino!
Og takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Dette med delingsavgift har jeg ikke hørt om før, og er ikke noe vi praktiserer per idag.
Flott om du kan kontakte oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten din med "Bent", så skal jeg se på saken.
Jan V. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sende og motta SMS til og fra PC"

Jeg jobber på Nordsjøen, og der er det ikke lov å ta med ut Mobil, men av og til har man behov for å sende og motta sms.
Jeg var tidligere mobilkunde hos One Call, og der hadde man mulighet til å sende sms fra min side, og motta sms på mailen, og da lurte jeg på om man har denne muligheten hos dere, eller er dette noe dere kommer til å gå for etter hvert?
Jeg er meget fornøyd med Komplett Mobil, men dette savner jeg virkelig.

Hva er fri bruk EU? Jeg valgte også fri bruk EU for min kone, fordi hun ringer mye til Polen, men i ettertid ble jeg i tvil om dette gjelder for telefon eller data, eller begge deler, eller kan jeg forvente meg en stor regning nå?
Jeg synes at dette var vanskelig å finne ut av.

Svar fra Komplett Mobil
01.03.2017 12.24
Hei Jan!
Takk for positiv og konstruktiv tilbakemelding.
Jeg skal ta med tilbakemeldingen vedrørende "SMS fra pc" , videre til produktutvikling.

Dersom du er i EU skal du kunne ringe, sende SMS-er og surfe på mobilen som om du befinner deg i Norge – uten at det vil koste ekstra. Det å ringe eller sende sms fra Norge til et EU land er ikke kostnadsfritt.

Du kan finne prisene for dette her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke bra bok"

God pris, men dårlig kundeservice og tilgjengelighet. Føler jeg også fikk dårligere forhold enn tidligere. Bytter tilbake til mitt gamle selskap.

Svar fra Komplett Mobil
28.02.2017 10.12
Hei Kenneth!
Dette var jo beklagelig å høre.
Vi vil gjerne høre mer om dine synspunkter rundt hva du syntes er for dårlig.
Ta kontakt med oss på kundeservice@komplettmobil.no merk eposten med Bent
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og godt"

Jeg har 3 abonnement og er strålende fornøyd.
Prisen stemmer og både dekning og 4G fungerer utmerket.
Det eneste jeg savner er datasperre.

Svar fra Komplett Mobil
28.02.2017 10.10
Hei Roger!
Så hyggelig at du er fornøyd med oss!
Datasperre er under utvikling og vil komme i nærmeste fremtid.
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye data, dyrt å gå over grensa"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selvfølgelig et billig å bra abonnement, men når jeg fikk melding fra komplett at jeg hadde brukt opp dataen min, fikk jeg regning på 100kr mer enn det jeg trodde jeg skulle betale.

Svar fra Komplett Mobil
27.02.2017 11.20
Hei Sondre!
Var det slik at du ikke fikk sms med en gang data var brukt opp?
Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent. Så skal vi se på saken din.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best!"

Jeg bruker mye mindre penger på mobil i mnd etter at jeg bytta til komplett! Kjempe fornøyd! God dekning i tillegg.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 14.05
Hei Mariann!
Tusen takk for super tilbakemelding!
Dette setter vi stor pris på!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her får en mye for pengene. Rask tilgang til gratis kundeservice og de hjelper så godt de kan, men noe rusk har de når de er så ny i gamet. Vær oppmerksom på databruk da de ikke har sperre for overforbruk og sjekk om bruken stemmer overens med faktisk bruk. En velger komplettmobil, foreløpig, kun for prisen. Til gjengjeld har de alle de viktigste funksjonene som telenor tilbyr. VoLTE, VoWIFI, etc.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.36
Hei Lucas!
Takk for god og konstruktiv tilbakemelding.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kundeservice. I tillegg jobber vi også med å utvikle en datakontroll løsning.
Bruken skal alltid stemme den, og dersom du mener du har fått feil forbruk. Kontakt oss gjerne på kundeservice@komplettmobil.no
Så skal vi sjekke opp i det for deg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice, avsluttet bare chatten imens vi snakket med de, nedlatende tone, tok lang tid å få svar og fikk lite hjelp. Selv om abonnementet var rimelig i seg selv ble det dyrt når det blir kostende 699 kr mer når jeg brukte over inkludert datamengde.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.36
Hei Martine!
Slik skal det naturligvis ikke være. Selvfølgelig burde du fått et raskt svar og en forklaring.
Og vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å sjekke opp i saken din.

Kontakt oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og et veldig bra abonnement til prisen! :D"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket kundeservice i tillegg til at abonnementet er blant de billigste i Norge. Samme dekning som alle andre Telenor abonnementer, 4g tale er også med. Databruken stemmer også overens med bruken som blir målt av telefonen. Løp å kjøp!

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.35
Hei Jens!
Tusen takk for god tilbakemelding.
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde at mobildataen ikke stemmer den første måneden og elendig kundeservice tar deg ikke på alvor når du ringer dem. Dem setter skylda på deg for dem gjør ikke noe feil, kontaktet dem to ganger og samme opplevelsen. Men ellers så er dem kjapp med overføringen og til du får SIM-kortet i posten. Ryddig faktura likte jeg med dem.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.35
Hei Kevin!
Dette var beklagelig å høre!
Dersom du opplevde at mobildata ikke stemte så ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg igjen for å sjekke opp i saken.

Kontakt oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no