Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 28 innen
mobilselskap
63%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
173
28
19
23
83
Sorter omtaler etter
Viser av 326 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenordekning liker jeg, og her gis gratis Bankid. Datakontroll ved oppbrukt kvote, valgfritt enten lav hastighet eller kjøpe en ekstra datapakke. God app som viser forbruk, mm. Har bare positive erfaringer.

Svar fra Komplett Mobil
28.05.2018 16.27
Hei, Øyvind!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss!

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Rot med både portering, faktura og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare opplevd problemer siden vi byttet til komplett mobil. SIM kort ble sendt etter at portering skulle skjedd, portering virket ikke, kundeservice var ikke til noen hjelp. Når så fakturaer kom var dette bare rot og fakturering ifm bedriftsabonnement hos dem kunne de ikke rette opp i og syntes det var mitt problem at de hadde gjort det feil.

Prisen er bra, men det hjelper ikke når alt annet feiler.

Svar fra Komplett Mobil
24.05.2018 12.28
Hei, Dag!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Og slik skal det naturligvis ikke være.
Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som har skjedd i din sak, men vil gjerne høre om det. Send en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken din.

Mvh
Komplettmobil.no
Bjørn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Avtalegiro fungerer ikke, dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ser at flere klager over at avtalegiro ikke fungerer. Komplett legger skylder hos banken. Men det fungerer hverken hos meg eller min samboer og vi er kunde hos to forskjellige banker. Har gjentatte ganger prøvd å tatt opp dette med kundeservice. Der er det lang ventetid og svarene reflekterer i at de ikke bryr seg stort om sine kunder.

Svar fra Komplett Mobil
22.05.2018 10.28
Hei, Bjørn T!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Det er korrekt som vår kundeservice forklarer. Vi sender ut avtalegiroen med forfall og skal trekkes på forfallsdato om den ikke endres av eier av konto. Selve trekket har ikke vi noe med, og dersom det er dekning på konto og korrekt beløpsgrense så skal den trekkes automatisk. Om ikke så må dere faktisk kontakte banken deres, da vi ikke har mulighet til å hjelpe med noe som vedrører bankkonto.
Vi har sjekket alle avtalegiroer fra vår side, og alt skal være riktig satt opp. Og derfor ber vi dere også kontakte banken.

Så jo, vi bryr oss veldig mye om kundene våre. Men kan dessverre ikke gi annet svar enn dette, da vi ikke har myndighet til å gå inn på folks bankkontoer for å sjekke for feil.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Halvert regning med komplett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere hatt Telenor i mange år og de puttet på med gebyrer på fakturaer det er umulig å forstå. Med 5gb data hos komplett er regningene mine halvert. Ekstra pluss for meg som reiser mye til Thailand. Tidlige hadde jeg gjerne ett par hundrelapper ekstra på regningen for mottatte samtaler når jeg kom hjem. Helt slutt på det og har droppet thainummeret mitt. Og jeg kan bruke data overalt.

Svar fra Komplett Mobil
18.05.2018 18.46
Hei, Johnny!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Så flott å se at du sparte så mye penger på å bytte til oss!
Vi håper du fortsatt reiser mye uten å måtte tenke på mobilregningen fremover.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fakturaproblemer, høye gebyr og unormalt høyt databruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært mer frustrert og skuffet over en leverandør enn Komplett mobil.
Hovedgrunnen til at abonnementet ble sagt opp var avtalegiro som aldri fungerte tross at maksbeløpet i nettbanken var langt større enn faktureringsbeløpet. Jeg forsøkte å betale manuelt, men dette skulle også vise seg problematisk av grunner jeg ikke forstår. (Jeg har ikke problemer med betaling av regninger til noen andre jeg er kunde hos).
Dette endte i sperret mobilabonnement to ganger, høye gebyrer av alle slag og fakturering for databruk ut over 1 GB selv om dette var et barneabonnement (og man skulle tro det var en sperre på databruk!).
Jeg er også forundret over at barnet mitt har klart å bruke mer enn 1 GB pr mnd, men når jeg leser kundeomtale av Komplett på internett ser jeg at det er flere som deler denne følelsen.

Denne siste fakturaen fra Komplett mobil etter oppsagt mobilabonnement var dråpen som fikk det til å renne over. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot å bruke deres mobiltjenester.
Jeg har et ørlite håp om at Komplett mobil vil slette denne siste fakturaen, men Komplett har helt sikkert alt det juridiske på det tørre og har all rett til å kreve dette absurd høye beløpet.

Komplett gjør meg sint, gang på gang. Brukervennligheten er elendig og det er tydelig at Komplett spekulerer i kunders manglende mulighet til ettersyn av faktisk bruk, samt godtro hos en befolkning som har blitt vandt med kundevennlighet og god skikk.

Svar fra Komplett Mobil
14.05.2018 12.51
Hei, Ingrid!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og faktureringen.
Angående avtalegiro så sender vi kun ut fakturaen via avtalegiro om man velger dette.
Det er banken din sitt ansvar å sørge for at den faktisk trekkes. Og det er selvfølgelig beklagelig om de ikke har klart å utføre dette.

I mellom forfall og sperring så er det 28 dager. I mellomtiden sendes det 1. purring etter 7 dager, 1 purring etter 14 dager. Deretter går det 14 dager før vi faktisk sperrer abonnementet.
Slik at man har nok varsler og nok tid for å rette opp i dette. Slik som de fleste andre mobilselskaper.

Databruk er noe som mange ikke har et veldig teknisk forhold til, og de fleste bare bruker mobildataen, uten å vite hva den faktisk brukes på. Eksempelvis så bruker Netflix inntil 3 GB per time, NRK Super kan bruke inntil 2,4 gb per timer, Facebook kan også bruke inntil 2 GB per time osv. Det eksakte forbruket er noe man kan følge med på inne på selve telefonen. Og avviket er sjelden mer enn 10-20% kontra det som leses inn på nettverket.
Vi har absolutt ingen interesse eller intensjon om å stjele data fra kundene våre. Men vi merker som sagt over, at kunder ikke er bevisste hva det brukes data på.

Vi spekulerer ikke i noe som helst, derimot informerer vi meget godt om det du her mener vi spekulerer i.
Vi informerer godt om at man kan skru på datakontroll for å slippe kostnad ved overforbruk. I tillegg informerer vi i hver eneste faktura, at man må betale månedsavgiften dersom man porterer ut eller sier opp etter at faktura er sendt ut.
Det er selvfølgelig beklagelig om du ikke har lest dette, men vi har informert om det på best mulig måte.
Dersom du mener vi ikke har gjort dette, send oss gjerne en epost til risros@komplettmobil.no
Så skal vi selvfølgelig se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyveri og løgn"
1 syns denne omtalen er nyttig

Påstår at jeg har hatt overbruk på 3075 mb i en måned. Noe som er umulig siden mobilen fra skaper sin app er speret på mobilnett bruk over 999 mb. Utrolig hvordan jeg har overbrukt nøyaktig hva 3 GB vil vises opp som. Artig tall å finne på for å gi meg ekstra på regninga. Rollover effekten er også utrolig dårlig. Begynner å lure på om jeg ble fakturert for overbruk siden jeg hadde spart opp 3 gb på rollover og komplett er noen grådige løgnhalser.

"Varsel" når man nærmer seg overbruk har jeg heller ikke fått. Sitter jeg og betaler noen andre sitt forbruk og nå? Ren tyveri pågang.

Gjør noe halveis riktig før dere leker hund.

Svar fra Komplett Mobil
14.05.2018 10.08
Hei, Håkon!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Jeg kjenner ikke din eksakte sak, men kan med sikkerhet si at vi har ingen interesse av å stjele data fra kundene våre. Noe det faktisk ei heller er mulighet for å gjøre per idag.
Det er korrekt at du ikke fikk varsel om overforbruk i april, dette pga en feil med sms tjenesten som skulle sende ut dette. Noe vi nå har rettet.
Hadde du aktivert datakontroll, så hadde du ei heller fått kostnad for overforbruket.
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så skal jeg selvfølgelig se på saken din og om det er noe vi kan løse.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sonja V. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt varmt tatt i mot."
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra at jeg ble møtt med så stor varm velkomst at det var som å komme til mobilhimmelen med dette selskapet komplett. At jeg ble veldig rørt til tårer. Ble møtt med ekte fagutdannede og dyktige. Og seriøse kundebehandler som gjør kunden så trygg at det gjør meg så trygt og godt. Like trygt som å ha penger i banken. Kundebehandlere som virkelig har satt seg på skolebenken. Og har lært å behandle kundene sine på en akseptabel måte. Tusen takk til en kundebehandler som het *. Gitt meg som kunde en menneskelig trygghet og som har lemmet meg inn på en god og varm på en omsorgsfull måte. Tusen takk. Ble møtt med superrask behandling i forhold til rask service. Faktura ble ordnet fortløpende. Etter kundens ønske. Kunden har fått spesialavtale og har fått egen kontaktperson på komplett mobil. For at kunden skal slippe mye bry og bekymringer og rot. Ett åpent varmt selskap har tatt meg så godt i mot. Meg som ny kunde. Jeg har fått ett nytt liv med dette selskapet. Med superbra 4g tale dekning. Og superbra Telenor dekning. Utrolig fornøyd.

Det som kan bli bedre er.
Innføre køsystem nummer når kunden ringer komplett.
Få loggsystem hvor all samtaler blir loggført skriftlig på pc.
Oppgi id nummer ved samtale med behandler. Fødselsdato.
Kunne svare på sms tilbake til behandler, gi stjerner etter samtale med selskapet.
Jeg kan føle meg 100 prosent trygg på at dette er ett seriøs mobilselskap jeg kan anbefale sterkt til alle som skal bytte selskap.

Svar fra Komplett Mobil
09.05.2018 15.13
Hei, Sonja!
Tusen takk for en flott, tydelig og konstruktiv tilbakemelding!
Dette skal jeg selvfølgelig bringe videre til våre kundeservice, og det var mer godt om hjertet å få slike tilbakemeldinger. Ikke bare for vår kundeservice, men også for oss som selskap.

Den konstruktive kritikken din kommer vi selvfølgelig til å ta med oss videre, og kanskje får vi innført et par av punktene allerede neste uke ;)

Ønsker deg alt godt og en flott mai måned!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
John-Ragnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Godt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg er forholdsvis ny bruker er jeg meget godt fornøyd. Fikk anbefalt Komplett av andre.
Gode og raske tilbakemeldinger når jeg tok kontakt for spørsmål.
Fortsett sånn så blir dette bra.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2018 13.37
Hei, John-Ragnar!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er supert å se at jungeltelegrafen også hjelper på det gode ryktet vi har:)
Og vi skal selvfølgelig jobbe det vi kan for at det også forblir slik!

Ha en super dag!
Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstra kjøp av GB"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ved ekstra kjøp av GB så må den gjelde til den er oppbrukt, ikke slettes når måneden er ferdig
Kjøpte 3GB i påsken og rakk å bruke 1GB. 1GB overført til neste mnd. Mitt måneds abonnement er på 1GB.
1GB ble dermed slettet som jeg hadde betalt får. Dette er ikke bra. Kundene må få det de har betalt for.
Føler meg litt lurt.
Har også gjentatte feil på tvillingkort

Svar fra Komplett Mobil
25.04.2018 15.02
Hei, B!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I utgangspunktet så står det på datapakkene at du maks kan ta med det dobbelte av den inkluderte dataen i rollover.
Og at dette også gjelder datapakken din.

Men send en epost til risros@komplettmobil.no
Så ser vi om vi kan fikse på den ekstra GB din:) Og finne ut av hva som er feil med tvillingkortet.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"AlfaOmega"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hoppet fra Telenor til Komplett Mobil, angrer ikke ett sekund. Super bra dekning, billig og ikke minst hyggelige mennesker på kundeservice. Tommel opp for Komplett Mobil :)

Dere vil alltid være min beste venn.

Svar fra Komplett Mobil
25.04.2018 14.59
Hei, Erik H , vår nye bestevenn!
Tusen takk for flott tilbakemelding, det er ingenting som varmer mer enn å se fornøyde kunder!
Vi håper på et langt og flott vennskap med deg ;)

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Sim kort virker ikke!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Simkortet skulle være aktivt fra kl ni på morgenen, da det gamle sluttet å fungere. Kl tre er det enda ikke aktivert. Var to ganger i kontakt med kundeservice på chat, uten at de klarte å løse problemet. Han ene presterte tilogmed å si at det var min tidligere operatør som ikke hadde portert nummeret. Kjipt å gå en hel dag uten dekning. Endte med at jeg tok ut simkortet og tegnet nytt abo hos Talkmore. At simkortet ikke virket, i tillegg til slett kundeservice gjorde at jeg ikke ønsker komplett som min operatør. Skjerpings! Vil ikke anbefale dere til noen.

Svar fra Komplett Mobil
24.04.2018 10.57
Hei. Linda!
Dette var beklagelig å se. Dessverre så hadde vi problemer med noen av gårsdagens innporteringer. Det ble jobbet på spreng med å løse dette, men pga kompleksiteten i feilen så tok det noe tid.

Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så kan vi følge opp at du ikke får noen faktura eller lignende.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anskaffet meg nylig et abonnent med 1gb som koster 175,-.
I påsken fikk jeg melding om at jeg hadde brukt opp datamengden, så jeg gikk inn på hjemmesiden til komplett å bestilte 1gb ekstra til 99,-. Til mitt sjokk har jeg blitt belastet 399,- for 400mb for perioden frem til ekstra pakken jeg kjøpte ble aktivert. Jeg trodde som jeg hadde i Telia at overforbruk gikk inn i ekstrapakker man kan kjøpe. Det komiske er at jeg byttet fra et telia abonnement med 4 gb til dette for å spare penger, men jeg har aldri betalt så mye en måned. Dette føles som lureri, nå må jeg betale 696,- for en måned, helt sykt.
Jeg ringer komplett i morgen å avslutter dette abonnementet.

Svar fra Komplett Mobil
16.04.2018 11.35
Hei, Tore!
Det er beklagelig å se at du føler det slik.
Datakontroll er en tjeneste som må aktiveres i appen eller på min side. Da unngår man overforbruk av data.
Man får også sms når man nærmer seg å bruke opp den inkluderte datapakken, der er priser for bruk av ekstra data når datapakken er brukt opp. Deretter får man en ny sms når data er oppbrukt med samme informasjon.

Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no, så er jeg om det er noe vi kan gjøre i denne saken.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"veldig mye rot med faktura etc etc."
3 syns denne omtalen er nyttig

Mye rot med faktura etc og flere av de som har kundeservice er faktisk frekke og avvisende på telefon.

Svar fra Komplett Mobil
09.04.2018 13.47
Hei, Roy!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Og det slik skal det selvfølgelig ikke være.
Jeg vet ikke hva saken din dreier seg om nøyaktig, men ønsker gjerne at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Slik at vi kan se om det er noe vi kan endre vedrørende faktura.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"De har fantastisk god kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig godt fornøyd med kundeservice. De hjelper meg med spørsmål jeg har og svarer på en godt forståelig måte. Veldig viktig for oss som er godt oppi åra å kunne få gode svar. Skulle gjerne ønske at dere hadde en liten forklaring på hvor mye MB er og hvor mye GB er. For på appen står det at vi har igjen i GB og når vi får sms fra Telenor så skriver dem MB. Tenker at det ville vært mer rettferdig at Komplett gir oss en mnd fra kjøpsdato når vi kjøper ekstra datapakker isteden for bare ut samme måneden. Fortsett den gode tonen som kundeservice har. Fint om dere skriver gode forklaringer på appen slik at vi som er eldre kan prøve å henge med. Ikke alle som har ungdommer å spørre om hjelp. God påske til alle på kundeservice🐣

Svar fra Komplett Mobil
01.04.2018 21.24
Hei, Anne K!
Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Vi skal selvfølgelig ta med forslagene dine for å se om vi kan gjøre noen endringer. Slik at vi håper dere kan bli enda mer fornøyd med oss:)

God påske til deg og
Mvh
Bent (og resten av kundeservice)
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rask og meget god kundeoppfølging."
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter ny abonnement avtale fikk jeg tilsendt nytt SIM kort med ny PIN kode.
På spørsmål om hjelp til å endre denne PIN koden (ønsket min tidligere kode) ble jeg meget godt ivaretatt av deres produktspesialist som sendte meg en link til en meget brukervennlig guide. Endringen av PIN koden ble således veldig enkel for meg.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2018 15.15
Hei, Tom H!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Jeg håper du har trykket feil på byttet selskap i og med at du er helt ny kunde:) Om ikke så send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kenneth O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatør med lave priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Operatør med lave priser og med Telenor sitt dekning.
Fungerer veldig bra i utlandet og har behjelpelige folk på kundesenteret.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2018 14.05
Hei, Kenneth O!

Kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Håper du får en god påske!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Se til sverige og finland, Lavere priser og fri data. dette er allerede tilgjengelig så hvorfor holde tilbake for å melke lengst mulig?

Er fornøyd med Komplett, men trofast er noe man skal være mot sin kone, ikke andre utgifter. Det er prisen som avgjør kundeforholdet.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2018 14.03
Hei, Daniel!

Sverige og Finland er interessante innenfor hastighet og data. Problemet her er at vi ikke har vårt eget nett, og må betale leie og produkter til netteier.
Så dette er per idag ikke noe vi kan endre på.
Men skulle netteier åpne for det, så skal selvfølgelig vi se på det også.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris og dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er kjempebra, betaler 449,- for 20GB. Faktura osv er det skjeldent problem med, negativt er kun ufin og lite kompetent kundeservice.

Svar fra Komplett Mobil
12.03.2018 13.52
Hei, Michael!
Tusen takk for tilbakemeldingen din.
Det er flott å se at du er fornøyd med oss, men selvfølgelig skal det ikke være slik at du er misfornøyd med kundeservicen vår.
Jeg vil gjerne høre hva som har skjedd og din del av opplevelsen er her.
Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no.
Så skal jeg se på saken og finne ut av hva vi eventuelt kan forbedre.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Rask levering av SIM-kort."
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter litt rot i starten, hvor Komplett sannsynligvis har sendt SIM-kortet til feil adresse, ble nytt SIM-kort levert på døra rett etter klokka åtte på morgenen - et knapt døgn etter at portering skulle vært gjennomført. Riktignok ikke veldig ok å være uten telefon i 23 timer, men all honnør til Komplett for hvordan de løste dette på raskest mulig måte.

Svar fra Komplett Mobil
08.03.2018 09.51
Hei, Kristin!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og leveringen av sim kortet.
Det skulle selvfølgelig vært unngått at du var uten sim kort.
Og det var også synd at du ikke kontaktet oss før portering. Da vi sender ut sms 24 timer før du porterer, om at du må kontakte oss om du ikke har mottatt sim kort.
Men flott at det løste seg så raskt.


Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kenneth J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Stabilt og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri nettverksproblemer og super kundeservice! Har hatt de i over ett år nå og har absolutt ingenting å klage på :D

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2018 11.51
Hei, Kenneth J!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig og meget oversiktlig abonnement og at de bruker Telenornettet gjør at jeg har det raskeste nettet i Norge. Den nye appen til Komplett gjør det enda enklere.
Hvorfor bruke millioner av reklamekroner på TV reklame som noen av konkurrentene deres bruker i steden for og gjøre abonnementet billigere. Stå på

Svar fra Komplett Mobil
06.03.2018 09.25
Hei, Eddie!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss!
Og det er sant som du sier hvorfor gjøre det dyrt og vanskelig. Når man kan gjøre det billig og komplett ;)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alt for dårlig kunderet hos komplett mobil"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt komplett mobil i mange måneder og den dyreste abonnementet dems 555 kr 30 gb pr mnd.
De sendte faktura på feil epost adresse som kom aldri fram til meg også blir abonnement sperret, jeg prøver å forklare at jeg ikke har fått noe faktura hvorfor sperrer dere meg, jeg driver take away og alt er avhengig av den jæ#%a abonnementet, så vil de ikke hjelpe meg med å åpne det, og jeg skal betale alt på engang... jeg synes de burde ta mere hensyn til kundene sine fordi de lever pga oss. Jeg bytta til en annen selskap med engang og betaler litt ekstra men kanskje de sitter pris på kunder, håper det...

Svar fra Komplett Mobil
18.02.2018 11.50
Hei, Mojtaba!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Epostadressen vi sender til, er den du selv legger inn ved bestilling.
Du er selv ansvarlig for at denne er korrekt.
Du får også en sms når fakturaen sendes ut, hvor epostadressen som er lagt inn står oppført.
Deretter går det ytterligere 3 purringer over 45 dager før man blir sperret.
Slik at man har all mulighet til å rette opp i epostadressen før en eventuell sperring.
Det er korrekt at vi dessverre da ikke kan åpne uten et gjenåpningsgebyr.

Dersom det er noe du ønsker å ta videre med oss, så kan du sende en mail til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
6 syns denne omtalen er nyttig

To ting jeg ikke liker:
Datatrafikk forsvinner litt for fort i forhold til andre leverandører.

Beregne 1 GB som 1000 MB. 1 GB er 1024 MB så hvis jeg har 6 giga på slutten av måneden har jeg 144 MB mindre.

Fra komplett.no/mobil priser "Datatrafikk pr MB etter inkludert datamengde* 0.99 Kr"
0.99 X 144 MB = 142,56 Kr.
:(

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.20
Hei, Frans!
Takk for tilbakemeldingen din!
Forskjellen er at noen benytter det binære systemet når de beregner 1GB, mens andre benytter desimal-systemet. Søker du på Google forteller de deg at 1GB = 1000MB. Forskjellen på desimal/binære kan sjekkes her: https://www.gbmb.org/gb-to-mb
Det er synd at bransjen opererer med forskjellige standarder. Men per i dag lite vi får gjort noe med. Da pakkene vi kjøper fra leverandør er på 1000 mb.

Men tross av dette er det er ellers godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp og telenor dekning til uslåelig pris! Kan anbefales. :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde litt problemer i begynnelsen da jeg ville ha tvillingkort i mitt mobilabonnement. Det viste seg at feilen lå hos Telenor og ikke hos Komplett. Etter at dette ble rettet opp så er jeg veldig fornøyd. Løp og kjøp!! :)

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.19
Hei, Osmund!
Så flott å se at du er fornøyd med oss.
Feilen skulle vi selvsagt vært foruten. Men det er dessverre noe som kan skje når det gjelder teknikkens verden.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eu og rollover forsvinner på dagen når eg reiser til utland."
4 syns denne omtalen er nyttig

De siste to ganger har eg har vært i utland har eg sparte på litt data hhv 1.1 og 1.7 GB til bruk der borte. Denne datamengden forsvinner på dagen når jeg kommer til utland og eg får beskjed at eg må kjøpe mer data. Dette selv om eg IKKJE bruker roaming men kun wifi/nettet. Hva er det som skjer?
Sak nr 2. Min ny Iphone 7 plus fungerer meget dårlig på Komplett abonnement på Telenor nettet. Det sies at Komplett IKKE blir prioritert av Telenor på sitt nett. Noen svar på det?

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.18
Hei, Ian C!
Rollover og datapakke skal være med om du drar til et land innenfor EU. Drar du utenfor EU så har man ikke inkludert data eller tale. Dersom det var slik at du var i et EU land og dette ikke var med. Så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no

Personlig har jeg Iphone 7 plus med Komplettmobil uten noen problemer. Vedrørende ditt spørsmål ang prioritering. Så har NKOM bestemt at det IKKE er lov med prioritering i nettverk. Så det stemmer ikke at vi ikke er prioritert i nettverket. Vi vil gjerne høre fra deg ang hvem som kommer med disse påstandene.

Jeg håper du tar kontakt med oss og jeg takker foreløpig for tilbakemeldingen.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
555 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no