Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 23 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
71
13
9
16
49
Sorter omtaler etter
Viser av 158 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nesten kjempefornøyd!"

Enkelt å bestille, SIM-kort lå i postkassa etter få dager.
Portering og aktivering gikk kjapt og problemfritt.
Veldig bra dekning og hastighet.
Pluss for at man kan legge til utenlandsforbruk i abonnementet de dagene man ønsker.
Savner en brukervennlig app og muligheten til å kjøpe ekstra datapakker... Det er jo nesten standard hos alle andre teleoperatører.
VoiceLTE aktiveres enkelt, og mine sider gir greie muligheter for aktivering og sperring av forskjellige tjenester.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.42
Hei Vivi!
Flott å høre at du er fornøyd med oss :)

Vi har lansert datapakke på 1 gb til kr 99,-
Vi jobber også med å få til flere løsninger på dette.
En app må jo alle ha, slik at dette er noe vi også satser på i fremtiden.
Og vi håper å kunne lansere dette i løpet av kort tid.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke imponert over kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er skuffet over KomplettMobil. Vi har hatt abonnement hos de i ca en måned og sjekker innimellom på forbruker. Så at de hadde registrert databruk i Sverige som overhode ikke stemte da vi befant oss i Bergen. Her er stor grunn til å være på vakt. Er også usikker på om vi kan stole helt på databrukes hos dem i det hele tatt etter dette.
Jeg bestilte 2 abonnement fra dem etter dette og de sendte meg kun simkort på det ene nummeret. Stadig i kontakt med kundeservice som hevdet at det er Telenor som sender ut simkortene på vegne Komplettmobil. Nå skal det tredje simkortet sendes og må stadig flytte på porteringsdatoen. Har en opplevelse av at kundeservice ikke tar kundene på alvor. Kommer til å vurdere underveis og dersom jeg finne uregelmessigheter hos dem, tar det kun noen tastetrykk å bytte til en annen mobiloperatør. Nei, jeg er ikke imponert!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Gresset er ikke grønnere på andre siden"
5 syns denne omtalen er nyttig

Trodde jeg skulle være smart og bytte fra OneCall til Komplett mobil i høst så jeg kunne spare en hundrelapp i måneden på 10 giga pakken.

* Kundeservice finnes kun på epost
* Priser for overforbruk er hinsides
* Meldinger for overforbruk går ut etter at du allerede har passert grensen
* Lite villige til å høre på kunden
* Uoversiktlige fakturaer
* Ikke allverdens dekning

Prøvd komplett mobil i 2 mnd, kommer definitivt ikke til å forsette. Kommer også til å fraråde andre å bytte til Komplett mobil. Betaler heller litt ekstra for en kundeservice som fungerer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Spinnville ekstrakostnader, forferdelig service"
10 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde av Komplett i mange år, og gjerne betalt litt ekstra for god service. Her betalte jeg veldig mye ekstra for forferdelig service.

På kontrollpanelet på Kompletts sider huket jeg av for "Data Kontroll tillater brukere å begrense dataforbruk til 1 GB. Deretter blir hastigheten strupet.", som hos tre andre operatører har betydd at hastigheten ut over 1 GB blir sterkt redusert. Mobildata fungerer fortsatt, men det går sakte, og man betaler ikke for den ekstra bruken.

Hos Komplett derimot betydde det visstnok at jeg får en tekstmelding når 80% forbruk er nådd, og ikke stort mer. Brukte deretter 175 MB ut over mine 1 GB, og det kostet meg 399 kr. Hos andre operatører ville i stedet hastigheten blitt sterkt redusert, men ville ikke måttet betale mer.

Etter nesten 20 minutter i kø med kundeservice kom jeg til en representant som kun gjentok "Dette er reelt forbruk som må betales". Det er åpenbart ikke en reell kostnad for Komplett: abonnement med 10GB koster 300kr, men 0,18 GB koster 400kr.

Det er fair at det stod i avtalen jeg signerte, men kontrollpanelet er ekstremt misvisende. Funksjonaliteten som hos andre operatører garanterer en maksgrense på kundens kostnad, er hos Komplett en dårlig kamuflert felle.

For ikke å nevne at kunderepresentanten var arrogant og nedlatende.

Bytter abonnement, og vil aktivt unngå Komplett generelt i fremtiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Her er det billig å være kunde og bra dekning :) Angrer ikke et sekund at jeg byttet til Komplett mobil. Nesten like billig som Ice og mye bedre dekning. Anbefales på det sterkeste.

Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Passe abonnement for meg"

Enkelt abonnement som er lett og forstå seg på, appen er også veldig enkel.

Svar fra Komplett Mobil
05.04.2018 12.45
Hei, Marina!
Helt kanon å se at du er fornøyd med oss og appen vår!
Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Ronny O. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt gjennomtenkt app."

Enkel og greit, helt enkel, minimalt med tastetrykk for å finne frem.

Svar fra Komplett Mobil
04.04.2018 09.52
Hei, Ronny O.T!

Så flott å se at du er fornøyd med appen vår. Supert å se at enkelhet også kan være den beste faktoren:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Nina C. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service når jeg kontakter dem på Chat. Derfor vil jeg gå over til noe annet.

Svar fra Komplett Mobil
28.03.2018 12.37
Hei, Nina C.M!

Det er beklagelig om du opplever det slik, men som jeg forklarte deg på mail tidligere. Så har ikke vi noe å gjøre med ditt mobiltelefonkjøp hos Komplett.no
Svar oss gjerne på epostsamtalen vi hadde tidligere om det er noe du ønsker å ta opp rundt Komplettmobil.no. Ved henvendelser ang komplett.no ta kontakt med deres kundeservice.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Billeg god service, men dårlig dekning i Vinje Songa mot Hardangervidda.

Svar fra Komplett Mobil
19.03.2018 13.11
Hei, Lars!
Dette var beklagelig å se!
Songa er et vanskelig område hvor det er en del kuperinger som kan sperre for senderne. Det er planlagt noe utbygging der i nær fremtid.
Hvor i Songa bor du?
Ta gjerne kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris og god dekning"

Har ingen negative kommentarer. Bra pris og grei oversikt med appen, kan anbefales!

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2018 11.51
Hei, Svein S!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og appen vår!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytte forfallsdato"

Ordnet seg med bare med å kontakte de på messenger på facebook. Bra kundebehandling

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Internett på mobilen !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med pris og datamengder. Men sliter med tregt Internett.

Svar fra Komplett Mobil
31.01.2018 15.39
Hei, Kristin!
Flott å se at du er fornøyd med oss!
Men det er beklagelig å se at du er misfornøyd med hastigheten. Jeg tipper jeg vet hva som er feil og ber deg kontakte oss på risros@komplettmobil.no så snart som mulig. Så skal jeg løse opp i dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandling er dårlig og frekke, klarer ikke å levere mobilabonnement til avtalt tid.

Svar fra Komplett Mobil
15.01.2018 12.21
Hei, Tompa!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Jeg vet ikke hva som har skjedd i saken din her. Men vi bestreber alltid best mulig kundeservice, og beklager om du har hatt en dårlig opplevelse i din sak.
Jeg vil gjerne høre mer om saken din, slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd.
Send meg gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på saken sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt innafor. Her får du det du betaler for"

Er fornøyd med dette abonnement. Kan trykt anbefale det til andre.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2018 13.46
Hei, Bengt!
Tusen takk for flott tilbakemelding og anbefaling.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"

Kundeservicen tar utfordringene på alvor og følger opp.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2018 08.50
Hei, Eirik!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt"

Bra app. Kjapp support (facebook). Bra priser og gode pakker!

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2017 13.17
Hei, Jens!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Flott å se at du er fornøyd med oss!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og bra kundeservice"

God dekning og gode priser. Er veldig fornøyd med abonnementet.

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

De gjorde en feil på faktura, de tok det på strak arm å rettet dette uten noe diskusjon.

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2017 15.53
2251
Hei, Aleksander!
Så flott å se at du er fornøyd!
Selvfølgelig retter vi opp dersom feil skulle forekomme!
Vi håper du blir like fornøyd med oss i fremtiden.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Vellykket"

Supert og man får den hjelpen som kan trengs og rimelig pris på mobilabonnement med en del data gb.

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2017 15.53
Hei, Mirsad!
Så flott å se at du er fornøyd!
Tusen takk for tilbakemeldingen

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett dekning"

Goe priser og god dekning, har ikke noe å utsett på komplett mobil.

Svar fra Komplett Mobil
28.11.2017 12.23
Hei, Geir N!

Tusen takk for flott tilbakemelding:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice, billig og godt mobilabonnement"

Veldig bra kundeservice, svar og god hjelp raskt. Rimelig og godt mobilabonnement.

Svar fra Komplett Mobil
28.11.2017 12.22
Hei, Svend E!

Tusen takk for flott tilbakemelding:)
Kjempefint at du er fornøyd med kundeservicen vår!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt fungerer alltid. Ikke nøl, velg komplett mobil.

Svar fra Komplett Mobil
21.11.2017 09.30
Hei, Arvid!
Flott å se at du er fornøyd med oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk service på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice yter en glimrende service og er langt over gjennomsnitt.

Svar fra Komplett Mobil
13.11.2017 13.27
Hei, Knut A!
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Herlig å se at du er fornøyd med kundeservicen vår!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt konge"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeserviceen er helt super.
Priser er supre.
Super dekning.

Svar fra Komplett Mobil
10.11.2017 21.15
Hei, Anders!
Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Vi håper jo at du har trykket feil på byttet selskap.
Dersom det er noe vi kan hjelpe med så send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Bjørn I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og proft kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra og billig abonnement med masse GB inkludert 👍.

Svar fra Komplett Mobil
10.11.2017 21.14
Hei, Bjørn I!
Så flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår og abonnementet ditt:)
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no