Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 30 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
292
43
22
28
99
Sorter omtaler etter
Viser av 484 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett.no mobil .. utmerket ;-)"

Virker over all forventning, så langt. Meget grei og fin service.
Virker supert for oss som f.t. er i Thailand. ;-)

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2018 15.57
Hei, Finn!
Så flott å se at reisende tar i bruk vår EU+ tjeneste, og at det leverer som ønsket! Tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen :)

Ha et riktig flott opphold videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Portering til komplett var håplost!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle portere mobilnummeret til komplett 10:30 - det skjedde ikke. Ble sagt at problemet blir løst før 16:00... Nå er det DAG 2... 16:00 og jeg sitter fortsatt uten fungerende simkort, og ingen ide om når jeg kan bruke mobilen igjen. Får bare standarde svar... høfflig, men ikke bra kundeservice.

Svar fra Komplett Mobil
16.10.2018 14.37
Hei, Sujay!
Er dessverre en forsinkelse i nettverket som forårsaker dette. Vanligvis løses dette veldig raskt, men ser det har vært en utvidet forsinkelse i tilfellet her.

Ser du har vært i kontakt med kundeservice, og ser ut som at det er kommet til en enighet.

Er det noe annet du skulle ønske å ta opp, kan du ringe oss på 33 00 58 20 eller e-post: kundeservice@komplettmobil.no

Beklager bryderiet dette har medført, og takker for tilbakemeldingen.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg må krype til korset."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde for noen dager siden en omtale av Komplett, hvor det var brukt 6,2GB på noen timer.

Etter noen dager, avdekket jeg årsaken. Manglende avsløring av oppdatering i en App Bull guard, var årsaken .

Så vil beklage den tidligere omtalen, som gir ett uriktig og misvisende bilde og derfor ikke hjelper noen til gode valg.

Så derfor vil jeg fortsette å bruke Komplett, som jeg bortsett fra denne selvforskyldte episode, er for lyd med. Både kvalitet og pris er utmerket for mitt bruk.

Svar fra Komplett Mobil
09.10.2018 11.24
Hei, Trond!
Det er flott å se at du fant ut av hva som hadde brukt data. Og vi takker så mye for den flotte tilbakemeldingen din!

Mvh
Bent
Kompletmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God hjelp da det trengtes!"

Ble utsatt for ran av håndveske i utlandet og fikk sperret mobilen. Det viste seg at mobilen var ikke i vesken som ble stjålet og dermed var det veldig bra å få omgjort sperringen da dette ble oppdaget. God og rask service!

Svar fra Komplett Mobil
10.10.2018 11.29
Hei, Kathie!
Det er veldig beklagelig å se at vesken din ble stjålet. Men også godt å se at telefonen ikke var en av tingene som lå oppi.
Det er flott å se at du er fornøyd med oss og vi håper det løser seg med vesken og tingene etterhvert.
Tusen takk for god omtale!

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"

Fikk utrolig god hjelp av komplett.no sin Facebook side på en lørdagskveld.
Hyggelige kundebehandlere og bra priser.

Svar fra Komplett Mobil
09.10.2018 11.21
Hei, Christoffer!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og hjelpen du fikk.
Tusen takk for flott tilbakemelding :)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

komplett mobil er veldig billig og har en app som er lett å styre, men jeg hadde ikke anbefalt det fordi det blir noen ganger ingen tjeneste uten grunn, selv om alle andre rundt meg har dekning.

Svar fra Komplett Mobil
08.10.2018 10.20
Hei, Mina!
Tusen takk for tilbakemeldingen.
Det at man ikke har dekning enkelte steder kan vi selvfølgelig sjekke ut.
Ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på saken din.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Verste tenkbare kundeservice og priser"

Jeg byttet til Komplett Mobil da de reklamerte for EU inkludert. Men EU var ikke inkludert, så jeg har måttet betale 900kr. Når jeg ringte kundeservice og bad om å få bytte til et annet mobilabonnement hos dem der EU var inkludert og få slettet den ekstra kostnaden jeg hatt så sa han på kundeservice at det var mitt eget ansvar å lese det finstilte i kontrakten. Det er riktig, men de reklamerte for EU inkludert og var ikke interessert i å hjelpe meg over på riktig abonnement. I tillegg var han på kundeservice ufin, og jeg håper Komplett mobil leser fenne anmeldelsen og hører på samtalen. Mitt råd er å holde seg langt bort fra Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
05.10.2018 14.40
Hei, Linda!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd i denne saken.
Det å ringe, bruke data, sende sms og mms innad i EU er inkludert og det er det ingen tvil om.
Men det å ringe fra Norge til et annet land i EU er ikke inkludert. Merk at dette også står ved bestilling: Fri tale, SMS / MMS gjelder ikke fra Norge til utlandet, EU/EU+ samt spesialnummer og innholdstjenester.

Ingen skal naturligvis være ufine hos oss. Men dette gjelder likeså kunden som kundebehandleren i dette tilfellet. Men vi beklager om du kun opplevde det slik den ene veien.

Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no dersom du har en ytterligere klage.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telefon SPERRET uten noen grunn"

Telefonen min har i dag ingen dekning, ikke tekstmeldinger og ingen netttilgang. Jeg får heller ikke kontaktet kundeservice fordi de stenger klokka seks. Det ser ikke ut til at komplett har fått med seg at folk har jobb å gå til på dagtid. Videre har jeg betalt fakturaene via avtalegiro. Jeg har heller ikke fått noen e-mail eller noen brev for å forklare hvorfor dette skulle skje. Det siste jeg hørte fra den var en purring i for neste tre måneder siden. Som jeg er rimelig sikker på at jeg betalte. Forferdelig oppførsel fra komplett, i morgen vil jeg nok gå å skaffe en annen leverandør dersom jeg kan få tilbake telefonen dekningen på stedet. Håpløst.

Svar fra Komplett Mobil
02.10.2018 10.13
Hei, Tor!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Vi sperrer ikke telefoner uten grunn, og den eneste grunnen til at vi sperrer telefoner er manglende betaling.
Før det går så langt så får man 2 purringer med 7 dagers mellomrom, og 14 dager etter dette så sperres man. Merk også at samme dag som man sperres så får man også beskjed om dette.
Dersom du mener det er en feil så kan du gjerne sende en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg selvfølgelig se på saken for deg.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd, har MiniFlex 1 GB for 125 kr.
Eneste minuset er at neste abonnement er MedioFlex+ 6 GB for 299, skulle ønske de hadde et med 2-3 GB for 200/250 kr da 1 GB blir for lite og 6 for mye.

Svar fra Komplett Mobil
25.09.2018 14.01
Hei, Irjoha!

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Og ps! Vi har både 2 gb til kr 199 og 3 gb til kr 259,-
Du kan selv bytte abonnement inne på minside.komplettmobil.no eller i appen vår:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"God pris for tjenesten"

Lett å forholde seg til, lett å kjøpe mer data om man trenger, appen gjør det lett å følge med og god pris

Svar fra Komplett Mobil
26.09.2018 12.48
Hei, Åsta!
Flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sendte inn en mail til kundeservice med spørsmål om mobilbruk i Kina. Fikk klart svar etter ca en time! Veldig bra.

Svar fra Komplett Mobil
25.09.2018 13.57
Hei, Jan!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Og ikke minst, tusen takk for flott tilbakemelding.

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk hyggelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil har den beste kundeservicen som finnes hvis det er noe man lurer på spør de på Facebook chat og de svarer alltid rast og kan hjelpe dem med alt mulig, helt nydelig kommer aldri til og bytte bort dette abonnementet

Svar fra Komplett Mobil
24.09.2018 21.22
Hei, Anders!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt"

En enkel henvendelse om nytt simkort til databruk.
Bestilte først feil, men fikk hjelp på e-post uten problermer.

Svar fra Komplett Mobil
24.09.2018 20.24
Hei, Pål!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Problemfritt er det beste vi vet:)

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"

Jeg synes at mobilabonnement veldig bra. Mobilabonnement er veldig billig. Dekning til abonnement er kjempebra

Svar fra Komplett Mobil
24.09.2018 20.02
Hei, Ali D!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uten tvil best på større datapakker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har den største datapakken til komplett 30gb, og det er uten tvil den billigste av alle med telenordekning. Veldig god erfaring med både kundeservice og bruk av abonnent. Leste en del av de dårlige omtalene, mest brukerfeil og inkompetanse hos bruker virker det som.. Digger komplett ;)

Svar fra Komplett Mobil
24.09.2018 19.33
Hei, Stian T!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og datapakkene våre!
Og vi håper at andre også ser at mange av de dårlige omtalene kunne vært unngått om man leser vår kom igang side og ordrebekreftelsen før oppstart :)
Uansett, tusen takk for flott tilbakemelding.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å klage på"

De tilbyr konkurranse dyktige priser og betingelser. Tjenesten de levererer står til forventningene og jeg har ingen betekligheter med å anbefale Komplett Mobil videre.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2018 12.16
Hei, Alexander!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Rask respons"

Komplett svarte på mine spørsmål umiddelbart. De hjalp meg også med å endre abonnementet direkte. Super service.

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 17.53
Hei, Pia!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og service vår.
Tusen takk for flott omtalt.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var i kontakt med kundesenteret ang gjentakende mobildata problemer med min telefon. Snakket med en kjempe hyggelig ansatt som het André. Ordnet opp i problemet umiddelbart.

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.32
Hei, Kennet!

Så flott å se at vi kunne løse problemet ditt og tusen takk for flott tilbakemelding.
Jeg skal selvfølgelig sende kopi av meldingen din til André :)

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Informasjon om abonnement var ikke i tråd med tilsendt faktura."
1 syns denne omtalen er nyttig

Forhåndsbetaling innebærer at jeg ikke blir kreditert for ubrukt data eller telefonbruk. I tillegg gis det økt regning på tlf til servicetjenester hvor bruken ikke er dokumentert / spesifisert. En mnd abonnement skulle kostet 350 og jeg har blitt fakturert totalt med ca 1000

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.31
Hei, Eg!
Som alle andre mobilselskaper så har vi forhåndsbetaling av mnd avgiften.
Og meg kjent så er det ingen som krediterer kundene sine om de ikke har brukt opp antall ringeminutter (som er uendelige) eller datapakken. Datapakken blir med videre i rollover, så det er jo egentlig løst.
Bruken av servicetjenester er selvfølgelig dokumentert og du kan alltid finne dette på minside.komplettmobil.no

Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no dersom det er noen spørsmål vedrørende dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løste problem raskt og enkelt via epost"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde ett problem med en mulig scam fra tileggstjeneste nummer, de fikset dette raskt og enkelt ved å fjærne det jeg var blitt fakturert for, og blokkerte lignende nummer.
De kan bli bedre på mengden informasjon vedlagt i regningen som kommer på epost, slik at slike forsøk på scam, blir oppdaget lettere. For eksempel kan ekstra kostnader vises med tilhørende telefonnummer eller mer spesifisert hva det er for.

Svar fra Komplett Mobil
12.09.2018 11.40
Hei, Anonym!

Takk for flott tilbakemelding. Og det er flott å se at vi kunne løse dette raskt og enkelt.
Man har alltid mulighet til å sjekke opp i nummer med kostnad på minside.komplettmobil.no
Men vi tar selvfølgelig med oss tilbakemeldingen for videre utvikling.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Jostein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får ikke 4G på IPhone SE i Asker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hva er feil? Er mobilen for gammel?
Må jeg ta dette opp med Telenor eller har dere kompetanse på 4G ?

Svar fra Komplett Mobil
17.09.2018 09.14
Hei, Jostein F!

Vi beklager sen tilbakemelding her. Men jeg ser at denne ikke er blitt publisert på bytt.no per idag.

Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no
Så skal vi selvfølgelig se på hva som kan være feil.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fakturakontroll"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som eneste av våre faste trekk er det kun komplett som gang på gang ikke fungerer med avtalegiro. Det er ikke et nettbankproblem. De får ekstragebyr hele veien og vi må hele tiden 'rydde opp'. Bytter.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 14.07
Hei, Bruker!
Vi har sjekket opp med vår leverandør og de har ikke funnet noe feil med avtalegiro eller lignende.
Det som kan skje er at beløpet på fakturaen er høyere enn maksgrensen du har satt i nettbanken. Da trekkes ikke beløpet fra nettbanken og man får purring.
Merk at man får purring uten gebyr først. Også har man 7 dager på seg til å betale før vi legger på purregebyr. Så selv om det har feilet, så har man mulighet til å løse opp i dette.

Vi har også E-faktura som fungerer uten noe problem.
Send oss gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Slik at vi kan se på saken din

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"
2 syns denne omtalen er nyttig

Deres app inneholder ikke hva som har akkumulert kostnader. Dette hadde de på Telia, noe jeg savne veldig. Som f.eks om det var ringt spesial nr, så sto det hvilke ekstrakostnader det hadde medført osv. Dette bør komme på plass. Irriterende å måtte kontakte kundeservice hvis du lurer på noe. Og alt du får til svar er at de ikke kan utgi slike opplysninger, kanskje det kun var via chat, noe jeg heller ikke forstår. Så lenge jeg kan bevise det er kunden de snakker med bør de kunne utgi det meste av informasjon. Dette gjorde de også hos Telia, via deres chat.

Ellers, ok fornøyd. Kun vært kunde i 4 dager. Hehe.

Men hvilke kostnader som er akkumulert bør absolutt komme asap inn på appen.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 13.53
Hei, Lille!
Tusen takk for tilbakemeldingen. VI skal se på dette med appen og kostnader.
Merk at man faktisk kan se dette på minside.komplettmobil.no uten å kontakte kundeservice.
Og det er korrekt at vi ikke kan utgi slike opplysninger per chat, da vi ikke kan regne chat som en sikker kanal. Og vi ønsker derfor ikke å utgi personlige opplysninger der.
Men tar du kontakt på telefon så vi har mulighet til å se hvilket nummer du ringer fra o.l.

Ønsker deg en flott dag:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Flott"

Bra service, eneste er at det er av og til litt treg respons.. men ellers er det ingen dårlige ting!

Svar fra Komplett Mobil
03.09.2018 13.26
Hei, Even!
Så flott at du er fornøyd med oss som selskap.
Vi har en normal svartid på eposter på inntil 24 timer i hverdager og på telefon har vi hatt en gjennomsnittlig ventetid på inntil 3 minutter i august. Det er beklagelig dersom du har kontaktet oss og vi har avvik fra dette.
Vi takker uansett for flott tilbakemelding:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig erfaring med komplett mobil. Dårlig kundeservice. Dataen er utrolig dårlig blir veldig fort brukt opp.

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.33
Hei, Merethe!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd.
Vi har en kundeservice de fleste er veldig fornøyde med. Og vi vil gjerne høre hvorfor du mener den er dårlig. Send oss derfor en mail til risros@komplettmobil.no så vi kan se på saken din.

Ang dataen så brukes ikke den fortere opp enn hos noen andre. Det er per idag ikke mulig. Men det man ofte glemmer er at ved skifte av operatør så endres en del innstillinger ang nedlasting av apper o.l
Vi anbefaler å bruke datatelleren på telefonen og finne ut hva som bruker data. Og deretter utføre tiltak utifra dette :)

Vi håper uansett at du velger å komme tilbake til oss en annen gang

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR