Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
3
av 23 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
88
15
14
16
60
Sorter omtaler etter
Viser av 193 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god kundeservice og god løsning for en student"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia til Komplett rett før jul og er generelt veldig tilfreds med komplett. Betaler mye mindre for mer data enn jeg hadde tidligere, og syntes at løsningene komplett kommer med er veldig gode.

Gleder meg til app kommer, da vil abonnementet mitt være "komplett" ;)

Svar fra Komplett Mobil
10.03.2017 14.14
Hei, Knut!

Så flott å se at du er fornøyd!
Takk for flott tilbakemelding og ordspillet ;)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

10GB til 299 kr i mnd er langt bedre enn andre konkurrenter! Telenor-nett og 4G tale! Eneste som mangler er en app (som jeg leser kommer). Jeg er super fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
08.03.2017 14.09
Hei, Eirik!
Tusen takk for flott tilbakemelding. Appen kommer ja, og vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at den skal bli best mulig!
Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suuper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super dekning, super verdi for pengene! God oversikt på nettsiden, men ikke ideelt, eneste negative er at de ikke har en app for oversikt, fakutra o.l.

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2017 12.48
Hei, Charlotte!

Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å se at du er fornøyd.

Vi jobber med å utvikle en app og håper å lansere den ila kort tid.
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med MaxiFlex 10GB"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med mitt nye abonnement som inkluderer 10GB, fri fart, telenor dekning og god kundeservice. Svartiden deres per epost og chat har vært veldig god.

Det observeres at Komplett har fått en del negativ omtale fordi noen av deres kunder har opplevd at forbruket har økt etter byttet til dem. Jeg husker godt når jeg gikk fra studentbudsjett til arbeidslivet og fikk økt lønning. Forbruket økte også da, men jeg sørget alltid for å holde meg innenfor grensene og passe på saldoen. Det samme gjelder vel for mobildata? Problemstillingen vil nok bedre seg når de får på plass datagrense og en oversiktlig app. Jeg syntes at det er litt tungvint å logge seg inn på Min Side hver gang for å sjekke forbruket, men når jeg ser på hvor mye jeg får for pengene så er det verdt et par ekstra minutter.

Oppsummert er jeg veldig fornøyd med avtalen jeg har per i dag.

Svar fra Komplett Mobil
06.03.2017 09.13
Hei, Espen!
Så flott å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for flott tilbakemelding.

App er under utvikling, og vi satser på at kundene våre blir veldig fornøyde med denne når den blir lansert.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Herlig så lenge du holder deg innenfor grensene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med abo. Etter at jeg byttet fra 8-10GB og gikk 150kr ned i pris fra forrige operatør. Holder du deg innenfor grensen er det ikke noe problem, herlig dekning overalt! Er jeg på vei over får jeg en varsel når jeg har ca 700MB igjen og en SMS med en gang jeg har tømt og da er det bare å slå av mobildata. Ferdig med den saken som mange andre her pirker på.
Det er en ting som gjør at de ikke når helt opp og det er en delingsavgift på 399kr! Dette er at om du vil dele nett vil bruke mobilen din som hotspot må man betale 399kr uansett hvor mye de skulle ha brukt. Dette syns jeg er leit ettersom jeg ikke har sett noen andre operatører ha dette.

Svar fra Komplett Mobil
03.03.2017 12.54
Hei, Dino!
Og takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Dette med delingsavgift har jeg ikke hørt om før, og er ikke noe vi praktiserer per idag.
Flott om du kan kontakte oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten din med "Bent", så skal jeg se på saken.
Jan V. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sende og motta SMS til og fra PC"

Jeg jobber på Nordsjøen, og der er det ikke lov å ta med ut Mobil, men av og til har man behov for å sende og motta sms.
Jeg var tidligere mobilkunde hos One Call, og der hadde man mulighet til å sende sms fra min side, og motta sms på mailen, og da lurte jeg på om man har denne muligheten hos dere, eller er dette noe dere kommer til å gå for etter hvert?
Jeg er meget fornøyd med Komplett Mobil, men dette savner jeg virkelig.

Hva er fri bruk EU? Jeg valgte også fri bruk EU for min kone, fordi hun ringer mye til Polen, men i ettertid ble jeg i tvil om dette gjelder for telefon eller data, eller begge deler, eller kan jeg forvente meg en stor regning nå?
Jeg synes at dette var vanskelig å finne ut av.

Svar fra Komplett Mobil
01.03.2017 12.24
Hei Jan!
Takk for positiv og konstruktiv tilbakemelding.
Jeg skal ta med tilbakemeldingen vedrørende "SMS fra pc" , videre til produktutvikling.

Dersom du er i EU skal du kunne ringe, sende SMS-er og surfe på mobilen som om du befinner deg i Norge – uten at det vil koste ekstra. Det å ringe eller sende sms fra Norge til et EU land er ikke kostnadsfritt.

Du kan finne prisene for dette her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke bra bok"

God pris, men dårlig kundeservice og tilgjengelighet. Føler jeg også fikk dårligere forhold enn tidligere. Bytter tilbake til mitt gamle selskap.

Svar fra Komplett Mobil
28.02.2017 10.12
Hei Kenneth!
Dette var jo beklagelig å høre.
Vi vil gjerne høre mer om dine synspunkter rundt hva du syntes er for dårlig.
Ta kontakt med oss på kundeservice@komplettmobil.no merk eposten med Bent
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og godt"

Jeg har 3 abonnement og er strålende fornøyd.
Prisen stemmer og både dekning og 4G fungerer utmerket.
Det eneste jeg savner er datasperre.

Svar fra Komplett Mobil
28.02.2017 10.10
Hei Roger!
Så hyggelig at du er fornøyd med oss!
Datasperre er under utvikling og vil komme i nærmeste fremtid.
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye data, dyrt å gå over grensa"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selvfølgelig et billig å bra abonnement, men når jeg fikk melding fra komplett at jeg hadde brukt opp dataen min, fikk jeg regning på 100kr mer enn det jeg trodde jeg skulle betale.

Svar fra Komplett Mobil
27.02.2017 11.20
Hei Sondre!
Var det slik at du ikke fikk sms med en gang data var brukt opp?
Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent. Så skal vi se på saken din.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best!"

Jeg bruker mye mindre penger på mobil i mnd etter at jeg bytta til komplett! Kjempe fornøyd! God dekning i tillegg.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 14.05
Hei Mariann!
Tusen takk for super tilbakemelding!
Dette setter vi stor pris på!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her får en mye for pengene. Rask tilgang til gratis kundeservice og de hjelper så godt de kan, men noe rusk har de når de er så ny i gamet. Vær oppmerksom på databruk da de ikke har sperre for overforbruk og sjekk om bruken stemmer overens med faktisk bruk. En velger komplettmobil, foreløpig, kun for prisen. Til gjengjeld har de alle de viktigste funksjonene som telenor tilbyr. VoLTE, VoWIFI, etc.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.36
Hei Lucas!
Takk for god og konstruktiv tilbakemelding.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kundeservice. I tillegg jobber vi også med å utvikle en datakontroll løsning.
Bruken skal alltid stemme den, og dersom du mener du har fått feil forbruk. Kontakt oss gjerne på kundeservice@komplettmobil.no
Så skal vi sjekke opp i det for deg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice, avsluttet bare chatten imens vi snakket med de, nedlatende tone, tok lang tid å få svar og fikk lite hjelp. Selv om abonnementet var rimelig i seg selv ble det dyrt når det blir kostende 699 kr mer når jeg brukte over inkludert datamengde.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.36
Hei Martine!
Slik skal det naturligvis ikke være. Selvfølgelig burde du fått et raskt svar og en forklaring.
Og vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å sjekke opp i saken din.

Kontakt oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og et veldig bra abonnement til prisen! :D"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket kundeservice i tillegg til at abonnementet er blant de billigste i Norge. Samme dekning som alle andre Telenor abonnementer, 4g tale er også med. Databruken stemmer også overens med bruken som blir målt av telefonen. Løp å kjøp!

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.35
Hei Jens!
Tusen takk for god tilbakemelding.
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde at mobildataen ikke stemmer den første måneden og elendig kundeservice tar deg ikke på alvor når du ringer dem. Dem setter skylda på deg for dem gjør ikke noe feil, kontaktet dem to ganger og samme opplevelsen. Men ellers så er dem kjapp med overføringen og til du får SIM-kortet i posten. Ryddig faktura likte jeg med dem.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09.35
Hei Kevin!
Dette var beklagelig å høre!
Dersom du opplevde at mobildata ikke stemte så ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg igjen for å sjekke opp i saken.

Kontakt oss på kundeservice@komplettmobil.no
Merk eposten med Bent
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Storfornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning, 4g tale, og ikke minst mye data til en lav pris.
Har ikke mulighet for datakontroll, dvs å sperre databruken når grensen er nådd. Som da er eneste minuset for min del.
Men dette kan man aktivere selv på de fleste smarttelefoner idag, så det er ikke et reelt problem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig underlig..."
15 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ser her at det er flere som har hatt samme problem som meg - datamobil overbruk.
Tidligere har jeg hatt abonnement med 8 GB, som jeg ALDRI brukte over. Da jeg byttet over til 10 GB hos Komplett fikk jeg regninger på over 800 kr, til tross for at abonnementet kun koster 299 kr. Dette virker for meg veldig rart da jeg verken streamer på Netflix eller bruker 4G spesielt mye.

Regningen min viser at jeg på en dag, bruker 430 MB, dette er for meg helt uforståelig! Jeg kjøpte også 1GB ekstra, men dette ble brukt på 2 dager, til tross for at jeg skrudde av 4G da mobilen ikke var i bruk...

Jeg har ikke giddet å tatt kontakt med kundeservice da jeg tidligere ikke har fått forståelse angående mine henvendelser. De er ikke løsnings orienterte, ringer ikke tilbake som avtalt og det virker ikke som de er interesserte i å ta vare på kundene sine. Ut i fra kommentarene her på Bytt.no, så virker det ikke som at det er noe vits å bruke noe energi på å kontakte kundeservice angående denne saken heller... Dette er synd da det påvirker hele Komplett som en bedrift.
Jeg vil helt klart ikke anbefale Komplett Mobil videre til de rundt meg grunnet mine erfaringer og inntrykket jeg har av dem.

Svar fra Komplett Mobil
10.02.2017 14.06
Hei Unni!
Det er veldig beklagelig at du ikke har tatt kontakt med oss i denne saken. Da hadde vi hatt muligheten til å sjekke opp forbruket og se på en evt løsning på saken.
Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@komplettmobil.no og merk eposten med Bent. Eller kontakt oss på tlf 33005820. så skal vi se på dette.
Martin P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hårreisende kundebehandling!"
11 syns denne omtalen er nyttig

Komplett ønsker tydligvis ikke ta vare på kundene sine! Jeg gikk over til komplett pga av gode priser og store datapakker. Gikk for en 20 GB pakke slik at jeg skulle slippe å tenke på at mengden skulle bli brukt opp.

På grunn av en teknisk feil på min mobil hadde datamengden løpt helt løpsk (epost hadde hengt seg opp) og komplett har ingen funksjoner for å begrense hastighet. Da jeg fikk beskjed om at 80 prosent var nådd hadde jeg ikke lyden på og morgen etter var det for seint.. Da hadde jeg pådratt meg ca 1000 kr ekstra på faktura.

Kundeservice representanter hadde ingen forståelse og brukte tiden på å fortelle meg at det var min feil, mitt ansvar og at de ikke kunne gjøre noe med det!

Prøver å forklare kundeservice at jeg gjerne hadde betalt om dette var reelt forbruk som feks netflix, men at dette er en teknisk feil.

Jeg ble gjentatte ganger på mail avvist og forklart at dette var min feil og ansvar. Ingen fnugg av forståelse eller ønske om kompromiss fra komplett sin side.

En meget ubehagelig opplevelse. Virker ikke som Komplett ønsker å ta vare på sine kunder.

Styr unna!

Svar fra Komplett Mobil
02.02.2017 11.39
Hei Martin!
Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss i dette tilfellet.
Finner det litt rart at du er belastet kr 1000,- for datatrafikk. Da makspris på overforbruk er kr 699,- på 20 gb abonnementet.
Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@komplettmobil.no, merk eposten med Bent.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen til Komplett Mobil er en regelrett tragedie. Besvare e-poster har de tydeligvis sluttet med. Har forsøkt å få hjelp vha chat, men får da til svar at de skal besvare min epost med en gang. Etter 12 dager har jeg fortsatt ikke fått svar. Bytter leverandør sporenstreks.

Svar fra Komplett Mobil
31.01.2017 17.49
Hei!
Dette var beklagelig å høre. Vi har en normal svartid på inntil 48 timer i hverdagene. Og du skal ha fått svar innen dette.
Kan du sende oss en epost på kundeservice@komplettmobil.no med ditt tidligere saksnummer eller kontakte oss på tlf 33005500. Så skal vi se på saken din.
Geir T. U
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ingen sperre for overforbruk samt prisøkning på 300%!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Deres telefonabonnement så bra ut helt til jeg så at de ikke har noe slags sperre for overforbruk (kun på det minste abonnementet). I tillegg tredobler (!) de dagsprisen på bruk av internett i EU fra 20.februar. Man får ikke langvarige kundeforhold med den slags bondefangeri.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.45
Hei Geir!
Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss.
Vi jobber med å utvikle en sperre på overforbruk.
Vi synes at 8,- per dag i EU/EØS fortsatt er meget rimelig. I tillegg har vi beholdt månedsprisen på 80,-, dvs. du vil ikke betale mer enn 80,- per måned uansett hvor mye du bruker det i utlandet.

Men vi tar med tilbakemeldingen din videre i arbeidet mot å bli best.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen kontroll på forbruk og hinsides fakturaer!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Den 22. desember kom det varsel om overforbruk (12 GB av 10GB inkludert). Den 26. Desember viste fortsatt "min side" 8110MB.

Dette er bondefangeri!

De svarer ikke på kundeservice heller.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.44
Hei Magnus!
Det er beklagelig at du ikke er fornøyd.
I den tidsperioden hadde vi noe problemer med oppdateringer på min side.
Vi beklager at dette kan ha vært noe misvisende. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på kundeservice@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Billig og elendig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Komplett Mobil er i utgangspunktet billig, særlig med muligheten for å slå av og på "Fri bruk EU" sånn det passer kunden. MEN fakturaene er veldig rotete, fakturagrunnlaget er ofte feil, og skulle man være så uheldig å måtte snakke med kundeservice må man belage seg på lang og arrogant saksbehandling.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.44
Hei!
Det er beklagelig at du ikke er fornøyd.
Vi jobber med å få fakturaene våre mer oversiktlige. Og vi ønsker tilbakemelding fra kundene våre på hvordan de vil ha det.
Send oss gjerne en mail på kundeservice@komplettmobil.no
Så ser vi på dette sammen!
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte kostnader og elendige på kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring med komplett er ganske lik andres. Enormt sen varsel på 80% brukt data, ingen varsel om brukt data, og skyhøye priser på mb over inkludert pakke. Kundeservicen er dårlig, og tok blant annet betalt for å sende utfyllende faktura over bruk av data uten å informere om dette når jeg ringte inn og spurte.

Abonnementet mitt ble også totalt sperret for inngående og utgående anrop og meldinger i 2 dager, da de hadde gjort en feil og satt sperre på nummeret mitt fordi jeg hadde gått over datagrensen forrige måned.

Etter 3 måneder med problemer hos komplett, har jeg allerede byttet da de ikke klarer å levere det de skal.

Hold deg unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask levering, ok dekning, voldsom overpris ved overforbruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet hele "familien" over til komplett. Portering gikk smertefritt, sim-kort i posten. Prisene er ok for 10gb.

Noe lavere dekning enn Telia, og Telenor i området jeg bor.

Det største problemet er elendig kontroll på databruk. Advarsel for overforbruk kom etter at kvote var tom.

Chat-systemet er også "underbemannet". Var nr. 22 i køen sist jeg søkte hjelp.

Komplett har et forbedringspotensial kontra de store leverandørene. "Minside" er ok, men mangler mulighet for å sperre for overforbruk eller bytte abonnement selv.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.44
Hei Åsmund!
Det er beklagelig at du ikke er 100% fornøyd med oss.
Vi jobber med å utvikle en sperre for overforbruk i øyeblikket og vi håper dette er på plass ila kort tid.

Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på kundeservice@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Enkel og rask kundeservice"

Trengte å utsette porteringen til nytt SIM-kort. Kom raskt gjennom på telefon, fikk god hjelp og fikk løst problemet. Veldig bra!

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.43
Hei Steinar!
Flott å høre at du er fornøyd med oss :)

Vi ser av kommentaren at du har byttet selskap. Send oss gjerne en mail på kundeservice@komplettmobil.no
Da vi gjerne vil høre om dine erfaringer slik at vi eventuelt kan forbedre oss i fremtiden
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nesten kjempefornøyd!"

Enkelt å bestille, SIM-kort lå i postkassa etter få dager.
Portering og aktivering gikk kjapt og problemfritt.
Veldig bra dekning og hastighet.
Pluss for at man kan legge til utenlandsforbruk i abonnementet de dagene man ønsker.
Savner en brukervennlig app og muligheten til å kjøpe ekstra datapakker... Det er jo nesten standard hos alle andre teleoperatører.
VoiceLTE aktiveres enkelt, og mine sider gir greie muligheter for aktivering og sperring av forskjellige tjenester.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.42
Hei Vivi!
Flott å høre at du er fornøyd med oss :)

Vi har lansert datapakke på 1 gb til kr 99,-
Vi jobber også med å få til flere løsninger på dette.
En app må jo alle ha, slik at dette er noe vi også satser på i fremtiden.
Og vi håper å kunne lansere dette i løpet av kort tid.
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no