Meny

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 28 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
189
30
20
26
85
Sorter omtaler etter
Viser av 350 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Sim kort virker ikke!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Simkortet skulle være aktivt fra kl ni på morgenen, da det gamle sluttet å fungere. Kl tre er det enda ikke aktivert. Var to ganger i kontakt med kundeservice på chat, uten at de klarte å løse problemet. Han ene presterte tilogmed å si at det var min tidligere operatør som ikke hadde portert nummeret. Kjipt å gå en hel dag uten dekning. Endte med at jeg tok ut simkortet og tegnet nytt abo hos Talkmore. At simkortet ikke virket, i tillegg til slett kundeservice gjorde at jeg ikke ønsker komplett som min operatør. Skjerpings! Vil ikke anbefale dere til noen.

Svar fra Komplett Mobil
24.04.2018 10.57
Hei. Linda!
Dette var beklagelig å se. Dessverre så hadde vi problemer med noen av gårsdagens innporteringer. Det ble jobbet på spreng med å løse dette, men pga kompleksiteten i feilen så tok det noe tid.

Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så kan vi følge opp at du ikke får noen faktura eller lignende.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anskaffet meg nylig et abonnent med 1gb som koster 175,-.
I påsken fikk jeg melding om at jeg hadde brukt opp datamengden, så jeg gikk inn på hjemmesiden til komplett å bestilte 1gb ekstra til 99,-. Til mitt sjokk har jeg blitt belastet 399,- for 400mb for perioden frem til ekstra pakken jeg kjøpte ble aktivert. Jeg trodde som jeg hadde i Telia at overforbruk gikk inn i ekstrapakker man kan kjøpe. Det komiske er at jeg byttet fra et telia abonnement med 4 gb til dette for å spare penger, men jeg har aldri betalt så mye en måned. Dette føles som lureri, nå må jeg betale 696,- for en måned, helt sykt.
Jeg ringer komplett i morgen å avslutter dette abonnementet.

Svar fra Komplett Mobil
16.04.2018 11.35
Hei, Tore!
Det er beklagelig å se at du føler det slik.
Datakontroll er en tjeneste som må aktiveres i appen eller på min side. Da unngår man overforbruk av data.
Man får også sms når man nærmer seg å bruke opp den inkluderte datapakken, der er priser for bruk av ekstra data når datapakken er brukt opp. Deretter får man en ny sms når data er oppbrukt med samme informasjon.

Ta gjerne kontakt på risros@komplettmobil.no, så er jeg om det er noe vi kan gjøre i denne saken.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"veldig mye rot med faktura etc etc."
3 syns denne omtalen er nyttig

Mye rot med faktura etc og flere av de som har kundeservice er faktisk frekke og avvisende på telefon.

Svar fra Komplett Mobil
09.04.2018 13.47
Hei, Roy!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Og det slik skal det selvfølgelig ikke være.
Jeg vet ikke hva saken din dreier seg om nøyaktig, men ønsker gjerne at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Slik at vi kan se om det er noe vi kan endre vedrørende faktura.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"De har fantastisk god kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig godt fornøyd med kundeservice. De hjelper meg med spørsmål jeg har og svarer på en godt forståelig måte. Veldig viktig for oss som er godt oppi åra å kunne få gode svar. Skulle gjerne ønske at dere hadde en liten forklaring på hvor mye MB er og hvor mye GB er. For på appen står det at vi har igjen i GB og når vi får sms fra Telenor så skriver dem MB. Tenker at det ville vært mer rettferdig at Komplett gir oss en mnd fra kjøpsdato når vi kjøper ekstra datapakker isteden for bare ut samme måneden. Fortsett den gode tonen som kundeservice har. Fint om dere skriver gode forklaringer på appen slik at vi som er eldre kan prøve å henge med. Ikke alle som har ungdommer å spørre om hjelp. God påske til alle på kundeservice🐣

Svar fra Komplett Mobil
01.04.2018 21.24
Hei, Anne K!
Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår.
Vi skal selvfølgelig ta med forslagene dine for å se om vi kan gjøre noen endringer. Slik at vi håper dere kan bli enda mer fornøyd med oss:)

God påske til deg og
Mvh
Bent (og resten av kundeservice)
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rask og meget god kundeoppfølging."
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter ny abonnement avtale fikk jeg tilsendt nytt SIM kort med ny PIN kode.
På spørsmål om hjelp til å endre denne PIN koden (ønsket min tidligere kode) ble jeg meget godt ivaretatt av deres produktspesialist som sendte meg en link til en meget brukervennlig guide. Endringen av PIN koden ble således veldig enkel for meg.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2018 15.15
Hei, Tom H!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice.

Jeg håper du har trykket feil på byttet selskap i og med at du er helt ny kunde:) Om ikke så send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kenneth O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Operatør med lave priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Operatør med lave priser og med Telenor sitt dekning.
Fungerer veldig bra i utlandet og har behjelpelige folk på kundesenteret.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2018 14.05
Hei, Kenneth O!

Kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Håper du får en god påske!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Se til sverige og finland, Lavere priser og fri data. dette er allerede tilgjengelig så hvorfor holde tilbake for å melke lengst mulig?

Er fornøyd med Komplett, men trofast er noe man skal være mot sin kone, ikke andre utgifter. Det er prisen som avgjør kundeforholdet.

Svar fra Komplett Mobil
26.03.2018 14.03
Hei, Daniel!

Sverige og Finland er interessante innenfor hastighet og data. Problemet her er at vi ikke har vårt eget nett, og må betale leie og produkter til netteier.
Så dette er per idag ikke noe vi kan endre på.
Men skulle netteier åpne for det, så skal selvfølgelig vi se på det også.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris og dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er kjempebra, betaler 449,- for 20GB. Faktura osv er det skjeldent problem med, negativt er kun ufin og lite kompetent kundeservice.

Svar fra Komplett Mobil
12.03.2018 13.52
Hei, Michael!
Tusen takk for tilbakemeldingen din.
Det er flott å se at du er fornøyd med oss, men selvfølgelig skal det ikke være slik at du er misfornøyd med kundeservicen vår.
Jeg vil gjerne høre hva som har skjedd og din del av opplevelsen er her.
Send gjerne en mail til risros@komplettmobil.no.
Så skal jeg se på saken og finne ut av hva vi eventuelt kan forbedre.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Rask levering av SIM-kort."
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter litt rot i starten, hvor Komplett sannsynligvis har sendt SIM-kortet til feil adresse, ble nytt SIM-kort levert på døra rett etter klokka åtte på morgenen - et knapt døgn etter at portering skulle vært gjennomført. Riktignok ikke veldig ok å være uten telefon i 23 timer, men all honnør til Komplett for hvordan de løste dette på raskest mulig måte.

Svar fra Komplett Mobil
08.03.2018 09.51
Hei, Kristin!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og leveringen av sim kortet.
Det skulle selvfølgelig vært unngått at du var uten sim kort.
Og det var også synd at du ikke kontaktet oss før portering. Da vi sender ut sms 24 timer før du porterer, om at du må kontakte oss om du ikke har mottatt sim kort.
Men flott at det løste seg så raskt.


Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kenneth J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Stabilt og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri nettverksproblemer og super kundeservice! Har hatt de i over ett år nå og har absolutt ingenting å klage på :D

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2018 11.51
Hei, Kenneth J!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig og meget oversiktlig abonnement og at de bruker Telenornettet gjør at jeg har det raskeste nettet i Norge. Den nye appen til Komplett gjør det enda enklere.
Hvorfor bruke millioner av reklamekroner på TV reklame som noen av konkurrentene deres bruker i steden for og gjøre abonnementet billigere. Stå på

Svar fra Komplett Mobil
06.03.2018 09.25
Hei, Eddie!

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Det er kjempeflott å se at du er fornøyd med oss!
Og det er sant som du sier hvorfor gjøre det dyrt og vanskelig. Når man kan gjøre det billig og komplett ;)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alt for dårlig kunderet hos komplett mobil"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt komplett mobil i mange måneder og den dyreste abonnementet dems 555 kr 30 gb pr mnd.
De sendte faktura på feil epost adresse som kom aldri fram til meg også blir abonnement sperret, jeg prøver å forklare at jeg ikke har fått noe faktura hvorfor sperrer dere meg, jeg driver take away og alt er avhengig av den jæ#%a abonnementet, så vil de ikke hjelpe meg med å åpne det, og jeg skal betale alt på engang... jeg synes de burde ta mere hensyn til kundene sine fordi de lever pga oss. Jeg bytta til en annen selskap med engang og betaler litt ekstra men kanskje de sitter pris på kunder, håper det...

Svar fra Komplett Mobil
18.02.2018 11.50
Hei, Mojtaba!

Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss.
Epostadressen vi sender til, er den du selv legger inn ved bestilling.
Du er selv ansvarlig for at denne er korrekt.
Du får også en sms når fakturaen sendes ut, hvor epostadressen som er lagt inn står oppført.
Deretter går det ytterligere 3 purringer over 45 dager før man blir sperret.
Slik at man har all mulighet til å rette opp i epostadressen før en eventuell sperring.
Det er korrekt at vi dessverre da ikke kan åpne uten et gjenåpningsgebyr.

Dersom det er noe du ønsker å ta videre med oss, så kan du sende en mail til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
6 syns denne omtalen er nyttig

To ting jeg ikke liker:
Datatrafikk forsvinner litt for fort i forhold til andre leverandører.

Beregne 1 GB som 1000 MB. 1 GB er 1024 MB så hvis jeg har 6 giga på slutten av måneden har jeg 144 MB mindre.

Fra komplett.no/mobil priser "Datatrafikk pr MB etter inkludert datamengde* 0.99 Kr"
0.99 X 144 MB = 142,56 Kr.
:(

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.20
Hei, Frans!
Takk for tilbakemeldingen din!
Forskjellen er at noen benytter det binære systemet når de beregner 1GB, mens andre benytter desimal-systemet. Søker du på Google forteller de deg at 1GB = 1000MB. Forskjellen på desimal/binære kan sjekkes her: https://www.gbmb.org/gb-to-mb
Det er synd at bransjen opererer med forskjellige standarder. Men per i dag lite vi får gjort noe med. Da pakkene vi kjøper fra leverandør er på 1000 mb.

Men tross av dette er det er ellers godt å se at du er fornøyd med oss.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp og telenor dekning til uslåelig pris! Kan anbefales. :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde litt problemer i begynnelsen da jeg ville ha tvillingkort i mitt mobilabonnement. Det viste seg at feilen lå hos Telenor og ikke hos Komplett. Etter at dette ble rettet opp så er jeg veldig fornøyd. Løp og kjøp!! :)

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.19
Hei, Osmund!
Så flott å se at du er fornøyd med oss.
Feilen skulle vi selvsagt vært foruten. Men det er dessverre noe som kan skje når det gjelder teknikkens verden.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Eu og rollover forsvinner på dagen når eg reiser til utland."
4 syns denne omtalen er nyttig

De siste to ganger har eg har vært i utland har eg sparte på litt data hhv 1.1 og 1.7 GB til bruk der borte. Denne datamengden forsvinner på dagen når jeg kommer til utland og eg får beskjed at eg må kjøpe mer data. Dette selv om eg IKKJE bruker roaming men kun wifi/nettet. Hva er det som skjer?
Sak nr 2. Min ny Iphone 7 plus fungerer meget dårlig på Komplett abonnement på Telenor nettet. Det sies at Komplett IKKE blir prioritert av Telenor på sitt nett. Noen svar på det?

Svar fra Komplett Mobil
13.02.2018 20.18
Hei, Ian C!
Rollover og datapakke skal være med om du drar til et land innenfor EU. Drar du utenfor EU så har man ikke inkludert data eller tale. Dersom det var slik at du var i et EU land og dette ikke var med. Så ta kontakt med oss på risros@komplettmobil.no

Personlig har jeg Iphone 7 plus med Komplettmobil uten noen problemer. Vedrørende ditt spørsmål ang prioritering. Så har NKOM bestemt at det IKKE er lov med prioritering i nettverk. Så det stemmer ikke at vi ikke er prioritert i nettverket. Vi vil gjerne høre fra deg ang hvem som kommer med disse påstandene.

Jeg håper du tar kontakt med oss og jeg takker foreløpig for tilbakemeldingen.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Komplett Mobil :)

Eneste jeg savner, som jeg håper kommer er mulighet for betaling av faktura i appen eller med Vipps Faktura.
Håper også Datasim blir gratis.

Anbefaler Komplett Mobil :)

Svar fra Komplett Mobil
15.01.2018 12.22
Hei, Henrik!

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Vi jobber med en løsning slik at det kan komme betaling på andre måter.
Men har ikke noe nøyaktig tidsestimat enda.

Datasim skal vi også se på kostnaden av etterhvert, sammen med netteier.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett Mobil og kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kun hatt positive erfaringer. De er billigst, svarer raskt og hyggelig på tilbakemeldinger fra kunden.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2018 14.19
Hei, Marit!
Så flott å se at du er fornøyd med oss!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt produkt og god service"
3 syns denne omtalen er nyttig

De har god dekning (Telenor sitt basis nett), utmerkede produkter og priser, og kundeservice som svarer raskt og hyggelig.

Eneste minus er at de ikke tilbyr eFaktura. De har faktura per epost og avtalegiro, så det fungerer jo...

Svar fra Komplett Mobil
08.01.2018 08.33
Hei, Ragnar!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Vi jobber med e-faktura, og håper det kommer i løpet av året.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Josephine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra abonnement, kan bli bedre"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra abonnement, den ble bedre da de skaffet appen. De kan kanskje sette ned datahastigheten istedenfor at man må betale for overgått bruk. Det kan være en tilleggsårsak til at man forblir kunde (utenom prisen på abonnement).

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2018 13.45
Hei, Josephine!
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Til informasjon så kan man sette ned hastigheten istedet for å betale for overforbruk. Ved å aktivere gratistjenesten Datakontroll!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Komplett mobil er det mobilselskapet som leverer dårligst dekning i Norge sammenlignet med andre leverandører.
Fått nok etter 14 dager.

Svar fra Komplett Mobil
03.01.2018 10.52
Hei, Anne S!
Det er selvfølgelig veldig beklagelig å se at du er misfornøyd!
Vi er klar over at Telenor-dekningen på Vormestrand, ikke er veldig god. Og vi beklager dette. Vi skal sammen med netteier, gjøre vårt beste for å bedre dekningen i dette området.

Med vennlig hilsen
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettsider, og har beløp jeg ikke forstår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forstår ikke fakturaen, det er beløp som er umulig å forstå, og nettsiden er meget dårlig.
Dessuten er de for dyr sammenlignet med andre selskaper, så jeg skifter.

Svar fra Komplett Mobil
02.01.2018 08.06
Hei, Frode!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd!
Og vi ønsker gjerne å vite hva du ikke forstår og hva vi kan gjøre for å forbedre oss.
Send oss gjerne en mail til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på dette sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Ingrid N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Går mye data og har beløp jeg ikke forstår"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er bra, men hastighet og 4G dekningen er ustabil. I tillegg er det vanskelig å forstå hva vi fakturerer for. Tidligere brukte jeg 4GB, mens på dette abonnementet bruker jeg alltid mer enn 6 GB.

Svar fra Komplett Mobil
31.12.2017 12.59
Hei, Ingrid!
Flott å se at du er fornøyd med nettet. Men dersom det er dekning i ditt område for 4G så skal det ikke være ustabilt.
Vedrørende databruk så kan man se hva man bruker data på inne på datatelleren på telefonen.
Dersom du ønsker at vi skal feilsøke med tanke på 4G dekningen eller lignende. Send oss en epost på risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av. Skjønner ikke dette men, etter jeg byttet fra Telenor til komplett mobil så har mobildata ret og slett blit spist opp angrer på at jeg gikk fra mitt gamle abonnement hos Telenor, skjønner ikke hvordan det går ann når telefonene ligger i skuffen avskrudd.

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, John!
Takk for tilbakemeldingen. Selvfølgelig skal det ikke være slik at data brukes når telefonene er slått av. Er ikke telefonen slått av så kan fortsatt data forbrukes. Spesielt om det er automatiske oppdateringer o.l.
Jeg ser gjerne på saken din om du sender en epost til risros@komplettmobil.no
Så ser vi på dette sammen for å se om det er noen logisk forklaring på dette.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Teknisk svak kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Teknisk svak kundeservice. Ofte blir det mange e-post utvekslinger uten noen endelige løsninger. Til slutt henvises saken til Telenor!!!

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, Adrian!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Som en nettleier så er det dessverre slik i mange tilfeller at vi må gå igjennom Telenor som er netteier. Dette fordi de sitter på det tekniske aspektet dersom det ikke er noe som er feil i vårt "system".
Jeg vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er noe vi kunne gjort anderledes. Send derfor gjerne en epost til risros@komplettmobil.no

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp bestilt mobilabonnement nr. 2.
Veldig fornøyd med service, tjenester, dekning samt prisnivå.
Anbefales!

Svar fra Komplett Mobil
30.12.2017 13.21
Hei, Kmm!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
189 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
MegaFlex 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
MaxiFlex+ 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
MultiFlex 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Komplett Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR