Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Billig og serviceinnstilt

Omtale av  Malin G

De er svært tilgjengelig på Chat, kjappe på å svare, svarer ærlig og prismessig en av de bedre. Jeg forblir kunde!

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21:17

Hei, Malin G! Ærlighet varer uten tvil lengst, og så bra at du er fornøyd med vår responstid- godt å slippe kø og få ting unnagjort! Tusen takk for flott tilbakemelding, og ser frem til å ha deg på laget videre :) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Serviceorientert. Fleksible og lave priser!

Omtale av  Åge S

Har hatt noen spørsmål rundt veksling mellom 2 mobilavtaler. Dette har blitt behandlet på en utmerket måte. Og best av alt... det er lett å komme i kontakt med en person som yter service og svarer per mail. Ingen virtuell debatt!

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21:17

Hei, Åge S! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og håper du forblir like fornøyd fremover :) Ha en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Rimelig og bra så langt!!

Omtale av  Anita D

Raskt svar når du ringer til Komplett Mobil. Rimelig og meget bra så langt. Nå snakket jeg med (anonymisert) og det var en hyggelig person.

Svar fra Komplett Mobil
18.01.2019 21:17

Hei, Anita D! Så bra at du slipper ventetiden, og at du er fornøyd med både priser og servicen vi leverer! Tusen takk for flott tilbakemelding :) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Veldig gode erfaring med Komplett mobiltjenesten

Omtale av  Tom

Veldig bra dekning. App funger bra og gir en bra oversikt over tjenesten.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2019 12:38

Hei, Tom! Så godt å se at du er fornøyd med vår app og dekningen vi kan tilby! Tusen takk for varm tilbakemelding :) Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Kjempe bra og lett å sette begrensninger

Omtale av  Henning Ø

Jeg synes komplett gir best valuta. Har selv brukt det i lengre tid. Har hatt 15 GB til 399,- og det har vært topp. Guttungen har 1 GB til 125,-. Her er det verdens enkleste ting å sette begrensninger så det ikke kommer noe uventede utgifter inne på "min side". Telenor dekning er viktig for oss, da Telia ikke har dekning på hytta. Skal opprette nytt 15GB til kona nå, jeg har selv måtte gå over til jobb telefon. Her er det ikke noe å lure på, bare vær sikker på å sett opp de begrensningene som passer for deg eller barna inn på "min side". Anbefaler på det sterkeste.

Svar fra Komplett Mobil
10.01.2019 12:38

Hei, Henning Ø! Tusen takk for din flotte tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Det er godt å se at du er fornøyd med oss, og vi håper at du også blir fornøyd med oss videre :-) Vi ser frem til å få kona med på Komplett Mobil laget! Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyrere enn antatt

Omtale av  Camilla

Har hatt komplett mobil en god stund, og har vært fornøyd fram til de siste månedene. Fått regninger på nesten 1000 kroner, uten noe som helst forvarsel på at jeg har brukt opp datamengden min. Det samme har samboeren min. Ved kontakt med komplett mobil sier de at vi har betalt for ekstrapakker vi ikke har kjøpt. Vi bytter derfor begge to.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 14:42

Hei, Camilla! Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått hvis det er tilfellet, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt. Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk 399 kr som tilsvarer 0,99 kr pr. mb man bruker. Datapakker er noe man kan handle på minside/appen, og kan være kjøpt ved et uhell i tilfellet som er forklart her. Anbefaler dere å ta kontakt med oss på [email protected] så får vi sett på dette sammen, og rettet på det som eventuelt er feil. Ha en fin dag Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Jeg anbefaler på det sterkeste!

Omtale av  Francois R

Veldig god dekning for de bor på fjell eller ikke i stor byen. Effektiv og hyggelig kundeservice (det er ikke så nødvendig i Norge). Ingenting komplisert og til jeg er kunder jeg har spar mye penger. Takk Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
04.01.2019 12:02

Hei, Francois R! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og jeg håper at du også blir fornøyd med oss videre:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd.

Omtale av  Silje

De gir beskjed når du nærmer deg datakvoten, men du får ikke beskjed når den er nådd. Jeg kommer fra Telenor, videre Telia og tar disse beskjedene som en selvfølge. Ble til slutt mistenksom og sjekket på nettsiden. 138 mb = 159 kroner, fy!! Tenk hvor mye verre det kunne blitt!! Jeg har en uvane for å bruke 4G nett når jeg er hjemme! Har nå byttet til Miniflex abbonnementet deres til 125 kroner, som er ganske billig for en som ikke bruker data til mer enn bussbillett. Komplett kan begynne å gi beskjed til sine kunder ihvertfall, veldig skuffet.

Svar fra Komplett Mobil
20.12.2018 13:39

Hei, Silje! Det er beklagelig å se at overforbruk på mobildata har oppstått, da det kan forhindres med gratis tjenesten "datakontroll". Når det kommer til varsling så får man varsel når 90% av disponibel data er oppbrukt. Har man ikke datakontroll aktivert, så er maks beløpet på overforbruk kr 399,- Dersom du ikke har mottatt varsling på mobildataen så ta kontakt med oss på [email protected]. Da skal vi få gått gjennom sammen, og selvfølgelig rettet på det :) Ønsker deg en ellers flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Får ikke 4G+

Omtale av  Idar

Selv om Komplett bruker Telenors nett får jeg ikke 4G+ bare 4G tale. Dette er svært lite tilfreddstillende.

Svar fra Komplett Mobil
10.12.2018 13:39

Hei, Idar! 4G+ kommer an på dekningen i ditt område og 4G tale kommer an på din mobil. Vi har akkurat samme dekning som Telenor kunder, så her må det evt være noe med selve dekningen i ditt område eller telefonen. Send oss gjerne en epost til [email protected] Så ser vi på saken sammen:) Ha en fin dag Hilsen Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

'Billig mobilabonnement'

Omtale av  J

Trengte billig mobilabonnement for rundt, 100 lappen. Fikk 1gb Ble ordinert 125kr Men fakturaen endte opp på 800kr Fordi jeg angivelig hadde brukt 700mb for mye Stive priser heller ikke noe behagelig å snakke med kundesenter. Lite behjelpelige Aldri igjen

Svar fra Komplett Mobil
10.12.2018 11:31

Hei, J! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I ordrebekreftelsen så informerer vi om datakontroll, som da gjør at hastighet kun strupes. Og man får ikke kostnader ved overforbruk. Men dersom man ikke skrur på denne så får man følgende sms når man har brukt opp datapakken. "Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil" Dersom du allikevel velger å bruke data etter denne smsen, så vil man få kostnader på overforbruket. Og er overforbruket på såpass mye som 700 MB, så er det også forståelse for at kundesenteret vårt ikke kan kreditere dette. Jeg ønsker deg uansett en trivelig førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Portering som ikke blir fullført på grunn av "forsinkelser" i systemet.

Omtale av  Geir

Jeg bestilte overgang til Komplett og fikk dato for bytte. Gammel leverandør avsluttet selvfølgelig abonnementet som planlagt slik at jeg da sto uten leverandør. Komplett skulle overta, men på grunn av "forsinkelser" lot dette vente på seg. Det som normalt skulle ta maksimalt 30 minutter ved bytte av leverandør har nå, etter 30 timer fortsatt ikke latt seg gjennomføre. Usikkert på når dette blir løst. At min henvendelse ligger til oppfølging hos kundeservice hjelper lite når de ikke evner å levere den tjenesten man blir lovet og står uten abonnement... Uholdbart!

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2018 17:38

Hei, Geir! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og det er naturligvis ikke slik det skal være. Men som du fikk opplyst av kundebehandlerne, så har Telenor hatt en fellesfeil på alle porteringer som skulle bli utført 05.12.2018. Slik at vi er ikke de eneste som ble rammet. Etter omfattende feilsøk så ble denne feilen rettet 07.12.2018 kl 0700. Vi beklager virkelig at dette har tatt tid og bryderiet dette har medført. Men telefonen skal være i orden nå. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi hva vi kan gjøre for at fortsettelsen din hos oss skal bli bedre :) Ha en fin førjulstid Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Bra service

Omtale av  Ingunn

Har fått nytt simkort og hadde glemt pinkode. Tok kontakt via chaten. Fikk tilsendt pinkode per e-post. Kjemperaskt og super service!

Svar fra Komplett Mobil
07.12.2018 17:37

Hei, Ingunn! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Urettferdig behandling

Omtale av  Sonja V. R

Ikke bli kunde hos komplett. Ut i fra mine erfaringer vil selskapet kreve betaling fra deg. Det sies at det koster for selskapet å holde denne tjenesten i drift. Hvis du ringer for mye til komplett mer enn 10 ganger vil de øke abonnementet ditt. Dette mener jeg er grenseløst. Ellers flinke behandlere. Seriøse og høflige. Og vennlige. Men selskapet kunne ha unngått kontrabeskjeder om at prisene på abonnementet skrues opp pga kostnadene til å holde selskapet i drift.. Dette skal ikke belaste kunden. Dette er urettferdig.

Svar fra Komplett Mobil
02.01.2019 10:10

Hei, Sonja V.R! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Du har allerede fått vårt tilsvar per epost om at dette med betaling for kundeservice o.l ikke er korrekt. Det er ikke noen på vår kundeservice som har sagt dette til deg, ei heller at prisene skrus opp pga dette. Vi har heller ikke krevd inn noen ekstra betaling fra deg eller lagt dette på noen faktura, så jeg forstår faktisk ikke grunnlaget for denne tilbakemeldingen. Uansett er det beklagelig om du opplever det slik og vi ønsker deg ellers en god start på det nye året og håper du kommer tilbake til oss i løpet av 2019. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Veldig god og imøtekommende kundeservice som gir mer enn de må.

Omtale av  Merete

Flott opplevelse av kunderservice som ga meg mer enn de strengt tatt måtte, og de var veldig hyggelig. Byttet fra Telenor pga. det absolutt motsatte, og det er jo alltid hyggelig å få bekreftet sitt valg.

Svar fra Komplett Mobil
06.12.2018 08:35

Hei, Merete! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Super service

Omtale av  Bent

Rask og flott service. Bra priser, og nå håper jeg fortsettelsen er like bra...

Svar fra Komplett Mobil
06.12.2018 08:35

Hei, Bent! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss, og vi skal gjøre vårt beste for at fortsettelsen blir enda bedre! Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beste mobilleverandør.

Omtale av  Fred A. S

Ingen andre leverandører jeg har benyttet har vært bedre. Grei app for å følge med forbruk og meget behjelpelig hvis jeg ringer kundeservice om det er noe jeg lurer på. Anbefales😊

Svar fra Komplett Mobil
06.12.2018 08:34

Hei, Fred A.S! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi ønsker deg en flott førjulstid. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR