Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 24 innen
mobilselskap
61%
anbefaler
Komplett Mobil
Filtrer omtaler
141
20
17
21
74
Sorter omtaler etter
Viser av 273 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask levering, ok dekning, voldsom overpris ved overforbruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet hele "familien" over til komplett. Portering gikk smertefritt, sim-kort i posten. Prisene er ok for 10gb.

Noe lavere dekning enn Telia, og Telenor i området jeg bor.

Det største problemet er elendig kontroll på databruk. Advarsel for overforbruk kom etter at kvote var tom.

Chat-systemet er også "underbemannet". Var nr. 22 i køen sist jeg søkte hjelp.

Komplett har et forbedringspotensial kontra de store leverandørene. "Minside" er ok, men mangler mulighet for å sperre for overforbruk eller bytte abonnement selv.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.44
Hei Åsmund!
Det er beklagelig at du ikke er 100% fornøyd med oss.
Vi jobber med å utvikle en sperre for overforbruk i øyeblikket og vi håper dette er på plass ila kort tid.

Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på kundeservice@komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Enkel og rask kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trengte å utsette porteringen til nytt SIM-kort. Kom raskt gjennom på telefon, fikk god hjelp og fikk løst problemet. Veldig bra!

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.43
Hei Steinar!
Flott å høre at du er fornøyd med oss :)

Vi ser av kommentaren at du har byttet selskap. Send oss gjerne en mail på kundeservice@komplettmobil.no
Da vi gjerne vil høre om dine erfaringer slik at vi eventuelt kan forbedre oss i fremtiden
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nesten kjempefornøyd!"

Enkelt å bestille, SIM-kort lå i postkassa etter få dager.
Portering og aktivering gikk kjapt og problemfritt.
Veldig bra dekning og hastighet.
Pluss for at man kan legge til utenlandsforbruk i abonnementet de dagene man ønsker.
Savner en brukervennlig app og muligheten til å kjøpe ekstra datapakker... Det er jo nesten standard hos alle andre teleoperatører.
VoiceLTE aktiveres enkelt, og mine sider gir greie muligheter for aktivering og sperring av forskjellige tjenester.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10.42
Hei Vivi!
Flott å høre at du er fornøyd med oss :)

Vi har lansert datapakke på 1 gb til kr 99,-
Vi jobber også med å få til flere løsninger på dette.
En app må jo alle ha, slik at dette er noe vi også satser på i fremtiden.
Og vi håper å kunne lansere dette i løpet av kort tid.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke imponert over kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er skuffet over KomplettMobil. Vi har hatt abonnement hos de i ca en måned og sjekker innimellom på forbruker. Så at de hadde registrert databruk i Sverige som overhode ikke stemte da vi befant oss i Bergen. Her er stor grunn til å være på vakt. Er også usikker på om vi kan stole helt på databrukes hos dem i det hele tatt etter dette.
Jeg bestilte 2 abonnement fra dem etter dette og de sendte meg kun simkort på det ene nummeret. Stadig i kontakt med kundeservice som hevdet at det er Telenor som sender ut simkortene på vegne Komplettmobil. Nå skal det tredje simkortet sendes og må stadig flytte på porteringsdatoen. Har en opplevelse av at kundeservice ikke tar kundene på alvor. Kommer til å vurdere underveis og dersom jeg finne uregelmessigheter hos dem, tar det kun noen tastetrykk å bytte til en annen mobiloperatør. Nei, jeg er ikke imponert!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Gresset er ikke grønnere på andre siden"
5 syns denne omtalen er nyttig

Trodde jeg skulle være smart og bytte fra OneCall til Komplett mobil i høst så jeg kunne spare en hundrelapp i måneden på 10 giga pakken.

* Kundeservice finnes kun på epost
* Priser for overforbruk er hinsides
* Meldinger for overforbruk går ut etter at du allerede har passert grensen
* Lite villige til å høre på kunden
* Uoversiktlige fakturaer
* Ikke allverdens dekning

Prøvd komplett mobil i 2 mnd, kommer definitivt ikke til å forsette. Kommer også til å fraråde andre å bytte til Komplett mobil. Betaler heller litt ekstra for en kundeservice som fungerer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Spinnville ekstrakostnader, forferdelig service"
10 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde av Komplett i mange år, og gjerne betalt litt ekstra for god service. Her betalte jeg veldig mye ekstra for forferdelig service.

På kontrollpanelet på Kompletts sider huket jeg av for "Data Kontroll tillater brukere å begrense dataforbruk til 1 GB. Deretter blir hastigheten strupet.", som hos tre andre operatører har betydd at hastigheten ut over 1 GB blir sterkt redusert. Mobildata fungerer fortsatt, men det går sakte, og man betaler ikke for den ekstra bruken.

Hos Komplett derimot betydde det visstnok at jeg får en tekstmelding når 80% forbruk er nådd, og ikke stort mer. Brukte deretter 175 MB ut over mine 1 GB, og det kostet meg 399 kr. Hos andre operatører ville i stedet hastigheten blitt sterkt redusert, men ville ikke måttet betale mer.

Etter nesten 20 minutter i kø med kundeservice kom jeg til en representant som kun gjentok "Dette er reelt forbruk som må betales". Det er åpenbart ikke en reell kostnad for Komplett: abonnement med 10GB koster 300kr, men 0,18 GB koster 400kr.

Det er fair at det stod i avtalen jeg signerte, men kontrollpanelet er ekstremt misvisende. Funksjonaliteten som hos andre operatører garanterer en maksgrense på kundens kostnad, er hos Komplett en dårlig kamuflert felle.

For ikke å nevne at kunderepresentanten var arrogant og nedlatende.

Bytter abonnement, og vil aktivt unngå Komplett generelt i fremtiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk"

Her er det billig å være kunde og bra dekning :) Angrer ikke et sekund at jeg byttet til Komplett mobil. Nesten like billig som Ice og mye bedre dekning. Anbefales på det sterkeste.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Trygve D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Roaming i Tyrkia"

Skulle gjerne sett dere inkluderte Tyrkia i fri roaming. Bare Dipper som gjør det pr. i dag.

Svar fra Komplett Mobil
06.09.2018 14.08
Hei, Trygve D!

Takk for tilbakemeldingen. Vi har roaming i mange andre land som ikke de andre selskapene har. Men Tyrkia er aboslutt et land vi vil vurdere fortløpende.

Mvh
Bent
Komplettmobil
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og god service"

Dårlig at faktura ikke kommer i nettbanken. Ved kontakt med komplett får jeg greie svar.

Svar fra Komplett Mobil
04.09.2018 08.43
Hei, Kristian!
Fakturaen kommer i nettbanken om du aktiverer E-faktura. Du kan også velge avtalegiro i nettbanken din om du ønsker dette.
Men uansett takker vi for en flott tilbakemelding:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales!"

Aldri hatt problemer med komplett! Er storfornøyd. Vi sparer mange tusen i året etter vi byttet.

Svar fra Komplett Mobil
31.08.2018 17.22
Hei, Karoline!
Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss.
Tusen takk for flott tilbakemelding!
Ønsker deg en god helg:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Utmerket kundeservice"

Løsningsorienterte, hyggelige og kjappe med endring av portering

Svar fra Komplett Mobil
30.08.2018 14.32
Hei, Tom!
Tusen takk for flott tilbakemelding!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit"

Får en del data for pengene, men noen ganger kommer ikke oppringninger igjennom til meg.

Svar fra Komplett Mobil
14.08.2018 12.42
Hei, Per!
Her er det nok mobilsvar som forårsaker problemet du opplever.
Ta kontakt med kundesenteret så kan de være behjelpelige med dette. Takk for tilbakemeldingen!

Ønsker deg en flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skulle hvert stoppsperre når data er oppbrukt"

Det blir veldig dyrt når databruk er oppbrukt, ønsker sperre på å overskride databruk

Svar fra Komplett Mobil
09.08.2018 15.30
Hei, Terje!
Beklagelig å høre at du har fått overforbruk på databruket.

Dette kunne blitt forhindret om tjenesten vår "datakontroll" hadde vært aktivert, det er også en gratis tjeneste.

Datakontroll hindrer overforbruk av data og er en tjeneste som er tilgjengelig for alle våre kunder. Når du aktiverer datakontroll vil hastigheten strupes til 40 kb/s når din inkluderte datakvote er brukt opp. Det påløper ikke kostnader for data i Norge /EU utover det som er inkludert i pakken, med mindre du kjøper ekstra datakvoter.

Du kan selv aktivere datakontroll inne på minside.komplettmobil.no eller via vår app. Ellers kan du kontakte vårt kundesenter, så er de behjelpelige med å aktivere dette.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"

Svarer raskt og løser alle saker uten problemer. Har markedets billigste mobilabonnement også.

Svar fra Komplett Mobil
06.08.2018 15.47
Hei, Elin A! Så bra at du er fornøyd med våre løsningsorienterte kundebehandlere, og takk for flott tilbakemelding!

Ha en flott sensommer videre :)

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt topp"

Alt er bra, bortsett fra lang ventetid på kundeservice

Svar fra Komplett Mobil
06.08.2018 15.40
Hei, Erik! Fint å høre at alt er bra :) Beklagelig at du måtte vente på kontakt med kundeservice, men er ytterst få tilfeller man må oppleve lengre ventetid.

Ha en flott sensommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Rikard S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundservice och pris"

Chat med kundservice fungerar supert. Får rask hjälp och svarar fort på frågor.

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.42
Hei, Rikard S!
Tusen takk for flott omtale, og godt å se at du får svar på dine henvendelser raskt med vår chatfunksjon.

Ha en flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Føles som lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hårreisende priser når man har brukt opp data og varsler for sent når man er over.

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.41
Hei, Kvasin!
Leit å se at du ikke er fornøyd med Komplett Mobil.

Det du beskriver i omtalen din kunne ha blitt forhindret med en tilleggstjeneste som heter "datakontroll", den er gratis.

Datakontroll hindrer overforbruk av data og er en tjeneste som er tilgjengelig for alle våre kunder. Når du aktiverer datakontroll vil hastigheten strupes til 40 kb/s når din inkluderte datakvote er brukt opp. Det påløper ikke kostnader for data i Norge /EU utover det som er inkludert i pakken, med mindre du kjøper ekstra datakvoter.

Ha en flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra, kult at de var de første til å komme med eu +

Svar fra Komplett Mobil
06.08.2018 15.39
Hei, Anonym! Billig og bra liker vi :) Så bra at du er fornøyd med vårt EU+ tilbud, og takk for en flott tilbakemelding!

Ha en flott sensommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Hivzija K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er veldig fornøyd med Komplett mobil"

Nesten alt er veldig bra. Dekning er veldig bra over alt. Pris er rimelige

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.40
Hei, Hivzija K! Takk for din hyggelige tilbakemelding :)

Ha en flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"

Har ikke hatt noen problemer med komplett mobil. Er fornøyd

Svar fra Komplett Mobil
01.08.2018 09.39
Hei, Merethe! Så bra at du er fornøyd med oss :)
Takker for flott tilbakemelding!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Odd E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Komplett 4 GB"

Kjempe fornøyd. Alt i orden. Byttet fra Telenor, sparte 90,- i mnd.

Svar fra Komplett Mobil
26.07.2018 12.12
Hei, Odd! Så gøy å se at du har gjort en besparelse ved å gå over til Komplett Mobil. Godt at alt er som det skal, og at du er fornøyd.

Ønsker deg en flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Alberto C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Generelt"

Jeg er svært fornøyd og har anbefalt det, billig og serviceminded.

Svar fra Komplett Mobil
24.07.2018 09.44
Hei, Alberto C! Ålreit å lese at du er tilfredsstilt med hva Komplett Mobil kan tilby. Takker for varme ord, og ønsker deg en riktig god dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk mobil leverandør"

Har ingenting å utsette på komplett mobil. Bra dekning, bra priser, rask og god service!

Svar fra Komplett Mobil
23.07.2018 07.45
Hei, Henrik!
Så flott å lese at du er fornøyd med hva Komplett Mobil kan tilby, og takker for den gode tilbakemeldingen din.
Ønsker deg en riktig flott sommer videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk flinke"

Rask og effektive. Ga meg gode råd når jeg burde porte og spare pengee

Svar fra Komplett Mobil
23.07.2018 07.42
Hei, Anis H!
Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Ønsker deg en flott sommer videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundesrevice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask kundeservice og god dekning til en veldig god pris

Svar fra Komplett Mobil
21.07.2018 10.51
Hei, Stian!

Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår!
Og tusen takk for flott tilbakemelding.
Ha en fin sommer!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no