Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 29 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil

"Svindel ved overføring til Ice"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Sølvi for 09.05.2019 14.15

Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svindel ved overføring til Ice"

Ble overført til Ice 3. Mai. Der fikk jeg blandt annet gratis abonnement første måned som velkomstgave. Men hva hjelper det når Komplett mobil tar betalt for hele mai. Fikk en faktura fra 1. Mai til 31. Mai på mitt faste månedsbeløp. Da er det juks å si at man får en gratis måned. Tror de spekulerer i å overføre abonnementene etter at ny måned er startet for å kunne ta betalt for en hel måned, som de svarer hos kundeservice at man må når man skifter abonnement etter at ny måned er påbegynt.

Svar fra Komplett Mobil
10.05.2019 12.22
Hei, Sølvi!

Her beklager vi dersom en misforståelse har oppstått, men fakturaen fra oss for mai er også gjeldende for din periode hos Ice.

Kunder som har portert eller skal portere inn til ice i mai, betaler som vanlig full månedsavgift for Mai til Komplettmobil. Ice fakturerer ikke deg som kunde for månedsavgift for perioden i Ice 1.-31.mai. Men vil løse dette internt med Komplettmobil. Ice fakturerer heller ikke månedsavgift for juni, noe som vil si at første hele månedsavgift hos ice i Juni er uten kostnad for deg som kunde.

Dersom du fortsatt er usikker kan du kontakte oss på risros@komplettmobil.no eller 33005820 så kan vi utdype det du måtte lure på.

Ha en ellers flott helg!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Svindel ved overføring til Ice" skrev Sølvi om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Sølvi og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Synes komplett mobil er helt topp, får mye for pengene. Hate komplett mobil ble solgt til ice 😥"

God service, mye for pengene, fri bruk i USA. 😊 Billige abonnement for familien.

Svar fra Komplett Mobil
09.05.2019 11.43
Hei, Nils O!

Det er flott å se at du har vært fornøyd med oss. Og vi håper du blir like fornøyd med Ice i fremtiden.

Ha en super dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Norges beste operatør"

Bra utvalg av abonnementer, med knallbra vilkår, EU+ og bra priser. Fryktelig synd at ICE har kjøpt opp hele kundemassen.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13.14
Hei, Markus!

Takk for flott tilbakemelding og skryt, det setter vi pris på! Gøy å se at du har vært fornøyd med oss som operatør og hva vi kan tilby :)

Vil anbefale å gi ICE en mulighet da alle som blir med over fra oss får blant annet en gratis måned, og dobbel datakvote første måned. I tillegg får man 50% på mobiltilbehør fra Iiglo hos Komplett.no.

Ha en ellers flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Frøydis
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilleverandør slutter!"

Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13.08
Hei, Frøydis!

Så gøy å se at du har vært fornøyd med oss, og at du har fått dratt nytte av utenlandsbruk :) Og tusen takk for god tilbakemelding!

Når det kommer til overføringen til Ice så vil du få en SMS med overføringsdato, og da kan du få utsatt den datoen ved å kontakte Ice eller logge seg inn på https://www.ice.no/velg-minside/

Vi er aktive frem til 14. juni, og det er da siste dagen det går å bruke våres tjenester.

Skulle du derimot ikke ønske Ice som operatør etter reise så står du fritt til å velge en annen operatør, men du må da kansellere overføringen hos Ice.

Ha et flott utenlandsopphold videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lite hjelpsom/serviceminded"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 16.42
Hei, K!

Når du blir ny kunde hos oss betaler du kun for de dagene som er igjen av måneden, og din datakvote vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved månedsskifte vil din datakvote fylles opp med full kvote. Dette står blant annet informert om på vårt velkomstbrev samt kom-i-gang/kundeservice siden: https://www.komplett.no/mobil/komigang/

Når det kommer til databruk så er dette kun mulig å generere via enheten(e) som har simkort i seg, og enkelte tilfeller så deler man gjerne mobildata via enheten også.

Hvis du ikke har hatt endring på bruket ditt siden du ble kunde her, så er det mest sannsynlig apper som har oppdatert seg via mobildata etter du satt inn nytt simkort fra oss (skjer veldig mange tilfeller når man restarter telefonen etter lengre tid).

Veldig leit at kontakt med kundesenteret ikke gikk som ønsket, men dersom du er uenig i hva som blir nevnt i tilbakemeldingen her så kan du kontakte oss på risros@komplettmobil.no. Da skal vi få sett nærmere på saken din.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR