Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Høye regninger

Omtale av  Misfornøyd

Har aldri hatt så høye regninger som de siste to mnd med komplett. Anbefales ikke!!

Svar fra Komplett Mobil
04.09.2017 09:07

Hei, Misfornøyd! Det er beklagelig å se at du mener fakturaene evt er urimelige høye. Og vi vil gjerne høre mer om saken din. Send oss gjerne en epost til [email protected]

Nyttig (2)

Klarte Ikke sende sim-kort på 3 uker

Omtale av  Andrea

Aldri vært borti dårligere kundeservice. Bestilte abonnement hos komplett den 3 august. Fredag 11 august porterte de abonnementet mitt fra OneCall, men jeg hadde ikke fått noe sim-kort. Så ble uten mobildekning, hadde jo ikke mobil så sendte de flere Mail, brukte flere dager på å svare hver gang og en Mail svarte de ikke på i det hele tatt. Måtte få kjæresten til å ringe de og de var ikke noe til hjelp. 3 ganger ringte han de, andre gangen sa de at det da skulle blitt sendt på onsdag. Torsdag, fredag og lørdag kom og gikk, fremdeles ikke noe sim-kort. Så han måtte ringe de igjen på lørdag, og da insisterte vi på at de sendte det med ekspress. Fikk ENDELIG SIM-kortet mandag 21 august, og byttet til de 3 august, og de stengte OneCall abonnementet mitt og byttet over til komplett den 11. Aldri opplevd så dårlig kundeservice. Ikke engang en beklagelse! Og det at de ikke bare sendte det med ekspress med en eneste gang og at vi måtte insistere på det etter at det var gått over en uke sier vel nok. En ungdom ved kundeservice som sa at jo, ja, jeg kunne vel kanskje få første måneden gratis når vi krevde minst det. Og første måneden i deres øyne er da 1-31 og innen jeg fikk SIM-kortet var det jo bare 1 uke igjen av første måneden....

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 14:01

Hei, Andrea! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Denne saken kjenner vår kundeservice til, og det er lagt inn 2 mnd gratis pga det som her skjedde. Saken er at det står at sim kortet blir sendt til folkeregistrert adresse. Noe som da ikke var din korrekte postadresse I ditt tilfelle. Derfor ble det heller ikke sendt ut sim med ekspress I første omgang. Når da sim kort nummer 2 heller ikke kom frem. Så sendte vi det som du beskriver med ekspress. Vi beklager selvfølgelig at sim kort nummer 2 ikke kom frem. Og vi anbefaler å ta kontakt på [email protected] dersom det skulle være noe mer.

Nyttig (1)

Ren tyveri

Omtale av  Kunde

Bytter du fra et abonnement til et annet som har mindre data i midten av måneden, så telles det fra 1. dagen av måneden og dermed koster deg overbruk på 399 allerede før du begynne å bruke sim kortet ditt. ren tyveri. Endrer du abonnement, så skal det gjelde fra den dagen du endrer. ikke 1. dagen.

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13:49

Hei, Kunde! Når du bytter abonnement på min side så kommer følgende tekst opp før du trykker enda en gang på knappen hvor det står "bekreft endringer". Ved endring av abonnement eller bestilling av tjenester via Min side bekrefter du at du har gjort deg kjent med gjeldende priser og betingelser for disse. Ved endring av abonnement mister du oppspart data i rollover. Har du brukt mer data hittil enn hva ditt nye abonnement inkluderer, vil du også bli belastet for overforbruk. Endringene trer ikraft i løpet av 5-10 minutter. Med forbehold om trykkfeil. Vi mener at dette er god nok informasjon til alle som velger å bytte abonnement.

Nyttig (2)

ELENDIG OG DYR

Omtale av  Eirik

Kommer til å bytte inn kort tid... Bruker opp mobildata grensen og får hver mnd. beskjed om at jeg snart har brukt opp mobildata.. Jeg bruker telefon akkurat like mye som før men regningen er doblet fra tidligere. Og hvor Mobildata blir aner jeg ikke, når jeg er hjemme slår jeg det av og bruker hjemme nettverket.. Så styr unna jeg er ferdig med Komplett er dritt lei å få regninger på ca. 800 - 900 pr mnd. Før jeg byttet til komplett lå jeg på rundt 250 - 350 i mnd. for samme mobil bruk. Hos min tidligere leverandør hadde jeg dekning der jeg bor MIDT i Bodø sentrum nå har jeg 1 - 2 streker når jeg i leiligheten min SÅ STYR UNNA KOMPLETT MOBIL

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13:48

Hei, Eirik! Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre. Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg. Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven". Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data! Det at du skal ha såpass mye mindre dekning i Bodø sentrum er veldig rart. Ettersom dekningskartet viser full dekning de fleste steder der. Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken din.

Nyttig (2)

Overforbruk

Omtale av  Amalie

Har alltid klart meg med ca 8 GB per måned, men kjøpte abonnement med 12 GB hos Komplett. Plutselig var forbruket oppe i over 20 GB to måneder på rad, selv med akkurat samme mobil og samme bruk som før. De påstår at man skal få melding når 80% er brukt opp, men denne meldinga er alltid forsinka, gjerne til man har brukt opp datamengden. Kjøpte også en ekstra datapakke på 5 GB da jeg fikk 80%-meldingen (klokka 5 om natta), og da jeg våknet på formiddagen var 4 GB av denne datapakken på mirakluløst vis brukt opp mens jeg sov. Ser her at det er flere anmeldelser som sier det samme, så det er vel noe Komplett burde tenke på? Det svir ihvertfall i studentlommeboka å være kunde hos Komplett, så nå bytter jeg.

Svar fra Komplett Mobil
28.08.2017 13:48

Hei, Amalie! Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre. Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg. Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven". Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data) Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken din.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig kundeservice, dyrt, uhøflig, bedrageri

Omtale av  Annonym

Fikk hørt mye rykter om at dette elendige selskapet har billig mobilabonnement, da ble jeg lurt og byttet til dette selskapet som ikke har noen annen måte å tjene peng på enn å svindle, lure folk, og stjele pengene fra kundene sine. Bare på grunn av lite overforbruk. Ble lovet om at jeg skulle få en måneds gratis pga at jeg ikke fikk sim-kortet i rett tid, ble sittende heim uten telefon i noen dager før jeg får det forferdelige, ubruktbart sim-kort fra dette ubruktbart, svindel selskapet. Fikk pratet med en av de som satt i kundeservicen for å lure folk og da kom dem med mye usammenhengende unnskyldninger. Etter at jeg ble lovet om en måneds gratis så kom fakturen likevel, ringt på og snakket med den samme personen men han nekta og sa at det ikke var meg, så en dag etter snakket jeg med kundeservicen og tok opp saken på nytt, og da nekta han og avslutta i chtten uten å si noe. Dilk faktura på over 600kr pga lite overforbrukt selv om jeg hadde en abonnement på 3gb. Dem fakturerte min abonnement også selv om jeg betaler for den separat enn overforbruk. Dvs at jeg fikk dobbel så stor faktura på nesten 1000kr bare for en og en halv måned. Da vært jeg forbannet og overførte meg rett til andre selskap med engang. Mine anbefalinger er å styr unna dere fra dette selskapet, det å lure folk er den eneste måten for dem å tjene pæng på.

Svar fra Komplett Mobil
09.08.2017 16:28

Hei, Annonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Og vi kjenner oss ikke igjen i beskyldningene du kommer med her. Ei heller har vi noe abonnement på 3 GB. Det er korrekt at kostnaden ved overforbruk er 0,99 kr per mb med en makspris på kr 399,- Før man starter med overforbruk får man en sms ved 80% bruk av data og 100% bruk av data, så skal man få en sms som varsler ang dette. Dersom du ikke har mottatt denne så beklager vi dette. Og vi anbefaler deg da å kontakte oss på [email protected]

Nyttig (1)

Bedrageri

Omtale av  Gina

Jeg byttet til komplett da jeg så en omtale på nett om at de hadde billige datapakker og kom best ut på målingen til den "testen" de hadde tatt. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke leste omtalene her først! Makan til elendig kundeservice og overfakturering skal du lete lenge etter. Jeg har aldri på 10 år opplevd en faktura på over 1000kr, sist fakturaen var så høy hadde jeg nedbetaling på iPhone i fakturaen. Det sto på testen at 15 GB ville koste 379 i artikkelen. Det viste seg at dette var da 12 GB og det skulle koste meg 399kr ekstra med 2 GB som da hadde blitt overfakturert. For det første så har jeg tilgang til å se hvor mye data som er benyttet på min Tlf, når min GB var på 14,5 26 juli hadde jeg fått en SMS den 23 juli om at jeg hadde passert 15 GB. Her opererer de altså med å legge på data og aldri har dataen min på telefon gått så kjapt å bruke opp. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot dette elendige selskapet og melde det videre til forbrukerombudet. Som student er dette helt forferdelig å sitte med en telefonregning på 1060kr når den vanligvis er 299kr med samme forbruk hos Tele2.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:45

Hei, Gina! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Hvilken artikkel så du at det stod 15 gb? Da vi kun har operert med 12 gb, og artikkelen er ikke laget av oss. I tillegg så har vi ingen melding når man går over 15 gb. Men derimot får man sms når man går over 12 gb. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Merk eposten din med "Bent" Så skal vi dobbeltsjekke forbruket og når du fikk sms.

Nyttig (4)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR