Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettet er bra, men hastighet og 4G dekningen er ustabil. I tillegg er det vanskelig å forstå hva vi fakturerer for. Tidligere brukte jeg 4GB, mens på dette abonnementet bruker jeg alltid mer enn 6 GB.
Hei, Ingrid! Flott å se at du er fornøyd med nettet. Men dersom det er dekning i ditt område for 4G så skal det ikke være ustabilt. Vedrørende databruk så kan man se hva man bruker data på inne på datatelleren på telefonen. Dersom du ønsker at vi skal feilsøke med tanke på 4G dekningen eller lignende. Send oss en epost på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Dårlig service, og for en eller annen grunn brukt opp 4gb når telefonene var av. Skjønner ikke dette men, etter jeg byttet fra Telenor til komplett mobil så har mobildata ret og slett blit spist opp angrer på at jeg gikk fra mitt gamle abonnement hos Telenor, skjønner ikke hvordan det går ann når telefonene ligger i skuffen avskrudd.
Hei, John! Takk for tilbakemeldingen. Selvfølgelig skal det ikke være slik at data brukes når telefonene er slått av. Er ikke telefonen slått av så kan fortsatt data forbrukes. Spesielt om det er automatiske oppdateringer o.l. Jeg ser gjerne på saken din om du sender en epost til [email protected] Så ser vi på dette sammen for å se om det er noen logisk forklaring på dette. Mvh Bent Komplettmobil.no
Teknisk svak kundeservice. Ofte blir det mange e-post utvekslinger uten noen endelige løsninger. Til slutt henvises saken til Telenor!!!
Hei, Adrian! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Som en nettleier så er det dessverre slik i mange tilfeller at vi må gå igjennom Telenor som er netteier. Dette fordi de sitter på det tekniske aspektet dersom det ikke er noe som er feil i vårt "system". Jeg vil gjerne høre mer om saken din for å se om det er noe vi kunne gjort anderledes. Send derfor gjerne en epost til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Har nettopp bestilt mobilabonnement nr. 2. Veldig fornøyd med service, tjenester, dekning samt prisnivå. Anbefales!
Hei, Kmm! Tusen takk for flott tilbakemelding! Mvh Bent Komplettmobil.no
Synes Komplett har gode priser, raske til å gi kunden samme eller bedre løsning etterhvert som deres konkurrenter lanserer nye ting.
Hei, Trond! Tusen takk for flott tilbakemelding. Vi håper du forblir kunde og at vi kan innfri det å gi samme eller bedre løsning i fremtiden også! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra app. Kjapp support (facebook). Bra priser og gode pakker!
Hei, Jens! Tusen takk for flott tilbakemelding! Flott å se at du er fornøyd med oss! Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg merker ingen forskjell i nettverk-kvaliteten mellom Telenor og Komplett, men prisforskjellen er stor, og datapakke alternativene er også mer akseptable. Nettsidene til Komplett Mobil er også mer intuitive og mer behagelig å bruke, men jeg savner en link til Komplett Mobil på komplett.no Jeg hadde en henvendelse med kundeservice på Komplett Mobil ang. en litt dyr faktura fordi jeg brukte over den inkluderte kvoten. Jeg hadde misforstått vilkårene ang. hva som skjer med data-rollover når man bytter datapakke. Etter å ha fortalt dette til kundeservice og vi kom til en enighet så må jeg si jeg er svært fornøyd som kunde. Kunne ikke bedt om bedre service!
Hei, Simon C! Tusen takk for flott og konstruktiv tilbakemelding! Vi skal se på dette med en egen link på Komplett.no og ser om det er noe som kan la seg løse. Mvh Bent Komplettmobil.no