Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ukentlig meldinger og inkassovarsel på regninger som er betalt. Har vært i kontakt med de flere ganger, men de får ikke rettet det opp.
Hei, Birgitte! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Send gjerne en mail til [email protected] Så skal jeg se på saken din for å løse opp i evt feil. Mvh Bent Komplettmobil.no
Kjapt svar hos kundeservice, de er kunnskapsrike og hvis de er usikre på noe så informerer de deg om det mens de spør en kollega om hjelp. De gjetter ikke på svar og håper det ordner seg. De hjelper deg også så fort de kan, de dytter ikke ulike tilbud på deg.
Hei, William! Så flott å se at du har vært fornøyd med oss og kundeservicen vår:) Ha en fortsatt god dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Først, litt skryt av abonnementet, som jeg er veldig fornøyd med. Oversiktlig faktura på "min side". Lav pris og god dekning. Så til kundebehandler på telefonen. Etter å ha ødelagt SIM-kortet, hentet jeg nytt på PICKUP point i Oslo. Kortet ble aktivisert og klart til bruk igjen neste morgen. Kjempehyggelige kundebehandlere på telefonen. Veldig hjelpsomme og flinke med informasjon. Og ikke minst, raskt svar på telefonen.
Hei, Even! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er fint å se at vi kunne hjelpe så raskt:) Ønsker deg en fortsatt god dag. Mvh Bent Komplettmobil.no
Veldig bra priser og servicen er i en klasse for seg, meget fornøyd.
Hei, Cato N! Så bra at du er fornøyd med oss, og at både pris og service er innenfor! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding :) Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Ikke alltid så lett å gi riktig stjerne, men ville gitt komplett mobil 4.5 stjerner, der det er et bra tilbud og god kundeservice :)
Hei, Adam! Så bra å se at du er fornøyd med oss! Og tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi pris på :) Ha en riktig god dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Dårlig og veldig tregt kundeservice, dårlig app og dårlig varsler over data forbruk. Varseler etter de lover og legg til mye penger på regning pga dette.
Hei, Eugene! Veldig leit å se at du har en såpass dårlig opplevelse av oss. Skal absolutt ikke være som du skriver her hos oss. Dersom du skulle få varsling etter overforbruk av mobildata er generert, så skal dette selvfølgelig krediteres. Men dette avhenger også av at du ble varslet etter overforbruk ble generert. Dette kunne også ha blitt unngått dersom du hadde aktivert "datakontroll" som er en gratis tilleggstjeneste. Den informerer vi også om blant annet på velkomstbrevet man mottar med simkort, og på vår kom-i-gang side. Med denne tjenesten aktivert så vil du få hastigheten strupet og ingen kostnad dersom du går over din inkluderte mobildata. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], og spesifiser hva du har opplevd som fører til denne dårlige opplevelsen- så skal vi se på tilfellet ditt nærmere. Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Enkelt å finne frem på profilen sin. Super raskt nett og veldig bra dekning uansett hvor du er. På fjellet eller på havet. Anbefales på det sterkeste.
Hei, Junette J! Flott å se at du finner frem, og at du ellers er fornøyd med oss som din mobiloperatør! Tusen takk for anbefaling og tilbakemelding- det setter vi pris på! Ha en riktig flott dag videre :) Mvh Robin Komplettmobil.no