Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra service på chatten ved bytte av fem abonnement. Fikk det slik jeg ønsket med en samlefaktura og en egen faktura for et av abonnementene. Fikk også lagt inn U13 begrensninger på abonnement til barna og rabatt i tre måneder på alle abonnementene.
Hei, Øystein! Så utrolig gøy å lese at du er så fornøyd med kundeservicen vår! Og at du fikk løst opp i alle ønskene dine:) Ønsker deg en fortsatt flott sommer videre! Mvh Bent Komplettmobil.no
Får en del data for pengene, men noen ganger kommer ikke oppringninger igjennom til meg.
Hei, Per! Her er det nok mobilsvar som forårsaker problemet du opplever. Ta kontakt med kundesenteret så kan de være behjelpelige med dette. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Ringte kundeservice da jeg hadde byttet til et større mobilabonnement, men allikevel blitt fakturert 399 kroner for overforbruk. Møtte tidenes mest arrogante kar kundeservice, som virkelig hadde peiling på hvordan man skulle irritere folk. Endte opp med å bytte leverandør. Etter samtalen fikk jeg en mail fra han jeg var i kontakt med som inneholdt en vag trussel om at hvis jeg terminerte abonnementet hos dem så ville nummeret mitt bli "slettet fra register og bli borte for alltid". Useriøst, stay away!
Hei, Emil! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Men når man bruker over den inkluderte datamengden og ikke har skrudd på datakontroll så får man overforbruk. Noe man også får varsel om per sms. Selv om man da bytter abonnement etter at man har brukt over den inkluderte mengden. Som du ba om i samtalen så ville du avslutte nummeret. Vi sendte deg da en standard epost hvor du måtte bekrefte eposten for å avslutte nummeret, der står det også at om du ikke vil avslutte nummeret så må du finne en ny operatør. Så det var på ingen måte noen trussel, men vi har ikke lov til å si opp telefonnummer uten skriftlig samtykke fra juridisk eier. Vi beklager om du misforstod dette og håper å se deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Mvh Bent Komplettmobil.no
Det blir veldig dyrt når databruk er oppbrukt, ønsker sperre på å overskride databruk
Hei, Terje! Beklagelig å høre at du har fått overforbruk på databruket. Dette kunne blitt forhindret om tjenesten vår "datakontroll" hadde vært aktivert, det er også en gratis tjeneste. Datakontroll hindrer overforbruk av data og er en tjeneste som er tilgjengelig for alle våre kunder. Når du aktiverer datakontroll vil hastigheten strupes til 40 kb/s når din inkluderte datakvote er brukt opp. Det påløper ikke kostnader for data i Norge /EU utover det som er inkludert i pakken, med mindre du kjøper ekstra datakvoter. Du kan selv aktivere datakontroll inne på minside.komplettmobil.no eller via vår app. Ellers kan du kontakte vårt kundesenter, så er de behjelpelige med å aktivere dette. Mvh Robin Komplettmobil.no
Jeg har MedioFlex+ hos Komplett Mobil. Jeg hadde nesten 3 GB gjenværende fra forrige måned og skulle ha nesten 9 GB totalt. Men pga feil hos Komplett Mobil fikk jeg feil datamengde. Totalt 1,5 GB. Da jeg kontaktet kundeservice sa de at de hadde teknisk problem og det ville bli fikset etter kort tid. Dagen etter kontaktet jeg de igjen og da ble jeg ikke trodd av han som jobbet der. Han mente jeg hadde brukt nesten 7 GB på to dager. Sjekket mitt på forbruk på min telefon og det visste seg at jeg hadde rett, men alikevel ga han seg ikke. Alt i alt svært misfornøyd. Anbefaler ingen å bruke Komlett Mobil.
Hei, Stify Beklagelig å lese om tilfellet du opplevde med vår kundeservice her. Stemmer at vi har hatt litt problemer med visning av data på appen, men er ikke noe som går utover selve dataforbruket- bare hva som vises av gjenstående data. Send gjerne en e-post til [email protected] så skal vi ta en ny titt på saken din, og undersøke hva tilfellet er. Mvh Robin Komplettmobil.no
Svarer raskt og løser alle saker uten problemer. Har markedets billigste mobilabonnement også.
Hei, Elin A! Så bra at du er fornøyd med våre løsningsorienterte kundebehandlere, og takk for flott tilbakemelding! Ha en flott sensommer videre :) Mvh Robin Komplettmobil.no
Tilbyr gode og rimelige abonnement, hvor alle kan finne et passende abonnement. Strålende kundeservice som er villig til å løse de fleste caser.
Hei, Mike! Så bra at du er fornøyd med hva vi kan tilby pr. d.d. og vår kundeservice! Takk så mye for din flotte tilbakemelding :) Ønsker deg en flott ettermiddag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no