Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice. Grei pris for data og det kan brukes utover EU, f eks USA. Fakturerer dager og ikke bare hele måneder. NB samme vilkår for bedrift som privat i motsetning til andre som flår bedrifter.
Hei, Torstein! Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss og våre abonnementer! Vi ønsker deg en flott dag videre:) Mvh Oss i Komplett Mobil!
Veldig lett å ta kontakt over chat, får gode svar av kundebehandlerne
Hei, Em! Så utrolig flott å se at du er fornøyd med oss. Vi ønsker deg en flott dag videre:) Mvh Oss i Komplett Mobil!
Jeg har tidligere vært kunde hos komplett mobil, hvor mitt nummer ble portert over til en annen leverandør i jobbsammenheng. Denne erfaringen er da fra å bli kunde igjen hos komplett mobil for andre gang, hvor jeg ble utsatt for dårlige rutiner. På deres nettside står det under registrering av nytt abonnement at SIM-kort blir sendt til din folkeregistrerte adresse. Dagen før portering (som er en uke etter registrering), kontakter jeg kundeservice og ber de om å utsette porteringen siden SIM-kortet ikke har kommet frem. Dagen før neste portering har SIM-kortet fremdeles ikke kommet i postkassen, og jeg utsetter dette enda en gang. Nå har det gått en måned siden registrering, og porteringen skjer plutselig en dag tidligere enn det kundeservice hadde oppgitt. Mobilen min mistet dekningen og jeg kontakter kundeservice over chat. Denne gangen oppgir saksbehandleren om at SIM-kortet har blitt sendt til en adresse som jeg bodde på for 3 år siden, som er da fra første gangen jeg var kunde hos komplett mobil. Når jeg spør om hvorfor de ikke har sendt det til min folkeregistrerte adresse, får jeg følgende svar: "Nei, det er rett og slett pga de nye GDPR lovene, altså personvernsloven som ble aktive mai 2018. Det innebærer at vi må ha ett skjermbilde fra Posten.no / Folkeregsitreret med din nye adresse, som må sendes på mail til oss. Da kan vi endre adressen." Jeg har sjekket både nettsiden, epostene og sms-ene jeg har fått under registreringen. Hvor ingen av meldingene har informert om dette, og jeg sjekket igjen på deres nettside hvor det står “Ditt nye SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.” flere ganger på registreringssiden. Jeg legger den saken til side og spør heller om en rask løsning siden jeg venter viktige telefoner i jobbsammenheng. Kundebehandleren oppgir da at Komplett mobil har et pick-up point for SIM-kort hos en partner i Bergen sentrum (Conmodo Walkin, Skostredet 18) og jeg hiver meg rundt for å få tak i et nytt SIM-kort. Når jeg ankommer butikken, får jeg vite at butikken har inngått en avtale med Komplett mobil men at de ikke har fått SIM-kort fra Komplett mobil som de kan gi ut. Han oppga at en kunde hadde vært der uken før, hvor problemet var det samme. Det er greit nok at de holder på å tilpasse seg en lov som trådte i kraft for over et halvt år siden, men Komplett mobil har tydeligvis alvorlige problemer med rutinene sine. Personlig så fikk jeg låne en telefon, hvor jeg bestilte et abonnement hos en annen leverandør og hentet et SIM-kort på en kiosk 15 minutter senere.
Hei, Fredrick M! Er veldig beklagelig det som har oppstått her. Veldig leit at vi fikk dine gamle opplysninger når vi utførte ny kredittsjekk på deg. Helt enig i at det burde ha vært konkret informasjon om hvilken adresse det er snakk om, slik at man får muligheten til å kontakte oss for adresseendring. Når det kommer til Conmodo Walkin så må vi legge oss flate, da dette er tydelig svikt på kommunikasjon blant oss internt. Vi tar til oss din konstruktive kritikk, og takker for anmeldelsen. Veldig viktig det du har fått frem her, og at vi fortsetter å forbedrer rutinene våres rundt dette. Håper ellers at du ønsker å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning, og ta gjerne kontakt på forhånd så skal vi se om vi får ordnet noe avslag. Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Ingen negative opplevelser, kjapp med å svare på henvendelser.
Hei, Asbjørn H! Så bra at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en flott tilbakemelding :) Ha en riktig flott helg! Mvh Robin Komplettmobil.no
Får hjelp til det jeg lurer på, og de er utrolig behjelpelig når man plages med noe.
Hei, Tonje! Så bra at du får svarene du er på jakt etter, og tusen takk for din flotte tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
De er svært tilgjengelig på Chat, kjappe på å svare, svarer ærlig og prismessig en av de bedre. Jeg forblir kunde!
Hei, Malin G! Ærlighet varer uten tvil lengst, og så bra at du er fornøyd med vår responstid- godt å slippe kø og få ting unnagjort! Tusen takk for flott tilbakemelding, og ser frem til å ha deg på laget videre :) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Har hatt noen spørsmål rundt veksling mellom 2 mobilavtaler. Dette har blitt behandlet på en utmerket måte. Og best av alt... det er lett å komme i kontakt med en person som yter service og svarer per mail. Ingen virtuell debatt!
Hei, Åge S! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er flott å se at du er fornøyd med oss, og håper du forblir like fornøyd fremover :) Ha en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no