Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En enkel henvendelse om nytt simkort til databruk. Bestilte først feil, men fikk hjelp på e-post uten problermer.
Hei, Pål! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Problemfritt er det beste vi vet:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg synes at mobilabonnement veldig bra. Mobilabonnement er veldig billig. Dekning til abonnement er kjempebra
Hei, Ali D! Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding! Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg har den største datapakken til komplett 30gb, og det er uten tvil den billigste av alle med telenordekning. Veldig god erfaring med både kundeservice og bruk av abonnent. Leste en del av de dårlige omtalene, mest brukerfeil og inkompetanse hos bruker virker det som.. Digger komplett ;)
Hei, Stian T! Så flott å se at du er fornøyd med oss og datapakkene våre! Og vi håper at andre også ser at mange av de dårlige omtalene kunne vært unngått om man leser vår kom igang side og ordrebekreftelsen før oppstart :) Uansett, tusen takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no
De tilbyr konkurranse dyktige priser og betingelser. Tjenesten de levererer står til forventningene og jeg har ingen betekligheter med å anbefale Komplett Mobil videre.
Hei, Alexander! Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding! Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett svarte på mine spørsmål umiddelbart. De hjalp meg også med å endre abonnementet direkte. Super service.
Hei, Pia! Så flott å se at du er fornøyd med oss og service vår. Tusen takk for flott omtalt. Mvh Bent Komplettmobil.no
Var i kontakt med kundesenteret ang gjentakende mobildata problemer med min telefon. Snakket med en kjempe hyggelig ansatt som het André. Ordnet opp i problemet umiddelbart.
Hei, Kennet! Så flott å se at vi kunne løse problemet ditt og tusen takk for flott tilbakemelding. Jeg skal selvfølgelig sende kopi av meldingen din til André :) Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Forhåndsbetaling innebærer at jeg ikke blir kreditert for ubrukt data eller telefonbruk. I tillegg gis det økt regning på tlf til servicetjenester hvor bruken ikke er dokumentert / spesifisert. En mnd abonnement skulle kostet 350 og jeg har blitt fakturert totalt med ca 1000
Hei, Eg! Som alle andre mobilselskaper så har vi forhåndsbetaling av mnd avgiften. Og meg kjent så er det ingen som krediterer kundene sine om de ikke har brukt opp antall ringeminutter (som er uendelige) eller datapakken. Datapakken blir med videre i rollover, så det er jo egentlig løst. Bruken av servicetjenester er selvfølgelig dokumentert og du kan alltid finne dette på minside.komplettmobil.no Ta gjerne kontakt på [email protected] dersom det er noen spørsmål vedrørende dette. Mvh Bent Komplettmobil.no