Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg jobber på Nordsjøen, og der er det ikke lov å ta med ut Mobil, men av og til har man behov for å sende og motta sms. Jeg var tidligere mobilkunde hos One Call, og der hadde man mulighet til å sende sms fra min side, og motta sms på mailen, og da lurte jeg på om man har denne muligheten hos dere, eller er dette noe dere kommer til å gå for etter hvert? Jeg er meget fornøyd med Komplett Mobil, men dette savner jeg virkelig. Hva er fri bruk EU? Jeg valgte også fri bruk EU for min kone, fordi hun ringer mye til Polen, men i ettertid ble jeg i tvil om dette gjelder for telefon eller data, eller begge deler, eller kan jeg forvente meg en stor regning nå? Jeg synes at dette var vanskelig å finne ut av.
Hei Jan! Takk for positiv og konstruktiv tilbakemelding. Jeg skal ta med tilbakemeldingen vedrørende "SMS fra pc" , videre til produktutvikling. Dersom du er i EU skal du kunne ringe, sende SMS-er og surfe på mobilen som om du befinner deg i Norge – uten at det vil koste ekstra. Det å ringe eller sende sms fra Norge til et EU land er ikke kostnadsfritt. Du kan finne prisene for dette her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/
God pris, men dårlig kundeservice og tilgjengelighet. Føler jeg også fikk dårligere forhold enn tidligere. Bytter tilbake til mitt gamle selskap.
Hei Kenneth! Dette var jo beklagelig å høre. Vi vil gjerne høre mer om dine synspunkter rundt hva du syntes er for dårlig. Ta kontakt med oss på [email protected] merk eposten med Bent
Jeg har 3 abonnement og er strålende fornøyd. Prisen stemmer og både dekning og 4G fungerer utmerket. Det eneste jeg savner er datasperre.
Hei Roger! Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Datasperre er under utvikling og vil komme i nærmeste fremtid.
Selvfølgelig et billig å bra abonnement, men når jeg fikk melding fra komplett at jeg hadde brukt opp dataen min, fikk jeg regning på 100kr mer enn det jeg trodde jeg skulle betale.
Hei Sondre! Var det slik at du ikke fikk sms med en gang data var brukt opp? Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Merk eposten med Bent. Så skal vi se på saken din.
Jeg bruker mye mindre penger på mobil i mnd etter at jeg bytta til komplett! Kjempe fornøyd! God dekning i tillegg.
Hei Mariann! Tusen takk for super tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på!
Her får en mye for pengene. Rask tilgang til gratis kundeservice og de hjelper så godt de kan, men noe rusk har de når de er så ny i gamet. Vær oppmerksom på databruk da de ikke har sperre for overforbruk og sjekk om bruken stemmer overens med faktisk bruk. En velger komplettmobil, foreløpig, kun for prisen. Til gjengjeld har de alle de viktigste funksjonene som telenor tilbyr. VoLTE, VoWIFI, etc.
Hei Lucas! Takk for god og konstruktiv tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kundeservice. I tillegg jobber vi også med å utvikle en datakontroll løsning. Bruken skal alltid stemme den, og dersom du mener du har fått feil forbruk. Kontakt oss gjerne på [email protected] Så skal vi sjekke opp i det for deg
Dårlig kundeservice, avsluttet bare chatten imens vi snakket med de, nedlatende tone, tok lang tid å få svar og fikk lite hjelp. Selv om abonnementet var rimelig i seg selv ble det dyrt når det blir kostende 699 kr mer når jeg brukte over inkludert datamengde.
Hei Martine! Slik skal det naturligvis ikke være. Selvfølgelig burde du fått et raskt svar og en forklaring. Og vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å sjekke opp i saken din. Kontakt oss på [email protected] Merk eposten med Bent