Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel Må betale for nytt sim.
Hei, Jan! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten. Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse. Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til [email protected] Så skal vi se på den sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
God app som gir god oversikt Bra pris mye data Er fornøyd med kundeservice Alt i alt et veldig godt mobil abonnemang
Hei, Erlend! Vi elsker fornøyde kunder, og derfor er det ekstra gøy med gode tilbakemeldinger:) Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Ingen overraskelser med abonnementer, enkle og greie fakturaer
Hei, Roger! Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er så fornøyd:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris. Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt. Flytter.
Hei, Jørgen! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for." Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd. Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli. Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål. Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til [email protected] Så skal jeg se på saken! Mvh Bent Komplettmobil.no
Obs ved kjøp av ekstra datapakker via mobilappen. Det informeres i appen ikke at data rollover er begrenset oppad til datamengden bakt inn i abonnementet, så alt du har betalt for kan gå til spille. Villedende ! Kundeservice viser til betingelsene på websiden, som de forventer tydeligvis at du leser før du bruker Appen.
Hei, Dan V. Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen man kjøper så er det bekgrenset oppad slik som reglene i rollover. Dette informeres om på vår hjemmeside, men jeg er enig i at dette bør informeres bedre om i appen. Og vi skal se om vi får implementert dette i løpet av kort tid. Man bør alltid lese igjennom avtalen før man godtar den. Men vi skal synliggjøre dette bedre i fremtiden også Mvh Bent Komplettmobil.no
Fungerer fint så lenge du ikke trenger å ringe kundeservice. De tar ALDRI telefonen! Har forsøkt 4 ganger på forskjellige dager og etter 15 min ringetid hver gang så gir jeg opp. Vurderer sterkt å gå tilbake til Talkmore som iallefall svarer kjapt på henvendelser.
Hei, Ragnar! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har dessverre hatt veldig lang svartid på vår kundeservice igår. Dette grunnet sykdom og større arbeidsmengde enn vanlig. Vi beklager dette og jobber med å bedre situasjonen. Dersom du ikke har fått hjelp med ditt ærende enda, send en mail til [email protected] Så skal jeg se på saken for deg Mvh Bent Komplettmobil.no
Kundeservice klarer å aktivere aktivt simkort, og samtidig deaktivere annet simkort. Kundebehandler innrømmer han gjorde feil, men kan ikke gjøre noe før i morgen "vi stenger kl 18.00" Dette er det simpleste jeg har opplevd fra kundeservice noen gang. Dette kommer til å bli det korteste kundeforholdet EVER. Styr unna.
Hei, Håvard! Det er beklagelig å se at vi klarte å gjøre en feil ved aktivering. Det er slikt som ikke skal skje, men vi kan dessverre gjøre feil som alle andre. Den reelle grunnen til at man ikke kunne gjøre noe var ikke fordi vi stengte, men fordi den tekniske avdelingen hos Telenor som kan rette slike feil allerede var stengt. Vi beklager at kundebehandler ikke informerte deg om rett grunn til at det ikke kunne løses. Vi håper uansett at det har løst seg nå. Skulle du fortsatt ha problemer så send en mail til [email protected] Så ser vi på saken her.