Mobiltelefoni

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 23 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
Komplett Mobil

"Service hva er det?"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Jan for 28.06.2018 15.42

Komplett Mobil har totalt 231 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Service hva er det?"

Fantastisk dårlig service, kundeservice som ikke kan hjelpe. bruke dansk support som ikke har tilgang til systemene. holder ikke det de lover. rett og slett søppel
Må betale for nytt sim.

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 20.44
Hei, Jan!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Per idag så deler Komplettmobil chatten med Komplett.no. Og pga mye sykdom så har kundeservicekonsulenter fra Komplett.dk hjulpet til på chatten.
Dette ble gjort før vi fikk vite om det, og vi beklager den dårlige opplevelsen du hadde rundt din henvendelse.
Jeg vet ikke hva saken din dreide seg om, men ønsker at du sender en mail til risros@komplettmobil.no
Så skal vi se på den sammen.

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Service hva er det?" skrev Jan om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Jan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God pris telenor dekning"

God app som gir god oversikt
Bra pris mye data
Er fornøyd med kundeservice
Alt i alt et veldig godt mobil abonnemang

Svar fra Komplett Mobil
03.07.2018 19.57
Hei, Erlend!

Vi elsker fornøyde kunder, og derfor er det ekstra gøy med gode tilbakemeldinger:)

Ha en fin dag!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Roger A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"

Ingen overraskelser med abonnementer, enkle og greie fakturaer

Svar fra Komplett Mobil
26.06.2018 13.01
Hei, Roger!

Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er så fornøyd:)

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Komplett Mobil
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dårlig på alt"

Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris.

Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt.

Flytter.

Svar fra Komplett Mobil
25.06.2018 08.50
Hei, Jørgen!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for."
Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd.
Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli.
Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål.
Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til risros@komplettmobil.no
Så skal jeg se på saken!

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Villedende info i appen og null forståelse hos kundeservice"

Obs ved kjøp av ekstra datapakker via mobilappen.
Det informeres i appen ikke at data rollover er begrenset oppad til datamengden bakt inn i abonnementet, så alt du har betalt for kan gå til spille. Villedende !
Kundeservice viser til betingelsene på websiden, som de forventer tydeligvis at du leser før du bruker Appen.

Svar fra Komplett Mobil
26.06.2018 12.59
Hei, Dan V.
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen man kjøper så er det bekgrenset oppad slik som reglene i rollover. Dette informeres om på vår hjemmeside, men jeg er enig i at dette bør informeres bedre om i appen. Og vi skal se om vi får implementert dette i løpet av kort tid.

Man bør alltid lese igjennom avtalen før man godtar den. Men vi skal synliggjøre dette bedre i fremtiden også

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 231 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Komplett Mobil
Bestill på nettsidene til Komplett Mobil
Vis alle mobilabonnement
MiniFlex 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
125 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MiniFlex+ 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MedioFlex+ 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MaxiFlex 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
MegaFlex 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
559 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Komplett Mobil?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Komplett Mobil
Gå til Komplett Mobil nå
Søk Bytt.no