Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har alltid klart meg med ca 8 GB per måned, men kjøpte abonnement med 12 GB hos Komplett. Plutselig var forbruket oppe i over 20 GB to måneder på rad, selv med akkurat samme mobil og samme bruk som før. De påstår at man skal få melding når 80% er brukt opp, men denne meldinga er alltid forsinka, gjerne til man har brukt opp datamengden. Kjøpte også en ekstra datapakke på 5 GB da jeg fikk 80%-meldingen (klokka 5 om natta), og da jeg våknet på formiddagen var 4 GB av denne datapakken på mirakluløst vis brukt opp mens jeg sov. Ser her at det er flere anmeldelser som sier det samme, så det er vel noe Komplett burde tenke på? Det svir ihvertfall i studentlommeboka å være kunde hos Komplett, så nå bytter jeg.
Hei, Amalie! Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre. Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg. Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven". Merk at: Facebook oppdaterte appen sin til å spille av videoer automatisk i Juni, og at denne appen nå trekker mye mer data) Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken din.
Fikk hørt mye rykter om at dette elendige selskapet har billig mobilabonnement, da ble jeg lurt og byttet til dette selskapet som ikke har noen annen måte å tjene peng på enn å svindle, lure folk, og stjele pengene fra kundene sine. Bare på grunn av lite overforbruk. Ble lovet om at jeg skulle få en måneds gratis pga at jeg ikke fikk sim-kortet i rett tid, ble sittende heim uten telefon i noen dager før jeg får det forferdelige, ubruktbart sim-kort fra dette ubruktbart, svindel selskapet. Fikk pratet med en av de som satt i kundeservicen for å lure folk og da kom dem med mye usammenhengende unnskyldninger. Etter at jeg ble lovet om en måneds gratis så kom fakturen likevel, ringt på og snakket med den samme personen men han nekta og sa at det ikke var meg, så en dag etter snakket jeg med kundeservicen og tok opp saken på nytt, og da nekta han og avslutta i chtten uten å si noe. Dilk faktura på over 600kr pga lite overforbrukt selv om jeg hadde en abonnement på 3gb. Dem fakturerte min abonnement også selv om jeg betaler for den separat enn overforbruk. Dvs at jeg fikk dobbel så stor faktura på nesten 1000kr bare for en og en halv måned. Da vært jeg forbannet og overførte meg rett til andre selskap med engang. Mine anbefalinger er å styr unna dere fra dette selskapet, det å lure folk er den eneste måten for dem å tjene pæng på.
Hei, Annonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Og vi kjenner oss ikke igjen i beskyldningene du kommer med her. Ei heller har vi noe abonnement på 3 GB. Det er korrekt at kostnaden ved overforbruk er 0,99 kr per mb med en makspris på kr 399,- Før man starter med overforbruk får man en sms ved 80% bruk av data og 100% bruk av data, så skal man få en sms som varsler ang dette. Dersom du ikke har mottatt denne så beklager vi dette. Og vi anbefaler deg da å kontakte oss på [email protected]
Jeg byttet til komplett da jeg så en omtale på nett om at de hadde billige datapakker og kom best ut på målingen til den "testen" de hadde tatt. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke leste omtalene her først! Makan til elendig kundeservice og overfakturering skal du lete lenge etter. Jeg har aldri på 10 år opplevd en faktura på over 1000kr, sist fakturaen var så høy hadde jeg nedbetaling på iPhone i fakturaen. Det sto på testen at 15 GB ville koste 379 i artikkelen. Det viste seg at dette var da 12 GB og det skulle koste meg 399kr ekstra med 2 GB som da hadde blitt overfakturert. For det første så har jeg tilgang til å se hvor mye data som er benyttet på min Tlf, når min GB var på 14,5 26 juli hadde jeg fått en SMS den 23 juli om at jeg hadde passert 15 GB. Her opererer de altså med å legge på data og aldri har dataen min på telefon gått så kjapt å bruke opp. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot dette elendige selskapet og melde det videre til forbrukerombudet. Som student er dette helt forferdelig å sitte med en telefonregning på 1060kr når den vanligvis er 299kr med samme forbruk hos Tele2.
Hei, Gina! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Hvilken artikkel så du at det stod 15 gb? Da vi kun har operert med 12 gb, og artikkelen er ikke laget av oss. I tillegg så har vi ingen melding når man går over 15 gb. Men derimot får man sms når man går over 12 gb. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Merk eposten din med "Bent" Så skal vi dobbeltsjekke forbruket og når du fikk sms.
Byttet til Komplett mobil da det skulle være så sykt billig og bra. Men endte opp med de dyreste mobilregningene jeg noen gang har hatt i posten. Kundeservice er også noe av det mest elendige jeg har vært borti!
Hei, Susann J ! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Den første fakturaen fra oss inneholder beløpet fra dagen du ble kunde + neste månedsavgift. Ettersom vi forskuddsfakturerer månedsavgiften. Derfor kan fakturaen ha vært noe høyere enn normalt. Vi vil gjerne høre om hva du mener ikke er bra med kundeservicen vår. Og setter pris på om du sender en mail til [email protected] Merk eposten med "Bent" Så skal vi se på dette.
Jeg er fremdeles fornøyd med både mitt og min datteres abonnement hos Komplett. Mange GB data og god data dekning for en billig penge, noe som er bra når man har en tenåring i hus som er spesielt aktiv på mobilen. Alltid rask og god service fra kundeservice og chatten når jeg har hatt behov for dem. Herlig med EU og rollover inkludert for oss som resier en del i Europa, og da slipper å tenke på databruken når man er på tur. Men jeg savner å kunne få sperret for databruk, slik at det ikke kan gå over når man har brukt det man har i abonnementet.
Hei, Ingrid! Flott å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber med sperreløsningen som du etterlyser her. Og håper den vil komme i løpet av kort tid.
LAAAANG ventetid på kundeservice... Minst en time må beregnes. Du er nå nummer 54 i køen :-| Bestiller man extra datapakker, fortsetter likevel overfakturering på abonnement.
Hei, Christoffer! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dessverre har vi noe lenger ventetid på chat enkelte tider i løpet av dagen. Men vi har alltid kort svartid på tlf 33005820. Dersom man allerede har hatt overforbruk og deretter bestiller datapakker, så vil ikke overforbruket bli kreditert. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken din
Bestilte portering av nummer fra Hello over til Komplett, fikk sms dagen før om at portering ville skje men fortsatt ikke mottatt nytt simkort, så nå sitter jeg uten telefon. Kundeservice kunne ikke se når simkort var sendt og måtte prøve å sende på nytt. Sa de måtte sende dette med ekspress for deres regning men da fikk jeg ikke noe mer svar fra de.
Hei, Steffen! Det er beklagelig å se at posten ikke er kommet fram. Dette kan ha ulike variabler. F.eks at man har annen adresse enn folkeregistrert hos posten, Eller at brevet ikke har kommet frem. Håper du er på nett nå. Om ikke, send en mail til [email protected]