Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Men eneste som jeg savner er data pakke verden som man kan bestille når man er langt av gårde. Eks Talkmore tar en pakke på 200mb som jeg kan bestille til 199kr når jeg er i Brasil. Han man ikke slike pakker vil jo 200mb i Brasil koste 1998kr hos komplett. FÅ data pakke varden som ekstra pakker please.
Hei, Preben! Takk for tilbakemeldingen din. Vi er helt enige i at datapakker for resten av verden burde være mulig. Og vi skal selvfølgelig se på mulighetene for å kunne løse dette så raskt som mulig.
Billig abonnement med mye data - CHECK! Det var enkelt og greit grunnen til at jeg byttet, MEN ser det for godt ut til å være sant så er ofte det.. Fikk tilsendt et defekt sim-kort og brukte 2 dager og 3 samtaler i chat før de gikk med på at sim-kortet var defekt. Da går de med på å sende nytt sim-kort, men ønsker ikke å yte noen erstatning for tid uten mobil tilgang. (Fikk forresten kreditert de dagene uten mobil, noe jeg mener er minimum erstatning) Er man heldig og ikke trenger kundeservicen så kan det godt være et greit abonnement, men etter erfaringen med komplett mobil betaler jeg gjerne 50-100kr ekstra for en service som er til å stole på. Anbefaler ikke komplett mobil, ettersom jeg foretrekker trygghet før billig og utrygt. Skal sies at jeg har byttet abonnement nesten annenhver mnd. Det siste året for for å teste ut forskjellige leverandører, ettersom jeg mener flere leverandører slipper unna med dårlig service som følge av billige priser.
Hei, dette var veldig beklagelig å høre. Og slik skal det selvfølgelig ikke være. Setter pris på om du kan sende en epost til [email protected] Merk eposten med Bent. Så skal jeg se på saken din
Billig dersom du følger godt med i timen, og greit så lenge du ikke har behov for support. Bikker du over på datakvota så svir det i lommeboka. Varsling ved overforbruk kom først dagen derpå, men da var det allerede lagt på 399 på fakturaen. Ekstremt lang svartid på e-post, om de i det hele tatt svarer. Etter regelrett uhøflige svar fra kundeservice var det over og ut for mitt vedkommende.
Hei, Nes! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Kan du sende meg saksnummeret ditt, hvor du har hatt kontakt med oss på epost tidligere? Send dette til [email protected] Merk eposten med Bent. Dette slik at vi kan se på saken. Da gjennsomsnittlig svartid på epost de siste ukene er ca 6 timer.
Byttet fra Telia til Komplett rett før jul og er generelt veldig tilfreds med komplett. Betaler mye mindre for mer data enn jeg hadde tidligere, og syntes at løsningene komplett kommer med er veldig gode. Gleder meg til app kommer, da vil abonnementet mitt være "komplett" ;)
Hei, Knut! Så flott å se at du er fornøyd! Takk for flott tilbakemelding og ordspillet ;)
10GB til 299 kr i mnd er langt bedre enn andre konkurrenter! Telenor-nett og 4G tale! Eneste som mangler er en app (som jeg leser kommer). Jeg er super fornøyd!
Hei, Eirik! Tusen takk for flott tilbakemelding. Appen kommer ja, og vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at den skal bli best mulig!
Super dekning, super verdi for pengene! God oversikt på nettsiden, men ikke ideelt, eneste negative er at de ikke har en app for oversikt, fakutra o.l.
Hei, Charlotte! Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å se at du er fornøyd. Vi jobber med å utvikle en app og håper å lansere den ila kort tid.
Jeg er veldig fornøyd med mitt nye abonnement som inkluderer 10GB, fri fart, telenor dekning og god kundeservice. Svartiden deres per epost og chat har vært veldig god. Det observeres at Komplett har fått en del negativ omtale fordi noen av deres kunder har opplevd at forbruket har økt etter byttet til dem. Jeg husker godt når jeg gikk fra studentbudsjett til arbeidslivet og fikk økt lønning. Forbruket økte også da, men jeg sørget alltid for å holde meg innenfor grensene og passe på saldoen. Det samme gjelder vel for mobildata? Problemstillingen vil nok bedre seg når de får på plass datagrense og en oversiktlig app. Jeg syntes at det er litt tungvint å logge seg inn på Min Side hver gang for å sjekke forbruket, men når jeg ser på hvor mye jeg får for pengene så er det verdt et par ekstra minutter. Oppsummert er jeg veldig fornøyd med avtalen jeg har per i dag.
Hei, Espen! Så flott å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for flott tilbakemelding. App er under utvikling, og vi satser på at kundene våre blir veldig fornøyde med denne når den blir lansert.