Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til komplett for å få ned mobil kostnadene mine. Jeg har aldri fått en så høy mobilregning i hele mitt liv. Datatrafikken du bruker utover det abonnementet ditt inneholder er kraftig overpriset! Styr unna!!
Hei, Skuffa! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og slik skal det naturligvis ikke være. Men til vårt forsvar så informeres man om muligheten for datakontroll både i ordrebekreftelsen og på vår kom igang side: https://www.komplett.no/mobil/komigang/ I tillegg får man 2 sms varsler før og når man har brukt opp dataen. Den siste smsen man får er som følger: "Hei! Du har nå brukt opp datapakken din, inkludert all oppspart rollover data, for inneværende måned. Du kan fortsette å surfe for 0,99 pr. MB ut måneden inntil et maksbeløp på kr 399. Du kan også gå inn på Min Side og bestille ekstra datapakker på 1GB, 3GB eller 5GB. Hilsen Komplett Mobil." Dersom du har valgt å bruke data etter denne smsen, så blir det dessverre kostbart. Skulle det være seg slik at du ikke har fått smsen, så skal vi selvfølgelig se på saken din. Send da gjerne en mail til [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Her får du billige abonnement etter ditt forbruk. Sender du melding ang noe du lurer på får du alltid svar, de er kundevennlige og serviceinnstilt. Jeg er strålende fornøyd hittil.
Hei, Heidi! Så flott å se at du er strålende fornøyd med oss:) Og det er ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder! Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no
God kundeservice, hjelper når det oppstår noe ekstra, har til og med fått rabattkupong. Fin månedpris. Alt i alt kjempefornøyd.
Hei, Trine! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår:) Og det er ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder! Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Nydelig kundeservice, veldig enkel å snakke med og ikke minst underholdende.
Hei, Arne N! Så flott å se at du er fornøyd med kundeservicen vår. Det skal jeg selvfølgelig bringe videre:) Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Alt funker som det skal, og om jeg skulle ha spørsmål så får jeg kjapt svar via chattet.
Hei, Oscar! Så flott at du er fornøyd med oss og svartiden vår! Tusen takk for tilbakemeldingen og ha en fin dag:) Mvh Bent Komplettmobil.no
De klarte verken å sende sim-kort til riktig sted og var masse surr i starten, I tillegg sa de at abonnementet var helt likt Telia sitt bare billigere, det er ikke sant, om du hører på masse musikk så kommer du til å brenne gjennom GB på null komma niks da de ikke har freemusic, du får heller ikke se noe sted hva GB har gått til hvis du plutselig føler at en hel haug har forsvunnet men på hva? Går nå tilbake til Telia etter 1,5 mnd. Kundeservicen hjelper relativt fort men det hjelper jo ikke om det blir surr fra neste hjelpeledd.
Hei, Veronica! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Sim kort sendes alltid til folkeregistrert postadresse, dersom den er endret så må også dette informeres om. Bruken av mobildata kan ikke vi se den nøyaktige bruken på. Da dette ville vært overvåking av ting vi ikke har noe med. Dette må du selv se inne på datatelleren på mobilen din. Det er uansett beklagelig å se at du forlater oss, og vi håper du kan sende oss en epost til [email protected]. Slik at vi kan se på saken din evt. Mvh Bent Komplettmobil.no
På nåværende tidspunkt - 2 dager etter porteringen til Komplett - blir de fleste oppringninger viderekoblet til telefonsvarer uten at det ringer på telefonen. Sending/mottak av SMS fungerer sporadisk. Mobildata fungerer ikke. Komplett kundeservice "skylder" på porteringsproblemer i Telenor's nett, men har ingen forventet løsningstid. Har etterlyst informasjon (pro-aktiv service) fra kundeservice, men de sier at de ikke har mulighet til å distribuere dette så lenge som SMS ikke fungerer. Informasjon via andre kanaler (Web, App og/eller mail) ser ikke ut til å bli vurdert som kanaler som kan benyttes. Så for å oppsummere opplevelsen med Komplett mobil så langt så kan det gjøres med ordene "Komplett Ubrukelig"
Hei, Svein! Beklagelig å se at overføringen til Komplett Mobil ikke gikk som planlagt. Problemet du erfarte ved overføring til oss var dessverre en feil som oppstod i Telenor sitt nettverk, og berørte alle overføringer knyttet til nettverket i samme tidsrom. Dette skal være løst og det skal ikke være noen kjente problemer per idag. I og med at problemet hadde et såpass stort omfang, og vi selv ikke visste når feilen ble rettet. Så hadde vi ikke mulighet til å distrubuere informasjon som vi ikke hadde. Vi håper at alt er OK med nummeret ditt i dag, og at du allikevel ønsker å fortsette hos oss. Skulle ikke alt være i orden, ta kontakt med oss på [email protected] Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no