Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
På nåværende tidspunkt - 2 dager etter porteringen til Komplett - blir de fleste oppringninger viderekoblet til telefonsvarer uten at det ringer på telefonen. Sending/mottak av SMS fungerer sporadisk. Mobildata fungerer ikke. Komplett kundeservice "skylder" på porteringsproblemer i Telenor's nett, men har ingen forventet løsningstid. Har etterlyst informasjon (pro-aktiv service) fra kundeservice, men de sier at de ikke har mulighet til å distribuere dette så lenge som SMS ikke fungerer. Informasjon via andre kanaler (Web, App og/eller mail) ser ikke ut til å bli vurdert som kanaler som kan benyttes. Så for å oppsummere opplevelsen med Komplett mobil så langt så kan det gjøres med ordene "Komplett Ubrukelig"
Hei, Svein! Beklagelig å se at overføringen til Komplett Mobil ikke gikk som planlagt. Problemet du erfarte ved overføring til oss var dessverre en feil som oppstod i Telenor sitt nettverk, og berørte alle overføringer knyttet til nettverket i samme tidsrom. Dette skal være løst og det skal ikke være noen kjente problemer per idag. I og med at problemet hadde et såpass stort omfang, og vi selv ikke visste når feilen ble rettet. Så hadde vi ikke mulighet til å distrubuere informasjon som vi ikke hadde. Vi håper at alt er OK med nummeret ditt i dag, og at du allikevel ønsker å fortsette hos oss. Skulle ikke alt være i orden, ta kontakt med oss på [email protected] Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Telenor dekning som eg må ha der eg bor så er det veldig oversiktlig når det gjelder hva jeg har brukt og hva det er igjen
Hei, Jone S! Hyggelig å se at du trives som kunde hos oss, og at du drar nytte av EU+ tilbudet vårt i Thailand med ellers bra dekning som du ønsker :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, og ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Bra dekning, bli bedre på større utvalg i mobil data til en lavere pris.
Hei, Geir A. Ø! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi har lagt merke til at markedet har regulert når det kommer til pris/gb, og vi ønsker å være så konkurransedyktige som mulig. Når det kommer til å kunne tilby større utvalg av datapakker og endring av pris så skal jeg foreslå dette videre. Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Har 2 abonementer hos komplett og er veldig fornøyd med det. Kundeservis har jeg ikke noe å si om den da jeg aldri hatt behov for det:)
Hei, Finn! Tusen takk for flott tilbakemelding, og godt å se at dere er fornøyd med oss :) Ikke alltid man har behov for kundesenteret, men vi er her for deg om du skulle trenge oss! Ønsker deg en flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Komplett Mobil sjekker ikke kundenes identitet godt nok! Jeg har aldri hatt noe med Komplett Mobil å gjøre og kommer ikke til å ha noe med de eller deres relaterte firmaer å gjøre i fremtiden heller. Jeg får en telefon fra et såkalt inkassoselskap som kaller seg Sergel, kanskje legitimt eller ikke? For et utestående krav på flere tusen kroner for et mobil abonnement fra Mars 2018 som jeg selvfølgelig ikke har bestilt eller signet opp for. Når jeg avviser kravet får jeg beskjed fra inkassoselskapet at jeg må kontakte Komplett Mobil direkte for å rydde opp i dette? Er det blitt slik at personen som er totalt uvitende om slik svindel skal bruke tid og penger på å bevise hans/ hennes uskyld? Komplett Mobil må virkelig ta seg sammen og endre rutiner på sine abonnements promotions!
Hei, Svein G! Beklager bryderiet du har opplevd her, og takk for tilbakemelding. Når man legger bestilling hos oss så trenger man personnummeret, og når man bestiller får man varsling om at vi har utført en kredittsjekk på deg. Årsaken til at du får varsling vedr. dette er for å forhindre en lignende situasjon som har oppstått her. Når det kommer til det å bevise sin uskyld i slik sak så er ikke vi vanskelige, men vi må først bli kontaktet av vedkommende for å bli gjort obs på en slik situasjon. Årsaken til at Sergel henviser deg til oss er fordi det er vi som har sendt kravet, Sergel har i oppgave å kreve inn beløpet på vegne av oss. Ettersom at du ikke kjenner igjen/til avtalen her, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på [email protected] eller ringe oss på 33 00 58 20 så skal vi undersøke saken din nærmere. Håper på å høre fra deg. Mvh Robin Komplettmobil.no
Bra og stabil mobilselskap. Er superfornøyd. Regningene er de samme måned etter måned. Ingen ubehagelige overraskelser. Bare superfornøyd:)
Hei, Johan A. G! Utrolig hyggelig å lese dine varme ord i tilbakemeldingen- så flott at du er fornøyd med oss! Dette setter vi stor pris på. Tusen takk for det :-) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no