Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice er raskt. Mobil appen viser ikke data rollover med engang, man må bruke litt data først.
Hei, Hasan! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Det er korrekt at man må bruke litt data for at rollover skal vises, dette er fordi systemet må oppdatere seg. Men vi jobber med en litt annen løsning på dette i fremtiden:) Ha en fin sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Rask kundeservice og god dekning til en veldig god pris
Hei, Stian! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Og tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
1337 service, leet gaming. finnes ingen som har så god og rask service på internett IMO
Hei, Sindre! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Og tusen takk for flott tilbakemelding. - 127.0.0.1 - Ha en fin sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg har vært kunde hos de fleste mobilselskap gjennom årene, men landet nå hos Komplettmobil. De har Telenordekning som er viktig for oss. Gode priser. Og det viktigste av alt er at de har datakontroll! Noe som gjør at jeg slipper overfakturering hvis tenåringene våre bruker mer enn sin datakvote. Og i tillegg så har de en fantastisk god kundeservice!
Hei, Roger! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Og tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Både jeg og min kone er kunder hos dere, og jeg handler mye på Komplett også. Det er den beste nettbuikken etter min mening! :) Når det gjelder mobilabonnementene så har jeg noen positive og negative ting å komme med. Først og fremst så er kundeservice på chat HELT fantastisk! Prisene deres er gode, og ca de beste sammen med Ice og Chili. Da velger jeg dere fordi det virker mer seriøst, og jeg liker Telenordekning. Det er positivt med de "vanlige" godene som alle har (EU, rollover etc). Det som IKKE er så veldig bra, er at dere henger litt etter når det gjelder familiedeling (som jeg føler dere burde hatt nå, siden det er Ice som er den største konkurrenten slik jeg ser det). I tillegg er det jo spennende med "fri data" men her vet jeg det er mye kluss i starten uansett, så den forstår jeg dere venter litt med. En ting dere VIRKELIG burde fjernet med en eneste gang er 399kr i overfakturering ved oppbrukt pakke. Min kone brukte noen hundre megabyte for mye, og fikk 399 kr i gebyr. Heldigvis er det sykt flinke og snille personer på chatten, så dette ordnetseg relativt greit. Likevel er det litt drøyt å ta 399 for overforbruk når 2gb ekstra i abonnementform hvis man hadde "husket" det hadde kostet 40 kr....! :) Håper dere kan få orden på de småtingene som mangler, og så skal nok vi fortsette å være lojale og gode kunder i mange år fremover! NESTEN perfekt! ;)
Hei, Joachim T! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Familiedeling er ikke veldig etterspurt, men vi skal se om det er noe vi kan gjøre med dette i fremtiden. I ordrebekreftelsen så anbefaler vi også å skru på datakontroll. Da slipper man gebyret for overforbruk på kr 399,- :) Men vi skal uansett strebe etter å bli så perfekt som mulig i fremtiden. Ha en fin sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Fornøyd med abonementet til dattera mi, kundeservice fikser alt med en gang.
Hei, Kristina! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Og tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no
Meget bra for de som reiser i Thailand nå bruker jeg min Norske mobil som om jeg er i Norge. Herlig å slippe å drasse på to telefoner. Fungerer helt utmerket.
Hei, Robbe! Så flott å se at du er fornøyd med oss og tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin sommer! Mvh Bent Komplettmobil.no