Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg er forholdsvis ny bruker er jeg meget godt fornøyd. Fikk anbefalt Komplett av andre. Gode og raske tilbakemeldinger når jeg tok kontakt for spørsmål. Fortsett sånn så blir dette bra.
Hei, John-Ragnar! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er supert å se at jungeltelegrafen også hjelper på det gode ryktet vi har:) Og vi skal selvfølgelig jobbe det vi kan for at det også forblir slik! Ha en super dag! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra, men ganske dyrt sammenlignet med søta bror feks.
Hei, Albert! Flott å se at du er fornøyd med oss som selskap! Jeg er helt enig i at norske mobilpriser er høyere enn hos vårt naboland Sverige. Men dette er noe vi daglig jobber for å endre. Se f.eks her: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/J16AeX/-Telenor-bremser-digitaliseringen-av-Norge--Haakon-Dyrnes Vi håper du fortsetter å forbli hos oss og at vi kan være et selskap som gir deg fordeler på reisen med oss:) Mvh Bent Komplettmobil.no
Trenger ikke å skrive mye mer. De ser billig ut men til slutt havner du med kjempe regning.
Hei, Piotr! Dette var beklagelig å se. Nå vet jeg dessverre ikke hva saken din dreier seg om. Men om man har aktivert datakontroll så får man ikke kostnad ved overforbruk av data. Da er det evt samtaler til utlandet eller spesialnummer som kan ha forårsaket en større faktura. Men jeg vil gjerne høre om saken din, så fint om du kan sende oss en epost på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg vil ha billige familiepakke fra komplett, ellers er veldig fornøyd.
Hei, Farah A! Takk for flott tilbakemelding. Vi vurderte også familierabatt i oppstarten. Men vi har per idag valgt å ha faste lave priser til alle. Samt å tilby gode fordeler som f.eks EU+ istedet for familierabatt. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Ved ekstra kjøp av GB så må den gjelde til den er oppbrukt, ikke slettes når måneden er ferdig Kjøpte 3GB i påsken og rakk å bruke 1GB. 1GB overført til neste mnd. Mitt måneds abonnement er på 1GB. 1GB ble dermed slettet som jeg hadde betalt får. Dette er ikke bra. Kundene må få det de har betalt for. Føler meg litt lurt. Har også gjentatte feil på tvillingkort
Hei, B! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. I utgangspunktet så står det på datapakkene at du maks kan ta med det dobbelte av den inkluderte dataen i rollover. Og at dette også gjelder datapakken din. Men send en epost til [email protected] Så ser vi om vi kan fikse på den ekstra GB din:) Og finne ut av hva som er feil med tvillingkortet. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Hoppet fra Telenor til Komplett Mobil, angrer ikke ett sekund. Super bra dekning, billig og ikke minst hyggelige mennesker på kundeservice. Tommel opp for Komplett Mobil :) Dere vil alltid være min beste venn.
Hei, Erik H , vår nye bestevenn! Tusen takk for flott tilbakemelding, det er ingenting som varmer mer enn å se fornøyde kunder! Vi håper på et langt og flott vennskap med deg ;) Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Simkortet skulle være aktivt fra kl ni på morgenen, da det gamle sluttet å fungere. Kl tre er det enda ikke aktivert. Var to ganger i kontakt med kundeservice på chat, uten at de klarte å løse problemet. Han ene presterte tilogmed å si at det var min tidligere operatør som ikke hadde portert nummeret. Kjipt å gå en hel dag uten dekning. Endte med at jeg tok ut simkortet og tegnet nytt abo hos Talkmore. At simkortet ikke virket, i tillegg til slett kundeservice gjorde at jeg ikke ønsker komplett som min operatør. Skjerpings! Vil ikke anbefale dere til noen.
Hei. Linda! Dette var beklagelig å se. Dessverre så hadde vi problemer med noen av gårsdagens innporteringer. Det ble jobbet på spreng med å løse dette, men pga kompleksiteten i feilen så tok det noe tid. Send gjerne en mail til [email protected] Så kan vi følge opp at du ikke får noen faktura eller lignende. Mvh Bent Komplettmobil.no