Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig på alt

Omtale av  Jørgen

Først skulle jeg få melding en dag før abonnementet ble flyttet. Det kom ikke. På 2 dager har jeg brukt 6GB, på telefonen står det 4GB. Jeg får melding om overskredet data 8 timer senere og at jeg blir fakturert. Dersom systemet deres ikke klarer å fange opp dette i realtime, så kunne de i det minste hatt som standard at hastigheten settes ned eller at man fikk prisen for datapakkene deres, men nei 400mb til 399,- er jo en hyggelig pris. Sender mail til kundeservice og de gidder ikke en gang svare på spørsmålet mitt. Flytter.

Svar fra Komplett Mobil
25.06.2018 08:50

Hei, Jørgen! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen du startet med så er det informert både på bestillingsidene våre, ordrebekreftelse og vår kom igang side. Der står det "Nye kunder vil første måned få datakvote for gjenværende dager av måneden, som er det samme antallet dager du blir fakturert for." Så man starter da altså ikke med full mengde data om man porterer inn i midten av en mnd. Vi anbefaler også i starten at man skrur på datakontroll, men vi jobber tett med Telenor for at vi skal få live oppdateringer på data. Og vi håper dette kommer i løpet av Juli. Men selvfølgelig skal vår kundeservice besvare ditt spørsmål. Jeg ønsker derfor at du sender saksnummeret ditt på mailen du sendte, send den til [email protected] Så skal jeg se på saken! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Villedende info i appen og null forståelse hos kundeservice

Omtale av  Dan V

Obs ved kjøp av ekstra datapakker via mobilappen. Det informeres i appen ikke at data rollover er begrenset oppad til datamengden bakt inn i abonnementet, så alt du har betalt for kan gå til spille. Villedende ! Kundeservice viser til betingelsene på websiden, som de forventer tydeligvis at du leser før du bruker Appen.

Svar fra Komplett Mobil
26.06.2018 12:59

Hei, Dan V. Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vedrørende dataen man kjøper så er det bekgrenset oppad slik som reglene i rollover. Dette informeres om på vår hjemmeside, men jeg er enig i at dette bør informeres bedre om i appen. Og vi skal se om vi får implementert dette i løpet av kort tid. Man bør alltid lese igjennom avtalen før man godtar den. Men vi skal synliggjøre dette bedre i fremtiden også Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Kundeservice?

Omtale av  Ragnar

Fungerer fint så lenge du ikke trenger å ringe kundeservice. De tar ALDRI telefonen! Har forsøkt 4 ganger på forskjellige dager og etter 15 min ringetid hver gang så gir jeg opp. Vurderer sterkt å gå tilbake til Talkmore som iallefall svarer kjapt på henvendelser.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 15:16

Hei, Ragnar! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har dessverre hatt veldig lang svartid på vår kundeservice igår. Dette grunnet sykdom og større arbeidsmengde enn vanlig. Vi beklager dette og jobber med å bedre situasjonen. Dersom du ikke har fått hjelp med ditt ærende enda, send en mail til [email protected] Så skal jeg se på saken for deg Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Kundeservice, hva er det??

Omtale av  Håvard

Kundeservice klarer å aktivere aktivt simkort, og samtidig deaktivere annet simkort. Kundebehandler innrømmer han gjorde feil, men kan ikke gjøre noe før i morgen "vi stenger kl 18.00" Dette er det simpleste jeg har opplevd fra kundeservice noen gang. Dette kommer til å bli det korteste kundeforholdet EVER. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13:25

Hei, Håvard! Det er beklagelig å se at vi klarte å gjøre en feil ved aktivering. Det er slikt som ikke skal skje, men vi kan dessverre gjøre feil som alle andre. Den reelle grunnen til at man ikke kunne gjøre noe var ikke fordi vi stengte, men fordi den tekniske avdelingen hos Telenor som kan rette slike feil allerede var stengt. Vi beklager at kundebehandler ikke informerte deg om rett grunn til at det ikke kunne løses. Vi håper uansett at det har løst seg nå. Skulle du fortsatt ha problemer så send en mail til [email protected] Så ser vi på saken her.

Nyttig (1)

Rask svar og god oppfølging

Omtale av  Rana

Henvendte de på fredag kveld på FB og svarte med engang, ble litt misforståelse og de ordnet med engang.

Svar fra Komplett Mobil
20.06.2018 13:22

Hei, Rana! Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi kunne hjelpe så raskt. Takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fryktelig dyrt

Omtale av  Ella 8. P

Styr unna, når mobildata er oppbrukt så skriver dem regning med gaffel. Må oppdatere noe på tlf for å ikke bli belastet ekstra etter inkludert data mengde. Dette blir du ikke opplyst om når mobilabonnementet tegnes. Ringing i utlandet er også svinedyrt. Byttet fra Ice, det måtte vi betale dyrt for.

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 21:39

Hei, Ella 8. P! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Her ser det ut som om du ikke har aktivert datakontroll, og da i tillegg overskredet datagrensen. Derav de ekstra kostnadene. Tek.no har flere ganger kåret oss til Best i test, med noen av de rimeligste utenlandsprisene. I tillegg har vi som eneste selskap EU+ med flere land inkludert. https://www.komplett.no/mobil/eupluss Så det er beklagelig at du ser slikt på det. Vi håper du sjekker utenlandsprisene hos ditt nye selskap og ser at det kanskje ikke var så ille som du trodde hos oss. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Når nesten til topps

Omtale av  Kristian

Fornuftige priser, utenom "avgifter" som forekommer ved bytte av pakke. Fått feil faktura 1 gang, men det var rettet opp raskt av kundeservice. Ingenting å klage på i form av hastighet eller dekning.

Svar fra Komplett Mobil
18.06.2018 13:44

Hei, Kristian! Så flott å se at du er fornøyd! Avgifter som vises i appen ved bytte av pakke er mnd avgift for det nye abonnementet for de resterende dagene av mnd. + hele neste mnd. Så det er ikke lagt til noe ekstra :) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR