Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Positivt: Mye data Fleksibilitet God app med oversikt Konkurransedyktig på pris Faktura på epost og på Din side, selv om du også har avtalegiro Rask båndbredde og god dekning med Telenor-nettet Ingen bindingstid Gode rabatter og tilbud på telefoner Negativt: Prisen kunne vært lavere (selv om de er blant de topp beste) Noe lang svartid på kundesupport (2 dager)
Hei, Marius! Tusen takk for flott og konstruktiv tilbakemelding! Vi skal ta med oss både de postitive og negative punktene videre i utviklingen. Til informasjon så jobber vi allerede med å få inn flere medarbeidere på vår kundeservice:) Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Telenordekning liker jeg, og her gis gratis Bankid. Datakontroll ved oppbrukt kvote, valgfritt enten lav hastighet eller kjøpe en ekstra datapakke. God app som viser forbruk, mm. Har bare positive erfaringer.
Hei, Øyvind! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss! Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Lav pris, du får greit oversikt over forbruk og pris i appen. Markedsledende når det gjelder pris.
Hei, Rune K. H! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ingenting varmer mer enn å se fornøyde kunder! Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Bare opplevd problemer siden vi byttet til komplett mobil. SIM kort ble sendt etter at portering skulle skjedd, portering virket ikke, kundeservice var ikke til noen hjelp. Når så fakturaer kom var dette bare rot og fakturering ifm bedriftsabonnement hos dem kunne de ikke rette opp i og syntes det var mitt problem at de hadde gjort det feil. Prisen er bra, men det hjelper ikke når alt annet feiler.
Hei, Dag! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Og slik skal det naturligvis ikke være. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som har skjedd i din sak, men vil gjerne høre om det. Send en mail til [email protected] Så skal jeg se på saken din. Mvh Komplettmobil.no
Ser at flere klager over at avtalegiro ikke fungerer. Komplett legger skylder hos banken. Men det fungerer hverken hos meg eller min samboer og vi er kunde hos to forskjellige banker. Har gjentatte ganger prøvd å tatt opp dette med kundeservice. Der er det lang ventetid og svarene reflekterer i at de ikke bryr seg stort om sine kunder.
Hei, Bjørn T! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Det er korrekt som vår kundeservice forklarer. Vi sender ut avtalegiroen med forfall og skal trekkes på forfallsdato om den ikke endres av eier av konto. Selve trekket har ikke vi noe med, og dersom det er dekning på konto og korrekt beløpsgrense så skal den trekkes automatisk. Om ikke så må dere faktisk kontakte banken deres, da vi ikke har mulighet til å hjelpe med noe som vedrører bankkonto. Vi har sjekket alle avtalegiroer fra vår side, og alt skal være riktig satt opp. Og derfor ber vi dere også kontakte banken. Så jo, vi bryr oss veldig mye om kundene våre. Men kan dessverre ikke gi annet svar enn dette, da vi ikke har myndighet til å gå inn på folks bankkontoer for å sjekke for feil. Mvh Bent Komplettmobil.no
Har tidligere hatt Telenor i mange år og de puttet på med gebyrer på fakturaer det er umulig å forstå. Med 5gb data hos komplett er regningene mine halvert. Ekstra pluss for meg som reiser mye til Thailand. Tidlige hadde jeg gjerne ett par hundrelapper ekstra på regningen for mottatte samtaler når jeg kom hjem. Helt slutt på det og har droppet thainummeret mitt. Og jeg kan bruke data overalt.
Hei, Johnny! Tusen takk for flott tilbakemelding. Så flott å se at du sparte så mye penger på å bytte til oss! Vi håper du fortsatt reiser mye uten å måtte tenke på mobilregningen fremover. Mvh Bent Komplettmobil.no
Gidder ikke høre på kunde, tydeligvis dårlig tid..
Hei, Daniel! Dette var beklagelig å se. Selvfølgelig bryr vi oss om kundene våre. Og vet jeg ikke hva som har skjedd i din sak. Men jeg vil gjerne høre om det i en mail fra deg. Send den til [email protected] Så skal vi se på saken sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no