Meny
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 29 innen
mobilselskap
69%
anbefaler
Komplett Mobil

"Meget bra"

Omtale om Komplett Mobil skrevet av Rita for 27.11.2018 09.38

Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Om ein sender ein mail til kunderservice får ein raskt svar. Dette er meget bra. Behandlarane er trivlege og kan jobben sin godt.

Svar fra Komplett Mobil
03.12.2018 11.32
Hei, Rita!
Raskt svar, det liker vi! Så bra at du er fornøyd med oss :) Og tusen takk for flott tilbakemelding!

Ha fin dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Bytt.no
"Meget bra" skrev Rita om Komplett Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Komplett Mobil?
Gjør som Rita og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Komplett Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"

Stort smilefjes til Komplett Mobil, dekningen er super og alt fungerer som det skal.

Svar fra Komplett Mobil
28.11.2018 10.15
Hei, Terje F!
Det er så utrolig bra at du er fornøyd med oss, og hva vi kan levere! Stort smilefjes til deg og :-) Takk for flott tilbakemelding!

Ha en riktig flott dag videre.

Mvh
Robin
Komplettmobi.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det var smertefullt.."

Har vært kunde hos komplett ca 2 måneder. Det har vært smertefullt hver gang når jeg skulle koble til mobildata det tok minst 20/ 30 min. før jeg klarte koble til mobildata. Uklart hva som var problemet? Kontaktet med kundeservicen da ble jeg utfordret til bytte mobiltelefon.. Det kommer ikke til å skje for at mobilen ett år gammel. Har ikke bedt om papirfaktura. Så unødvendig med papirfaktura/ 49 kr gebyr/ og pluss høyere regninger. Har ikke forstått enda men måtte betale det.. Smertefritt etter jeg har gått over til Telia. Har absolutt ikke noe problemer hverken med mobilen eller med dekningen..

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 10.55
Hei, Olav!
Det er leit å se at du er misfornøyd. Når man har et slikt problem som dette med oppkobling. Så sjekker vi alt av innstillinger og alt vedrørende abonnementet for å se om vi finner en årsak. Dersom vi ikke kan finne en årsak til det, så er det som oftest telefonen eller innstillingene på telefonen.
Vi anbefaler da å sette sim kortet inn i en annen telefon, for å dobbeltsjekke dette.
(så vi anbefaler faktisk ikke å kjøpe ny telefon, men å sjekke om det faktisk er noe feil med telefonen eller innstillingene i telefonen)

Papirfaktura får alle kunder den første måneden, dette fordi E-faktura referansen kommer med denne fakturaen. Og fakturagebyret er på kr 39,- Etter dette kan man når som helst velge e-post faktura uten gebyr.

Vi håper uansett at vi ses ved neste korsvei, og at du kanskje vurderer å bli kunde igjen.

Ha en fin dag

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"EU+ er fantastisk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fantastisk med Eu+ de eg ferierer i USA og Serbia da trenger eg ikkje tenke på kostnad og internett bruk👍

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 10.52
Hei, Frode M!
Så flott å se at du drar nytte av vårt EU+ tilbud, og tusen takk for flott tilbakemelding!

Ha en riktig flott dag videre!

Mvh
Robin
Komplettmobil.no
Komplett I
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Høyt dataforbruk"

Gikk fra Telia til komplett. Dataforbruket har skutt i været med identisk bruk.

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 10.39
Hei, Komplett I!
Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det mange ikke tenker på, er at når man skifter sim kort. Så oppdaterer gjerne telefonen seg selv og appene som ligger på den. Dette fordi det kommer nye nettverksinnstillinger. Derav den høye databruken i starten.
Det er mange som ikke vet dette, og vi jobber med å informere om dette hele tiden.
Til informasjon, så kan ikke vi trekke mer data enn du faktisk bruker, og vi anbefaler deg å sjekke datatelleren på telefonen. Slik at du kan se hva som faktisk bruker data.

Håper dette ga deg svar på mye, og at du fortsatt forblir kunde hos oss

Mvh
Bent
Komplettmobil.no
Komplett Mobil har totalt 483 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR