Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice, dyrt, uhøflig, bedrageri

Omtale av  Annonym

Fikk hørt mye rykter om at dette elendige selskapet har billig mobilabonnement, da ble jeg lurt og byttet til dette selskapet som ikke har noen annen måte å tjene peng på enn å svindle, lure folk, og stjele pengene fra kundene sine. Bare på grunn av lite overforbruk. Ble lovet om at jeg skulle få en måneds gratis pga at jeg ikke fikk sim-kortet i rett tid, ble sittende heim uten telefon i noen dager før jeg får det forferdelige, ubruktbart sim-kort fra dette ubruktbart, svindel selskapet. Fikk pratet med en av de som satt i kundeservicen for å lure folk og da kom dem med mye usammenhengende unnskyldninger. Etter at jeg ble lovet om en måneds gratis så kom fakturen likevel, ringt på og snakket med den samme personen men han nekta og sa at det ikke var meg, så en dag etter snakket jeg med kundeservicen og tok opp saken på nytt, og da nekta han og avslutta i chtten uten å si noe. Dilk faktura på over 600kr pga lite overforbrukt selv om jeg hadde en abonnement på 3gb. Dem fakturerte min abonnement også selv om jeg betaler for den separat enn overforbruk. Dvs at jeg fikk dobbel så stor faktura på nesten 1000kr bare for en og en halv måned. Da vært jeg forbannet og overførte meg rett til andre selskap med engang. Mine anbefalinger er å styr unna dere fra dette selskapet, det å lure folk er den eneste måten for dem å tjene pæng på.

Svar fra Komplett Mobil
09.08.2017 16:28

Hei, Annonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Og vi kjenner oss ikke igjen i beskyldningene du kommer med her. Ei heller har vi noe abonnement på 3 GB. Det er korrekt at kostnaden ved overforbruk er 0,99 kr per mb med en makspris på kr 399,- Før man starter med overforbruk får man en sms ved 80% bruk av data og 100% bruk av data, så skal man få en sms som varsler ang dette. Dersom du ikke har mottatt denne så beklager vi dette. Og vi anbefaler deg da å kontakte oss på [email protected]

Nyttig (1)

Bedrageri

Omtale av  Gina

Jeg byttet til komplett da jeg så en omtale på nett om at de hadde billige datapakker og kom best ut på målingen til den "testen" de hadde tatt. Jeg angrer som en hund på at jeg ikke leste omtalene her først! Makan til elendig kundeservice og overfakturering skal du lete lenge etter. Jeg har aldri på 10 år opplevd en faktura på over 1000kr, sist fakturaen var så høy hadde jeg nedbetaling på iPhone i fakturaen. Det sto på testen at 15 GB ville koste 379 i artikkelen. Det viste seg at dette var da 12 GB og det skulle koste meg 399kr ekstra med 2 GB som da hadde blitt overfakturert. For det første så har jeg tilgang til å se hvor mye data som er benyttet på min Tlf, når min GB var på 14,5 26 juli hadde jeg fått en SMS den 23 juli om at jeg hadde passert 15 GB. Her opererer de altså med å legge på data og aldri har dataen min på telefon gått så kjapt å bruke opp. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot dette elendige selskapet og melde det videre til forbrukerombudet. Som student er dette helt forferdelig å sitte med en telefonregning på 1060kr når den vanligvis er 299kr med samme forbruk hos Tele2.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:45

Hei, Gina! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Hvilken artikkel så du at det stod 15 gb? Da vi kun har operert med 12 gb, og artikkelen er ikke laget av oss. I tillegg så har vi ingen melding når man går over 15 gb. Men derimot får man sms når man går over 12 gb. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Merk eposten din med "Bent" Så skal vi dobbeltsjekke forbruket og når du fikk sms.

Nyttig (4)

Elendig kundeservice og dyrt!

Omtale av  Susann J

Byttet til Komplett mobil da det skulle være så sykt billig og bra. Men endte opp med de dyreste mobilregningene jeg noen gang har hatt i posten. Kundeservice er også noe av det mest elendige jeg har vært borti!

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:44

Hei, Susann J ! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Den første fakturaen fra oss inneholder beløpet fra dagen du ble kunde + neste månedsavgift. Ettersom vi forskuddsfakturerer månedsavgiften. Derfor kan fakturaen ha vært noe høyere enn normalt. Vi vil gjerne høre om hva du mener ikke er bra med kundeservicen vår. Og setter pris på om du sender en mail til [email protected] Merk eposten med "Bent" Så skal vi se på dette.

Nyttig (3)

God dekning og god service

Omtale av  Ingrid

Jeg er fremdeles fornøyd med både mitt og min datteres abonnement hos Komplett. Mange GB data og god data dekning for en billig penge, noe som er bra når man har en tenåring i hus som er spesielt aktiv på mobilen. Alltid rask og god service fra kundeservice og chatten når jeg har hatt behov for dem. Herlig med EU og rollover inkludert for oss som resier en del i Europa, og da slipper å tenke på databruken når man er på tur. Men jeg savner å kunne få sperret for databruk, slik at det ikke kan gå over når man har brukt det man har i abonnementet.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:44

Hei, Ingrid! Flott å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber med sperreløsningen som du etterlyser her. Og håper den vil komme i løpet av kort tid.

Nyttig (3)

Dyrt og useriøst

Omtale av  Christoffer

LAAAANG ventetid på kundeservice... Minst en time må beregnes. Du er nå nummer 54 i køen :-| Bestiller man extra datapakker, fortsetter likevel overfakturering på abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:44

Hei, Christoffer! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dessverre har vi noe lenger ventetid på chat enkelte tider i løpet av dagen. Men vi har alltid kort svartid på tlf 33005820. Dersom man allerede har hatt overforbruk og deretter bestiller datapakker, så vil ikke overforbruket bli kreditert. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken din

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Portering

Omtale av  Steffen

Bestilte portering av nummer fra Hello over til Komplett, fikk sms dagen før om at portering ville skje men fortsatt ikke mottatt nytt simkort, så nå sitter jeg uten telefon. Kundeservice kunne ikke se når simkort var sendt og måtte prøve å sende på nytt. Sa de måtte sende dette med ekspress for deres regning men da fikk jeg ikke noe mer svar fra de.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 08:53

Hei, Steffen! Det er beklagelig å se at posten ikke er kommet fram. Dette kan ha ulike variabler. F.eks at man har annen adresse enn folkeregistrert hos posten, Eller at brevet ikke har kommet frem. Håper du er på nett nå. Om ikke, send en mail til [email protected]

Nyttig (4)

Kjempe dårlig kundeservice

Omtale av  Aleksander

Jeg har hatt medium telefon abonnement hos komplett med data rollover i noen måneder. Hadde i alt samlet opp 4gb ekstra. Tenkte at jeg skulle gå for et billigere abonnement i noen måneder i sommer siden jeg ikke får brukt opp dataen jeg har betalt for likevel. Jeg gjorde byttet midt i måneden til den i minste abonnementet til komplett og allerede brukt da 1gb tydeligvis. Men jeg viste at jeg hadde 4gb til gode. Trodde jeg ihvertfall. Så brukte ca 500mb til uten å tro at det var noe fare for noe problem for jeg hadde jo tross alt samlet opp ekstra data. Men da jeg fikk regning fra komplett fikk jeg en ganske bra regning for ekstra data bruk. Skal bemerke at jeg ikke fikk noe info at jeg mistet den ekstra dataen jeg byttet til billigere abonnement hos komplett. Tok kontakt med kundeservice på chatten. Fikk kontakt etter 25min vente tid. Når jeg endelig chattet med kundeservice var de ikke imøtekommende for å løse problemet her. Og jeg fikk forklaringen at når du å bytter type abonnement til rimeligere, så får i du ikke data roll over med deg, den blir slettet. Jeg spurte dem hvor dette står denne informasjonen henne, for den fulgte ikke med når jeg gjorde byttet mitt!? Det endte med at jeg fikk en link til spørsmål siden dems på nettsiden dems og de sa "ta å ring kundeservice neste dag". Jeg skomleste spørsmål siden dems, men ikke et eneste svar på spørsmålet, hvor jeg spurte "hvor står dette at det ikke følger med datakvoten din med videre ved bytte av abonnement!?" Tok kontakt med kundeservice neste dag, jeg fikk veldig dårlig service der også. Sa jeg ville bruke angreretten min i kjøpsloven og vil ha tilbake datakvoten jeg allerede har betalt for. Og ihvertfall ikke enig med at jeg skal bli belastet for å betale ekstra datamengden jeg har brukt. Kundeservice var lite hyggelig, ikke imøtekommende før jeg sa at dette er dårligste servicen jeg har noen gang har fått. Plaster på såret fra komplett mobil endte med, sletta den ekstra dataen jeg har brukt og måtte ikke betale for det. Men fikk ikke tilbake det jeg har betalt for av ekstra data. Dere må ikke misforstå meg, jeg er glad for det at de slettet det ekstra datamengden jeg har brukt, men dette ville jo ikke ha skjedd hvis det hele hadde vært informert med engang om at de vil slette den ekstra data kvoten jeg allerede hadde betalt for. Dette er den tredje gangen jeg har fått dårlig service fra komplett mobil, på chatten er de ikke problemløsere og ikke så hyggelig heller. På telefon endte jeg med å å krangle med kundebehandler fordi han ville ikke lytte og hisset seg opp for de jeg klaget over dårlig informasjon, og i tillegg mente jeg som var dum i dette tilfellet. Så vil ikke anbefale Komplett mobil til NOEN igjen pga dårlig service jeg fikk fra dem og som jeg har fått hver gang jeg har kontaktet dem!

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 08:52

Hei, Aleksander! Når du bytter abonnement på min side så kommer følgende tekst opp før du trykker enda en gang på knappen hvor det står "bekreft endringer". Ved endring av abonnement eller bestilling av tjenester via Min side bekrefter du at du har gjort deg kjent med gjeldende priser og betingelser for disse. Ved endring av abonnement mister du oppspart data i rollover. Har du brukt mer data hittil enn hva ditt nye abonnement inkluderer, vil du også bli belastet for overforbruk. Endringene trer ikraft i løpet av 5-10 minutter. Med forbehold om trykkfeil. Vi mener at dette er god nok informasjon til alle som velger å bytte abonnement. Men det er beklagelig om du ikke er fornøyd med dette. Om du ser her også, så ser du at rollover ikke følger med dersom man bytter abonnement. https://www.komplett.no/mobil/data-rollover-infoside/ Slik at dette er godt informert utifra vårt ståsted.

Nyttig (4)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR