Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt 2 abonnement her i 2 mnd og har aldri hatt så dyre tlf regninger noensinne. Og jeg har hatt tlf siden det gamle 450 systemet var i drift. Blir lurt med overfakturering hver mnd. Til og med min samboer som har 1GB abonnement og bruker 2-300mb pr mnd har dem greid og overfakturert. Greit at man blir varslet med at dataen begynner og bli tom men da er det for seint for lenge siden. Nei no går jeg tilbake til Talkmore.
Hei, Runar A! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dersom du er varslet alt for sent om at data er brukt opp, så ta gjerne kontakt med oss. Så ser vi på saken din. Send da mail til [email protected]
Fikk regning for et telefonnummer som aldri har fungert hos dem. Simkort kom aldri og jeg har forlengst gått tilbake til forrige operatør. De fakturerer imidlertid videre som om jeg ringer via dem. Kundeservice klarte å rette regningen men de klarer ikke å si "beklager" når de tas med buksene nede. Styr unna.
Hei, Ragnar! Det er veldig beklagelig å se at du aldri fikk det til å fungere. Vi vil gjerne høre dine tilbakemeldinger for å finne ut av hva som kan ha skjedd. Send oss gjerne en epost til [email protected] Så ser vi på saken din.
Komplett mobil er svært dyre i Tyrkia. Var der i 19 dager og fikk en regning på kr. 498,- ringer lite. Har brukt OneCall tidligere og da ville tilsvarende kostet ca kr. 200,- Velger å bytte tilbake til OneCall.
Hei, Oddvar H! Takk for tilbakemeldingen ang pris i Tyrkia. Vi jobber kontinuerlig med å bedre prisene våre i utlandet og vi har akkurat hatt en prisjustering på veldig mange steder. Vi vil selvfølgelig se videre på om det er mulig å redusere prisen ytterligere i Tyrkia.
Blitt fakturert 399,- for overforbruk begge de to første fakturaene. De sender ut sms, men den mottar man ikke før det er for sent.
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dersom du har fått sms om oppbrukt data alt for sent, så skal vi selvfølgelig kunne se på dette. Ta gjerne kontakt med oss på epost [email protected] Så ser vi på saken din
Bestilte abonnement til 199,- pr mnd, fikk første regning på over 350 kroner og andre faktura på langt over 600 kroner, og etter jeg byttet til Telenor skal de ha 400 kroner for de 10 dagene jeg ventet på nytt abonnement fra Telenor.
Hei, Chris! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd, men lureri driver vi ikke med. Beløpet på din første faktura fra Komplettmobil kan alltid være litt høyere enn normalt. Det er fordi vi fakturerer forskuddsvis, og kun sender ut faktura i starten av hver måned. Det innebærer at dersom du f.eks. ble kunde i midten av mai, vil din første faktura inkludere både beløpet for perioden du har vært kunde i mai, samt forskudd for juni måned. Hva som har skjedd med din andre faktura vet jeg ikke, men vi vil gjerne se på saken din. Send oss en mail på [email protected]
OBS OBS Komplett er ikke billige. De sniker til seg 400 kroner i måneden for 3 gb ekstra data på de billigste abonnementene, uten at de har mulighet til å sperre for dette, ifølge kundeservice. Vel hvis de kan sperre på en sum, kan de gjøre som alle andre å sperre ved oppbrukt mobildata per måned. OBS OBS, nærmest svindel idag, og det er ikke lov etter nkom lovgivningen heller.
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi har per idag en av markedets laveste priser for overforbruk med kr 0,99 per mb, inntil et maksbeløp på kr 399,- Holder man seg innenfor datagrensen eller kjøper en ekstra datapakke så vil ikke overforbruk forekomme. Det er korrekt at vi ikke kan sperre for data etter en viss datamengde per idag. Men denne tjenesten er under utvikling og kommer forhåpentligvis i løpet av august. Og jeg kan forsikre om at vi holder oss innenfor lovgivningen til NKOM. Dersom du mener dette ikke stemmer så send oss gjerne en epost med grunnlag til [email protected] Merk eposten med "Bent" Så ser vi på det du mener ikke er lovlig.
I Komplett Mobils FAQ står det ordrett (per 2017-07-04) : "Når du nærmer deg grensen for inkludert datamengde vil du motta en SMS med informasjon om dette. Du kan da velge å kjøpe ekstra datapakke(r). Dersom du fortsetter å bruke data utover dette, vil kostnadene påløpe frem til maksbeløpet på kr 399. (Maksbeløpet gjelder ikke i utlandet, på skip eller fly). " Jeg fikk ikke SMS om dette (innrømmet per tlf av kundeservice), og fikk dermed betydelig overforbruk (mer enn 500 kr). Da jeg ringte for å få klarhet i dette, foreslo jeg at jeg kan betale for datapakker tilsvarende mitt forbruk (en sum på rundt kr 100) I stedet for de flere hundre kronene jeg visstnok har brukt over. Dette var ikke greit for representanten, og han sa jeg måtte betale hele summen. Spurte han om han hadde bestilt datapakker dersom han hadde fått varsel, og det sa han at han hadde gjort i så tilfelle. Det hadde åpenbart jeg også gjort, men det fikk ikke hjelp. Så nå sitter Komplett igjen hundrevis av kroner rikere, og én kunde fattigere.
Hei, O! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Og dersom man får sms om oppbrukt data alt for sent, så skal vi selvfølgelig kreditere overforbruket. Send oss gjerne en epost på [email protected] Merk eposten med "Bent" Så ser vi på saken for deg.