Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rask levering, ok dekning, voldsom overpris ved overforbruk

Omtale av  Åsmund

Byttet hele "familien" over til komplett. Portering gikk smertefritt, sim-kort i posten. Prisene er ok for 10gb. Noe lavere dekning enn Telia, og Telenor i området jeg bor. Det største problemet er elendig kontroll på databruk. Advarsel for overforbruk kom etter at kvote var tom. Chat-systemet er også "underbemannet". Var nr. 22 i køen sist jeg søkte hjelp. Komplett har et forbedringspotensial kontra de store leverandørene. "Minside" er ok, men mangler mulighet for å sperre for overforbruk eller bytte abonnement selv.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:44

Hei Åsmund! Det er beklagelig at du ikke er 100% fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre for overforbruk i øyeblikket og vi håper dette er på plass ila kort tid. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]

Nyttig (2)

Enkel og rask kundeservice

Omtale av  Steinar

Trengte å utsette porteringen til nytt SIM-kort. Kom raskt gjennom på telefon, fikk god hjelp og fikk løst problemet. Veldig bra!

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:43

Hei Steinar! Flott å høre at du er fornøyd med oss :) Vi ser av kommentaren at du har byttet selskap. Send oss gjerne en mail på [email protected] Da vi gjerne vil høre om dine erfaringer slik at vi eventuelt kan forbedre oss i fremtiden

Nyttig (1)

Nesten kjempefornøyd!

Omtale av  Vivi

Enkelt å bestille, SIM-kort lå i postkassa etter få dager. Portering og aktivering gikk kjapt og problemfritt. Veldig bra dekning og hastighet. Pluss for at man kan legge til utenlandsforbruk i abonnementet de dagene man ønsker. Savner en brukervennlig app og muligheten til å kjøpe ekstra datapakker... Det er jo nesten standard hos alle andre teleoperatører. VoiceLTE aktiveres enkelt, og mine sider gir greie muligheter for aktivering og sperring av forskjellige tjenester.

Svar fra Komplett Mobil
01.02.2017 10:42

Hei Vivi! Flott å høre at du er fornøyd med oss :) Vi har lansert datapakke på 1 gb til kr 99,- Vi jobber også med å få til flere løsninger på dette. En app må jo alle ha, slik at dette er noe vi også satser på i fremtiden. Og vi håper å kunne lansere dette i løpet av kort tid.

Nyttig (0)

Ikke imponert over kundeservice

Omtale av  Stig

Jeg er skuffet over KomplettMobil. Vi har hatt abonnement hos de i ca en måned og sjekker innimellom på forbruker. Så at de hadde registrert databruk i Sverige som overhode ikke stemte da vi befant oss i Bergen. Her er stor grunn til å være på vakt. Er også usikker på om vi kan stole helt på databrukes hos dem i det hele tatt etter dette. Jeg bestilte 2 abonnement fra dem etter dette og de sendte meg kun simkort på det ene nummeret. Stadig i kontakt med kundeservice som hevdet at det er Telenor som sender ut simkortene på vegne Komplettmobil. Nå skal det tredje simkortet sendes og må stadig flytte på porteringsdatoen. Har en opplevelse av at kundeservice ikke tar kundene på alvor. Kommer til å vurdere underveis og dersom jeg finne uregelmessigheter hos dem, tar det kun noen tastetrykk å bytte til en annen mobiloperatør. Nei, jeg er ikke imponert!

Nyttig (2)

Gresset er ikke grønnere på andre siden

Omtale av  Leander

Trodde jeg skulle være smart og bytte fra OneCall til Komplett mobil i høst så jeg kunne spare en hundrelapp i måneden på 10 giga pakken. * Kundeservice finnes kun på epost * Priser for overforbruk er hinsides * Meldinger for overforbruk går ut etter at du allerede har passert grensen * Lite villige til å høre på kunden * Uoversiktlige fakturaer * Ikke allverdens dekning Prøvd komplett mobil i 2 mnd, kommer definitivt ikke til å forsette. Kommer også til å fraråde andre å bytte til Komplett mobil. Betaler heller litt ekstra for en kundeservice som fungerer.

Nyttig (6)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Spinnville ekstrakostnader, forferdelig service

Omtale av  John

Har vært kunde av Komplett i mange år, og gjerne betalt litt ekstra for god service. Her betalte jeg veldig mye ekstra for forferdelig service. På kontrollpanelet på Kompletts sider huket jeg av for "Data Kontroll tillater brukere å begrense dataforbruk til 1 GB. Deretter blir hastigheten strupet.", som hos tre andre operatører har betydd at hastigheten ut over 1 GB blir sterkt redusert. Mobildata fungerer fortsatt, men det går sakte, og man betaler ikke for den ekstra bruken. Hos Komplett derimot betydde det visstnok at jeg får en tekstmelding når 80% forbruk er nådd, og ikke stort mer. Brukte deretter 175 MB ut over mine 1 GB, og det kostet meg 399 kr. Hos andre operatører ville i stedet hastigheten blitt sterkt redusert, men ville ikke måttet betale mer. Etter nesten 20 minutter i kø med kundeservice kom jeg til en representant som kun gjentok "Dette er reelt forbruk som må betales". Det er åpenbart ikke en reell kostnad for Komplett: abonnement med 10GB koster 300kr, men 0,18 GB koster 400kr. Det er fair at det stod i avtalen jeg signerte, men kontrollpanelet er ekstremt misvisende. Funksjonaliteten som hos andre operatører garanterer en maksgrense på kundens kostnad, er hos Komplett en dårlig kamuflert felle. For ikke å nevne at kunderepresentanten var arrogant og nedlatende. Bytter abonnement, og vil aktivt unngå Komplett generelt i fremtiden.

Nyttig (10)

Fantastisk

Omtale av  Johan

Her er det billig å være kunde og bra dekning :) Angrer ikke et sekund at jeg byttet til Komplett mobil. Nesten like billig som Ice og mye bedre dekning. Anbefales på det sterkeste.

Nyttig (0)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR