Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Første periodene på komplett mobil var ganske bra men etter EU ble inkludert i alle pakker så ble det verre. Jeg har aldri testet kundeservice hos komplett mobil før nå og jeg skal si dere at dere som ser dette anmeldelsen må styre unna, hvis du ikke bryr deg om å streve flere timer for å få forklaringen din så kan du gjerne ta denne. De prøvde heller ikke få meg tilbake når jeg nevnte å skifte til andre mobil leverandør som gir bedre tilbud for prisen. Jeg nevner det igjen, STYR UNNA!!!
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi vil gjerne høre om hva du ikke syntes var bra med opplevelsen din av oss. Flott om du sender en mail til [email protected] og merker den med "Bent"
Jeg har hatt komplett mobil 12 GB I 2 mnd nå. I dag er det den 16 juli. Fikk nå en melding om at jeg nærmer meg grensen for datakvota mi. Jeg har hatt ice 10 GB i 1 år uten å bli overfakturert en eneste gang. Her skal jeg liksom ha to GB ekstra men alikevel bruker jeg opp 12 GB på 16 dager med komplett! Søkte på nettet for å se om noen andre har samme erfaring. Og det var det! Med fare for å virke konspiratorisk, kommer min konklusjon: Her er det ugler i mosen, STYR UNNA!
Hei, Preben T! Vi som mobiloperatør har ingen mulighet til å trekke deg for ekstra data. Eller å beregne mb på noen annen måte enn alle andre. Dersom du mener databruken er feil så vil vi gjerne se på saken din for deg. Anbefaler også at du sjekker datatelleren på mobilen din, så ser du hvilken app som er den største data-"tyven". Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken din.
Har hatt 2 abonnement her i 2 mnd og har aldri hatt så dyre tlf regninger noensinne. Og jeg har hatt tlf siden det gamle 450 systemet var i drift. Blir lurt med overfakturering hver mnd. Til og med min samboer som har 1GB abonnement og bruker 2-300mb pr mnd har dem greid og overfakturert. Greit at man blir varslet med at dataen begynner og bli tom men da er det for seint for lenge siden. Nei no går jeg tilbake til Talkmore.
Hei, Runar A! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dersom du er varslet alt for sent om at data er brukt opp, så ta gjerne kontakt med oss. Så ser vi på saken din. Send da mail til [email protected]
Fikk regning for et telefonnummer som aldri har fungert hos dem. Simkort kom aldri og jeg har forlengst gått tilbake til forrige operatør. De fakturerer imidlertid videre som om jeg ringer via dem. Kundeservice klarte å rette regningen men de klarer ikke å si "beklager" når de tas med buksene nede. Styr unna.
Hei, Ragnar! Det er veldig beklagelig å se at du aldri fikk det til å fungere. Vi vil gjerne høre dine tilbakemeldinger for å finne ut av hva som kan ha skjedd. Send oss gjerne en epost til [email protected] Så ser vi på saken din.
Komplett mobil er svært dyre i Tyrkia. Var der i 19 dager og fikk en regning på kr. 498,- ringer lite. Har brukt OneCall tidligere og da ville tilsvarende kostet ca kr. 200,- Velger å bytte tilbake til OneCall.
Hei, Oddvar H! Takk for tilbakemeldingen ang pris i Tyrkia. Vi jobber kontinuerlig med å bedre prisene våre i utlandet og vi har akkurat hatt en prisjustering på veldig mange steder. Vi vil selvfølgelig se videre på om det er mulig å redusere prisen ytterligere i Tyrkia.
Blitt fakturert 399,- for overforbruk begge de to første fakturaene. De sender ut sms, men den mottar man ikke før det er for sent.
Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dersom du har fått sms om oppbrukt data alt for sent, så skal vi selvfølgelig kunne se på dette. Ta gjerne kontakt med oss på epost [email protected] Så ser vi på saken din
Bestilte abonnement til 199,- pr mnd, fikk første regning på over 350 kroner og andre faktura på langt over 600 kroner, og etter jeg byttet til Telenor skal de ha 400 kroner for de 10 dagene jeg ventet på nytt abonnement fra Telenor.
Hei, Chris! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd, men lureri driver vi ikke med. Beløpet på din første faktura fra Komplettmobil kan alltid være litt høyere enn normalt. Det er fordi vi fakturerer forskuddsvis, og kun sender ut faktura i starten av hver måned. Det innebærer at dersom du f.eks. ble kunde i midten av mai, vil din første faktura inkludere både beløpet for perioden du har vært kunde i mai, samt forskudd for juni måned. Hva som har skjedd med din andre faktura vet jeg ikke, men vi vil gjerne se på saken din. Send oss en mail på [email protected]