Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice og dyrt!

Omtale av  Susann J

Byttet til Komplett mobil da det skulle være så sykt billig og bra. Men endte opp med de dyreste mobilregningene jeg noen gang har hatt i posten. Kundeservice er også noe av det mest elendige jeg har vært borti!

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:44

Hei, Susann J ! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Den første fakturaen fra oss inneholder beløpet fra dagen du ble kunde + neste månedsavgift. Ettersom vi forskuddsfakturerer månedsavgiften. Derfor kan fakturaen ha vært noe høyere enn normalt. Vi vil gjerne høre om hva du mener ikke er bra med kundeservicen vår. Og setter pris på om du sender en mail til [email protected] Merk eposten med "Bent" Så skal vi se på dette.

Nyttig (3)

God dekning og god service

Omtale av  Ingrid

Jeg er fremdeles fornøyd med både mitt og min datteres abonnement hos Komplett. Mange GB data og god data dekning for en billig penge, noe som er bra når man har en tenåring i hus som er spesielt aktiv på mobilen. Alltid rask og god service fra kundeservice og chatten når jeg har hatt behov for dem. Herlig med EU og rollover inkludert for oss som resier en del i Europa, og da slipper å tenke på databruken når man er på tur. Men jeg savner å kunne få sperret for databruk, slik at det ikke kan gå over når man har brukt det man har i abonnementet.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:44

Hei, Ingrid! Flott å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber med sperreløsningen som du etterlyser her. Og håper den vil komme i løpet av kort tid.

Nyttig (3)

Dyrt og useriøst

Omtale av  Christoffer

LAAAANG ventetid på kundeservice... Minst en time må beregnes. Du er nå nummer 54 i køen :-| Bestiller man extra datapakker, fortsetter likevel overfakturering på abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 10:44

Hei, Christoffer! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Dessverre har vi noe lenger ventetid på chat enkelte tider i løpet av dagen. Men vi har alltid kort svartid på tlf 33005820. Dersom man allerede har hatt overforbruk og deretter bestiller datapakker, så vil ikke overforbruket bli kreditert. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken din

Nyttig (4)

Portering

Omtale av  Steffen

Bestilte portering av nummer fra Hello over til Komplett, fikk sms dagen før om at portering ville skje men fortsatt ikke mottatt nytt simkort, så nå sitter jeg uten telefon. Kundeservice kunne ikke se når simkort var sendt og måtte prøve å sende på nytt. Sa de måtte sende dette med ekspress for deres regning men da fikk jeg ikke noe mer svar fra de.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 08:53

Hei, Steffen! Det er beklagelig å se at posten ikke er kommet fram. Dette kan ha ulike variabler. F.eks at man har annen adresse enn folkeregistrert hos posten, Eller at brevet ikke har kommet frem. Håper du er på nett nå. Om ikke, send en mail til [email protected]

Nyttig (4)

Kjempe dårlig kundeservice

Omtale av  Aleksander

Jeg har hatt medium telefon abonnement hos komplett med data rollover i noen måneder. Hadde i alt samlet opp 4gb ekstra. Tenkte at jeg skulle gå for et billigere abonnement i noen måneder i sommer siden jeg ikke får brukt opp dataen jeg har betalt for likevel. Jeg gjorde byttet midt i måneden til den i minste abonnementet til komplett og allerede brukt da 1gb tydeligvis. Men jeg viste at jeg hadde 4gb til gode. Trodde jeg ihvertfall. Så brukte ca 500mb til uten å tro at det var noe fare for noe problem for jeg hadde jo tross alt samlet opp ekstra data. Men da jeg fikk regning fra komplett fikk jeg en ganske bra regning for ekstra data bruk. Skal bemerke at jeg ikke fikk noe info at jeg mistet den ekstra dataen jeg byttet til billigere abonnement hos komplett. Tok kontakt med kundeservice på chatten. Fikk kontakt etter 25min vente tid. Når jeg endelig chattet med kundeservice var de ikke imøtekommende for å løse problemet her. Og jeg fikk forklaringen at når du å bytter type abonnement til rimeligere, så får i du ikke data roll over med deg, den blir slettet. Jeg spurte dem hvor dette står denne informasjonen henne, for den fulgte ikke med når jeg gjorde byttet mitt!? Det endte med at jeg fikk en link til spørsmål siden dems på nettsiden dems og de sa "ta å ring kundeservice neste dag". Jeg skomleste spørsmål siden dems, men ikke et eneste svar på spørsmålet, hvor jeg spurte "hvor står dette at det ikke følger med datakvoten din med videre ved bytte av abonnement!?" Tok kontakt med kundeservice neste dag, jeg fikk veldig dårlig service der også. Sa jeg ville bruke angreretten min i kjøpsloven og vil ha tilbake datakvoten jeg allerede har betalt for. Og ihvertfall ikke enig med at jeg skal bli belastet for å betale ekstra datamengden jeg har brukt. Kundeservice var lite hyggelig, ikke imøtekommende før jeg sa at dette er dårligste servicen jeg har noen gang har fått. Plaster på såret fra komplett mobil endte med, sletta den ekstra dataen jeg har brukt og måtte ikke betale for det. Men fikk ikke tilbake det jeg har betalt for av ekstra data. Dere må ikke misforstå meg, jeg er glad for det at de slettet det ekstra datamengden jeg har brukt, men dette ville jo ikke ha skjedd hvis det hele hadde vært informert med engang om at de vil slette den ekstra data kvoten jeg allerede hadde betalt for. Dette er den tredje gangen jeg har fått dårlig service fra komplett mobil, på chatten er de ikke problemløsere og ikke så hyggelig heller. På telefon endte jeg med å å krangle med kundebehandler fordi han ville ikke lytte og hisset seg opp for de jeg klaget over dårlig informasjon, og i tillegg mente jeg som var dum i dette tilfellet. Så vil ikke anbefale Komplett mobil til NOEN igjen pga dårlig service jeg fikk fra dem og som jeg har fått hver gang jeg har kontaktet dem!

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 08:52

Hei, Aleksander! Når du bytter abonnement på min side så kommer følgende tekst opp før du trykker enda en gang på knappen hvor det står "bekreft endringer". Ved endring av abonnement eller bestilling av tjenester via Min side bekrefter du at du har gjort deg kjent med gjeldende priser og betingelser for disse. Ved endring av abonnement mister du oppspart data i rollover. Har du brukt mer data hittil enn hva ditt nye abonnement inkluderer, vil du også bli belastet for overforbruk. Endringene trer ikraft i løpet av 5-10 minutter. Med forbehold om trykkfeil. Vi mener at dette er god nok informasjon til alle som velger å bytte abonnement. Men det er beklagelig om du ikke er fornøyd med dette. Om du ser her også, så ser du at rollover ikke følger med dersom man bytter abonnement. https://www.komplett.no/mobil/data-rollover-infoside/ Slik at dette er godt informert utifra vårt ståsted.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Makan til data forbruk og tregt nett har jeg aldri vært borti

Omtale av  Anwar

Tregt nett, mobil ID som konstant detter ut. Har aldri hatt så mye manko på fra selv med 12gb går jeg tom på mobil data konstant, selv om jeg har kjørt samme mobil forbruk på andre operatører. Nettet er ikke stabilt.

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 08:51

Hei, Anwar! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi vil gjerne høre om hva du ikke syntes var bra med opplevelsen din hos oss. Ettersom det ikke skal være noen forskjell på datatelling hos oss og andre operatører. Flott om du sender en mail til [email protected] og merker den med "Bent"

Nyttig (3)

Veldig dårlig kundeservice

Omtale av  Anonym

Første periodene på komplett mobil var ganske bra men etter EU ble inkludert i alle pakker så ble det verre. Jeg har aldri testet kundeservice hos komplett mobil før nå og jeg skal si dere at dere som ser dette anmeldelsen må styre unna, hvis du ikke bryr deg om å streve flere timer for å få forklaringen din så kan du gjerne ta denne. De prøvde heller ikke få meg tilbake når jeg nevnte å skifte til andre mobil leverandør som gir bedre tilbud for prisen. Jeg nevner det igjen, STYR UNNA!!!

Svar fra Komplett Mobil
03.08.2017 08:51

Hei, Anonym! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Vi vil gjerne høre om hva du ikke syntes var bra med opplevelsen din av oss. Flott om du sender en mail til [email protected] og merker den med "Bent"

Nyttig (3)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR