Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Inkassokrav fra Komplett Mobil via Sergel inkasso

Omtale av  Svein G

Komplett Mobil sjekker ikke kundenes identitet godt nok! Jeg har aldri hatt noe med Komplett Mobil å gjøre og kommer ikke til å ha noe med de eller deres relaterte firmaer å gjøre i fremtiden heller. Jeg får en telefon fra et såkalt inkassoselskap som kaller seg Sergel, kanskje legitimt eller ikke? For et utestående krav på flere tusen kroner for et mobil abonnement fra Mars 2018 som jeg selvfølgelig ikke har bestilt eller signet opp for. Når jeg avviser kravet får jeg beskjed fra inkassoselskapet at jeg må kontakte Komplett Mobil direkte for å rydde opp i dette? Er det blitt slik at personen som er totalt uvitende om slik svindel skal bruke tid og penger på å bevise hans/ hennes uskyld? Komplett Mobil må virkelig ta seg sammen og endre rutiner på sine abonnements promotions!

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16:35

Hei, Svein G! Beklager bryderiet du har opplevd her, og takk for tilbakemelding. Når man legger bestilling hos oss så trenger man personnummeret, og når man bestiller får man varsling om at vi har utført en kredittsjekk på deg. Årsaken til at du får varsling vedr. dette er for å forhindre en lignende situasjon som har oppstått her. Når det kommer til det å bevise sin uskyld i slik sak så er ikke vi vanskelige, men vi må først bli kontaktet av vedkommende for å bli gjort obs på en slik situasjon. Årsaken til at Sergel henviser deg til oss er fordi det er vi som har sendt kravet, Sergel har i oppgave å kreve inn beløpet på vegne av oss. Ettersom at du ikke kjenner igjen/til avtalen her, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på [email protected] eller ringe oss på 33 00 58 20 så skal vi undersøke saken din nærmere. Håper på å høre fra deg. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Superfornøyd

Omtale av  Johan A. G

Bra og stabil mobilselskap. Er superfornøyd. Regningene er de samme måned etter måned. Ingen ubehagelige overraskelser. Bare superfornøyd:)

Svar fra Komplett Mobil
25.10.2018 11:02

Hei, Johan A. G! Utrolig hyggelig å lese dine varme ord i tilbakemeldingen- så flott at du er fornøyd med oss! Dette setter vi stor pris på. Tusen takk for det :-) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Supert

Omtale av  Ann C

Lett og billig abonoment, med veldig bra og rask service!

Svar fra Komplett Mobil
25.10.2018 11:01

Hei, Ann C! Så bra å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for varme ord i tilbakemeldingen din :-) Ha en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Hyggelig og rask

Omtale av  William

Jeg var usikker, men så kom jeg i kontakt med kundeservice og fikk svar på det jeg lurte på enkelt og greit. Kjapt og greit.

Svar fra Komplett Mobil
23.10.2018 11:05

Hei, William! Så bra at det er blitt løst! Tusen takk for en flott tilbakemelding på hva Komplett Mobil har å tilby :-) Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Inkompetent kundeservice. Elendig informasjon.

Omtale av  Roger

Inkompetent kundeservice. Elendig informasjon. Lyver om priser. Det finnes mange andre lavpris mobil-selskaper enn Komplett, og mitt råd er å velge en av de. Mitt inntrykk er at det er Komplett-Idioti ute og går.

Svar fra Komplett Mobil
02.11.2018 09:49

Hei, Roger! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Våre priser er man informert om i vilkår man aksepterer som kunde. Og på våre hjemmesider: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ Og vi har absolutt ingen intensjon om å lyve om disse, da dette ville skapt et dårlig rykte om oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så ser vi selvfølgelig på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Oppstartsproblemer

Omtale av  Tore

Porterte nylig til Komplett Mobil, men ikke helt problemfritt. Fikk tilsendt sim-kort 2 ganger i forkant, men det kortet som jeg fikk melding om at jeg skulle bruke virket ikke. Prøvde forgjeves å restarte tlf. og kontakte kundeservice, men til ingen nytte. På eget initiativ prøvde jeg det første sim-kortet som de sendte og det virket! Komplett kundeservice beklaget det inntrufne og ga meg rabatt på abonnementet noen mnd.. Deretter har alt virket fint slik at jeg må si meg fornøyd med Komplett Mobil likevel. Nokså enkelt å komme i kontakt med kundeservice. Gode priser på abonnementene som dessuten kan brukes i en del land utenom EU uten ekstra kostnader, bl. a. USA og Thailand (EU+).

Svar fra Komplett Mobil
30.10.2018 16:28

Hei, Tore! Beklagelig å lese om motgangen i starten, men så bra at du fikk ordnet det :) Tusen takk for en konstruktiv tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Elendig service, fikk simkort som ikke fungerte og mye annet

Omtale av  Hans B

Prisene er helt greie, men jeg trenger mobilen i jobben og det er derfor veldig viktig at mobilen alltid fungerer. Jeg fikk tilsendt et simkort som ikke fungerte, og da gikk det mange dager før jeg fikk et nytt. Anbefaler ikke Komplett Mobil.

Svar fra Komplett Mobil
17.10.2018 15:32

Hei, Hans B! Beklagelig å lese om defekt simkort ved mottakelse, og beklager bryderiet dette har medført. Når det kommer til tilfeller som dette så sender vi simkort med express levering over natten- så erstatningen burde ikke tatt lang tid. Ser at du nevner "mye annet" som har vært feil hos oss òg- ønsker at du kontakter oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på saken din. Takker så mye for tilbakemeldingen du har kommet med, og ønsker deg en flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR