Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd

Omtale av  Aleksander

Jeg er veldig fornøyd med komplett. Hadde et problem med ekstra datatrafikk, men kundeservice på telefon var veldig hjelpsom og løste det uten problem, og tok ansvar for feilen som hadde skjedd og rettet det opp. Greie priser og god dekning i så og si hele landet. Eneste minuset er litt lang ventetid på kundeservice. Anbefaler å ringe de, da jeg opplevde at det gikk mye raskere å få svar der enn på chat og mail, og det var der de kunne hjelpe meg mest. Veldig fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
12.06.2018 16:00

Hei, Aleksander! Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi fikk løst saken din. Dessverre har vi hatt noe lenger ventetid de siste ukene pga sykdom. Men vi har hatt en del mennesker på opplæring og skal stille sterkere med kortere svartid fra neste uke:) Tusen takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Bra, helt til du vil bytte bort.

Omtale av  Didrik

Komplett mobil fungerer fint helt til de ikke lenger er konkurransedyktige på pris og man vil bytte bort. "Fakturert månedsavgift krediteres ikke" står det på fakturaen. Det som ikke står like tydelig er at påstartet måned må betales i sin helhet uavhengig om den er fakturert eller ikke. Dvs. at du som forbruker er nødt til å betale for dager du ikke lenger er kunde, såfremt du ikke greier å time porteringsdato (ikke selve oppsigelsen, men datoen du får beskjed å bytte simkort) til midnatt ved månedsskiftet. Vil for eksempel porteringen skje før månedsskiftet, får du ikke tilbakebetalt for de siste dagene i måneden etter du har sagt opp. Er du så uheldig at porteringen skjer i starten av måneden etter, ender du opp med å betale for hele måneden, til tross for at du ikke lenger er kunde. Det er heller ikke mulig å bytte til et rimeligere abonnement i mellomperioden mellom oppsigelse og portering for å unngå å betale full pris for noen dagers bruk. Dette er verken god forretningsføring eller god kundeservice. Styr unna.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13:52

Hei, Didrik! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi har like vilkår som de fleste andre selskaper. Og som det står i alle fakturaene våre og i punkt 15 i våre vilkår. Så tilbakebetales/krediteres ikke månedsavgiften ved utportering etter at faktura er sendt ut. Man har full mulighet til å bestemme porteringsdato hos sitt nye selskap utifra dette. Er det slik at du porterte ut før faktura ble utsendt, så skal vi selvfølgelig månedsavgiften for denne måneden. Send en mail til [email protected] så skal jeg ordne det. Husk også å sjekke vilkårene hos ditt nye selskap, som har akkurat samme regelen :) Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (3)

Det er helt ok, men anbefales ikke videre

Omtale av  Thebear

Det ble grisedyrt da jeg gikk over datapakken ene måneden i tillegg fikk jeg heller ikke varsel om hvor mye det kostet for videosamtale/facetime gjennom å videoringe via vanlig nummer (ikke messenger/skype etc.). Ble rimelig forbanna! Heller ingen hjelp/forklaring å få fra Komplett ang. hvorfor dette var så sinnsykt dyrt.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13:51

Hei, Thebear! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det koster ingenting å bruke Facetime eller andre apper med video på telefonen. Men såkalte Videosamtaler over 3G/4G har kostnad som hos alle andre selskaper. Dette er opplyst om i våre priser:https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ og i våre vilkår som du aksepterte når du ble kunde. Ta gjerne kontakt på [email protected] Så kan jeg i det minste se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Tungvint

Omtale av  Rosanna

Jeg foretrekker Telenor dekning ettersom jeg har merket på tidligere skoler og div andre bygg at Telia ikke strekker til. Jeg byttet til komplett mobil 6 GB fra Telenor sitt med 4 GB. Jeg har blitt belastet for bruk i EU, og appen oppdaterer seg sent. Jeg startet i begynnelsen av en mnd, men har fortsatt ikke fått 6 GB til å starte med. Jeg kommer til å bytte i neste mnd skifte.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13:50

Hei, Rosanna! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Men her dreier det seg nok kun om misforståelser og at du ikke har lest ordentlig på våre nettsider og i ordrebekreftelsen. På vår kom igang side https://www.komplett.no/mobil/komigang/ står det følgende: Hvordan beregnes datakvoten? Som ny kunde betaler du kun for dagene som er igjen av mnd, og kvoten vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved mnd skifte fylles datakvoten opp med full kvote. Ut ifra det du skriver så gjør jeg en kvalifisert gjetning på at du har brukt opp mobildataen når du var i et EU land og at du ikke har hatt datakontroll aktivert. Send gjerne en epost til [email protected] så skal jeg selvfølgelig se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Best på utland!

Omtale av  Glenn

Jeg har vært kunde hos Ice mobil i mange år, faktisk siden de startet opp. Generelt strålende fornøyd, men i anledning ferie i Thailand denne sommeren oppdaget jeg at Ice dessverre har dårlig tilbud på utland utenfor EU. Så kom KomplettMobil med sitt EU+ tilbud og dermed var valget enkelt! Bruk telefonen som hjemme, i hele 9 land i tillegg til EU! Så nå er det slutt på å bruke thai-kontantkort når vi er i Thailand! Alt er inkludert i abonnementet, enten er i Norge, i EU eller i et av EU+ landene; ringe ut/ mottak av samtaler (også til Norge), sms, mms, databruk og BankID på mobil! (OBS: Det ENESTE som ikke er inkludert er å ringe til andre land når en er i Norge. Det er foreløpig dyrt!) På toppen av det hele er prisene litt lavere eller de samme som hos Ice og de andre billige operatørene. Kundeservicen hos KomplettMobil har vært som hos Komplett.no; upåklagelig god. Raske svar og meget behjelpelige og hyggelige. Under bestillingen fikk jeg vite at de hadde en kampanje for nye kunder: 50 kr i rabatt pr mnd, de tre første mnd. Oppsummert: Strålende fra A til Å!

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13:49

Hei, Glenn! Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er flott å se at du nå slipper å kjøpe ekstra kontantkort i utlandet:) Vedrørende priser fra Norge til utlandet, så er ikke etterspørselen på dette så stor enda, men vi får se hva vi kan få til i fremtiden. Ha en flott dag! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kunne vært bedre

Omtale av  Lillian

Dekningen kommer og går for ustabilt nett her jeg bor. Dyrt å ringe og sende sms til EU.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 11:54

Hei, Lillian! Dette var beklagelig å se, og vi vil gjerne finne ut av dette med dekningen. Send meg en mail på [email protected] så skal jeg se på saken. Ang sms til utlandet så har vi per idag noen av de laveste prisene i markedet på dette. Men send gjerne hvilke land du sender sms til i eposten. Så ser vi om det er noe vi kan gjøre rundt dette også. Mvh Bent Komplettmobil

Nyttig (1)

God kundeservice

Omtale av  Silja

Har bare positivt å si så langt! Har blitt møtt med hjelp og forståelse om jeg har lurt på noe eller vært misfornøyd med noe. Tommel opp for det!

Svar fra Komplett Mobil
04.06.2018 14:18

Hei, Silja! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er veldig bra å se at vår kundeservice har kunne hjelpe, både på godt og vondt:) Og vi håper du forblir fornøyd i fremtiden også! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR