Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
HEI! Synes man får mye til en bra pris hos Komplett Mobil! MEN KUNDESERVICE er HELT ELENDIG. Har ventet i 4 timer på og få prate med en rådgiver i chatten på siden deres.. Stått på 3 plass i over 1 time. Når man først får pratet med noen så er de veldig hyggelig men dere har jo stengetid før jeg får noe svar tilbake!
Hei, Nicklas L Flott å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! Vi kan ikke se at vi har hatt så lang kø på chat noen gang. Dersom du kontaktet oss skjærtorsdag så var vi nok dessverre stengt. Men vi ser at det kan ha vært problemer med stenging av chatten denne dagen. Ta gjerne kontakt med oss idag på chat, tlf eller epost dersom det er noe du lurer på.
Har hatt Komplett Mobil noen mnd nå og er kjempe fornøyd. Jeg hadde noen spørsmål før bestilling, da sendte jeg bare en melding på chat på hjemmesiden og fikk svar med en gang! Dem har en kjempe fin og oversiktelig hjemmeside hvor man logger inn og sjekker forbruk og hvor mye som gjenstår av mobildata. Det er også lett å aktivere bruk i utlandet på hjemmesiden. Dekningen er også helt topp. Opplevde flere ganger dårlig dekning på mobildata når jeg hadde Djuice. Etter at jeg byttet til Komplett Mobil har jeg ikke opplevd dette. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Hei, Stian! Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding! Det finnes ingenting som er bedre enn fornøyde kunder:)
Funker helt supert, god dekning og hastighet (Telenor). Har både 4G Tale og WiFi Tale. EU roaming kan aktiveres for 8kr dag eller 80 kr mnd ved behov. Eneste som kunne vært bedre er løsningen når datakvote er oppbrukt, blir fakturert pr MB over grensa, burde vært mulig å få sperret for data automatisk når kvota er oppbrukt.
Hei, Vidar! Takk for flott tilbakemelding! Vi jobber med tjenesten som heter Datakontroll. Hvor det vil være mulighet med å sperre for overforbruk av data. Vi håper å lansere den i løpet av kort tid
Lot meg lure til et billigere abonnement hos Komplett Mobil. Etter mye kluss på fakturaen allerede første uka, sier jeg takk for meg. Jeg har nå sittet i over 20 minutter i kø hos kundeservice hos Komplett. Dette er for dårlig! Kundene deres fortjener bedre enn dette!
Hei, Henning! Dette var beklagelig å høre. Hvilket telefonnummer ringte du når du stod i kø? Da vårt telefonnummer 33005820, ikke har hatt mer enn 4,5 minutter i køtid på 14 dager. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 33005820 eller epost: [email protected] Spør etter Bent, så ser vi på saken din med fakturaen.
Men eneste som jeg savner er data pakke verden som man kan bestille når man er langt av gårde. Eks Talkmore tar en pakke på 200mb som jeg kan bestille til 199kr når jeg er i Brasil. Han man ikke slike pakker vil jo 200mb i Brasil koste 1998kr hos komplett. FÅ data pakke varden som ekstra pakker please.
Hei, Preben! Takk for tilbakemeldingen din. Vi er helt enige i at datapakker for resten av verden burde være mulig. Og vi skal selvfølgelig se på mulighetene for å kunne løse dette så raskt som mulig.
Billig abonnement med mye data - CHECK! Det var enkelt og greit grunnen til at jeg byttet, MEN ser det for godt ut til å være sant så er ofte det.. Fikk tilsendt et defekt sim-kort og brukte 2 dager og 3 samtaler i chat før de gikk med på at sim-kortet var defekt. Da går de med på å sende nytt sim-kort, men ønsker ikke å yte noen erstatning for tid uten mobil tilgang. (Fikk forresten kreditert de dagene uten mobil, noe jeg mener er minimum erstatning) Er man heldig og ikke trenger kundeservicen så kan det godt være et greit abonnement, men etter erfaringen med komplett mobil betaler jeg gjerne 50-100kr ekstra for en service som er til å stole på. Anbefaler ikke komplett mobil, ettersom jeg foretrekker trygghet før billig og utrygt. Skal sies at jeg har byttet abonnement nesten annenhver mnd. Det siste året for for å teste ut forskjellige leverandører, ettersom jeg mener flere leverandører slipper unna med dårlig service som følge av billige priser.
Hei, dette var veldig beklagelig å høre. Og slik skal det selvfølgelig ikke være. Setter pris på om du kan sende en epost til [email protected] Merk eposten med Bent. Så skal jeg se på saken din
Billig dersom du følger godt med i timen, og greit så lenge du ikke har behov for support. Bikker du over på datakvota så svir det i lommeboka. Varsling ved overforbruk kom først dagen derpå, men da var det allerede lagt på 399 på fakturaen. Ekstremt lang svartid på e-post, om de i det hele tatt svarer. Etter regelrett uhøflige svar fra kundeservice var det over og ut for mitt vedkommende.
Hei, Nes! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Kan du sende meg saksnummeret ditt, hvor du har hatt kontakt med oss på epost tidligere? Send dette til [email protected] Merk eposten med Bent. Dette slik at vi kan se på saken. Da gjennsomsnittlig svartid på epost de siste ukene er ca 6 timer.