Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos komplett ca 2 måneder. Det har vært smertefullt hver gang når jeg skulle koble til mobildata det tok minst 20/ 30 min. før jeg klarte koble til mobildata. Uklart hva som var problemet? Kontaktet med kundeservicen da ble jeg utfordret til bytte mobiltelefon.. Det kommer ikke til å skje for at mobilen ett år gammel. Har ikke bedt om papirfaktura. Så unødvendig med papirfaktura/ 49 kr gebyr/ og pluss høyere regninger. Har ikke forstått enda men måtte betale det.. Smertefritt etter jeg har gått over til Telia. Har absolutt ikke noe problemer hverken med mobilen eller med dekningen..
Hei, Olav! Det er leit å se at du er misfornøyd. Når man har et slikt problem som dette med oppkobling. Så sjekker vi alt av innstillinger og alt vedrørende abonnementet for å se om vi finner en årsak. Dersom vi ikke kan finne en årsak til det, så er det som oftest telefonen eller innstillingene på telefonen. Vi anbefaler da å sette sim kortet inn i en annen telefon, for å dobbeltsjekke dette. (så vi anbefaler faktisk ikke å kjøpe ny telefon, men å sjekke om det faktisk er noe feil med telefonen eller innstillingene i telefonen) Papirfaktura får alle kunder den første måneden, dette fordi E-faktura referansen kommer med denne fakturaen. Og fakturagebyret er på kr 39,- Etter dette kan man når som helst velge e-post faktura uten gebyr. Vi håper uansett at vi ses ved neste korsvei, og at du kanskje vurderer å bli kunde igjen. Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Er fantastisk med Eu+ de eg ferierer i USA og Serbia da trenger eg ikkje tenke på kostnad og internett bruk👍
Hei, Frode M! Så flott å se at du drar nytte av vårt EU+ tilbud, og tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Gikk fra Telia til komplett. Dataforbruket har skutt i været med identisk bruk.
Hei, Komplett I! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det mange ikke tenker på, er at når man skifter sim kort. Så oppdaterer gjerne telefonen seg selv og appene som ligger på den. Dette fordi det kommer nye nettverksinnstillinger. Derav den høye databruken i starten. Det er mange som ikke vet dette, og vi jobber med å informere om dette hele tiden. Til informasjon, så kan ikke vi trekke mer data enn du faktisk bruker, og vi anbefaler deg å sjekke datatelleren på telefonen. Slik at du kan se hva som faktisk bruker data. Håper dette ga deg svar på mye, og at du fortsatt forblir kunde hos oss Mvh Bent Komplettmobil.no
Rask og effektiv kundeservice! Billige abonnement.
Hei, Sondre! Takk for flott tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med responstid og kundeservicen vår! Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Er nettopp blitt kunde. I dag. Så langt bra. Måtte ta kontakt med kundeservice for noen nybegynnerspørsmål.
Hei, Rigmor! Det er så bra å se at du er fornøyd med oss så langt! Tusen takk for flott tilbakemelding, så håper vi på at du fortsetter med å være fornøyd hos oss :-) Ønsker deg en riktig god dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no
Hjelpsomme support som svarer ganske raskt. Positivt!
Hei, Serban M! Flott å se at du er fornøyd med responsen og kundeservicen vår. Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg hadde et problem i dag med BankID på mobil. Sendt en melding på Facebook, og fikk svaret etter noen minutter. Også, prøvde chat på nettet, og de hjulpet meg til å løse problemmet raskt.
Hei, Hung P! Så bra å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Og det er flott å se at vi kunne hjelpe så raskt. Ha en fin dag videre Mvh Bent Komplettmobil.no