Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det var smertefullt..

Omtale av  Olav

Har vært kunde hos komplett ca 2 måneder. Det har vært smertefullt hver gang når jeg skulle koble til mobildata det tok minst 20/ 30 min. før jeg klarte koble til mobildata. Uklart hva som var problemet? Kontaktet med kundeservicen da ble jeg utfordret til bytte mobiltelefon.. Det kommer ikke til å skje for at mobilen ett år gammel. Har ikke bedt om papirfaktura. Så unødvendig med papirfaktura/ 49 kr gebyr/ og pluss høyere regninger. Har ikke forstått enda men måtte betale det.. Smertefritt etter jeg har gått over til Telia. Har absolutt ikke noe problemer hverken med mobilen eller med dekningen..

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 10:55

Hei, Olav! Det er leit å se at du er misfornøyd. Når man har et slikt problem som dette med oppkobling. Så sjekker vi alt av innstillinger og alt vedrørende abonnementet for å se om vi finner en årsak. Dersom vi ikke kan finne en årsak til det, så er det som oftest telefonen eller innstillingene på telefonen. Vi anbefaler da å sette sim kortet inn i en annen telefon, for å dobbeltsjekke dette. (så vi anbefaler faktisk ikke å kjøpe ny telefon, men å sjekke om det faktisk er noe feil med telefonen eller innstillingene i telefonen) Papirfaktura får alle kunder den første måneden, dette fordi E-faktura referansen kommer med denne fakturaen. Og fakturagebyret er på kr 39,- Etter dette kan man når som helst velge e-post faktura uten gebyr. Vi håper uansett at vi ses ved neste korsvei, og at du kanskje vurderer å bli kunde igjen. Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

EU+ er fantastisk

Omtale av  Frode M

Er fantastisk med Eu+ de eg ferierer i USA og Serbia da trenger eg ikkje tenke på kostnad og internett bruk👍

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 10:52

Hei, Frode M! Så flott å se at du drar nytte av vårt EU+ tilbud, og tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en riktig flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Høyt dataforbruk

Omtale av  Komplett I

Gikk fra Telia til komplett. Dataforbruket har skutt i været med identisk bruk.

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 10:39

Hei, Komplett I! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det mange ikke tenker på, er at når man skifter sim kort. Så oppdaterer gjerne telefonen seg selv og appene som ligger på den. Dette fordi det kommer nye nettverksinnstillinger. Derav den høye databruken i starten. Det er mange som ikke vet dette, og vi jobber med å informere om dette hele tiden. Til informasjon, så kan ikke vi trekke mer data enn du faktisk bruker, og vi anbefaler deg å sjekke datatelleren på telefonen. Slik at du kan se hva som faktisk bruker data. Håper dette ga deg svar på mye, og at du fortsatt forblir kunde hos oss Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Supereffektiv service

Omtale av  Sondre

Rask og effektiv kundeservice! Billige abonnement.

Svar fra Komplett Mobil
22.11.2018 09:40

Hei, Sondre! Takk for flott tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med responstid og kundeservicen vår! Ha en riktig flott dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Så langt. Bare bra.

Omtale av  Rigmor

Er nettopp blitt kunde. I dag. Så langt bra. Måtte ta kontakt med kundeservice for noen nybegynnerspørsmål.

Svar fra Komplett Mobil
28.11.2018 10:08

Hei, Rigmor! Det er så bra å se at du er fornøyd med oss så langt! Tusen takk for flott tilbakemelding, så håper vi på at du fortsetter med å være fornøyd hos oss :-) Ønsker deg en riktig god dag videre. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hyggelige opplevelser

Omtale av  Serban M

Hjelpsomme support som svarer ganske raskt. Positivt!

Svar fra Komplett Mobil
20.11.2018 11:16

Hei, Serban M! Flott å se at du er fornøyd med responsen og kundeservicen vår. Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Veldig god kundeservice

Omtale av  Hung P

Jeg hadde et problem i dag med BankID på mobil. Sendt en melding på Facebook, og fikk svaret etter noen minutter. Også, prøvde chat på nettet, og de hjulpet meg til å løse problemmet raskt.

Svar fra Komplett Mobil
19.11.2018 16:22

Hei, Hung P! Så bra å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Og det er flott å se at vi kunne hjelpe så raskt. Ha en fin dag videre Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR