Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har god dekning (Telenor sitt basis nett), utmerkede produkter og priser, og kundeservice som svarer raskt og hyggelig. Eneste minus er at de ikke tilbyr eFaktura. De har faktura per epost og avtalegiro, så det fungerer jo...
Hei, Ragnar! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi jobber med e-faktura, og håper det kommer i løpet av året. Mvh Bent Komplettmobil.no
Er fornøyd med dette abonnement. Kan trykt anbefale det til andre.
Hei, Bengt! Tusen takk for flott tilbakemelding og anbefaling. Mvh Bent Komplettmobil.no
Kundeservicen tar utfordringene på alvor og følger opp.
Hei, Eirik! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra abonnement, den ble bedre da de skaffet appen. De kan kanskje sette ned datahastigheten istedenfor at man må betale for overgått bruk. Det kan være en tilleggsårsak til at man forblir kunde (utenom prisen på abonnement).
Hei, Josephine! Tusen takk for flott tilbakemelding. Til informasjon så kan man sette ned hastigheten istedet for å betale for overforbruk. Ved å aktivere gratistjenesten Datakontroll! Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett mobil er det mobilselskapet som leverer dårligst dekning i Norge sammenlignet med andre leverandører. Fått nok etter 14 dager.
Hei, Anne S! Det er selvfølgelig veldig beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi er klar over at Telenor-dekningen på Vormestrand, ikke er veldig god. Og vi beklager dette. Vi skal sammen med netteier, gjøre vårt beste for å bedre dekningen i dette området. Med vennlig hilsen Bent Komplettmobil.no
Forstår ikke fakturaen, det er beløp som er umulig å forstå, og nettsiden er meget dårlig. Dessuten er de for dyr sammenlignet med andre selskaper, så jeg skifter.
Hei, Frode! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Og vi ønsker gjerne å vite hva du ikke forstår og hva vi kan gjøre for å forbedre oss. Send oss gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på dette sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
Nettet er bra, men hastighet og 4G dekningen er ustabil. I tillegg er det vanskelig å forstå hva vi fakturerer for. Tidligere brukte jeg 4GB, mens på dette abonnementet bruker jeg alltid mer enn 6 GB.
Hei, Ingrid! Flott å se at du er fornøyd med nettet. Men dersom det er dekning i ditt område for 4G så skal det ikke være ustabilt. Vedrørende databruk så kan man se hva man bruker data på inne på datatelleren på telefonen. Dersom du ønsker at vi skal feilsøke med tanke på 4G dekningen eller lignende. Send oss en epost på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no