Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

(nesten) Komplett løsning

Omtale av  Gunnar H

God service, bra datapakke, men mangler fortsatt e-faktura.

Nyttig (1)

Kjempe fornøyd

Omtale av  Ivo

Har abonnement MiniFlex fra 3 måneder. I fra dag en alt var som er beskrevet på deres nettsider. Suveren Telenor dekning, fri tale, SMS, MMS og Nettbank. Utrolig behjelpelig kundeservice. Er så lett å ha kontroll på datatrafikken.

Svar fra Komplett Mobil
04.10.2017 21:15

Hei, Ivo! Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å se at du er fornøyd med oss!

Nyttig (3)

Luringer

Omtale av  H

Skjulte ekstrakostnader. Avsluttet abonnementet mitt den den 01. i begynnelsen av en mnd. Ble belastet for hele mnd. Greit nok, men det var dråpen som gjorde at jeg velger å gi en negativ omtale. Kundeservice er også ganske lite imøtekommende. Blir ofte sittende lenge i kø uten indikasjon på hvor en er plassert i køen.

Svar fra Komplett Mobil
04.10.2017 21:15

Hei, H! Her høres det ut som om det har vært en feil. Da dette skulle blitt kreditert automatisk ved avslutning den 01. Ta kontakt med oss på [email protected] Så ser vi på saken:)

Nyttig (2)

Bruker veldig lang tid på nummerportering

Omtale av  Raymond

Fikk SMS at den 26.09 Kl 0900 så skulle mitt abonnement bli aktivt, nå er Kl 1530, altså 6,5 timer etter har jeg ingen dekning, pratet med kundeservice Kl 1100 som sa at iløpet av en time burde ting være på plass, timene gikk og ingenting skjedde, tok så kontakt på nytt igjen, fikk da beskjed at iløpet av dagen, angrer nå på at jeg i det heletatt vurderte Komplett mobil. Men positivt at simkort kom så raskt i post etter bestilling.

Svar fra Komplett Mobil
27.09.2017 15:44

Hei, Raymond! Det er beklagelig at du er misfornøyd med oss. Dessverre så skyldtes gårsdagens feil, en teknisk feil hos nettleverandør. Det var høyeste prioritet hos leverandør å løse dette igår, og vi beklager at det tok såpass lang tid. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom det er noe vi kan gjøre for deg

Nyttig (3)

Perfekt

Omtale av  Gent

Flyttet to av mine abonnementer fra Hello til KomplettMobil, portering og alt gikk som det skal. Siden jeg har ikke hatt behov for kundeservice så kan jeg si at den er bra den og.

Svar fra Komplett Mobil
25.09.2017 16:32

Hei, Gent! Så flott å høre at du er fornøyd med oss! Snart kommer appen også, så da håper vi du blir enda mer fornøyd!

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig erfaring, føler meg lurt!

Omtale av  Sara

Dårlig erfaring. Opplevde kundeservicen som elendig. Føler meg lurt! Mottak faktura de ikke kunne dokumentere. Bestridet kravet. De svarte med å sende det til inkasso.

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13:23

Hei, Sara! Det er beklagelig at du føler det slik. Dersom du har sendt en klar bestridelse av et krav, så skal det selvfølgelig ikke sendes videre til inkasso. Vi ønsker gjerne å se på saken din vedrørende dette. Send oss derfor gjerne en epost til [email protected]

Nyttig (6)

Forskuddsbetaling uten tilbakebetaling

Omtale av  Tore

Bytter du vekk fra mobilabonnementet må du betale for hele mnd. Kjipt når du bytter abonnement i august og får porteringsdato 4. September og må betale 550kr for største abonnement ut mnd... Les alt med liten skrift eller bare velg et fair mobilabonnement!

Svar fra Komplett Mobil
19.09.2017 13:31

Hei, Tore! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Hos oss har vi ikke betingelser med liten skrift! Men derimot er dette med at man må betale for allerede fakturert månedsavgift, både skrevet I hver eneste faktura og I betingelser. Vi vil uansett høre om din opplevelse, og anbefaler at du sender en mail til [email protected]

Nyttig (3)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR