Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telenordekning liker jeg, og her gis gratis Bankid. Datakontroll ved oppbrukt kvote, valgfritt enten lav hastighet eller kjøpe en ekstra datapakke. God app som viser forbruk, mm. Har bare positive erfaringer.
Hei, Øyvind! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er utrolig flott å se at du er fornøyd med oss! Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Lav pris, du får greit oversikt over forbruk og pris i appen. Markedsledende når det gjelder pris.
Hei, Rune K. H! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ingenting varmer mer enn å se fornøyde kunder! Ha en fin dag Mvh Bent Komplettmobil.no
Bare opplevd problemer siden vi byttet til komplett mobil. SIM kort ble sendt etter at portering skulle skjedd, portering virket ikke, kundeservice var ikke til noen hjelp. Når så fakturaer kom var dette bare rot og fakturering ifm bedriftsabonnement hos dem kunne de ikke rette opp i og syntes det var mitt problem at de hadde gjort det feil. Prisen er bra, men det hjelper ikke når alt annet feiler.
Hei, Dag! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Og slik skal det naturligvis ikke være. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som har skjedd i din sak, men vil gjerne høre om det. Send en mail til [email protected] Så skal jeg se på saken din. Mvh Komplettmobil.no
Ser at flere klager over at avtalegiro ikke fungerer. Komplett legger skylder hos banken. Men det fungerer hverken hos meg eller min samboer og vi er kunde hos to forskjellige banker. Har gjentatte ganger prøvd å tatt opp dette med kundeservice. Der er det lang ventetid og svarene reflekterer i at de ikke bryr seg stort om sine kunder.
Hei, Bjørn T! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Det er korrekt som vår kundeservice forklarer. Vi sender ut avtalegiroen med forfall og skal trekkes på forfallsdato om den ikke endres av eier av konto. Selve trekket har ikke vi noe med, og dersom det er dekning på konto og korrekt beløpsgrense så skal den trekkes automatisk. Om ikke så må dere faktisk kontakte banken deres, da vi ikke har mulighet til å hjelpe med noe som vedrører bankkonto. Vi har sjekket alle avtalegiroer fra vår side, og alt skal være riktig satt opp. Og derfor ber vi dere også kontakte banken. Så jo, vi bryr oss veldig mye om kundene våre. Men kan dessverre ikke gi annet svar enn dette, da vi ikke har myndighet til å gå inn på folks bankkontoer for å sjekke for feil. Mvh Bent Komplettmobil.no
Har tidligere hatt Telenor i mange år og de puttet på med gebyrer på fakturaer det er umulig å forstå. Med 5gb data hos komplett er regningene mine halvert. Ekstra pluss for meg som reiser mye til Thailand. Tidlige hadde jeg gjerne ett par hundrelapper ekstra på regningen for mottatte samtaler når jeg kom hjem. Helt slutt på det og har droppet thainummeret mitt. Og jeg kan bruke data overalt.
Hei, Johnny! Tusen takk for flott tilbakemelding. Så flott å se at du sparte så mye penger på å bytte til oss! Vi håper du fortsatt reiser mye uten å måtte tenke på mobilregningen fremover. Mvh Bent Komplettmobil.no
Gidder ikke høre på kunde, tydeligvis dårlig tid..
Hei, Daniel! Dette var beklagelig å se. Selvfølgelig bryr vi oss om kundene våre. Og vet jeg ikke hva som har skjedd i din sak. Men jeg vil gjerne høre om det i en mail fra deg. Send den til [email protected] Så skal vi se på saken sammen. Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært mer frustrert og skuffet over en leverandør enn Komplett mobil. Hovedgrunnen til at abonnementet ble sagt opp var avtalegiro som aldri fungerte tross at maksbeløpet i nettbanken var langt større enn faktureringsbeløpet. Jeg forsøkte å betale manuelt, men dette skulle også vise seg problematisk av grunner jeg ikke forstår. (Jeg har ikke problemer med betaling av regninger til noen andre jeg er kunde hos). Dette endte i sperret mobilabonnement to ganger, høye gebyrer av alle slag og fakturering for databruk ut over 1 GB selv om dette var et barneabonnement (og man skulle tro det var en sperre på databruk!). Jeg er også forundret over at barnet mitt har klart å bruke mer enn 1 GB pr mnd, men når jeg leser kundeomtale av Komplett på internett ser jeg at det er flere som deler denne følelsen. Denne siste fakturaen fra Komplett mobil etter oppsagt mobilabonnement var dråpen som fikk det til å renne over. Jeg kommer til å advare alle jeg kjenner mot å bruke deres mobiltjenester. Jeg har et ørlite håp om at Komplett mobil vil slette denne siste fakturaen, men Komplett har helt sikkert alt det juridiske på det tørre og har all rett til å kreve dette absurd høye beløpet. Komplett gjør meg sint, gang på gang. Brukervennligheten er elendig og det er tydelig at Komplett spekulerer i kunders manglende mulighet til ettersyn av faktisk bruk, samt godtro hos en befolkning som har blitt vandt med kundevennlighet og god skikk.
Hei, Ingrid! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og faktureringen. Angående avtalegiro så sender vi kun ut fakturaen via avtalegiro om man velger dette. Det er banken din sitt ansvar å sørge for at den faktisk trekkes. Og det er selvfølgelig beklagelig om de ikke har klart å utføre dette. I mellom forfall og sperring så er det 28 dager. I mellomtiden sendes det 1. purring etter 7 dager, 1 purring etter 14 dager. Deretter går det 14 dager før vi faktisk sperrer abonnementet. Slik at man har nok varsler og nok tid for å rette opp i dette. Slik som de fleste andre mobilselskaper. Databruk er noe som mange ikke har et veldig teknisk forhold til, og de fleste bare bruker mobildataen, uten å vite hva den faktisk brukes på. Eksempelvis så bruker Netflix inntil 3 GB per time, NRK Super kan bruke inntil 2,4 gb per timer, Facebook kan også bruke inntil 2 GB per time osv. Det eksakte forbruket er noe man kan følge med på inne på selve telefonen. Og avviket er sjelden mer enn 10-20% kontra det som leses inn på nettverket. Vi har absolutt ingen interesse eller intensjon om å stjele data fra kundene våre. Men vi merker som sagt over, at kunder ikke er bevisste hva det brukes data på. Vi spekulerer ikke i noe som helst, derimot informerer vi meget godt om det du her mener vi spekulerer i. Vi informerer godt om at man kan skru på datakontroll for å slippe kostnad ved overforbruk. I tillegg informerer vi i hver eneste faktura, at man må betale månedsavgiften dersom man porterer ut eller sier opp etter at faktura er sendt ut. Det er selvfølgelig beklagelig om du ikke har lest dette, men vi har informert om det på best mulig måte. Dersom du mener vi ikke har gjort dette, send oss gjerne en epost til [email protected] Så skal vi selvfølgelig se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no