Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og vanskelig å få kontakt . Lite behjelpelig
Hei, Aina! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Men vi har hatt lite kø på vår kundeservice siste uken. Så vi lurer på om du kan ha ringt Komplett.no istedet. Vi ønsker å vite litt mer om din sak for å kunne se hva som har skjedd. Send derfor en epost til [email protected] Så ser jeg på saken din! Mvh Bent Komplettmobil.no
Er veldig fornøyd med komplettmobil per idag. Både kundeservice og abonnement har vært som en drøm! Ikke minst er det billig! Få med Tyrkia i EU+ så blir jeg enda mer fornøyd
Hei, Heidi! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Vi jobber kontinuerlig med å blir enda bedre, og skal selvfølgelig se om det er mulig å gjøre noe med ønsket ditt i fremtiden! Mvh Bent Komplettmobil.no
Syns jeg får mye for forholdsvis lite penger. De tilbyr avtalegiro, som er veldig viktig!
Hei, Lydia! Så flott å se at du er fornøyd og takk for flott tilbakemelding. Vi håper at du har krysset av feil på spørsmålet om bytte av selskap. Om ikke kontakt med gjerne på [email protected] Mvh Bent Komplettmobil.no
Bra priser, god kundeservice. Har ikke noe negativt å si. Er veldig fornøyd.
Hei, Randi T! Så flott å se at du er fornøyd og takk for flott tilbakemelding Mvh Bent Komplettmobil.no
Jeg er veldig fornøyd med komplett. Hadde et problem med ekstra datatrafikk, men kundeservice på telefon var veldig hjelpsom og løste det uten problem, og tok ansvar for feilen som hadde skjedd og rettet det opp. Greie priser og god dekning i så og si hele landet. Eneste minuset er litt lang ventetid på kundeservice. Anbefaler å ringe de, da jeg opplevde at det gikk mye raskere å få svar der enn på chat og mail, og det var der de kunne hjelpe meg mest. Veldig fornøyd!
Hei, Aleksander! Så flott å se at du er fornøyd med oss og at vi fikk løst saken din. Dessverre har vi hatt noe lenger ventetid de siste ukene pga sykdom. Men vi har hatt en del mennesker på opplæring og skal stille sterkere med kortere svartid fra neste uke:) Tusen takk for flott tilbakemelding. Mvh Bent Komplettmobil.no
Komplett mobil fungerer fint helt til de ikke lenger er konkurransedyktige på pris og man vil bytte bort. "Fakturert månedsavgift krediteres ikke" står det på fakturaen. Det som ikke står like tydelig er at påstartet måned må betales i sin helhet uavhengig om den er fakturert eller ikke. Dvs. at du som forbruker er nødt til å betale for dager du ikke lenger er kunde, såfremt du ikke greier å time porteringsdato (ikke selve oppsigelsen, men datoen du får beskjed å bytte simkort) til midnatt ved månedsskiftet. Vil for eksempel porteringen skje før månedsskiftet, får du ikke tilbakebetalt for de siste dagene i måneden etter du har sagt opp. Er du så uheldig at porteringen skjer i starten av måneden etter, ender du opp med å betale for hele måneden, til tross for at du ikke lenger er kunde. Det er heller ikke mulig å bytte til et rimeligere abonnement i mellomperioden mellom oppsigelse og portering for å unngå å betale full pris for noen dagers bruk. Dette er verken god forretningsføring eller god kundeservice. Styr unna.
Hei, Didrik! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd! Vi har like vilkår som de fleste andre selskaper. Og som det står i alle fakturaene våre og i punkt 15 i våre vilkår. Så tilbakebetales/krediteres ikke månedsavgiften ved utportering etter at faktura er sendt ut. Man har full mulighet til å bestemme porteringsdato hos sitt nye selskap utifra dette. Er det slik at du porterte ut før faktura ble utsendt, så skal vi selvfølgelig månedsavgiften for denne måneden. Send en mail til [email protected] så skal jeg ordne det. Husk også å sjekke vilkårene hos ditt nye selskap, som har akkurat samme regelen :) Mvh Bent Komplettmobil.no
Det ble grisedyrt da jeg gikk over datapakken ene måneden i tillegg fikk jeg heller ikke varsel om hvor mye det kostet for videosamtale/facetime gjennom å videoringe via vanlig nummer (ikke messenger/skype etc.). Ble rimelig forbanna! Heller ingen hjelp/forklaring å få fra Komplett ang. hvorfor dette var så sinnsykt dyrt.
Hei, Thebear! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det koster ingenting å bruke Facetime eller andre apper med video på telefonen. Men såkalte Videosamtaler over 3G/4G har kostnad som hos alle andre selskaper. Dette er opplyst om i våre priser:https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ og i våre vilkår som du aksepterte når du ble kunde. Ta gjerne kontakt på [email protected] Så kan jeg i det minste se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no