Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Det er helt ok, men anbefales ikke videre

Omtale av  Thebear

Det ble grisedyrt da jeg gikk over datapakken ene måneden i tillegg fikk jeg heller ikke varsel om hvor mye det kostet for videosamtale/facetime gjennom å videoringe via vanlig nummer (ikke messenger/skype etc.). Ble rimelig forbanna! Heller ingen hjelp/forklaring å få fra Komplett ang. hvorfor dette var så sinnsykt dyrt.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13:51

Hei, Thebear! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Det koster ingenting å bruke Facetime eller andre apper med video på telefonen. Men såkalte Videosamtaler over 3G/4G har kostnad som hos alle andre selskaper. Dette er opplyst om i våre priser:https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/ og i våre vilkår som du aksepterte når du ble kunde. Ta gjerne kontakt på [email protected] Så kan jeg i det minste se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Tungvint

Omtale av  Rosanna

Jeg foretrekker Telenor dekning ettersom jeg har merket på tidligere skoler og div andre bygg at Telia ikke strekker til. Jeg byttet til komplett mobil 6 GB fra Telenor sitt med 4 GB. Jeg har blitt belastet for bruk i EU, og appen oppdaterer seg sent. Jeg startet i begynnelsen av en mnd, men har fortsatt ikke fått 6 GB til å starte med. Jeg kommer til å bytte i neste mnd skifte.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13:50

Hei, Rosanna! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Men her dreier det seg nok kun om misforståelser og at du ikke har lest ordentlig på våre nettsider og i ordrebekreftelsen. På vår kom igang side https://www.komplett.no/mobil/komigang/ står det følgende: Hvordan beregnes datakvoten? Som ny kunde betaler du kun for dagene som er igjen av mnd, og kvoten vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved mnd skifte fylles datakvoten opp med full kvote. Ut ifra det du skriver så gjør jeg en kvalifisert gjetning på at du har brukt opp mobildataen når du var i et EU land og at du ikke har hatt datakontroll aktivert. Send gjerne en epost til [email protected] så skal jeg selvfølgelig se på saken din. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Best på utland!

Omtale av  Glenn

Jeg har vært kunde hos Ice mobil i mange år, faktisk siden de startet opp. Generelt strålende fornøyd, men i anledning ferie i Thailand denne sommeren oppdaget jeg at Ice dessverre har dårlig tilbud på utland utenfor EU. Så kom KomplettMobil med sitt EU+ tilbud og dermed var valget enkelt! Bruk telefonen som hjemme, i hele 9 land i tillegg til EU! Så nå er det slutt på å bruke thai-kontantkort når vi er i Thailand! Alt er inkludert i abonnementet, enten er i Norge, i EU eller i et av EU+ landene; ringe ut/ mottak av samtaler (også til Norge), sms, mms, databruk og BankID på mobil! (OBS: Det ENESTE som ikke er inkludert er å ringe til andre land når en er i Norge. Det er foreløpig dyrt!) På toppen av det hele er prisene litt lavere eller de samme som hos Ice og de andre billige operatørene. Kundeservicen hos KomplettMobil har vært som hos Komplett.no; upåklagelig god. Raske svar og meget behjelpelige og hyggelige. Under bestillingen fikk jeg vite at de hadde en kampanje for nye kunder: 50 kr i rabatt pr mnd, de tre første mnd. Oppsummert: Strålende fra A til Å!

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 13:49

Hei, Glenn! Tusen takk for en super tilbakemelding. Det er flott å se at du nå slipper å kjøpe ekstra kontantkort i utlandet:) Vedrørende priser fra Norge til utlandet, så er ikke etterspørselen på dette så stor enda, men vi får se hva vi kan få til i fremtiden. Ha en flott dag! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Kunne vært bedre

Omtale av  Lillian

Dekningen kommer og går for ustabilt nett her jeg bor. Dyrt å ringe og sende sms til EU.

Svar fra Komplett Mobil
11.06.2018 11:54

Hei, Lillian! Dette var beklagelig å se, og vi vil gjerne finne ut av dette med dekningen. Send meg en mail på [email protected] så skal jeg se på saken. Ang sms til utlandet så har vi per idag noen av de laveste prisene i markedet på dette. Men send gjerne hvilke land du sender sms til i eposten. Så ser vi om det er noe vi kan gjøre rundt dette også. Mvh Bent Komplettmobil

Nyttig (1)

God kundeservice

Omtale av  Silja

Har bare positivt å si så langt! Har blitt møtt med hjelp og forståelse om jeg har lurt på noe eller vært misfornøyd med noe. Tommel opp for det!

Svar fra Komplett Mobil
04.06.2018 14:18

Hei, Silja! Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er veldig bra å se at vår kundeservice har kunne hjelpe, både på godt og vondt:) Og vi håper du forblir fornøyd i fremtiden også! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hverken abonnement eller kundeservice funker

Omtale av  Ola N

Portering gikk ikke smertefritt, og kundeservice kunne ikke hjelpe. De kunne hverken svare på hva som var feil, eller når det ble rettet. Når porteringen omsider gikk gjennom, funket ikke mobildata. Der kunne heller ikke kundeservice hjelpe. Så dette er egentlig bare mye penger ut vinduet - velg noen andre!

Svar fra Komplett Mobil
04.06.2018 14:16

Hei, Ola N! Dette var beklagelig å se. Dagen du porterte inn var det dessverre problemer med porteringer hos Telenor. Noe som rammet alle selskaper i samme nett. Vi beklager selvfølgelig dette og bryderiet det medførte på det sterkeste. Ang mobildata så skal det ikke være noe problem rundt dette. Send gjerne en mail til [email protected], så skal jeg selvfølgelig se på saken og få løst dette. Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Lenge å vente, men god hjelp

Omtale av  Anne E. F

Lenge å vente før svar. Men så fikk jeg veldig god hjelp til det jeg lurte på av en hyggelig kundebehandler.

Svar fra Komplett Mobil
30.05.2018 17:28

Hei, Anne E.F! Vi beklager den lange ventetiden idag, men vårt kundesenter er hardt rammet av sykdom. Det er uansett flott at du fikk god hjelp. Også skal vi ta lærdom av det slik at vi kan bemanne opp kundesenteret vårt enda bedre. Ha en fin dag! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR